Raskaaksi 2022

Joo me päästään heti häämatkan jälkeen uuteen ultraan. Papu on viikon jäljessä. Mä en siis millään matikalla saa näitä yhtälöitä yhteen (vaikka matikkaa rakastankin) koska kuitenkin sain ajoissa haamut testiin ja näin eli siis järjellä tää ei toimi mitenkään, mikä tietysti ei lupaa hyvää ja viittaisi että joku on varmaan pielessä, mutta nyt oli kuitenkin kehittynyt eteenpäin ja sen takia vielä ei tehty mitään toimia.
Ihanaa häämatkaa ja häitä teille ❤️

Oottelu on varmasti raskasta, kun ei tuo tietysti hyvältä kuulosta jos on paljon jäljessä ja haamut tullu ajoissa testeihin kuitenkin. Toki noin pienen mittailu on ihan milleistä kiinni ja joskus ne pienet kyllä kuroo nt-ultraan kiinni isoakin kokoeroa. Tsemppiä ja toivottavasti sit seuraavassa ultrassa ootte jo viisaampia ❤️
 
Eipähän ainakaan rfsu:n testaa jo ennen -testissä näy viivan viivaa. Et tiedä sitten, mikä juttu taas. Alkaa vituttaa, vaikka alkaa jo tietää, ettei tärppää, niin ärsyttää. Toisaalta ärsyttää myös, kun ei tiedä, miksei tärppää.
 
No me tehdään nyt jatkossa niin, että sperma suoraan kuukuppiin, ja asetan sen varovasti paikoilleen, sitten menen sänkyyn makaamaan peppu kohotettuna ja yritän saada orgasmin jotta supistelu veisi siittiöt paremmin kohteeseen. Uskoisin olevani tossa asennossa niin että sperma pääsisi valumaan kohtuun hyvin. Sitten pidän muutaman tunnin sitä kuukuppia, maksimiaika 12h. Mies tuo sen mulle siis heti kun tehnyt hommat. Muumimuki taas, ollaan käytetty sitäkin ja siitä panadol ruiskulla imenyt sperman, ruiskutettu hitaasti sisään ja samalla yrittänyt pitää jalat yhdessä, ja sitten taas se orgasmi, tyyny pepun alla. Tää on ollut hankalaa, koska tavara meinaa heti valua ulos, no niinhän se normistikkin valuu, mutta se lähtönopeus on eri kuin itse ruiskuttamalla. Lisäksi mietin mukin kylmyyttä, olis ehkä parempi jos olis vaikka kertakäyttö muki, ei olis niin kylmä, jolle siittiöt on herkkiä.
Metallista ei tulis käyttää.
toivottavasti tästä olis jotain apua ☺️
Siis mä tyhmäilen nyt vielä kun oon autuaan tietämätön näistä kuukuppi- ja lääkeruiskuhommista. Eli onko nämä jotenkin tehokkaampia keinoja kuin ihan tää ns. "Luomumenetelmä" vai mistä tässä on kyse? Kysyn ihan iteliaisuudesta ja mielenkiinnosta. 😊
 
Nonii. Kunhan meni kurkkaa vielä roskikseen. Eli mitä. Ollut roskiksessa tunnin. Ei näkynyt viivan paikkaa tai mitään kun tein testin tunti sitten. Nyt ehkä haamujen haamu, ehkä, en edes tiedä onko. Ja siis tunnin roskiksessa. Olin ajatellut jo ottaa illalla punaviiniä, mutta onko tää edes mitään.
16FC84BF-2E38-4165-B3E7-A630CF5F683A.jpeg
 
Ja jatkaakseni keskustelua itseni kanssa, niin tosiaan tunnin vanha roskishaamu (vai haamu lainkaan, ehkä roskisviivan paikka), et kertooks se edes mitään
Mä testaisin kyllä jonkun toisen merkin testillä vielä jos vaan mahdollista. Ite tosiaan sain rfsu:n liuskalla oikean positiivisen mutta ilman miehen viivalaseja se olis multa menny aivan ohi kun oli niin haalea ja epäilin viivanpaikkaa
 
