Raskaaksi 2021

Moikka kaikille!:greet025

Oon pitkään lueskellut tätä ketjua ja nyt päätin rohkaistua ja kirjottaa itsekin kun sen verran outo kierto.

Meillä siis menossa yk 8 ja ekaa yritetään.
Otin nyt ekaa kertaa ovistikut käyttöön ja sainkin tikutettua ovisplussan eli hymynaaman clearbluehun kp 17, nyt mennään kp 29 ja kierto yleensä 30-31. Tallettelut onnistui hyvin ja ihme oireitakin ollut ellen sitten ole kuvitellut kaikkea..

Huomenna pitäisi menkat alkaa, mutta ei oo yhtään sellainen olo, että ne alkais ja päätin huvin vuoksi kokeilla ovistestiä kun ei raskaustestejä ole tähän hätään ja siihen pämähti äsken pysyvä hymynaama ja super vahvat viivat..mitäköhän ihmettä tää tarkottaa?
Voiko tää jotenkin enteille, että vihdoin on tärpännyt, onko kellään kokemusta? Tiedän, että joskushan voi ovuloida kaksikin kertaa, mutta jotenkin tässä vaiheessa kiertoa olisi kai vähän outoa?

Pahoittelun näin alkuun tällainen omanapailu, oon vaan niin hämmentynyt..

Kyllä vahvasti kuulostaa siltä että oot raskaana. Ite juoksisin äkkiä hakemaan raskaustestin kaupasta.

Oon pitkään lueskellut tätä ketjua ja nyt päätin rohkaistua ja kirjottaa itsekin kun sen verran outo kierto.

Otin nyt ekaa kertaa ovistikut käyttöön ja sainkin tikutettua ovisplussan eli hymynaaman clearbluehun kp 17, nyt mennään kp 29 ja kierto yleensä 30-31. Tallettelut onnistui hyvin ja ihme oireitakin ollut ellen sitten ole kuvitellut kaikkea..

Huomenna pitäisi menkat alkaa, mutta ei oo yhtään sellainen olo, että ne alkais ja päätin huvin vuoksi kokeilla ovistestiä kun ei raskaustestejä ole tähän hätään ja siihen pämähti äsken pysyvä hymynaama ja super vahvat viivat..mitäköhän ihmettä tää tarkottaa?
Voiko tää jotenkin enteille, että vihdoin on tärpännyt, onko kellään kokemusta? Tiedän, että joskushan voi ovuloida kaksikin kertaa, mutta jotenkin tässä vaiheessa kiertoa olisi kai vähän outoa?

Miulla oli ovistesti plussa päivää ennen raskaustestin plussaa :)

Anteeks, mutta update! Päivä-ovistesti. Nyt ei oo epäilystäkään :hilarious:

Liitteet

• 20210829_140629.jpg
    20210829_140629.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 168

Epäilisin raskautta :angelic:

Voi hyvin merkitä raskautta! :happy: Tee vielä raskaustesti ja tuu kertoon miltä näyttää! :smiley-angelic001
Millaisia oireita sulla on ollut?

Pieni omanapailu tähän väliin..
Nyt kp 30/29. Menkat pitäisi alkaa tänään, mutta ei tunnu yhtään siltä. Sama oli viime kierrossa, mutta yhtäkkiä ne alkoikin. Tulen siis tänne huutelemaan, jos tämä taas auttaisi siihen että ne alkaisi. :grin
Testin tein viimeksi torstaina ja se oli puhdas nega. Menetin jo toivon silloin vaikka toivoa on siihen asti kunnes menkat alkaa.
Nännikipu loppui torstaina, samanlailla kuin edellisessä kierrossa eli pari päivää ennen menkkoja. Samaten loppui menkkajomot, mutta ne alkoi taas eilen. Tuo oireiden loppuminenkin enteili viime kierrossa menkkoja joten nyt ajattelin taas, että menkat tekee tuloaan.
Nyt on kuitenkin painellessa tissit edelleen kipeät, mutta ei nännit. Tissit on tooodella turvonneet. Tosin viime kierrossakin ne oli turvonneet ennen menkkoja. Jos menkat ei tänään ala niin testaan huomenna. :rolleyes:Veikkaan kyllä jotenkin, että ne sieltä tänään alkaa..

Hain muuten kuumemittarin ja ajattelin huomisesta aloittaa ekaa kertaa aamulämpöjen mittailun, jos saisi taas kierroista lisää dataa. :woot:

Tänään sit äsken mittasin 37,7 lämpöä. Tytär toi perjantaina päiväkodista nuhan ja nyt miehellä että itsellä kurkut kipeät ja molemmat vähän vilusia. Mie oon tooosi harvoin kipeenä muutenkaan eikä nytkään varsinaisesti kipee olo oo. Alavastaa vähän vihloo vasemmalta puolelta ja nyt ootan et menkat alkaa, sellanen fiilis. Silti tekis miel testaa mut maltan mieleni.. en oikein tiie mitä tästä ajatellao_O:rolleyes:

Tänään sit äsken mittasin 37,7 lämpöä. Tytär toi perjantaina päiväkodista nuhan ja nyt miehellä että itsellä kurkut kipeät ja molemmat vähän vilusia. Mie oon tooosi harvoin kipeenä muutenkaan eikä nytkään varsinaisesti kipee olo oo. Alavastaa vähän vihloo vasemmalta puolelta ja nyt ootan et menkat alkaa, sellanen fiilis. Silti tekis miel testaa mut maltan mieleni.. en oikein tiie mitä tästä ajatellao_O:rolleyes:
Mikä dpo tai kp? :)

Pah, ja kun tulin tänne hihkumaan eilen menkkojen alkamista, niin eiköhän se vuoto sitten loppunut. Tänään ei ole tullut mitään. Tietysti haaveilen kiinnittymisvuodosta, mutta todennäköisempää on että kroppa vaan sekoilee..

