Raskaaksi 2021

Onneksi olkoon Tammenterho91! :gen014:love017

Täällä kans sain ovistestin plussan tänään :hello2Eilen talleteltiin ja jospa vielä tänään nyt tämän plussan myötä :angelic: Kroppa ei pettänytkään tällä kertaa. Nyt kuitenkin vasta kp 17, niin kiertokin pysyy maltillisena :rolleyes:

Liitteet

• IMG_20210905_093402.jpg
    IMG_20210905_093402.jpg
    768.5 KB · Katsottu: 180
Mitä mun silmäni näkevätkään :love017 Ei voi olla totta! Just tässä kierrossa kun peitto heilui vaan ja ainoastaan ovisplussan myötä, sain koronarokotteen ja stressasin niitä potkuja, ja just nyt :hug003

View attachment 106157

Jee!

Siinä sen näkee, että ei pitäisi liikaa stressata noista olosuhteista, raskaus voi kyllä alkaa epätodennäköisyyksistä huolimatta. Itse olen stressannut usein esim. liian rankasta liikunnasta tai halkotalkoista luteaalivaiheessa, että nyt ei varmaan tärppää. Kun olin lukenut, että luteaalivaiheessa kannaisi välttää rankkaa liikuntaa. Tai kahvista, kun on tullut juotua sitä liikaa. Sen yhden kerran kun olen raskautunut, oli töissä tosi stressaava kausi ja join kahvia ihan hulluna, koska olin tehnyt herkän negatiivisen testin 5 päivää aiemmin (herkkyys 10,lupasi varman tuloksen 6 päivää ennen menkkoja). Kiitos kun muistutit tästä kertomalla tilanteesta, jossa raskauduit. Tarrasukkia!!!

Olen ollut täällä vähän aikaa hiljaa kun on ollut muita raskaita asioita. Tässä kierrossa tuntu että talletus oli liian aikaisin ja olin viikon todella pahassa flunssassa. Olin aivan varma että ei tärpännyt, mutta aattelin että tehdään nyt testi varmuuden vuoksi. Mulla ei edes ollut kuin yksi digitesti. Yleensä olen ollut aikamoinen testiaddikti. Sieltä se plussa kuitenkin pärähti :Heartbigred

Todella varovainen fiilis kahden varhaisen keskenmenon jälkeen, joten liikaa ei uskalla vielä juhlia.

Liitteet

• IMG_20210905_100104.jpg
    IMG_20210905_100104.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 258
Lisäys vielä edelliseen: Välillä harmittaa, kun olen mm. täältä vau. fi - sivuilta lukenut noita artikkeleita, joiden mukaan ei liikaa kahvia, ei liikqa sressiä, ei Buranaa, siittiöt eivät saa olla liian vanhoja mutta mieluummin etukäteen pitäisi talletella yms yms että onnistuu todennäköisemmin. Kerran luettua ei voi peruuttaa. Pitää vaan yrittää muistaa, että kyse on vain todenmäköisyyksistä ja elämä on tutkimustuloksia ihmeellisempää... Mutta en minä aina ole muistanut sitä. Kiitos vielä Tammenterho kun muistutit.

Olen ollut täällä vähän aikaa hiljaa kun on ollut muita raskaita asioita. Tässä kierrossa tuntu että talletus oli liian aikaisin ja olin viikon todella pahassa flunssassa. Olin aivan varma että ei tärpännyt, mutta aattelin että tehdään nyt testi varmuuden vuoksi. Mulla ei edes ollut kuin yksi digitesti. Yleensä olen ollut aikamoinen testiaddikti. Sieltä se plussa kuitenkin pärähti :Heartbigred

Todella varovainen fiilis kahden varhaisen keskenmenon jälkeen, joten liikaa ei uskalla vielä juhlia.

Onnittelut! Ja tässä se edellä kirjoittamani asia taas nähtiin! Mahtavaa!

Onnea Tammenterho ja Aurinkoinenilta! :Heartred

Täällä saatiin lopulta tallettelut tehtyä päänsärystä ja alkavasta flunssasta huolimatta. :happy: On ollut viime aikoina aika hiljaista, kun työt ja uhmaileva esikoinen vievät aika tehokkaasti mehut, mutta ihan lohduttavaa kuulla, että monella on tärpännyt vähän vähemmälläkin yrityksellä.

Onneksi olkoon Tammenterho91! :gen014:love017

Täällä kans sain ovistestin plussan tänään :hello2Eilen talleteltiin ja jospa vielä tänään nyt tämän plussan myötä :angelic: Kroppa ei pettänytkään tällä kertaa. Nyt kuitenkin vasta kp 17, niin kiertokin pysyy maltillisena :rolleyes:
Mähän sanoin! Nyt vaa lakanoiden väliin :angelic:

Siis mitä! Onko täälä kunnon plussa-aalto! Onnea ja tarrasukkia <3

Superisti onnea plussanneille :gen014

Me (siis minä :laughing001) höllätään nyt pipoa tän yrityksen kanssa, tärppää jos/kun sen hetki on. Ei tässä lopulta asioille hirveesti itse voi minkään niin katotaan lutviutuuko hommat itsekseen niin kuin tapana on. Jos ois rohkee niin jättäis ovistikutkin kaappiin ja mennään fiilis pohjalta. Viikon päästä on gyneaika ja sit jos jotain löytyy niin mennään sen mukaan.
Jos ehtis niin pitäis nauttia näistä syyskeleistä ja tuulettaa ajatukset oikein kunnolla!

