Raskaaksi 2022

jos tässä seuraavalle kierrolle joudutaan ja hiivaa ei olla saatu pois, niin silloin teemme kotiinssiä. Rakkautta kondomin kanssa mutta kupin kautta oikeaan osoitteeseen.

Pakko kysyä ihan silkasta mielenkiinnosta että miten tämä koti-inssi tarkalleen ottaen toimii, tai siis miten ne saa sieltä kupista oikeaan paikkaan?

Minäki pissin tikkuun sitten kuitenkin ja ihan loistavan puhdas negahan se edelleen.. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Enpä taida nyt sitten enää testailla ja pahottaa mieltä enempää viikonlopun aikana, vaan jään dottaamaan maanantaita (=menkkojen alkamista) ja että päästään ekalla inssikierrolle :Green Heart:

Liitteet

• 20220317_154212.jpg
    20220317_154212.jpg
    265.3 KB · Katsottu: 88
Ymmärrän sua niin hyvin... :Two-hearts: Pitää vaan yrittää ajatella, että kenenkään muun raskaus tai raskauden keskeytyminen ei ole millään tavalla sinulta pois. :Two-hearts: Pahalta tuntuisi varmasti myös kaveristasi mikäli hänen valintaansa moitittaisiin.

Ikinä en todellakaan kenenkään muun valintaa moiti, tiedän että hänen päätös keskeyttää raskaus on ainoa hänelle sopiva ja tuen häntä. Epäreilulta tuntuu vaan se että ne jotka toivoo raskautta, ei välttämättä sitä saa, ja ne jotka ei raskautta tahdo, tulee vahingossa raskaaksi :No Evil Monkey:
No, toivottavasti kohta on oma vuoro!

Ikinä en todellakaan kenenkään muun valintaa moiti, tiedän että hänen päätös keskeyttää raskaus on ainoa hänelle sopiva ja tuen häntä. Epäreilulta tuntuu vaan se että ne jotka toivoo raskautta, ei välttämättä sitä saa, ja ne jotka ei raskautta tahdo, tulee vahingossa raskaaksi :No Evil Monkey:
No, toivottavasti kohta on oma vuoro!
Enkä tarkoittanutkaan että moittisit, vaan että Ymmärrän täysin sun tunteet. :smiling-eyes: Kovaa työtä itselläkin ajatella ettei muiden raskaudet ole itseltä pois vaikka jokainen vauvauutinen sattuu.

Pakko kysyä ihan silkasta mielenkiinnosta että miten tämä koti-inssi tarkalleen ottaen toimii, tai siis miten ne saa sieltä kupista oikeaan paikkaan?
Kerran sen itse tehnyt(syynä molemmilla hiivatulehdus just ovulaation aikaan ja yhdyntäkivut). Eli mies kykeni tekemään asiat kuppiin, mulla oli lääkeruisku jolla varovasti ruiskutin tavarat sisään ja sen jälkeen jäin makoilemaan sänkyyn vartiksi. Voisi auttaa ehkä asiaa jos orgasmin saisi mutta se ei tullut kuulonkaan koska kutina oli ihan järkyttävä. Ja ens kertaa varten tiedän, että en ota ruiskua ihan heti pois vaan jätän paikoilleen. Kävin apteekista hakemaan sellaisen panadol lasten nestemäisen kipulääkkeen ruiskun, siinä ei ole sitä piikkiä päässä. Tää on ihan hyvä kikka muutenkin jos miehelle tulee suorituspaineita tai ei vaan limakalvot kestä seksimäärän lisääntymistä ym. Tietääkseni säilyy jonkun aikaa huoneenlämmössä mutta kannattaa varmaan aika pian käyttää kun ei tosiaan ole siitä tietoa miten ne siittiöt reagoi ilman kanssa.

