Raskaaksi 2023

@Adiela @Malttamaton145 toivon mielenlujuutta päätöksillenne 😄 onks ajatuksena joku tietty päivä dpo tai menkkojen oletetun alkamispäivän suhteen?

Kiitos, toivottavasti sitä ois :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Mulla pitäis menkat alkaa maanantaina 20.2 ni josko ainakin siihen tai sunnuntaihin pystyis olemaan testaamatta. :No Evil Monkey: Sillon sit dpo 14.

Mulle voi kans lähettää mielenlujuutta 😄 Täällä vasta odotellaan ovista mutta tiedän että sitten kun menkkojen alkupäivä lähestyy niin taas tulkitsen kaikkia oireita ja testit kuumottaa kaapissa. 🙄

Yritän silti mahdollisimman pitkään olla tekemättä testiä, ettei tuu turhaan innostuttua jos jotain haaleaa näkyy.

@Adiela joo mä sanoin että aika kulunut ihmeen nopeasti 😁 mulla siis dpo8 jo, kun tuntuu että edellinen pettymys menkkojen myötä oli vasta ihan äsken. Mut toisaalta mulla on lyhyt kiertokin, joten ovis aina melko aikaisin.
Täällä on paljon samassa vaiheessa meneviä, mä taidan olla vähän edelle muista.
Taas ollut tässä kierrossa vaikka ja mitä olevinaan oireita, haluisin taas alkaa elättelemään toiveita josko se plussa nyt tulis. Järjetön väsymys, tänään alkoi kuumeinen olo ja nokka tukossa, monena päivänä ollut painetta kohdun alueella ja sellaisia sukkapuikkotuikkauksia, unet on ihan pimeitä ja vv on melko runsasta ollut koko ajan. Vois melkein taas sanoa että kaikki klassiset raskausoireet, mut niinpä ne on ollut ennenkin😁 pari päivää vielä saa jännäillä, katsotaan saako mies ens viikolla parhaan mahdollisen synttärilahjan vai tuleeko taas pettymys.

Nää oli posteineen päivineen ~41.5€ Saksan Amazonista tilattuna! Olin harkinnut kanssa PregCheckiä mutta näillä on globaalisti hyvä maine ja PregCheckin 10 liuskaa maksaa kuitenkin sen ~6.95€ (Prisman verkkokaupasta tarkistettu) niin jos menee vaan kierto pari, PregCheckit on helposti saatavilla ja toimivia, mutta kun en luota enää mihinkään tuli hoardattua 😂

@Empsu94 joo tässä kohtaa kun on yli seittemän kuukautta yritetty niin kelpais kyllä jos just tästä kierrosta raskautuis ja että nää tuli ostettua lähinnä turhaan 😂 mielelläni lahjoitan nää sit seuraavalle tarvitsevalle jos siitä hyvästä saan vauvan syliin asti! Mut oo hienoa et sulla just ovis tulossa, toivottavasti tallettelut osui kivasti (vielä ehtii!) ja sit jännäämään tulosta 😁

Hyvä hinta! Nyt toivotaan todella että tuli tuhlattua turhaan 😍😍
Ja siis jee täällä on menoa, oikealta nipistelee nyt ihan raivolla! Tallattelut eilen ja tiistaina, jolloin saldo olisi dpo-3 ja dpo-1, jos ovis on nyt. Maaginen dpo-2 jäi nyt välistä 🧐 IIIK!

Mä en haluaisi testata tällä kertaa. Mulla on vuosijuhlaviikonloppu dpo7-dpo9… Mutta sen jälkeen ei ole illanistujaisia kunnes dpo15, joten ajattelin rohkeana mennä ilman testejä. Menkat alkaa dpo11 yleensä, jos alkaa. Eli jos edes pääsen dpo12 niin sekoan varmaan.

Mulla olis Flon mukaan ovis huomenna, ja vähän nipistelyä tuntuu tänään. On myös vähän etova olo.

