Raskaaksi 2022

Mamiksx4: Hyvä mennä töihin tollasen haamun jälkeen :D toivotaan että siellä oliskin ny joku kiinni! :)

Omppu: Paljon sulla on aiemmin ollu luteaali? Onks mitään arvausta mikä sitä vois tollee pidentää?

Mä en kans ihan tiiä mitä mun kroppa sekoilee, luulin että nyt alkas jo olee joku dpo3, mut eilen illalla oli taas (päivän tauon jälkeen) eggikset ja viime yönä lämmöt hitusen laski sen sijaan että olis jatkanu nousua. Varmaan pitää kokeeks tehä tänään viel ovistesti, lopetin niiden tekemisen siihen selvään plussaan joka tuli maanantaina :Eyes: hyvä ku pitäis mennä progesteroniverikokeeseen 7 päivää ovulaatiosta, mistä mä ny arvaan millon kuuluu mennä :Grimacing Face:

No jopas nyt.. sulla varmaan mun ovisoireet kun mulla ne on ollu ihan hukassa. Tällä viikolla piti ovis olla, mutten saanut sitä testiin kiinni enkä tietenkään tässä kierrossa lämpöjäkään ole seurannut. Nyt tässä tunnustellut tuntuuko keltarauhastuntemuksia mut ei niistä ota selvää.. ehkä tää kierto meni harakoille. Talletteluista ei jäänyt kiinni, koko viikko painettiin kyllä niin ettei enempää kyllä jaksa :tears:

No jopas nyt.. sulla varmaan mun ovisoireet kun mulla ne on ollu ihan hukassa. Tällä viikolla piti ovis olla, mutten saanut sitä testiin kiinni enkä tietenkään tässä kierrossa lämpöjäkään ole seurannut. Nyt tässä tunnustellut tuntuuko keltarauhastuntemuksia mut ei niistä ota selvää.. ehkä tää kierto meni harakoille. Talletteluista ei jäänyt kiinni, koko viikko painettiin kyllä niin ettei enempää kyllä jaksa :tears:
Kyl taitaa vaan olla niin että sun oireet tuli vahingossa mulle :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: tein ny varuiks ovistestin ja hyvin negatiivinen oli!

Kyl taitaa vaan olla niin että sun oireet tuli vahingossa mulle :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: tein ny varuiks ovistestin ja hyvin negatiivinen oli!

Noni, itse asiassa vähän kyllä keltarauhastuntemusta tuli heti et ehkä tai sit ei.. vähänkös nyt vasta onki piinaavaa ku ei tiiä yhtään millon menkkojen PITÄIS alkaa kun ei voi luteaalia laskeskella! :Weary Cat Face::Face With Tears Of Joy:

Mitähän näissä testeissä tapahtuu?
Alempi testi tehty aamun toisesta pissasta ja ylempi sit tässä päivällä. Raskauskeijun 25mlu testejä ovat.
20220318_151044.jpg

