Raskaaksi 2021

Ihanaa Onnea Nila ja Indi Beating Heart

Mulla ei kierto ole startannut edelleenkään, poika tulee 6kk nyt tässä kuussa. Ensviikolla ajattelin taas varuiksi testata, viimekerrasta sit kuukausi aikaa :Alien:

Kiitos kaikille tuhannesti !! :) ja onnea indi ja Jane doe, tarrasukkia todellakin meille kaikille ja hurjaa plussatuulta koko ketjuun Beating Heart

mulle oli tärkeää tehdä testi miehen kansaa yhdessä, olisi tuntunut jotenkin epäreilulta ja erikoiselta tehdä testi itsekseni kun raskaus alkoi olemaan oireiden perusteella todennäköisempi ja sitten sulatella asia ensin itsekseni ja myöhemmin yllättää toinen uutisella äkkiä arvaamatta, yhteinen juttu tämä kuitenkin on. Kun mieheni näki multa aidon ensireaktion, on hän suhtautunut asiaan erityisen ihanasti Beating Heart

Hei jee, ihanaa että joku menee ihan samoissa päivissä ja voidaan jännittää yhdessä!! Beating Heart
Itselläkin tää vauva-asia ja testaus pyörii mielessä KOKO AJAN, tosi raskasta. En ole vielä itse päättänyt mihin asti tuon testailun kanssa odotan, mutta laittelehan tänne viestiä ja kuvaa kun päädyt itse testaamaan!

Peukut ja varpaat pystyssäääääääBaby-Beating HeartBeating Heart

Joko oot testannut?Beating Heart Mä tulinkin yhdeksi yöksi vanhemmille enkä halua tehdä sitä täällä, tunne näkyy oli tulos mikä vainBeaming Face With Smiling Eyes Huomenna aamulla on täällä siis totuuden hetki! Mutta vähän on toiveet hiipunut koska mulla ei oo mitääään oireitaAnxious Face With Sweat- No huomenna viisaampana!

Ja paljon onnea kaikille juuri plussan saaneille!!!Beating HeartBeating HeartBeating Heart

Tehtiin testi ja tältä näyttää Beating HeartBeating Heart ärsyttävää kun ei oo enää kunnon hymiöitä joilla voisi ilmaista tätä hämmennystä, epäuskoa ja innostusta !!!!!

Vau!! Paljon onnea!! Beating Heart
Millaisia oireita sulla on ollut? :)

Kirjottelen tännekin puolelle kuulumisia. Aamu alkoi pienellä shokilla.. Astonished Face- Tänään kp 33 ja dpo 14. Ihmettelin vähän kun menkkoja ei kuulu. Lähinnä ärsytti, kun aattelin että pääsisi nyt vaan uuteen kiertoon. Heitän roskiin mun ajatuksen "tiedän kyllä sitten kun oon raskaana". En todellakaan osannut odottaa tätä! En testaillut aiemmin, kun ei ollut mitään raskauteen viittavia oireita. Ei edes tähän kiertoon paljoa panostettu, haluttiin ottaa vähän rennommin välillä. Kävi aika klassiset. Just saatiin lapsetomuuspolille lähete tässä kuussa. Beaming Face With Smiling Eyes Yhden varhaisen keskenmenon, kohdunulkoisen ja vuoden yrityksen jälkeen fiilis on kun jonottaisin nyt maailman hurjimpaan vuoristorataan. Anxious Face With Sweat- Pelottaa!

Tässä siis one step 10 mIU ja digi aamulta. Kun tulin töistä kotiin, tein vielä päivällä tuollaisen cb:n + testin ja plussaahan sekin näytti.

Paljon onnea!! Beating Heart

Ihana plussa-aalto täällä! Beating Heart

Voi että, ihana tulla tänne kurkkimaan nähdäkseni uusia plussia! Onnea jokaiselle Beating Heart

Kiitos kaikille tuhannesti !! :) ja onnea indi ja Jane doe, tarrasukkia todellakin meille kaikille ja hurjaa plussatuulta koko ketjuun Beating Heart

mulle oli tärkeää tehdä testi miehen kansaa yhdessä, olisi tuntunut jotenkin epäreilulta ja erikoiselta tehdä testi itsekseni kun raskaus alkoi olemaan oireiden perusteella todennäköisempi ja sitten sulatella asia ensin itsekseni ja myöhemmin yllättää toinen uutisella äkkiä arvaamatta, yhteinen juttu tämä kuitenkin on. Kun mieheni näki multa aidon ensireaktion, on hän suhtautunut asiaan erityisen ihanasti Beating Heart

Tein myös testin "miehen kanssa", tosin mullahan oli varma fiilis et testaan vaan negan varmistukseksi. Itkin vessassa ja mieheni luuli jotain kamalaa tapahtuneen. Annoin hänelle digitestin ja katsoi sitä unenpöpperössä väärin päin "mä en ymmärrä mitä tässä lukee?" Cat With Tears Of Joy Kunnes tajusi kääntää testin. Ollaan kyllä molemmat tosi iloisia plussasta, mutta samalla hyvin yllättyneitä ja jännittää kamalasti. Täytyy toivoa, että nyt ois tarrasukkia mukana ja pikkunen on oikeassa osoitteessa. Alien Monster

