Raskaaksi 2021

Vau mikä plussa-aalto! Onnea kaikille plussanneilleBeating Heart Täällä alkaa olla ekat menkat kohdunulkoisen jälkeen taputeltu. Viime kierrossa olin tuntemusten perusteella aika varma, että munasolu irtosi just oikealta puolelta, mistä munanjohdin poistettu. Jospa nyt olis toisen puolen vuoro Beaming Face With Smiling Eyes

Tuli mieleen että millaisia vitamiineja te käytätte, tai muita valmisteita mitkä voisi edesauttaa raskautumista?
Käyttääkö kumppaninne myös jotain vitamiineja, ravintolisiä yms?

Olen käyttänyt foolihappoa jo pidemmän aikaa,
mutta mietin olisiko jotain muuta
mitä voisi myös kokeilla? Beaming Face With Smiling Eyes
Onkos teillä siitä greippimehusta kokemuksia?

Mulla on käytössä foolihappo ja raskaus- / imetysmonivitamiini (olen tosin käyttänyt tätä jo viime raskaudesta alkaen, kun imetän vielä tuota 5/20 esikoistaBeating Heart). Greippimehusta ei ole kokemuksia Beaming Face With Smiling Eyes

Täällähän satelee plussia, hurjasti Onnea Beating HeartBeating HeartBeating Heart

Oii Pillow ihanaa, onnea!! Beating Heart Mulla oli jäätävät pelot (ja osittain vieläkin) etenkin plussaamisen aikaan, ja totesin että ne on sekä normaaleja, että myös sitten toisaalta hyvin raivostuttavaa ja turhauttavaa pelätä - mutten voi sitä estääkään kokonaan. Nyt ehkä jo vähän alkaa helpottaa pelkojen kanssa, ja doppler on ollut iiso tuki, vielä suurempi helpotus se että lähes viikottain juoksin ultrissa kunnes neuvolassa ottivat mut viikottaiseen ultraan että pystyn pysymään järjissäni Cat With Tears Of Joy Tsemppiä! Beating Heart

Onnea myös muille plussanneille, ihana aalto käynnissä Beaming Face With Smiling Eyes

Miten upea plussa-aalto! ❤️ Onnea kaikille plussanneille! Beating HeartBeating Heart

Mulla on nyt epävarma olo onko koko ovista taphtunutkaan. Limoja oon bongaillu, mutta lämmöt ei oo noussut odotunlaisesti ja nyt jo kp20. Ehkä tää mun kierto heittää vielä vaan ihan häränpyllyä..

Oii Pillow ihanaa, onnea!! Beating Heart Mulla oli jäätävät pelot (ja osittain vieläkin) etenkin plussaamisen aikaan, ja totesin että ne on sekä normaaleja, että myös sitten toisaalta hyvin raivostuttavaa ja turhauttavaa pelätä - mutten voi sitä estääkään kokonaan. Nyt ehkä jo vähän alkaa helpottaa pelkojen kanssa, ja doppler on ollut iiso tuki, vielä suurempi helpotus se että lähes viikottain juoksin ultrissa kunnes neuvolassa ottivat mut viikottaiseen ultraan että pystyn pysymään järjissäni Cat With Tears Of Joy Tsemppiä! Beating Heart

Onnea myös muille plussanneille, ihana aalto käynnissä Beaming Face With Smiling Eyes

Kiitos! <3
Ihana kuulla teistä! Siellä pieni kasvaa! ☺️❤️☺️❤️ Millä viikolla sait sydänäänet kuulumaan dopplerilla? :)

Vau miten hienosti neuvola on kuunnellut sinua ja ottanut pelot tosissaan. Astonished FaceBeating Heart

Kiitos! :Heartred
Ihana kuulla teistä! Siellä pieni kasvaa! ☺️❤️☺️❤️ Millä viikolla sait sydänäänet kuulumaan dopplerilla? :)

Vau miten hienosti neuvola on kuunnellut sinua ja ottanut pelot tosissaan. Astonished FaceBeating Heart

Mä sain dopplerilla kuulumaan 10+3 ja tänään 10+6 eli kohta mennään 12. Viikolle ❤️ On kyllä ihanaa miten neuvola on ottanut koppia, ja terkkari sanoi että jos ei helpota nt-ultran jälkeen niin sit voidaan tehdä lähete pelkopolille. Aivan upeaa toimintaa minusta ☺️
Kannattaa niistä peloista siis puhua neuvolassa ☺️

Huomenta, tein digin Astonished Face-Astonished Face- voiko tää antaa virheellisiä tuloksia? En ymmärrä Beaming Face With Smiling Eyes

Liitteet

• IMG_20211024_072400.jpg
    IMG_20211024_072400.jpg
    2.2 MB · Katsottu: 212
Kiitos! :Heartred

Mä tuun tähän väliin sanoon, että esikoisesta kuului sydän-äänet vasta rv 12+. Tästä toisesta sain jopa rv 8+4, mutta sain etsiä varmaan tunnin ja vähänkin kun liikautti dobleria niin hävisi äänet. Löytyi aivan häpyluun tuntumasta.

On kuin metsästäisi neulanpäätä heinäsuovasta.

Mä tuun tähän väliin sanoon, että esikoisesta kuului sydän-äänet vasta rv 12+. Tästä toisesta sain jopa rv 8+4, mutta sain etsiä varmaan tunnin ja vähänkin kun liikautti dobleria niin hävisi äänet. Löytyi aivan häpyluun tuntumasta.

On kuin metsästäisi neulanpäätä heinäsuovasta.

Tämä onkin hyvä huomio. :)
Siihen varmasti vaikuttaa monikin asia, kuten onko ensimmäinen raskaus, kohdun asento, dopplerin malli, sekä istukan ja vauvan sijainti. :)
Että mielummin testailee myöhemmin jos siitä helposti ottaa stressiä jos ei heti kuulukkaan.

Ihanaa miten aikaisin olet saanut tästä toisesta kuulumaan. ☺️❤️

Takaisin