Jättäisin punaviinit nyt väliin ja testaisin toisella testillä uudestaan. Jännät paikat, ihan värillinen viivanpaikka kyllä näkyy! Ja mä en perinteisesti näe mitään viivoja tikuissa, joissa monet muut jotain näkevät :thumbs-up:
 
Ja jatkaakseni keskustelua itseni kanssa, niin tosiaan tunnin vanha roskishaamu (vai haamu lainkaan, ehkä roskisviivan paikka), et kertooks se edes mitään
Kyseinen testi on suorastaan tunnettu virheellisistä posituloksista ja tuollaisista värillisistä viivanpaikoista. En siis sano etteikö posi olisi ihan mahdollinen, mutta kyllä mä testaisin suosiolla ihan eri testillä. Toivotaan parasta!
 
Kyseinen testi on suorastaan tunnettu virheellisistä posituloksista ja tuollaisista värillisistä viivanpaikoista. En siis sano etteikö posi olisi ihan mahdollinen, mutta kyllä mä testaisin suosiolla ihan eri testillä. Toivotaan parasta!
Joo, siis pari kiertoa sittenhän tein useamman ”viivan paikan”, tosin mukana oli myös pc ja sitten näitä rfsu testejä. Silloin menkat myöhässä. Mutta kaikki oli sellaisia hailukoita. Ehkä kemiallinen, mistä sen tietää.

Ja tämä siis näytti ihan negaa kyllä siinä 1-5minuutissa mitä testissä sanotaan, et tulos tulee, ja tuo haamu / roskispaikka mikä lie tuli vasta roskiksessa ja bongasin sen tunnin kuluttua testaamisesta.

Milläs muulla olikaan taas aikaisia? Et mihin kuluttais roposet. Kotona on yks cb digi mut en jotenkin raaskis sitä tässä kohtaa haaskata, kun epäilen itsekin tulosta
 
Huhhuh, on kyllä tirahtanut kyynel silmään useampaan kertaa täällä kun lukenut sun tilannetta. Oon tosi tosi pahoillani. Ymmärrettävää että mitään ei tehdä kun kasvu nyt onkin jatkunut. Ja myös mun mielestä hyvä olla realistinen, niin kuin olet, siitä että tuo kuulostaa siltä että riski huonoista uutisista on kokoajan olemassa. Nyt pitää täysillä toivoa että siellä oli joku hitaamman kasvun hetki, mutta alkio korjasikin itsestään jonkun virheen ja jatkaa nyt normaalisti... Ja kaikella mahdilla toivoa että vuoto ei iskisi häiden päälle 😞 oot ajatuksissa ❤️

Perään pieni sivukommentti: ihana kuulla että rakastat matikkaa, niin minäkin ❤️
Voi Nurppu ❤️(Ja siis kaikki muutkin!) kiitos myötäelämisestä. Tää viesti meni mulla tunteisiin kun oli jotenkin niin ihana. Molemmissa ultrissa on siis myös sanottu että näkyvyys on huono (koska kohtu on jossain tosi perällä). Mut mennään päivä ja hetki kerrallaan ja todella toivotaan että hääpäivänä ei lähde vuotamaan koska se on sit maailman huonointa tuuria. Nyt vetäydyn hääkuplaan mutta kun on taas päivitystä niin tuun tänne teidän kanssa sen jakamaan ❤️

Sivukommenttina luin matikkaa sivuaineena koska se vaan on 😍
 
Joo, siis pari kiertoa sittenhän tein useamman ”viivan paikan”, tosin mukana oli myös pc ja sitten näitä rfsu testejä. Silloin menkat myöhässä. Mutta kaikki oli sellaisia hailukoita. Ehkä kemiallinen, mistä sen tietää.

Ja tämä siis näytti ihan negaa kyllä siinä 1-5minuutissa mitä testissä sanotaan, et tulos tulee, ja tuo haamu / roskispaikka mikä lie tuli vasta roskiksessa ja bongasin sen tunnin kuluttua testaamisesta.