Mäkään en malta koskaan olla testaamatta, jos testejä on. Netistä tilatessa tulee yleensä ostettua reilusti kerralla, ja eihän nekään kauaa sitten lopulta kestä.
Nyt dpo 5-7 eikä ole testejä kotona. Tänään 2 kertaa kävellyt kaupan ohi ja miettinyt jos valmiiksi ostaisi. Noh, itseni tuntien ne menee kauppakassista heti käyttöön ja lopulta ihan liian aikaisin turhaan käytetty. Muutaman päivän jos saisi vielä pidettyä itsensä kurissa.

Mäkään en malta koskaan olla testaamatta, jos testejä on. Netistä tilatessa tulee yleensä ostettua reilusti kerralla, ja eihän nekään kauaa sitten lopulta kestä.
Nyt dpo 5-7 eikä ole testejä kotona. Tänään 2 kertaa kävellyt kaupan ohi ja miettinyt jos valmiiksi ostaisi. Noh, itseni tuntien ne menee kauppakassista heti käyttöön ja lopulta ihan liian aikaisin turhaan käytetty. Muutaman päivän jos saisi vielä pidettyä itsensä kurissa.
Näin mäkin teen jos seuraavalle kerralle menee. Kun ei mulla ole mitään selkärankaa . :rolling:

Ihanaa sulla on piinapäivät ihan käsillä !

Testihimoissani tulin tilanneeks nyt läjän testejä ens viikolle :No Evil Monkey: ehtii hyvin tulla kun loppuviikosta vasta aloitan testailun, voi että sinne on vielä ikuisuus :Face With Tears Of Joy:

Noniin, käväsin kaupassa ja ostin vielä rfsu herkän ja sillä tuli ihan puhdas nega ja pidätin 2,5h eli näin dpo10 ni pidän 99% luotettavana :smiling-eyes: ei kai auta muu kuin odotella menkkoja ja syödä loput pillerit kiltisti:folded::Face With Stuck Out Tongue:

En ole päässyt teidän synkronoituun kelkkaan vielä. Toissapäivänä apteekin ultralla nega, mutta vielä ei ole vuoto alkanut. Ehkä jo dpo15. Minulla on kyllä viime kuukausina kierrot venyneet, joten en usko plussaan enää, kun arvioitu dpo13 oli negatiivinen.

Tiedoksenne: jumitan täällä kuumeilupuolella TOSI aktiivisesti, lukemassa tilannepäivitystä teidän kaikkien taipaleen vaiheista :red-heart::Eyes: Plussasin ekan haamun 21.2.
Ehkä näin alkuvaiheessa ei ole oikein uskaltanut vielä ajatella, että en enää kuuluisi kuumeilijoihin. Pikkuhiljaa raskaus alkaa tuntua edes vähän todelliselta!

Ovistestailuista ja nopeasta lh-huipusta muuten tositarina tämän raskautumisen tiimoilta:
9.2. tein ovistestin. Vain yksi viiva, eli ihan 100% nega, ei edes hailuraa toista viivaa. En testaillut sen jälkeen ovista. 9.2. oli myös romantiikkaa, ja tiedän että siitä tärppäsi koska sen jälkeen oli 1,5-2 viikon breikki talletteluissa. Eilen kävin varhaisultrassa ja siellä sykki pieni sydän vimmatusti :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
Sain vahvistuksen, että hedelmöitys on tapahtunut 11.2. eli kaksi päivää lähentymisen jälkeen. 48h ennen ovista on mulla siis ovistikku ollut vitivalkoinen ja oon maani myyneenä ajatellut että mun munasarjat on ihan seis enkä ovuloi tai muutenkaan ole enää hedelmällinen.
Mulla ovistikut siis ollut pääsääntöisesti negaa ja oon todennut että mulla todennäköisesti huippu tosi nopea ja ”nollasta sataan” , eli ehkä tunnin välein testaamalla sain kiinni :Grinning Face:

Eilisen varhaisultran mukaan pikkupähkinäinen oli 6+5 -kokoinen ja laskettu aika asettui 4.11.22. Varovaisesti jo mietin, että voitaisiinko ensi joulua oikeasti viettää mahdollisesti pikkuruinen vauva sylissä… ei pysty käsittämään tai jotenkin ajatella, että se voisi olla totta:Two-hearts:

:smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes::smiling face with heart-eyes:voi että miten ihanaa

Kerran sen itse tehnyt(syynä molemmilla hiivatulehdus just ovulaation aikaan ja yhdyntäkivut). Eli mies kykeni tekemään asiat kuppiin, mulla oli lääkeruisku jolla varovasti ruiskutin tavarat sisään ja sen jälkeen jäin makoilemaan sänkyyn vartiksi. Voisi auttaa ehkä asiaa jos orgasmin saisi mutta se ei tullut kuulonkaan koska kutina oli ihan järkyttävä. Ja ens kertaa varten tiedän, että en ota ruiskua ihan heti pois vaan jätän paikoilleen. Kävin apteekista hakemaan sellaisen panadol lasten nestemäisen kipulääkkeen ruiskun, siinä ei ole sitä piikkiä päässä. Tää on ihan hyvä kikka muutenkin jos miehelle tulee suorituspaineita tai ei vaan limakalvot kestä seksimäärän lisääntymistä ym. Tietääkseni säilyy jonkun aikaa huoneenlämmössä mutta kannattaa varmaan aika pian käyttää kun ei tosiaan ole siitä tietoa miten ne siittiöt reagoi ilman kanssa.

Kannattaako ruiskuttaa mahd lähelle kohdunkaulaa vai riittääkö että jotenkin on sisällä. Mulla on usein myös yhdyntä kipuja ja ei olla koskaan kokeiltu sellasta koti-inssiä

Kannattaako ruiskuttaa mahd lähelle kohdunkaulaa vai riittääkö että jotenkin on sisällä. Mulla on usein myös yhdyntä kipuja ja ei olla koskaan kokeiltu sellasta koti-inssiä

Jos makaat vaikka selällään, jalat seinällä, tyyny pepun alla, niin ruiskun mitan jos työnnät sisälle ja ruiskutat, niin kyllä löytävät varmasti perille.

Nythän tää menee jännäksi. Vika testi ja töihin lähdössä. No tehdään se pois kuleksimasta . Meinasin unohtaakin sen jo.
Dpo 14 ja huomenna pitäs alkaa menkat. Eilen kramppasi menkkamaisesti ja vatsa meni ihan löysäksi, olin sataprosenttisen varma ett yöllä alkaa. No testi sitten.

Liitteet

• 9DDAEAD5-7C8A-4A4C-A49A-182FD5277C07.jpeg
    9DDAEAD5-7C8A-4A4C-A49A-182FD5277C07.jpeg
    55.2 KB · Katsottu: 206
Mamiksx4: Hyvä mennä töihin tollasen haamun jälkeen :D toivotaan että siellä oliskin ny joku kiinni! :)

Omppu: Paljon sulla on aiemmin ollu luteaali? Onks mitään arvausta mikä sitä vois tollee pidentää?

Mä en kans ihan tiiä mitä mun kroppa sekoilee, luulin että nyt alkas jo olee joku dpo3, mut eilen illalla oli taas (päivän tauon jälkeen) eggikset ja viime yönä lämmöt hitusen laski sen sijaan että olis jatkanu nousua. Varmaan pitää kokeeks tehä tänään viel ovistesti, lopetin niiden tekemisen siihen selvään plussaan joka tuli maanantaina :Eyes: hyvä ku pitäis mennä progesteroniverikokeeseen 7 päivää ovulaatiosta, mistä mä ny arvaan millon kuuluu mennä :Grimacing Face:

Nythän tää menee jännäksi. Vika testi ja töihin lähdössä. No tehdään se pois kuleksimasta . Meinasin unohtaakin sen jo.
Dpo 14 ja huomenna pitäs alkaa menkat. Eilen kramppasi menkkamaisesti ja vatsa meni ihan löysäksi, olin sataprosenttisen varma ett yöllä alkaa. No testi sitten.
Uuh, näyttääpä hyvältä!! Ihme jos ei ole oikea haamulainen. En muista, mutta olitko viimeksi millon tehnyt testin? :smiling-eyes:

Takaisin