Onnittelut!Eikä!!! Mitä helvettiä!!! Eii apuuaaa. Mitää. Käytin digin kuitnekin.
Siis tää on vasta dpo 8 ja ei pitäis olla menkkoja vielä viikkoon et mitä vaan voi käydä.
View attachment 115750
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnittelut!Eikä!!! Mitä helvettiä!!! Eii apuuaaa. Mitää. Käytin digin kuitnekin.
Siis tää on vasta dpo 8 ja ei pitäis olla menkkoja vielä viikkoon et mitä vaan voi käydä.
View attachment 115750
Jee, kiertokaveri! Onko sulla miten pitkä kierto yleensä, että miten nopeasti tiemme erkanevat? :D Täällä keskiarvo taitaa olla 29 tai 30, mutta vaihtelee kyllä toisinaan useillakin päivillä.Mennään melkein samoissa! Itellä kp8 tänään. Sovelluksen mukaan ovis osuu välille kp9-15, eli elättelen toiveita jos huomenna ja viikonloppuna ehtis ainakin kerran talletella, ja sitten alkuviikosta vielä kerran. Sit luulis olevan ihan hyvä tilanne tallettelujen suhteen.
Mulla kans kp8! Mulle Flo ennustaa ovista kp16 ja voi olla hyvinki oikeessa (koska letrot käytössä ja ovat tähän asti toimineet jo kolmessa kierrossa), luteaali mulla 15-16 päivää, joten 31 päivää odotan minä (ja Flo myös) kiertoni kestävän.Jee, kiertokaveri! Onko sulla miten pitkä kierto yleensä, että miten nopeasti tiemme erkanevat? :D Täällä keskiarvo taitaa olla 29 tai 30, mutta vaihtelee kyllä toisinaan useillakin päivillä.
Lähellä ollaan siis sielläkin! Viime kuussa itsellä ovulaatio oli kp18, mutta Flo ennustaa tälle kuulle, että olisi kp16. Nähtäväksi jää. Vähän lyhyemmällä luteaalilla mennään, sillä ainakin viime kuussa oli vain 11 päivää. Mutta ehkä se riittää.Mulla kans kp8! Mulle Flo ennustaa ovista kp16 ja voi olla hyvinki oikeessa (koska letrot käytössä ja ovat tähän asti toimineet jo kolmessa kierrossa), luteaali mulla 15-16 päivää, joten 31 päivää odotan minä (ja Flo myös) kiertoni kestävän.
Mä oon kanssa miettinyt, että jos/kun ensi viikolla menkat alkaa, niin käyn ostamassa ihan greippiä ja puristan ite aamupalalle mehut ovikseen asti terveisin, myöskin tuppukylästä, ei saa muuten valmiina mehuna.@Binky eihän tuo ole yhtään naurettava syy olla mieli maassa. Ei noi miehet ymmärrä sitä, kuinka pitkä aika on odottaa taas se seuraava kuukausi, jos tällä kertaa jäi mahikset huonoiksi se flon hyvä mahdollisuus tulla raskaaksi-juttu taitaa perustua siihen, että eihän se sovellus tiedä tarkkaan kenenkään oviksia, niin se näyttää sen ajanjakson jolle ovis todennäköisesti osuu. Että tässä aikaikkunassa kun harrastaa mahdollisimman paljon seksiä, on hyvä mahis tulla raskaaksi. Korjatkaa jos oon väärässä
@Kiivi Peanut ja @Westo, kysyn kanssa että mitkä ovislimat eipä oo näkynyt, vaikka kokeilin nyt syödä greippiäkin niin maan perkeleesti. Siksi syödä, koska tältä kylältä ei yhdestäkään kaupasta löydy minkäännäköistä greippimehua. Mutta ei siinä, oon vissiin vähemmistöä ja oikeesti tykkään greipistä
Ihanaa, niin paljon onnea ja vauvaliimaa. Seurailen tätäkin ryhmää vielä taustalla ja ootte kaikki niiiiin ansainneet plussia täällä!@Pahabarbi mulla ei kyllä kans oo ollut mistään limoista tietoja. Ehkä vähän on voinut olla erilaista, jos oikeen pinnistänyt silmänsä ja tunteensa.
Tässä kierrossa otin kp1-4 alkaen käyttöön
- verigreippimehu (kp1)
- macajauhe (kp1)
- vehänalkioöljy (kp1)
- gele royal (kp4 kun saapui postista)
Lisäksi mennyt jo yrityksen alusta eli useita kuukausia raskausvitamiinit
Lisäksi ekaa kertaa tikutin ovulaatiota ja sen jälkeen join viitenä päivänä 1-2 lasia punaviiniä.
Ja yhtään en tiedä oliko millään vaikutusta, tai toki pysyykö tämä tyyppi edes matkassa, mutta sain ainakin plussan testiin
Siis elä viitti! Me mennään ihan synkassa, nimittäin mäkin näin viime yönä unta positestistä! Oli ihan leffaviivat vieläSiis näin unta et tein positiivisen raskaustestin! Toivottavasti tää olis enneuni
Eikä! Mulla oli digi ilman viikkonäyttöä, eli eiköhän sekin aika varma ollutSiis elä viitti! Me mennään ihan synkassa, nimittäin mäkin näin viime yönä unta positestistä! Oli ihan leffaviivat vielä
Mulla on 26-28 päivää ollu varmaankin keskiarvo...Jee, kiertokaveri! Onko sulla miten pitkä kierto yleensä, että miten nopeasti tiemme erkanevat? :D Täällä keskiarvo taitaa olla 29 tai 30, mutta vaihtelee kyllä toisinaan useillakin päivillä.
Paranemisia! Tuolla buranalla voi tosiaan olla jotain vaikutuksia ovulaatioon. Itse olin pari peräkkäistä kiertoa kipeenä just oletetun ovulaation aikaan (en testaillut ja tarkistanut), ja ibuprofeenia napsin, kun ei muuta ollut käsillä. Jäi molemmat kierrot lyhyemmiksi mitä normaalit, niin liekö peruuntunut koko ovulaatio. Tai sitten ihan sattumaa, että sattui pari lyhyempää kiertoa, mutta tiedäpä tuosta, kun ei kerran tullut testattua.Mulla on 26-28 päivää ollu varmaankin keskiarvo...
Saas nähdä miten paljon vaikuttaa oviksen aikatauluun kun tässä on koko alkukierto ollu kipeenä ja joutunut Panadolin lisäks ottamaan myös buranaa aikalailla päivittäin, ja saikku jatkuu edelleen. Kävin tänään ostamassa lisää ovistestejä kun edelliset loppu.