Milläs muulla olikaan taas aikaisia? Et mihin kuluttais roposet. Kotona on yks cb digi mut en jotenkin raaskis sitä tässä kohtaa haaskata, kun epäilen itsekin tulosta
Itse olen tykännyt niistä apteeksin ultrista (10mlu) vaikka täällä taisi niistä olla juttua että tulee virheellisiä tuloksia. Itselläni ne aina näyttäneet vain "oikein" 👍
 
Voi Nurppu ❤️(Ja siis kaikki muutkin!) kiitos myötäelämisestä. Tää viesti meni mulla tunteisiin kun oli jotenkin niin ihana. Molemmissa ultrissa on siis myös sanottu että näkyvyys on huono (koska kohtu on jossain tosi perällä). Mut mennään päivä ja hetki kerrallaan ja todella toivotaan että hääpäivänä ei lähde vuotamaan koska se on sit maailman huonointa tuuria. Nyt vetäydyn hääkuplaan mutta kun on taas päivitystä niin tuun tänne teidän kanssa sen jakamaan ❤️

Sivukommenttina luin matikkaa sivuaineena koska se vaan on 😍
Oijoi, ihanaa hääkuplaa sinne! 🥰

Ja sivukommenttilinjalla jatkan, mä luin pääaineena 😆
 
Hyppään uutena mukaan 😊 Muutaman päivän olen jo lukenut tätä ketjua, että pääsisin ensin vähän kärryille 😊
Nyt eka kierto synnytyksen jälkeen. Kp17 tänään ja flo ennustaa ovista tälle päivälle. Itse veikkaan että saattoi olla jo viikonloppuna tai sitten vasta tulossa. Mitkään suuret odotukset ei ole vielä tästä kierrosta, kun ei ole aiemminkaan kovin nopeasti raskautuminen onnistunut, mutta jännää silti. 😄
 
Tervetuloa Indira! Mäkään en ole kovin kauaa täällä pyörinyt.

Mikä on ns.normaalin raskaustestin herkkyys? Onko tuo 10mIu normaalia herkempi? Mikä herkkyys esim. pregcheckissä on?

En malttaisi odottaa testailupäiviä! Kp13 tänään...
 
Siis mä tyhmäilen nyt vielä kun oon autuaan tietämätön näistä kuukuppi- ja lääkeruiskuhommista. Eli onko nämä jotenkin tehokkaampia keinoja kuin ihan tää ns. "Luomumenetelmä" vai mistä tässä on kyse? Kysyn ihan iteliaisuudesta ja mielenkiinnosta. 😊
Pitäisi olla ihan samat onnistumisprosentit kuin normaalisti yrittämisellä.
Meillä on siis kolme lasta ja välillä liian myöhään illalla ei vaan enää onnistu koska väsymys tai sitten on vaan joku muu syy miksi hommaa ei saada vietyä loppuun asti. Lisäksi työt menee välillä niin ristiin että kuppimenetelmä on ainut tapa saada edes yritetyksi.

Vaikka mies sanoo ettei ota mitään paineita seksistä kun tietää että nyt pitäis saada talleteltua, niin voihan se alitajunnassa painaa jotenkin eikä siksi onnistu. En tiedä. Mutta kertaakaan ei ole kuppitalletus epäonnistunut 👍
 
Tervetuloa Indira! Mäkään en ole kovin kauaa täällä pyörinyt.

Mikä on ns.normaalin raskaustestin herkkyys? Onko tuo 10mIu normaalia herkempi? Mikä herkkyys esim. pregcheckissä on?

En malttaisi odottaa testailupäiviä! Kp13 tänään...

Kiitos! 😊

Korjatkaa joku jos olen ihan väärässä, mutta mun muistaakseni normi testit on 25mlu. Erittäin herkät on 10mlu. Mutta mulla ainakin viimeksi tuo normi herkkyyksinen pc toimi paremmin kun noi herkät. Näytti siis aiemmin plussan, kun toi herkkä liuska. 😊
 
Takaisin
Top