Mä taas olen tehnyt aina testit yksin, jotenkin sitten halunnut valmistaa toisen aina erikseen uutiseen. Ja noita dpo12 haamutikkuja kun näytät miehelle niin eihän se tajua mitään. CB:n tekstitikku on ainoa mikä menee kaaliin :D

Eilen tein one step tikut aamulla ja illalla ja on hyvin vahvistunut mitä alkuviikosta. Tein oikein itselleni aikataulun milloin saan tehdä mitäkin, ettei tämä mene ihan neuroottiseksi puuhailuksi. Maanantaina (dpo 19) saisin tehdä CB testin mihin pitäisi tulla raskaana 2-3 vk teksti.

Nää plussauutiset kyllä kannattelee ja piristää niin paljon! Hassua kuinka sitä pystyy tuntemattomien ihmisten puolesta niin iloitsemaan, tälläisen haaveen äärellä oleminen koskettaa ihan erityisellä tavalla Beating Heart

Mulla siis ovisplussa 22.9. eli oisko ovulaatio sitten ollut 23.9. tai 24.9. (?) mutta siis eilen iltasella kouraisi mahasta aivan kamalalla tavalla ja ihan säikähdinAnguished Face-
En ehkä oikein osaa kuvailla kipua, sellainen ”vääntävä”/puristava kipu. Vähän ehkä kuukautiskipumainen kipu, mutta mulla ei koskaan ole kuukautiskipuja ollut kuin ihan lievää, niin tää oli x100. Heti tuli fiilis, että kipu oli niin kova että mikäli jotain olis yrittänyt tapahtua niin ei varmaan enää ainakaan tapahduAnxious Face With Sweat-
No en tiedä. Toivottavasti kaikki ok, tänään ei mitään kipua enää. Menkat pitäisi alkaa viikon päästä, nyt kp22.

Vau!! Paljon onnea!! Beating Heart
Millaisia oireita sulla on ollut? :)

viikon ajan oon herännyt 4-6 aikaan, enkä oo saanut enää nukuttua vaikka on väsyttänytkin. Muistaakseni dpo8 oli erikoinen tuntemusepisodi kun makasin mahallani, tuli 5 kertaa n. 3 sekuntia kestävä aaltomainen lievä kipu alavatsalle kohdun seutuun, taisin kirjoittaakin silloin tänne ketjuun tästä. Ilmavaivoja on ihan sairaasti :D muutaman kerran mm. Aivastaessa ja nopeissa liikkeissä tuntunut aivan alavatsalla repäisevää kipua. :)

Tein myös testin "miehen kanssa", tosin mullahan oli varma fiilis et testaan vaan negan varmistukseksi. Itkin vessassa ja mieheni luuli jotain kamalaa tapahtuneen. Annoin hänelle digitestin ja katsoi sitä unenpöpperössä väärin päin "mä en ymmärrä mitä tässä lukee?" Cat With Tears Of Joy Kunnes tajusi kääntää testin. Ollaan kyllä molemmat tosi iloisia plussasta, mutta samalla hyvin yllättyneitä ja jännittää kamalasti. Täytyy toivoa, että nyt ois tarrasukkia mukana ja pikkunen on oikeassa osoitteessa. Alien Monster

Ihana tilanne :’) meillä sanoin miehelle et nyt tehdään testi että menkoista ei merkkiäkään, niin sanoi heti että ”mä en ymmärrä niistä viivoista mitään ” sanoin että ostinkin tämmösen missä ihan lukee ”raskaana” :D

Nää plussauutiset kyllä kannattelee ja piristää niin paljon! Hassua kuinka sitä pystyy tuntemattomien ihmisten puolesta niin iloitsemaan, tälläisen haaveen äärellä oleminen koskettaa ihan erityisellä tavalla Beating Heart

Mulla siis ovisplussa 22.9. eli oisko ovulaatio sitten ollut 23.9. tai 24.9. (?) mutta siis eilen iltasella kouraisi mahasta aivan kamalalla tavalla ja ihan säikähdinAnguished Face-
En ehkä oikein osaa kuvailla kipua, sellainen ”vääntävä”/puristava kipu. Vähän ehkä kuukautiskipumainen kipu, mutta mulla ei koskaan ole kuukautiskipuja ollut kuin ihan lievää, niin tää oli x100. Heti tuli fiilis, että kipu oli niin kova että mikäli jotain olis yrittänyt tapahtua niin ei varmaan enää ainakaan tapahduAnxious Face With Sweat-
No en tiedä. Toivottavasti kaikki ok, tänään ei mitään kipua enää. Menkat pitäisi alkaa viikon päästä, nyt kp22.
Tai sitten implantaatio ?!

