Fall
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Nyt alkoi 4. yrityskierto.
Jos siitä tärppäisi niin voisin saada synttärivauvan, kun olen toukokuussa syntynyt, täällä taisi parilla muullakin olla samoin :)
Se olisikin ihanin lahja, pidän peukut pystyssä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt alkoi 4. yrityskierto.
Jos siitä tärppäisi niin voisin saada synttärivauvan, kun olen toukokuussa syntynyt, täällä taisi parilla muullakin olla samoin :)
On: Tylsä vaihe, kp10. Menkat kesti vaan 3pv joten tylsää vaihetta jatkunut jo tovin. Tultiin eilen puolison perheen mökille, eikä täällä saa makuuhuoneen ovea kiinni :D Torstaina tullaan kotiin ja seuraavana maanantaina lähdetään vaeltamaan 5 yöksi. Peukut siis pystyyn että ovis osuis jonnekin noiden kahden ajankohdan väliin :D Vaikka kuinka olis romanttista saattaa lapsi alulle teltassa niin en tiedä kuinka käytännöllistä sit kuitenkaan XD
Dpo 12 ja nega. Harmittaa ihan suunnattomasti, varsinkin kun tämä on meidän viimeinen yrityskierto. Mies suostui neljännen yritykseen ihan mun toiveesta ja alunperin sovittiin et vuosi yritetään ja sit pillit pussiin. No, sain vielä lisäaikaa puoli vuotta ja nyt sekin on huvennut.... Meillä siis ikää 39 ja kolmosen yritykseen meni 5 vuotta joten tsäänssit plussaan jo lähtökohtaisesti oli melko huonot. Silti sitä jaksoi joka kuukausi toivoa. Nyt pitää keksiä elämään uusia kuvioita, yllättävän pahalta luopua lapsihaaveesta, etenkin ku se jo iän puolesta tuntuu olevan enää mahdotonta.
Jään hengailemaan tänne kunnes menkat alkaa. Sit käyn ostaa kiikkustuolin ja odottamaan eläkettä.

Voih, kovasti toivoin, että saisitte vielä plussan ja neljännen syliin. Lapsihaaveesta luopuminen vie varmasti oman tovin, mutta jospa nurkan takana odottaisi jotain muuta, mikä on teidän perheelle tarkoitettuDpo 12 ja nega. Harmittaa ihan suunnattomasti, varsinkin kun tämä on meidän viimeinen yrityskierto. Mies suostui neljännen yritykseen ihan mun toiveesta ja alunperin sovittiin et vuosi yritetään ja sit pillit pussiin. No, sain vielä lisäaikaa puoli vuotta ja nyt sekin on huvennut.... Meillä siis ikää 39 ja kolmosen yritykseen meni 5 vuotta joten tsäänssit plussaan jo lähtökohtaisesti oli melko huonot. Silti sitä jaksoi joka kuukausi toivoa. Nyt pitää keksiä elämään uusia kuvioita, yllättävän pahalta luopua lapsihaaveesta, etenkin ku se jo iän puolesta tuntuu olevan enää mahdotonta.
Jään hengailemaan tänne kunnes menkat alkaa. Sit käyn ostaa kiikkustuolin ja odottamaan eläkettä.

Tänhään töissä tuntu alapäässä /alamahassa kolme kertaa sellainen terävä vihlaisu. Ihan outoa. Mitä sekin lie oli

Dpo 12 ja nega. Harmittaa ihan suunnattomasti, varsinkin kun tämä on meidän viimeinen yrityskierto. Mies suostui neljännen yritykseen ihan mun toiveesta ja alunperin sovittiin et vuosi yritetään ja sit pillit pussiin. No, sain vielä lisäaikaa puoli vuotta ja nyt sekin on huvennut.... Meillä siis ikää 39 ja kolmosen yritykseen meni 5 vuotta joten tsäänssit plussaan jo lähtökohtaisesti oli melko huonot. Silti sitä jaksoi joka kuukausi toivoa. Nyt pitää keksiä elämään uusia kuvioita, yllättävän pahalta luopua lapsihaaveesta, etenkin ku se jo iän puolesta tuntuu olevan enää mahdotonta.
Kp6, tää vaihe on niin tylsämenkatkin loppu jo kp3 nii tuntuu vielä pidemmältä. Arvon täällä tikutanko vai annanko mennä omalla painollaan
![]()

