Raskaaksi 2021

Onnittelut plussanneille :Heartpink

Itse jo odottelen koska pääsis testailee:angelic:
12.7 poistettiin vasen munanjohdin kohdunulkoisen takia, joten saas nähdä :sad001 25.7 oli nipistelyä oikealla munasarjassa, ja tiistaina kovaa menkkamaista jomotusta, istumaan meneminen sattu niin pal kohtuun tai johki, ja tärähtelyt muutenkin.

Ärsyttää toi kohdunulkoinen, ku siittä plussasin 29.5, ja seurailtiin vaan hcg:ta ku ei kipuja ollut, ja kolme kertaa ton aikana ultrattiin eikä kukaan nähny missään mitään :banghead: Mut niin kävikin et 11.7 alko yhtäkkiä kauheet vatsakivut ja kiireellä tyksiin. Siellä vasta ultraaja näki et raskaus on munanjohtimessa ja vuotaa verta vatsaonteloon.

Paljon onnea plussanneille! :love7:Heartred

Tänään tosiaan dpo 11, kp 29 ja varmistin vielä negan. Kohta lähden toiselle koronarokotteelle. Onneksi ei tarvitse miettiä sitä enää. Toivon vaan, ettei sekoita kiertoa kauheasti lisää. Mulla on kierto heitellyt nyt viime vuonna olleen KU:n jälkeen 25-36pv. Toivon että menkat alkaisi pian, että pääsisi uuteen kiertoon. :grin Taidan laittaa tänään uuden ovistestitilauksen tulille. :cool:

Onnea plussanneille :love7

Sieltä se kp1 pärähti taas aivan ajallaan.
Ovistestit valmiina ja menkkojen jälkeen alan pian testailemaan, kun yleensä ovis tulee aikaisin.
Jos tässäkin kierrossa aikaisin tulee niin ollaan juuri silloin oviksen aikaan kylässä. Siellä kun on muitakin, niin saa nähdä miten talletteluiden ja testailujen kanssa menee. Mutta ei mietitä sitä enempää vielä etukäteen :hello2

Nyt jos tästä uudesta kierrosta tärppäisi niin meille tulisi toukokuinen:Heartred :smiley-angelic001

Kumpa tämä mahtava plussa-aalto tempaisisi meidät kaikki plussaa vielä odottelevat mukaansa! :smiley-angelic001

Mulla on synttärit toukokuussa, ois aika ihana synttärilahja jos ens kierrosta tärppäisi. :Heartred

Kumpa tämä mahtava plussa-aalto tempaisisi meidät kaikki plussaa vielä odottelevat mukaansa! :smiley-angelic001

Mulla on synttärit toukokuussa, ois aika ihana synttärilahja jos ens kierrosta tärppäisi. :Heartred
Hei täällä toinen toukokuulainen! Olen syntynyt lähellä kuun puoliväliä ja olin äitini kanssa synnärillä äitienpäivänä. Silloin hoitajat olivat laittaneet kaikille vauvoille rusetit päähän :hilarious: Äiti sanoi, että jos vauvalla oli vähän hiuksia, niin silloin rusetit oli teipattu päähän :hilarious::hilarious:

Täällä uusi yrittäjä porukkaan mukaan.

Meillä alkoi vasta yritykset tammikuussa 2021 ja kolmannella kierrolla tarttui, mutta jäi kesken noin r6+2. Tämä selvisi varhaisultrassa heinäkuun alussa. Tuli loppujen lopuksi itse pois heinäkuun puolenvälin aikaan. Sain tällä viikolla alussa vielä haamun "varjoja" tikkuun, mutta nyt oli jo perjantaina ihan tyhjää tikku.

Eli yk4 startannut ja ilolla ihmetellään miten kroppa toimii. Sain myös torstaina toisen koronarokotteen, joten on kaikki mahdolliset sekavuudet tähän alkuun taattu.

Ainoa millä voin vähän seurailla on iPhonen arvio ovulaatioista vanhojen kiertojen mukaan, Ourasta aamulämpötiloja ja vertailua vanhaan dataan ja fiilistä. Limojen suhteen olen ihan noviisi vielä. Nythän tässä voisi aloitella senkin tutkimista...

Ajatus olisi tikutella ovulaatioita jo tässä kierrossa.

Tervetuloa Jane Doe (mahtava nimimerkki!)

Pino testejä haettu! Rfsu:n herkät jätin vahingoista viisastuneena kauppaan. No mut wtf rfsu:n ei-herkkään piirtyi haaaaaaaalea toinen viiva, livenä oisko vähän pinkkikin... Ei taida olla pienillä deepeeoilla sekään kaikki luotettavin testi, mut onpahan jotain jännättävää.