Voi hyvin merkitä raskautta! :happy: Tee vielä raskaustesti ja tuu kertoon miltä näyttää! :smiley-angelic001
Millaisia oireita sulla on ollut?

Mä kipasin hakemassa testin ja oli puhdas nega..:sad001 Lähikaupassa oli vaan rfsu sellainen herkkätesti, luulis, että siinä ois jo näkynyt jos ois tärpännyt.
Mä jo ehdin innostua plussasta, mutta voihan se olla, että ei vielä näy kun huomenna pitäisi vasta menkatkin alkaa? Eli piinailu jatkuu..

Oireina on ollut päänsärkyä, ihme vihlaisuita alavatsalla, nännit aristaa ja lämmöt koholla.

Ihmetyttää kyllä tuo tän päivän ovis plussa, tosi erikoista!

Mä kipasin hakemassa testin ja oli puhdas nega..:sad001 Lähikaupassa oli vaan rfsu sellainen herkkätesti, luulis, että siinä ois jo näkynyt jos ois tärpännyt.
Mä jo ehdin innostua plussasta, mutta voihan se olla, että ei vielä näy kun huomenna pitäisi vasta menkatkin alkaa? Eli piinailu jatkuu..

Oireina on ollut päänsärkyä, ihme vihlaisuita alavatsalla, nännit aristaa ja lämmöt koholla.

Ihmetyttää kyllä tuo tän päivän ovis plussa, tosi erikoista!
Höhh, tee uus testi parin päivän päästä!
Lupaavalta kyllä kuullostaa oireet.

Höhh, tee uus testi parin päivän päästä!
Lupaavalta kyllä kuullostaa oireet.

Joo pitää tehdä jos ei ala menkat huomenna..toivotaan ettei alkais:angelic:

Sunkin oireet vaikuttaa lupaavilta, jännää kun aika samoissa kiertopäivissä ollaan! Mä en varmaan malttaisi olla testaamatta:happy:

Joo pitää tehdä jos ei ala menkat huomenna..toivotaan ettei alkais:angelic:

Sunkin oireet vaikuttaa lupaavilta, jännää kun aika samoissa kiertopäivissä ollaan! Mä en varmaan malttaisi olla testaamatta:happy:
Ehkä teen huomen aamulla jos uskallan:nailbiting: pakko viikon sisää selvittää ku ens su työpaikan kesänlopettajaiset missä varmasti alkoholia:hilarious:

Omamapailen eli kp1 tänään... En tarvinnut taaskaan niitä primoluteja... Huomenna otetaan verikokeita josko niistä näkyisi jotain syytä miksi en ovuloi säännöllisesti :nailbiting:

Omanapailen, pakko avautua jonnekin.

Oon jotenkin onnistunut luomaan tässä kierrossa aivan liian korkeat odotukset, tähän asti oon ollut yrityksen suhteen suht rauhallisin mielin mutta nyt tässä kierrossa oon ollut aivan liian optimistinen, sillä fiiliksellä että tämä on meidän kierto. Miksi, en tiedä.

Joka tapauksessa nyt huomaan jännittäväni huomista aamua ja testausta :nailbiting: Huomenna dpo12, ei menkkaoloja. Nännit on arat ja tissit tuntuu turvonneilta, tai sitten kuvittelen vaan. Ei siis juurikaan oireita, toisaalta ei ole menkkoja edeltäviäkään oireita.

Huoh, voipi olla että huomenna pudotaan pilvilinnoista kovaa ja korkealta. :oops:

Omanapailen, pakko avautua jonnekin.

Oon jotenkin onnistunut luomaan tässä kierrossa aivan liian korkeat odotukset, tähän asti oon ollut yrityksen suhteen suht rauhallisin mielin mutta nyt tässä kierrossa oon ollut aivan liian optimistinen, sillä fiiliksellä että tämä on meidän kierto. Miksi, en tiedä.

Joka tapauksessa nyt huomaan jännittäväni huomista aamua ja testausta :nailbiting: Huomenna dpo12, ei menkkaoloja. Nännit on arat ja tissit tuntuu turvonneilta, tai sitten kuvittelen vaan. Ei siis juurikaan oireita, toisaalta ei ole menkkoja edeltäviäkään oireita.

Huoh, voipi olla että huomenna pudotaan pilvilinnoista kovaa ja korkealta. :oops:

Mä "tiesin" olevani raskaana jo ennen kuin esikoisesta tein plussan. Näin unen, josta aiemmin oonki täällä jo maininnut ja myös tallettelujen aikanan tuli tosi vahva "nyt muuten tärppäs" -fiilis. :hilarious: Ja "oireena" juurikin oireettomuus eli ei ollut menkkatuntemuksia lainkaan. Jotain muita tuntemuksia kylläkin oli.

Tuu säki sitten kertomaan, kun oot testannu!! Täällä jännäilen muiden puolesta, kun itellä ei oo vielä mitään jännäiltävää. :happy:

Takaisin