Mitähän näissä testeissä tapahtuu?
Alempi testi tehty aamun toisesta pissasta ja ylempi sit tässä päivällä. Raskauskeijun 25mlu testejä ovat. View attachment 111603
Kuin kauan uitit näitä? Yleensäkin tikkuja kannattaa uittaa ihan reilusti, esim pc:den kanssa lasken vähintään kymmeneen. Silloin ei jää väri puoliväliin "turhaan". Jos ne tikut ei kastu tarpeeksi, helposti jättää viivoja ja muita jälkiä, ja niitä sit taas voi tulkita väärin. Vaikka ohjeissa on sanottu yleensä sellasesta 5s, kannattaa se todellakin tuplata! Varsinki rfsu:n tikut on sellaisia, että ne ei ime sitä pissaa, jolloin lisäsekunnit takaavat että lähtee toimimaan.. mut sitten se luotettavuus kysymys. Itse en ole saanut virheellistä tulosta pc:n kanssa, kun olen kastanut tikun/liuskan ja laskenut viiteentoista. :Relieved Face: tääkin jakaa varmasti mielipiteitä. Mut ainakin lisä sekunnit estää noita värikertymiä kuhan ei liikaa kasta, sit myös se jos on liian vahva pissa, voi värjätä sen tikun ihan keltaseksi. Monien asioiden summa:Face With Tears Of Joy::Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Kuin kauan uitit näitä? Yleensäkin tikkuja kannattaa uittaa ihan reilusti, esim pc:den kanssa lasken vähintään kymmeneen. Silloin ei jää väri puoliväliin "turhaan". Jos ne tikut ei kastu tarpeeksi, helposti jättää viivoja ja muita jälkiä, ja niitä sit taas voi tulkita väärin. Vaikka ohjeissa on sanottu yleensä sellasesta 5s, kannattaa se todellakin tuplata! Varsinki rfsu:n tikut on sellaisia, että ne ei ime sitä pissaa, jolloin lisäsekunnit takaavat että lähtee toimimaan.. mut sitten se luotettavuus kysymys. Itse en ole saanut virheellistä tulosta pc:n kanssa, kun olen kastanut tikun/liuskan ja laskenut viiteentoista. :Relieved Face: tääkin jakaa varmasti mielipiteitä. Mut ainakin lisä sekunnit estää noita värikertymiä kuhan ei liikaa kasta, sit myös se jos on liian vahva pissa, voi värjätä sen tikun ihan keltaseksi. Monien asioiden summa:Face With Tears Of Joy::Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

kyseessä on raskauskeijun tikut. mä olen saanut pc:n testeillä törkeitä viivoja tarkoittamatta raskautta. kannattaa käydä kurkkaa virheelliset plussat testeissä ketjua, siellä on tosi törkeitä viivanpaikkoja monilla testeillä, että se luotettavuus tosiaan näissä on monessa testeissä iso kysymysmerkki. mun luotto testit on ehdottomasti medigoo ja apteekin testit! :smiling-eyes:

Omppu: Paljon sulla on aiemmin ollu luteaali? Onks mitään arvausta mikä sitä vois tollee pidentää?

Mä en kans ihan tiiä mitä mun kroppa sekoilee, luulin että nyt alkas jo olee joku dpo3, mut eilen illalla oli taas (päivän tauon jälkeen) eggikset ja viime yönä lämmöt hitusen laski sen sijaan että olis jatkanu nousua. Varmaan pitää kokeeks tehä tänään viel ovistesti, lopetin niiden tekemisen siihen selvään plussaan joka tuli maanantaina :Eyes: hyvä ku pitäis mennä progesteroniverikokeeseen 7 päivää ovulaatiosta, mistä mä ny arvaan millon kuuluu mennä :Grimacing Face:

No ei tämä tavatonta ole viime aikoina ollut, parhaimmillaan dpo17 on kääntynyt kp1:ksi, silloin minulla oli korona. Mutta aiemmin oli dpo13 yleensä se, nyt on puolen vuoden aikana ollut dpo15-16 se päivä, jolloin alkaa uusi kierto. Eipä toisaalta ole liian lyhyt luteaalivaihe, mutta kyllä tämä odottelu meinaa välillä olla tuskaista. Monta kertaa ehtii toivoa turhaan.

No ei tämä tavatonta ole viime aikoina ollut, parhaimmillaan dpo17 on kääntynyt kp1:ksi, silloin minulla oli korona. Mutta aiemmin oli dpo13 yleensä se, nyt on puolen vuoden aikana ollut dpo15-16 se päivä, jolloin alkaa uusi kierto. Eipä toisaalta ole liian lyhyt luteaalivaihe, mutta kyllä tämä odottelu meinaa välillä olla tuskaista. Monta kertaa ehtii toivoa turhaan.
Joo, onpa turhauttavaa! Kylhän siinä auttamatta toivo aina nousee kun ei menkkoja näy! Voikun tilanne pian selkiytyisi. Eihän sekään ennenkuulumatonta olis että siellä oliskin myöhänen plussa :Eyes: salaa vähän elättelen toivoa! Mut jos ei olis niin toivotaan että pian sieltä alkais menkat ja pääsette aloittamaan polyypinjälkeisen yrittämisen tyhjältä pöydältä! :Smiling Face With Smiling Eyes:

kyseessä on raskauskeijun tikut. mä olen saanut pc:n testeillä törkeitä viivoja tarkoittamatta raskautta. kannattaa käydä kurkkaa virheelliset plussat testeissä ketjua, siellä on tosi törkeitä viivanpaikkoja monilla testeillä, että se luotettavuus tosiaan näissä on monessa testeissä iso kysymysmerkki. mun luotto testit on ehdottomasti medigoo ja apteekin testit! :smiling-eyes:
Joo raskauskeijulta itekki noita joskus tilannu enkä sen jälkeen enään ikinä. Ei toiminu itellä. Sitten taas pc testeistä pidän, ei ole antanu viivanpaikkoja itselläni eikä turhia väriä sisältäviä viivoja. Oon kyllä tietoinen, että joillekin tullut myös näistä viivanpaikkoja. Harmaa viiva voi oikeastaan mihin vaan testiin ilmestyä, myös värikertymiä. Monessa tuo kohta voi olla painautunutkin, ikävä kyllä. Mutta nää on ikuisuus kysymyksiä, mikä toimii ja mikä ei, mikä on paras ja mikä huonoin. Varmasti kaikissa on hyvät ja huonot puolensa. Ja varmasti itse tietää mitä tykkää dippailla:smiling-eyes: välillä ostelen apteekin omia, välillä halvempia, mut luottotestit itsellä on pc ja cb digit.
Kysyin tuossa aiemmassa viestissä testiä tehneeltä, että kauanko kastoi tikkuaan, en merkkiä(se siinä jo olikin näkyvillä). Testin tekotavallakin on väliä.:Relieved Face:

Oi, ompas ihanan pitkä luteaali siellä, toki tollainen 17 päivää voi kyllä tuntua ikuisuudelta! :Smiling Face With Open Mouthmulla oli pitkään 12 päivää mutta nyt viimeiset kaksi kiertoa on ollut 13 päivää! toi 12 tuntui tosi lyhyeltä, onneksi on nyt pidentynyt edes päivällä! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Täällä dpo7 menossa. Koskas sitä uskaltaa testin tehä? :tears:

Jee, oisko huomena! :Eyes:
mä alotan aina dpo8 vaikka joka kerta oon kierron alussa vannonut että alotan vasta dpo10, nyt olen päättänyt suoraan alottaa testailun dpo8:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat::Face With Tears Of Joy:

Täällä on kyllä jotkut haamujen pääsiäisetkot :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: ja dpo 8 vois hyväl tuuril näkyä, et testiä vaan :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Mä päätin aloittaa dpo9 mutta jotenkin vaan alkoikin jo dpo5 :rolling::rolling::rolling:
Nyt hyvää yötä ja aamulla taas testaillaan.

tänään muuten tullut pientä tuhrua. Toivottavasti ei yön aikana ala. Tai vaikka alkaiski ni että viiva olis vahvempi. Ja että kaikki olis hyvin :red-heart::folded:

Mulla huomenna dpo 7-9 ja silloin ajattelin käydä testin ostamassa. Alunperin suunnittelin kyllä vasta dpo 10 aikaisintaan, mutta eipä sitä taaskaan malta.

Hmm.. mulla tänään dpo10 ja ollut kummallisia menkkakipuja pitkin päivää. Kuitenkin menkkojen pitäis alkaa vasta viikon päästä. No kärsivällisyyttä, kuitenkin meillä oli vaan yksi seksikerta joten ei saisi elättää liikaa toivoa. :Grimacing Face:

Takaisin