Dpo14. Vittu ku vaihtuis jo kp1 kun kaikki on _vielä_ hengissä!!!! :banghead::banghead::banghead:
Onko kellään kokemusta PMDD stä? (https://www.is.fi/terveys/art-2000006085519.html)
Nää mun oireet ei siis ole ihan tavallisia pms-oireita, vaan oikeesti hengissä selviytymiskamppailua. Eli noin viikko ennen menkkojen alkua tää helvetti alkaa ja itsetuhoiset ajatukset, toivottomuus, silmitön raivo ja tappoajatukset nousee pintaan niin etten mä kykene enää muuhun ku selviytymään minuutti minuutilta etten tappais joko itteeni tai jotakuta muuta. Ja tää ei oo oikeesti edes liioittelua
En löydä netistä oikeestaan muuta neuvoa tai apua kuin ehkäisyn tai mielialalääkkeiden aloittaminen. Kun ei tässä näköjään raskaaksikaan tulla. Ja mielialalääkkeet oon saanu alkuvuodesta vaivalla tiputettua raskautta ajatellen.
Yk10 alkaa näillä näppäimillä ja se on ihan suunnaton helpotus ensinnäkin minulle itselle, mutta myös lapsille, koirille ja miehelle koska nää oireet loppuu menkkojen alun myötä kuin seinään ja kaikki voi taas hengittää.
Mutta mä pelkään jo valmiiks tulevaa pmdd-viikkoa. Ehkä en pysty enää hillitsemään itteeni?? Pitäiskö vaan lopettaa lapsen "hankkiminen", jos riskinä on menettää mielenterveys lopullisesti tai jopa henki?
Mä niin tarvitsisin vertaistukeen ja apua![]()
Dpo14. Vittu ku vaihtuis jo kp1 kun kaikki on _vielä_ hengissä!!!! :banghead::banghead::banghead:
Onko kellään kokemusta PMDD stä? (https://www.is.fi/terveys/art-2000006085519.html)
Nää mun oireet ei siis ole ihan tavallisia pms-oireita, vaan oikeesti hengissä selviytymiskamppailua. Eli noin viikko ennen menkkojen alkua tää helvetti alkaa ja itsetuhoiset ajatukset, toivottomuus, silmitön raivo ja tappoajatukset nousee pintaan niin etten mä kykene enää muuhun ku selviytymään minuutti minuutilta etten tappais joko itteeni tai jotakuta muuta. Ja tää ei oo oikeesti edes liioittelua
En löydä netistä oikeestaan muuta neuvoa tai apua kuin ehkäisyn tai mielialalääkkeiden aloittaminen. Kun ei tässä näköjään raskaaksikaan tulla. Ja mielialalääkkeet oon saanu alkuvuodesta vaivalla tiputettua raskautta ajatellen.
Yk10 alkaa näillä näppäimillä ja se on ihan suunnaton helpotus ensinnäkin minulle itselle, mutta myös lapsille, koirille ja miehelle koska nää oireet loppuu menkkojen alun myötä kuin seinään ja kaikki voi taas hengittää.
Mutta mä pelkään jo valmiiks tulevaa pmdd-viikkoa. Ehkä en pysty enää hillitsemään itteeni?? Pitäiskö vaan lopettaa lapsen "hankkiminen", jos riskinä on menettää mielenterveys lopullisesti tai jopa henki?
Mä niin tarvitsisin vertaistukeen ja apua![]()
Paljon tsemppiä, toivon niin että pian raskaudut ja nuo rajut pms-oireet ovat hetkeksi takanapäin
!Mää en tässä kierrossa tikuta. Omien tuntemusten mukaan mennään, ja menkoista ku on kulunut ~ 12pv, yritetään parin päivän välein harrastaa seksiä, nii ois hyvät mahikset tärppiin.![]()