Tsemppiä kaikille kuumeilijoille!

Kiitos kaikille onnitteluista:signs001
Onhan tätä vaikee sisäistää ja uskoa, mut nyt kun tuo apteekin ultra ja digikin olivat plussia, on vähän helpompi uskoa tätä todeksi, huomenna hcg-verikoe ja keskiviikkona seuranta-arvo, näkee miten on nousussa. Kyllähän sitä pelko iskee heti että ilo jää lyhyeen, mutta se ei pelkääminen taida vaikuttaa tilanteeseen, suuntaan eikä toiseen. :happy:

Ihanaa! Onnea! Mitkä kp/dpo? :Heartred

dpo13-14 ja kp28 tänään :happy: ja 4+0 :love017
Aiemmista kierroista poiketen en oo kiinnittänyt huomiota mihinkään oireisiin, mutta alavatsalla on toki ollut jännää juilintaa, eikä oo iskeny semmosta mielialan mataluutta mitä yleensä menkkoja edeltävästi. Eikä oo finnejä ja tissitkään ei oo julmetun arat, kuten aiemmin :joyful: Ennemmin samoin kuin esikoisen aikaan, ei alkuun oikeen mitään oiretta muuta ku röyhtäily kunnes sit rv6 alko oksentelu:hilarious:

Jään seurailemaan teitä kuitenkin:Heartpink

Onnenomena juuri näin! Kyllähän mäkin kerkesin manata että ei tulla onnistumaan koska nyt tulee ne potkut ja koronarokote just oviksen aikaan, et ei tällä yhtälöllä mikään onnistu… Lopulta se on niin monesta eri asiasta kiinni, että siihen itse ei voi kovin paljon vaikuttaa, sanoisin :Heartpink Kerran luettua ei saa pois päästä, mut itse oon yrittänyt tukeutua siihen ajatukseen, että tärppi tulee monillakin vaikkei kaikki edellytykset olisikaan kunnossa. Onhan se surku, että sit kun tekee ”kaiken oikein”, eikä raskaaksi tuleminen ookaan niin helppoa - ja toiset tulee ehkäisyn läpi. :dontknow

Onneaa ja miljoonasti tarrasukkia :Heartred

Mikä kp teillä oli sitten tallettelut?

Miettinyt että miten pitkäähän ne :sign17:sign19
elelee :rolleyes:o_O

Tammenterho91 Onnea sinne kanssa ja toivotan kaikkea hyvää raskauteesi :Heartred

:wav

Onneaa ja miljoonasti tarrasukkia :Heartred

Mikä kp teillä oli sitten tallettelut?

Miettinyt että miten pitkäähän ne :sign17:sign19
elelee :rolleyes:o_O

Tammenterho91 Onnea sinne kanssa ja toivotan kaikkea hyvää raskauteesi :Heartred

:wav

Meillä oli talletukset kerran noin 2-3 päivää ennen ovista. Ymmärtääkseni siittiöt voi elää jopa viisi päivää. Ovistuntemukset ei ollu ihan nii selkeet kun yleensä ja en oo enää tikuttanut Tarkoitus oli tehdä toinen talletus mut tulin kipeäksi.

Meillä oli talletukset kerran noin 2-3 päivää ennen ovista. Ymmärtääkseni siittiöt voi elää jopa viisi päivää. Ovistuntemukset ei ollu ihan nii selkeet kun yleensä ja en oo enää tikuttanut Tarkoitus oli tehdä toinen talletus mut tulin kipeäksi.

https://www.terveyskyla.fi/naistalo/lisääntymisterveys/hedelmällisyys/raskauden-alkaminen

Tämän artikkelin mukaan tärppi on itseasiassa hyvinkin todennäköisempi 2 päivää ennen ovista verrattuna ovispäivään. Artikkelissa on diagrammi siitä.

Lisäys: olen miettinyt sitä, kun inseminaatio tehdään vasta ovisplussan jälkeisenä päivänä. Silloin on tuon diagrammin mukaan pienemmät mahdollisuudet. Toki siittiöt viedään inssissä suoraan kohtuun asti, se varmaan kompensoi. Olen miettinyt, että onko se vain ajanvarauskäytännön vuoksi niin, mutta haluan luottaa, että terveydenhuollon henkilökunta kyllä tietää mitä tekee.

Tässä ketjussa olen käynyt satunnaisesti kurkkimassa. Kävin maanantaina inseminaatiossa ja nyt on kova piina. Yk16 keskenmenon jälkeen. Jospa nyt.

Takaisin