Uusi juttu oli rusehtava vuoto, jota tuli iltapäivällä vähän. Ilmeisesti ovulaatiovuoto on joku juttu, itse en ollut tietoinen tällaisesta ollenkaan niin vähän hämmennyin, mutta Google auttoi 😄

@Metu Joo, alussa testejä kuluukin paljon enemmän. Nykyään en oikeastaan edes tarvitsisi testejä, koska osaan kyllä oireista tunnistaa ovulaation +-1 päivää, eli ihan tarpeeksi tarkasti raskautumista varten. Olen vain sen verran insinööri-ihminen, että haluan tietää tarkasti. 😅 Tiedänpähän sitten myös, milloin kannattaa testata.

Minulla on testipäivänä aina dpo10. Jos erehdyn testaamaan aiemmin, kadun sitä aina, koska sitten saa arvuutella, onko vain liian aikaista. Dpo10 on minulla jokainen raskaus näkynyt testissä. Kerran oli myös kemiallinen, mutta suoraan sanottuna mieluummin tiedän siitä kuin olen tietämättä. Luteaalivaihe on minulla noin 12 päivää, eli jos testaisin vasta dpo14, niin silloin menkkojen olisi pitänyt jo alkaa. Haluan mieluummin tietää jo ennen menkkojen alkamista, niin ehtii sulatella negaa päivän tai pari.

Täällä tasapaksut viivat, eli eiköhän se ovulaatio sitten saavuteta aamuyön aikana. 🌈
Talletteluja eilen illalla, aikeissa vielä tänään illalla sekä huomenna.
Nyt on alavatsakin tosi kipeänä. :Grimacing Face: Jatkan toki ovistestien tekoa myös huomiseen.

Liitteet

• Screenshot_20230210_184040.jpg
    Screenshot_20230210_184040.jpg
    341.2 KB · Katsottu: 105
@Däumeline kateeksi käy tuota teidän tallettelutahtia🤣 ei tarvitsisi ajoituksia juuri stressata tuolla tahdilla😁

Juuri kun pääsin kehumaan noita onesteppeja niin nyt en oo sitten saanut tasavahvoja viivoja, vaikka lähellä ollaan oltu jo eilisestä aamupäivästä. Nyt kuitenkin sen verran napakat kivut ja pahoinvointi että jos ovis ei ole nyt niin on ainakin tuloillaan. Saa nähdä mitä testi näyttää huomenna. Mulla on kyllä niin sekava tää kierto oviksen suhteen, kun flo ja ff näyttää lämpöjen ja oireiden perusteella että ovis ois ollut jo tiistaina🤔 on tämä kyllä yhtä arvailua, turhauttaa🤣🙈

Paljon onnea SophiaK 😍😍😍

Enniy.. oi harmi työtilanteesi. Pikaplussaa toivon teille ❤❤❤ Nykyään tosiaan vaikuttaa paljon äippärahaan ne edeltävät 12kk. Musta tää on väärin. Entäs jos on vaikka raskauden puolivälin jälkeen niin kipeä ettei pysty tehdä töitä 🤔 Mulla määräaikainen soppari kesäkuun loppuun ja tässä vielä varmistelen että jatkuisi varmasti.. tuntuu että vasta sitten voi turvallisella mielellä odottaa.

Mulla alkoi menkat, kierron pituus 24 päivää. On se lyhentynyt 😔 ennen oli 27-30. Nyt on ollut 23-25. Luin että tämä voi olla merkki hedelmällisyyden heikkenemisestä. Ja mullahan todettiinkin ultralla ettei toinen munasarja näyttänyt enää hyvältä.

