Tiedoksenne: jumitan täällä kuumeilupuolella TOSI aktiivisesti, lukemassa tilannepäivitystä teidän kaikkien taipaleen vaiheista
Plussasin ekan haamun 21.2.
Ehkä näin alkuvaiheessa ei ole oikein uskaltanut vielä ajatella, että en enää kuuluisi kuumeilijoihin. Pikkuhiljaa raskaus alkaa tuntua edes vähän todelliselta!
Ovistestailuista ja nopeasta lh-huipusta muuten tositarina tämän raskautumisen tiimoilta:
9.2. tein ovistestin. Vain yksi viiva, eli ihan 100% nega, ei edes hailuraa toista viivaa. En testaillut sen jälkeen ovista. 9.2. oli myös romantiikkaa, ja tiedän että siitä tärppäsi koska sen jälkeen oli 1,5-2 viikon breikki talletteluissa. Eilen kävin varhaisultrassa ja siellä sykki pieni sydän vimmatusti
Sain vahvistuksen, että hedelmöitys on tapahtunut 11.2. eli kaksi päivää lähentymisen jälkeen. 48h ennen ovista on mulla siis ovistikku ollut vitivalkoinen ja oon maani myyneenä ajatellut että mun munasarjat on ihan seis enkä ovuloi tai muutenkaan ole enää hedelmällinen.
Mulla ovistikut siis ollut pääsääntöisesti negaa ja oon todennut että mulla todennäköisesti huippu tosi nopea ja ”nollasta sataan” , eli ehkä tunnin välein testaamalla sain kiinni
Eilisen varhaisultran mukaan pikkupähkinäinen oli 6+5 -kokoinen ja laskettu aika asettui 4.11.22. Varovaisesti jo mietin, että voitaisiinko ensi joulua oikeasti viettää mahdollisesti pikkuruinen vauva sylissä… ei pysty käsittämään tai jotenkin ajatella, että se voisi olla totta