Maakku
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Mamiksx4: Hyvä mennä töihin tollasen haamun jälkeen :D toivotaan että siellä oliskin ny joku kiinni! :)
Omppu: Paljon sulla on aiemmin ollu luteaali? Onks mitään arvausta mikä sitä vois tollee pidentää?
Mä en kans ihan tiiä mitä mun kroppa sekoilee, luulin että nyt alkas jo olee joku dpo3, mut eilen illalla oli taas (päivän tauon jälkeen) eggikset ja viime yönä lämmöt hitusen laski sen sijaan että olis jatkanu nousua. Varmaan pitää kokeeks tehä tänään viel ovistesti, lopetin niiden tekemisen siihen selvään plussaan joka tuli maanantaina hyvä ku pitäis mennä progesteroniverikokeeseen 7 päivää ovulaatiosta, mistä mä ny arvaan millon kuuluu mennä
No jopas nyt.. sulla varmaan mun ovisoireet kun mulla ne on ollu ihan hukassa. Tällä viikolla piti ovis olla, mutten saanut sitä testiin kiinni enkä tietenkään tässä kierrossa lämpöjäkään ole seurannut. Nyt tässä tunnustellut tuntuuko keltarauhastuntemuksia mut ei niistä ota selvää.. ehkä tää kierto meni harakoille. Talletteluista ei jäänyt kiinni, koko viikko painettiin kyllä niin ettei enempää kyllä jaksa