Raskaaksi 2022

Kyllä tässä pessimistinä miettii, että noinko vielä uskaltaa ihan iloita. On kuitenkin niiiiiin varhainen.
Tokikaan aiemmissa kierroissa ei ole edes näyttänyt plussaa, ei edes silloin, kun oli menkat myöhässä ja tuli hailukoita viivoja liuskoilla ja kynillä. Digi näytti negaa silloinkin.
Nyt tietää nostaa thyroxinin tuplaksi, jos se edes auttaisi jotenkin :Smiling Face With Smiling Eyes:
Ja siis oksennusreaktio aamulla oli kyllä niin vahva, että aika aikaisin. Mitä lie se sit meinaa.
 
Mennään melkein samoissa! Itellä kp8 tänään. Sovelluksen mukaan ovis osuu välille kp9-15, eli elättelen toiveita jos huomenna ja viikonloppuna ehtis ainakin kerran talletella, ja sitten alkuviikosta vielä kerran. Sit luulis olevan ihan hyvä tilanne tallettelujen suhteen.
Jee, kiertokaveri! Onko sulla miten pitkä kierto yleensä, että miten nopeasti tiemme erkanevat? :D Täällä keskiarvo taitaa olla 29 tai 30, mutta vaihtelee kyllä toisinaan useillakin päivillä.
 
Jee, kiertokaveri! Onko sulla miten pitkä kierto yleensä, että miten nopeasti tiemme erkanevat? :D Täällä keskiarvo taitaa olla 29 tai 30, mutta vaihtelee kyllä toisinaan useillakin päivillä.
Mulla kans kp8! :Smiling Face With Sunglasses: Mulle Flo ennustaa ovista kp16 ja voi olla hyvinki oikeessa (koska letrot käytössä ja ovat tähän asti toimineet jo kolmessa kierrossa), luteaali mulla 15-16 päivää, joten 31 päivää odotan minä (ja Flo myös) kiertoni kestävän.
 
Mulla kans kp8! :Smiling Face With Sunglasses: Mulle Flo ennustaa ovista kp16 ja voi olla hyvinki oikeessa (koska letrot käytössä ja ovat tähän asti toimineet jo kolmessa kierrossa), luteaali mulla 15-16 päivää, joten 31 päivää odotan minä (ja Flo myös) kiertoni kestävän.
Lähellä ollaan siis sielläkin! Viime kuussa itsellä ovulaatio oli kp18, mutta Flo ennustaa tälle kuulle, että olisi kp16. Nähtäväksi jää. Vähän lyhyemmällä luteaalilla mennään, sillä ainakin viime kuussa oli vain 11 päivää. Mutta ehkä se riittää.
 
@Binky joo, luin et se auttaa säätelemään sitä makeanhimojuttua mut oli varmaan viisaammin kirjoitettu kuin tää ja huomasin aika nopeasti kun normisti maistuu yöpalat varsinkin näin yövuoroissa mut nyt ei. Myös makeat limsat ja nää jääny juomatta kun ei tee mieli.

Muutenkin on jo nyt rinnat arat ja huomaa et halut alkaa tulla että ehkä ovulaatio tosiaan aikaistuu...


Mun luteaali lyhimmillään ollut 14 päivää. Dpo15 jopa 16 kääntyy iltaa myöten kp1 eli kp1 merkataan tuolloin dpo17 kohdalle joten en usko et minun kohdalla progesteroni olis se varsinainen ongelma. Enemmän epäilen alkukierron ongelmia eli huono munasolu tai joku estrogeeni tms. Progesteroni on ollut heti tuomio mut uusin lääkäri sanoi että kallistuu et alkukierrosta lähtisi tutkimaan kun olen raskautunut mut kesken. Luteaali on ihanteellinen kun ovuloin joten ilmeisesti nyt se ei ookaan ongelma.


Onneksi joku tutkii. Myös DHEA tilataan ja joku miesten juttu. Pitkästä aikaa positiivinen fiilis.

Sori en oo ehtiny lukee ku oon ollu töissä ja koulua jne mut luen kyllä heti huomenna kaikkien tekstit!!
 
@Binky eihän tuo ole yhtään naurettava syy olla mieli maassa. Ei noi miehet ymmärrä sitä, kuinka pitkä aika on odottaa taas se seuraava kuukausi, jos tällä kertaa jäi mahikset huonoiksi 😔 se flon hyvä mahdollisuus tulla raskaaksi-juttu taitaa perustua siihen, että eihän se sovellus tiedä tarkkaan kenenkään oviksia, niin se näyttää sen ajanjakson jolle ovis todennäköisesti osuu. Että tässä aikaikkunassa kun harrastaa mahdollisimman paljon seksiä, on hyvä mahis tulla raskaaksi. Korjatkaa jos oon väärässä 😄

