Raskaaksi 2023

Riippuu tosi paljon kierron pituudesta onko kierron alusta laskettuna odotettavissa rv3+5 haamua vai mitä, esim ns ”tavallisimmalla” 28pv kierrolla jossa ovulaatio kp14 rv3+5 on dpo13 jolloin on oletettavissa että viiva ei ole enää ihan haalein haamu, vaikka vielä aika haalea. Jos taas on pidempi kierto, ihan vaikka 32pv mikä on ihan normaali kierron pituus ja ovulaatio ois kp18, rv3+5 kierron alusta laskettuna on vasta dpo9 jolloin suurella osalla kiinnittyminen on vasta juuri tapahtunut tai tapahtumassa, eikä testissä näy ensimmäistä haamua kuin vasta ~2pv kiinnittymisen jälkeen.

Dpo 4
Rintoja kihelmöi ja alavatsaa menkkamaisia tuntemuksia ja turvottelua, taas samaa kun ennenkin ”liian tiukat farkut jalassa”

Luulen tosin että mielikuvitusta kun vasta dpo 4 😏

Tässä esimerkinomaisesti mun tekemä vertailu jossa rfsu:n 25 herkkyisiä testejä vs easy@home 10 herkkyisiä testejä (joilla saa tosi hyvin vahvistumisen näkyviin, paitsi tässä vaiheessa kun rupee olee jo niin tummaa ettei oikein erotu). RFSU:n vahvuus heittelee tosi paljon ja dpo16 oli tosi tumma mut sen jälkeen taas haaleempi - helposti ois aivan paniikissa jos ois käyttäny pelkästään rfsu:ta että onko jäämässä kemialliseksi.
B19FE6BF-CD46-4FBA-8B9D-E92EE2D6FF45.jpeg
F087AC40-7FCF-4734-92C9-E858015EB049.jpeg
2B7D3A15-4558-445C-AB9C-E557A804DD73.jpeg
C1361081-2E67-4627-A084-A38EF6ACA6F6.jpeg

Mä huomasin kanssa tän et päivällä tein sen pc puikon joka oli Selkee ja samasta pissasta pc liuskan joka oli toooosi tosi haalee ja nyt sit tein uudestaan saman äsken ( hitto mulla palaa rahaa tähän ) eli nyt taas oli niin et samasta pissasta pc puikko haaleempi kuin päivällä ja taas pc liuska Selkee plus😅 eli on samoissakin testeis eroja. Tän huomasin myös viime kierros kun oli kemiallinen, tein kaksi pc liuskaa samasta pissasta ja toinen oli Selkee haamu ja toinen oikeestaan lähestulkoon nega joka hailura haamunen.

Muokattu viimeksi:
@Beanen Jee digiplussa!😍 Toivotaan, että pitää paikkansa❤️

Täällä kp 28/27 menossa. Veikkaan, että kohta alkaa taas uusi yrityskerta.. Menkkamaisia lieviä kipuja oli aikaisemmin ja nyt valkovuodon mukana tulee myös vaaleanpunaista. Yleensä mulla kyllä valahtaa suoraan verisenä vuotona, mutta veikkaan kyllä, että nyt vain tiputtelua ennen kunnon kuukautisia. Katsellaan pari päivää, mikäli lähtee voimistumaan vuoto.❤️ Täytyy myöntää, että kyynel vierähti poskelle vessakäynnin jälkeen.

Mä huomasin kanssa tän et päivällä tein sen pc puikon joka oli Selkee ja samasta pissasta pc liuskan joka oli toooosi tosi haalee ja nyt sit tein uudestaan saman äsken ( hitto mulla palaa rahaa tähän ) eli nyt taas oli niin et samasta pissasta pc puikko haaleempi kuin päivällä ja taas pc liuska Selkee plus😅 eli on samoissakin testeis eroja. Tän huomasin myös viime kierros kun oli kemiallinen, tein kaksi pc liuskaa samasta pissasta ja toinen oli Selkee haamu ja toinen oikeestaan lähestulkoon nega joka hailura haamunen.
Miul kans puikossa selvempi kun liuskassa :Smirking Face:

Koskahan tuollaisen viikkonäytöllisen digin kannattaa tehä, jos siihen haluis rahansa törsää🤔 toisaalta haluisin mennä näillä pc puikoilla ja liuskoilla et näkee miten edistyy.