Tulen tänne pilaamaan ihanan tunnelman ja surkuttelemaan, itellä dpo8 ja molemmat testitikut näyttää edelleen puhdas neg. Paineentunnetta alavatsassa on kyllä ollut ihan koko viikon ja omituista juilimista. Pessimistisenä tyyppinä en jaksa edes innostua, että dpo vielä niin varhainen ja siksi näyttäisi negaa. Broken Heart

Mutta on myös ihanaa lukea positiivisia uutisiaBeating HeartBeating Heart Tarrasukkia lähetänBeating Heart!

On tää RFSU testi kyllä semmoinen "hyvänmielen" testi, kunhan vain on varmaa se positiivinen ennen tätä testiä. Tai siis näin olen täältä lukenut, ekat pissit tähän tikkuun:

Liitteet

• testi.jpg
    testi.jpg
    903.9 KB · Katsottu: 163
Joko oot testannut?Beating Heart Mä tulinkin yhdeksi yöksi vanhemmille enkä halua tehdä sitä täällä, tunne näkyy oli tulos mikä vainBeaming Face With Smiling Eyes Huomenna aamulla on täällä siis totuuden hetki! Mutta vähän on toiveet hiipunut koska mulla ei oo mitääään oireitaAnxious Face With Sweat- No huomenna viisaampana!

Ja paljon onnea kaikille juuri plussan saaneille!!!Beating HeartBeating HeartBeating Heart

Dpo11 eikä testissä yhtään mitäänConfounded FaceAnxious Face With Sweat- Jos olisi malttanut vielä pari päivää niin olisi saanut uskotella itselleen, että ehkä kuitenkin mutta oon lähdössä reissuun niin halusin tietää miltä nyt näyttää. Harmittaa… En olisi ikinä ajatellut että alle kolmekymppisenä (27v) voi olla näin vaikeaa saada kahta viivaa testiin. Vielä ei oo vuotta yritystä täynnä, mutta nyt aion kyllä mennä Mehiläisen hedelmällisyysklinikalle selvittämään voidaanko jotain asioita tehdä vielä paremmin ettei ”aikaa menis turhaan hukkaan”. Mitäs tässä nyt sitten taas elämällään tekis seuraavat kaksi+kaksi viikkoaAnguished Face-Anxious Face With Sweat-

Dpo11 eikä testissä yhtään mitäänConfounded FaceAnxious Face With Sweat- Jos olisi malttanut vielä pari päivää niin olisi saanut uskotella itselleen, että ehkä kuitenkin mutta oon lähdössä reissuun niin halusin tietää miltä nyt näyttää. Harmittaa… En olisi ikinä ajatellut että alle kolmekymppisenä (27v) voi olla näin vaikeaa saada kahta viivaa testiin. Vielä ei oo vuotta yritystä täynnä, mutta nyt aion kyllä mennä Mehiläisen hedelmällisyysklinikalle selvittämään voidaanko jotain asioita tehdä vielä paremmin ettei ”aikaa menis turhaan hukkaan”. Mitäs tässä nyt sitten taas elämällään tekis seuraavat kaksi+kaksi viikkoaAnguished Face-Anxious Face With Sweat-

Tiedän tunteen.. Anxious Face With Sweat- Vielähän se voi plussaksi muuttua. Täällä minä kans alle 30-v ja vuosi ollaan tahkottu Confounded Face Tsemppiä sinne Beating Heart Mulla auttaa aina harrastuksiin keskittyminen vähän.

Kyllä mun kroppa kovasti yrittää toimia. Nyt kp 14 alkoi aivan kauheilla oviskivuilla. Pitää varmaan huomenna alkaa tikuttelemaan.

Ollaan kyllä säännöllisesti pupuiltu joka toinen päivä, vaikka oma mieli onkin ollut vähän maassa tämän yrityksen osalta.

Tiedän tunteen.. Anxious Face With Sweat- Vielähän se voi plussaksi muuttua. Täällä minä kans alle 30-v ja vuosi ollaan tahkottu Confounded Face Tsemppiä sinne Beating Heart Mulla auttaa aina harrastuksiin keskittyminen vähän.

Kyllä mun kroppa kovasti yrittää toimia. Nyt kp 14 alkoi aivan kauheilla oviskivuilla. Pitää varmaan huomenna alkaa tikuttelemaan.

Ollaan kyllä säännöllisesti pupuiltu joka toinen päivä, vaikka oma mieli onkin ollut vähän maassa tämän yrityksen osalta.

Kiitos todella paljon tästä!Beating Heart Vaikka sitä tietää, ettei ole ainoa joka näiden asioiden kanssa painii yksinäisyys on välillä niin suurta kun yksin murehtii. Tuntui, että joku olisi nyt halannut ja sanonut että se on ihan okeiBlack Heart Kiitos siis todella paljon! Mulla on myös todella rakkaita harrastuksia koirien kanssa, joten taidan upota sinne taas niin syvälle kuin vain voi niin ehkä se aika siitä taas kuluu.

Kovasti tsemppiä myös sinne! Toivottavasti nyt olisi juuri se teidän kierto ja juuri se ovulaatio kyseessäBeating Heart Pidän teille kovasti peukkuja ja iso jaksamishali! Nyt kun teillä on jo vuosi tahkottu niin onko ollut mitään ajatuksia mistään tutkimuksista tms?

Takaisin