@Kiivi Peanut ja @Westo, kysyn kanssa että mitkä ovislimat 🙄 eipä oo näkynyt, vaikka kokeilin nyt syödä greippiäkin niin maan perkeleesti. Siksi syödä, koska tältä kylältä ei yhdestäkään kaupasta löydy minkäännäköistä greippimehua. Mutta ei siinä, oon vissiin vähemmistöä ja oikeesti tykkään greipistä 😄
 
@Binky eihän tuo ole yhtään naurettava syy olla mieli maassa. Ei noi miehet ymmärrä sitä, kuinka pitkä aika on odottaa taas se seuraava kuukausi, jos tällä kertaa jäi mahikset huonoiksi 😔 se flon hyvä mahdollisuus tulla raskaaksi-juttu taitaa perustua siihen, että eihän se sovellus tiedä tarkkaan kenenkään oviksia, niin se näyttää sen ajanjakson jolle ovis todennäköisesti osuu. Että tässä aikaikkunassa kun harrastaa mahdollisimman paljon seksiä, on hyvä mahis tulla raskaaksi. Korjatkaa jos oon väärässä 😄

@Kiivi Peanut ja @Westo, kysyn kanssa että mitkä ovislimat 🙄 eipä oo näkynyt, vaikka kokeilin nyt syödä greippiäkin niin maan perkeleesti. Siksi syödä, koska tältä kylältä ei yhdestäkään kaupasta löydy minkäännäköistä greippimehua. Mutta ei siinä, oon vissiin vähemmistöä ja oikeesti tykkään greipistä 😄
Mä oon kanssa miettinyt, että jos/kun ensi viikolla menkat alkaa, niin käyn ostamassa ihan greippiä ja puristan ite aamupalalle mehut ovikseen asti 😁 terveisin, myöskin tuppukylästä, ei saa muuten valmiina mehuna.
 
@Pahabarbi mulla ei kyllä kans oo ollut mistään limoista tietoja. Ehkä vähän on voinut olla erilaista, jos oikeen pinnistänyt silmänsä ja tunteensa.

Tässä kierrossa otin kp1-4 alkaen käyttöön
- verigreippimehu (kp1)
- macajauhe (kp1)
- vehänalkioöljy (kp1)
- gele royal (kp4 kun saapui postista)

Lisäksi mennyt jo yrityksen alusta eli useita kuukausia raskausvitamiinit

Lisäksi ekaa kertaa tikutin ovulaatiota ja sen jälkeen join viitenä päivänä 1-2 lasia punaviiniä. :No Evil Monkey:
Ja yhtään en tiedä oliko millään vaikutusta, tai toki pysyykö tämä tyyppi edes matkassa, mutta sain ainakin plussan testiin :Grinning Face::Grimacing Face:
 
@Pahabarbi mulla ei kyllä kans oo ollut mistään limoista tietoja. Ehkä vähän on voinut olla erilaista, jos oikeen pinnistänyt silmänsä ja tunteensa.

Tässä kierrossa otin kp1-4 alkaen käyttöön
- verigreippimehu (kp1)
- macajauhe (kp1)
- vehänalkioöljy (kp1)
- gele royal (kp4 kun saapui postista)

Lisäksi mennyt jo yrityksen alusta eli useita kuukausia raskausvitamiinit

Lisäksi ekaa kertaa tikutin ovulaatiota ja sen jälkeen join viitenä päivänä 1-2 lasia punaviiniä. :No Evil Monkey:
Ja yhtään en tiedä oliko millään vaikutusta, tai toki pysyykö tämä tyyppi edes matkassa, mutta sain ainakin plussan testiin :Grinning Face::Grimacing Face:
Ihanaa, niin paljon onnea ja vauvaliimaa. Seurailen tätäkin ryhmää vielä taustalla ja ootte kaikki niiiiin ansainneet plussia täällä! ❤️

Pahoittelut km ja negoista ja onnea muillekin plussanneille. 🥰
 
Täällä alkoi tuhruttelu eilen ja näyttäisi muuttuvan kp1 tänään.

Tässä vaan pohdin että kun nuo testit kyllä nyt on haamuilleet tässä yrityksen aikana kesäkuussa ja nyt syyskuussa molemmilla kerroilla dpo8-10 aikana eli jotain siellä on mahdollisesti yrittänyt tapahtua.

Mutta sitten myös tuhruttelulla on alkanut molemmilla kerroilla vuotamaan, oiskohan nyt keltarauhasessa jotain häikkää ja sen takia ei sitten mahdollisesti alkaneet raskaudetkaan voi jatkua? Luteaalivaihe jää myös aika onnettomaksi kun on ollut näissä kierroissa vaan sen 10 päivää ennen kun tuhruttelu alkaa.
Googlettelin tässä aikani kuluksi ja sieltä löytyi tosiaan tuo keltarauhasen vajaatoiminta, oireet kyllä passaisi siihen. Pitää varmaan gynelle rueta aikaa varailemaan ja kertoo siellä mietteitä, varmaan johonkin tutkimuksiin pääsis että mikä homma. 🤔

Oisko kellään halua jakaa kokemuksia vastaavasta tilanteesta?