Mitään ei oo tipan tippaa muuten tullut alapäästä sen aamun yhden kerran jälkeen. Rinnat selkeesti alkanut tänään kihelmöidä ja kipeytyy.

Koskahan tuollaisen viikkonäytöllisen digin kannattaa tehä, jos siihen haluis rahansa törsää🤔 toisaalta haluisin mennä näillä pc puikoilla ja liuskoilla et näkee miten edistyy.

Mitään ei oo tipan tippaa muuten tullut alapäästä sen aamun yhden kerran jälkeen. Rinnat selkeesti alkanut tänään kihelmöidä ja kipeytyy.
Sen voi tehdä kyl aikalailla heti kun puikossa/tikussa näkyy silmille punainen viiva 😊ne on mun mielestä nykyään aika herkkiä.

Sen voi tehdä kyl aikalailla heti kun puikossa/tikussa näkyy silmille punainen viiva 😊ne on mun mielestä nykyään aika herkkiä.
Ok. Viime raskaudes tein mutta en nyt muista missä vaiheessa. 1-2 viikkoahan siihen vasta tulee että pitäskö se säästää ihan kunnolla myöhemmäksi niin jos sit sais sen 2-3 viikkoa.

Ok. Viime raskaudes tein mutta en nyt muista missä vaiheessa. 1-2 viikkoahan siihen vasta tulee että pitäskö se säästää ihan kunnolla myöhemmäksi niin jos sit sais sen 2-3 viikkoa.
No toi vaihtelee varmaan aika paljon sen mukaan et miten sitä hcg erittyy. Jotkut saa melko pienillä viikoilla 2-3 ja joillain menee vähän pidempään. Ainakin se 3+ saattaa tulla vasta joskus rv 6+

No toi vaihtelee varmaan aika paljon sen mukaan et miten sitä hcg erittyy. Jotkut saa melko pienillä viikoilla 2-3 ja joillain menee vähän pidempään. Ainakin se 3+ saattaa tulla vasta joskus rv 6+
Niin on kyllä.

Mä jo varasin alkuraskauden ultran 26.4 jolloin 6+4 tutulle kätilölle Tre. Viimeksikin hänellä käytiin ja sitä edellisessäkin raskaudessa samoilla viikoilla. Tosi ihana kätilö ja hintakin kohdallaan👍

Onnea plussanneille ja plussatuulia kaikille sitä halajaville, toivotaan että on onni myötä! ❤️
Selkeästi yritti viime kierrossa raskautua, oli kunnon oireet mutta sitten iski norovirus ja kp28 vuosin yli viikon mikä ei ole itselle tosiaankaan normaalia. Nyt kp11 ja olen totisesti yrittänyt kadottaa mieleni aivan muihin asioihin, kun odottavan aika on pitkä. Ovis arviolta nyt vkonloppuna, ja varasimmekin nimenomaista "muhinointilomaa" mökillä luonnon helmassa parantaen raskautumisen mahdollisuuksia 😅 Sitten aktivoidutaan taas testailuihin!

Rfsu tänä aamuna selvempi haamu, eilen ei mitään. Pc toooosi haalea, miltei nega. Mitä tämä meinaa?

Rfsu tänä aamuna selvempi haamu, eilen ei mitään. Pc toooosi haalea, miltei nega. Mitä tämä meinaa?
Hcg tuplaantuu aluksi joka toinen päivä siksi suositellaankin testaamaan myös joka toinen päivä (tiedän se tuntuu aika mahdottomalta) mutta liian usein testaamisena saa myös itselleen vaan ahdingon. Jokainen testi ja näyte josta se tehdään on yksilöllinen. Nyt tarvitaan vain malttia ja aika näyttää 😊 tsemppiä odotteluun.

Takaisin