@Jadine insinöörejä täälläkin niin on kiva kun on mitä mittailla ja tutkailla, vaikka niin toivoiskin otosmäärän jäävän pieneks 😂

@Däumeline hyvältä kuulostaa tallettelumäärät ja testit! 🤞🏻

@Nyyti2 voi harmi että se on nyt noin sekavaa… onko talletteluja ollu kuitenkin ees jotain tässä välillä että ois mahdollisuudet jos ne sovellukset ois oikeassa?

@Niini tervetuloa porukkaan! Tästä se lähtee 🌈

@Valora suht halvaksihan se kävisi jos riittää että ostaa ovistestejä paljon, mut sit toisaalta jos menee pitkäksi niin sit niille testeille tulee käyttöä 😄

Siis kummin päin? Oli torstaina ainoastaan toimintaa ja Sunnuntaina ovis tunne vai sunnuntaina ovis tunne ja sen jälkeen torstaina toimintaa?
Siis ensin torstaina toimintaa ja sen jälkeen samalla viikolla sunnuntaina nukkumaan mennessä nipisti oikealta puolelta ihan huolella. Tästä meni reilu viikko ja muistaakseni keskiviikkona eli 9 päivää sen nipistely jälkeen oli haamu testissä.

Siis ensin torstaina toimintaa ja sen jälkeen samalla viikolla sunnuntaina nukkumaan mennessä nipisti oikealta puolelta ihan huolella. Tästä meni reilu viikko ja muistaakseni keskiviikkona eli 9 päivää sen nipistely jälkeen oli haamu testissä.

Kiitos vastauksesta, luo toiveita 🤞🏽
La aamuna toimintaa ja siitä ehkä pari päivää ovis (flo ennusti keskiviikkoa)
En tikutellut 🙈

@Däumeline Tulihan se sieltä, ihanaa! Mulla tänään aamulla hymiö digissä ja nyt vielä illalla tosi tummat viivat. Oikeaa puolta repinyt tänään paljon, joten mennään luultavasti samoilla päivillä ❤️

Oon kyl niin hyvällä tuulella. Oon mun parhaalle kaverilla jakanut kokoajan tätä mun yrittämistä, ja käytiin tänään pizzalla viettää hänen synttäreitään. Kysyin häneltä sitten että haetaanko mäkkäristä ranskalaiset, kuulemma taikauskon mukaan auttaa raskautumiseen. Joten pizzaähkyssä mentiin sitten mäkkäriin. Sovittiin, että jos tää kierto nappaa niin vauvan työnimeksi annetaan suomenruotsalaisittain Franskis. 😆

@Empsu94 tota ranskisasiaa en ollut kuullutkaan ennen😁 toivotaan että toimii👌🏻✨
@Metu no sillon tiistaina oli ekat talletukset ja aattelin että ollaan hyvissä ajoin liikenteessä🙈 et kyllähän sitä jotkut mahkut ois.. mutta kyllä tässä nyt ennemmin kallistun siihen että ei ollut vielä tuolloin alkuviikosta ovis kyseessä. Lämmöissä mulla ollut aika isoa heittelyä niin en lähtis niihin nyt luottamaan, mutta katsotaan mitä huominen tuo🙊

Jaahas täällä olen nyt AIKA paljon viisaampi kierrostani, aloin tikuttamaan ovista kp 7 muistellen esikoisen yritysaikaa jolloin ovis oli kp 12-13 kieppeillä.

No nyt on kp 18 (!!!!) ja 8 päivän vilkkuvien hymynaamojen jälkeen viimein pysyvä hymynaama. 😁 Eli ei mun viime kiertokaan ollut outo (kp 32), mulla oli vaan varmaan silloinkin ollut ovis tässä kp 18 aikoihin. 🙈🤪

Sitä en kyllä ymmärrä että miten voi jo jostain kp 12 alkaen alkaa ovisjomotukset ja kestää näin pitkään. Toki etenkin eilen kaikista vahvimmat tuntemukset.

Eli täälläkin kiertokaveri monelle, dpo 0 tänään! 😁

Takaisin