Ja paljon onnea @Kupliva delfiini plussasta, jospa siellä menisi kaikki mallikkaasti. 😍
 
Muokattu viimeksi:
Oon tähän mennessä odottanut ovista ihan kärsivällisesti, mutta nyt kun testit alkoi yhtäkkiä haalistumaan eikä tummumaan, niin alkoi taas turhauttaa ihan perkeleesti. Tiedän että pitkissä kierroissa ei välttämättä ovuloi, mut mulla oli suuri toive että geleet ja muut vaikuttaisi ees vähän tähän asiaan. Nyt on vaan sellainen olo, että tuleeko meille kolmatta lasta ollenkaan. Joka tuntuu sitten taas aivan todella tyhmältä masennella, koska jotkut toivoo ensimmäistään ja mulla on jo kaksi 😓 Toivottavasti ovis tulis ens viikolla viimeistään.
 
Huhhuh... Tuli käytyä eilen gynellä, ku viikonloppuna iski paniikki, huomatessani,e t mun toosan suuaukolla pullottaa jotain ylimäärästä. Noh, pikaisen googlettelun ja itsetutkiskelun jälkeen diagnosoin itselleni emättimen takaseinän laskeuman ja sen jälkeen kriiseilin eiliseen asti, et jos siinä on laskeuma, ni voiko siellä muuallaki olla laskeumia ja kuinka pahoja ja vaikuttaako ne toisen raskauden yrittämiseen.

No gynellä onneks todettiin vain sen takaseinän laskeuma. Etuseinä ja kohtu oli ihan normaalit. Eikä se todettu laskeumakaan ollu ku 1-2 asteen, eli pienehkö. Nyt vaan aktiivista lantiopohjan jumppaa. Saattaa kuulemma vielä palautua säännöllisellä treenillä ja sen myötä, kun lopettaa imetyksen. Eikä siis estettä raskautumiseen. Ja eihän kohdunlaskeumakaan ois raskautumista estäny, mutta raskauden loppuvaiheessa ois sit saanu köllötellä vaan vuodelevossa, ettei sikiö paina jo valahtanutta kohdunsuuta enempää ja sen myötä synny liian aikasin.

Tänään oonki sit kuluttanu työaikaani hyvin ja googletellu, et mistä saa sen sellasen perifit pimppijumpparin halvimmalla :No Evil Monkey: Työnantaja varmaan tykkää hyvää, ku googlehauissa tarjotaan kaiken maailman seksikauppoja vastauksina.

Ja mitä omaan kiertoon tulee, ni kuukautiset on hukassa... nyt jo kp38, ku tähän asti on pitäytyny alle 35pv. Tästä varmaan saanee taas kiittää PCOSia. Enkä siis todennäkösesti vaan ovuloinu tässä kierrossa. RFSU normi liuskatesti oli aamulla nega, joten en usko raskauteen.
 
Jee, kiertokaveri! Onko sulla miten pitkä kierto yleensä, että miten nopeasti tiemme erkanevat? :D Täällä keskiarvo taitaa olla 29 tai 30, mutta vaihtelee kyllä toisinaan useillakin päivillä.
Mulla on 26-28 päivää ollu varmaankin keskiarvo...
Saas nähdä miten paljon vaikuttaa oviksen aikatauluun kun tässä on koko alkukierto ollu kipeenä ja joutunut Panadolin lisäks ottamaan myös buranaa aikalailla päivittäin, ja saikku jatkuu edelleen. Kävin tänään ostamassa lisää ovistestejä kun edelliset loppu.
 
Mulla on 26-28 päivää ollu varmaankin keskiarvo...
Saas nähdä miten paljon vaikuttaa oviksen aikatauluun kun tässä on koko alkukierto ollu kipeenä ja joutunut Panadolin lisäks ottamaan myös buranaa aikalailla päivittäin, ja saikku jatkuu edelleen. Kävin tänään ostamassa lisää ovistestejä kun edelliset loppu.
Paranemisia! Tuolla buranalla voi tosiaan olla jotain vaikutuksia ovulaatioon. Itse olin pari peräkkäistä kiertoa kipeenä just oletetun ovulaation aikaan (en testaillut ja tarkistanut), ja ibuprofeenia napsin, kun ei muuta ollut käsillä. Jäi molemmat kierrot lyhyemmiksi mitä normaalit, niin liekö peruuntunut koko ovulaatio. Tai sitten ihan sattumaa, että sattui pari lyhyempää kiertoa, mutta tiedäpä tuosta, kun ei kerran tullut testattua.
 
Takaisin
Top