Mikäs on raadin tuomio? Alkava viiva vai pelkkää rfsu:n vittuilua aikaseen testaajalle? Dpo 10.
_20210731_155406.JPG

Tervetuloa Jane Doe! :smiley-angelic003
Pahoittelut keskenmenosta. :sorry:
Toivottavasti seuraava kiertosi olisi selkeä. :Heartred

Pino testejä haettu! Rfsu:n herkät jätin vahingoista viisastuneena kauppaan. No mut wtf rfsu:n ei-herkkään piirtyi haaaaaaaalea toinen viiva, livenä oisko vähän pinkkikin... Ei taida olla pienillä deepeeoilla sekään kaikki luotettavin testi, mut onpahan jotain jännättävää.

Mikäs on raadin tuomio? Alkava viiva vai pelkkää rfsu:n vittuilua aikaseen testaajalle? Dpo 10.View attachment 105094

Näkyy! :wideyed: ja punertaa!

Tällä(kin) rfsu testillä ymmärtääkseni moni on saanut vääriä viivan alkuja :shifty:

Mutta toivottavasti tuo lähtisi vahvistumaan! :hello2 Huomenna uus testi?

On meinaan aika törkeä viivanpaikka, jos ei vahvistu. :shifty:

Tervetuloa Jane Doe! :smiley-angelic003
Pahoittelut keskenmenosta. :sorry:
Toivottavasti seuraava kiertosi olisi selkeä. :Heartred

Näkyy! :wideyed: ja punertaa!

Tällä(kin) rfsu testillä ymmärtääkseni moni on saanut vääriä viivan alkuja :shifty:

Mutta toivottavasti tuo lähtisi vahvistumaan! :hello2 Huomenna uus testi?

On meinaan aika törkeä viivanpaikka, jos ei vahvistu. :shifty:
No ihan saleen viimeistään huomenna uusiksi. Toi on päiväpissasta kahden tunnin pidätyksellä.

Oon nähnyt tosi vilkkaita unia viime aikoina. Mm. sellaisia jossa käyn gynellä tai lapsettomuustutkimuksissa. Viime yön uni oli kummallisen voimakas. Siinä olin rakentanut järvenrannalle kivitornin, sellaisen kapean ja korkean. Kiipesin sen päälle ajatuksena tehdä sieltä uimahyppy järveen. Kun pääsin ylös, putosin ja yksi kivenmurikka iskeytyi kipeästi päälleni. Kiipesin silti uudestaan ja putosin taas. Sitten aloin suunnitella parempaa varustusta millä pääsisin ylös putoamatta ja päätin taas kiivetä. Sitten uni loppui. Tuo uni kuvasti mielestäni hyvin tätä yritysaikaa. Aina vaan kiipeää uudestaan ja on valmis putoamaan korkealtakin. On se mieli ihmeellinen.

Mulla on myös vilkkaat unet liittynyt tähän yli vuoden yritykseen tosi paljon. Donafertyn käyttö vielä tehosti, sen 3kk mitä sitä käytin ja sen aikana tosi paljon painajaisia. Viimeaikoina Paljon unia plussatesteistä tai synnärille menemisestä. Viime yönä toki näin sellaista että olin sairaalassa lapsettomuushoidoissa, hoitojen lopputulos jäi vaan epäselväksi :rolleyes:.

En sitten malttanut odotella kun huomasin että testiin piirtyi todella haalea viiva. Digi esiin ja tässä tulos :Heartred

Todella erikoisia oireita ollut nyt parin viikon aikana. Kiinnittymisen aikana tuntui ylähuulessa ihmeellistä kihelmöintiä ja seuraavana aamuna tuli nenästä verta. Mulla siis kiinnittymistuntemukset tulikin kasvoihin :laughing002

Äärimmäisen jännää ja vähän pelottavaa, pidä pikkuinen lujasti kiinni :Heartred

Onnea plussasta! Toivottavasti tarttuu tiukasti kiinni :love7

Mikäs on raadin tuomio? Alkava viiva vai pelkkää rfsu:n vittuilua aikaseen testaajalle? Dpo 10.View attachment 105094

Hei,
En haluaisi mitenkään laskea toiveitasi plussaamisen suhteen,mutta varoitan silti. Mä sain todella selviä punertavia viivoja melkein jokaisella RFSU-liuskalla ja lähetin palautetta RFSU:lle niin sain takaisin pahoittelujen lisäksi toisella eräumerolla varustettuja liuskoja(eli ei samasta tuotannosta).
Meinasin tänne palstalle sillon jo kirjoittaa, mutta ajattelin että mitäpä sitä..
No jos sua (tai muita kiinnostaa,jotka testailee RFSU-liuskalla),niiden joiden joukossa on ”valeplussaa” viivaa antavien liuskojen eränumero on:
H0468X02101/2024-01

Kiitos emilia infosta, juurikin tuolla eränumerolla on munkin testit. Tein siis toisenkin ja yhtä pinkki viiva piirtyi siihenkin. Samasta pissasta dippasin pc:n ja se umpinega.
_20210731_175940.JPG

En sitten malttanut odotella kun huomasin että testiin piirtyi todella haalea viiva. Digi esiin ja tässä tulos :Heartred

Todella erikoisia oireita ollut nyt parin viikon aikana. Kiinnittymisen aikana tuntui ylähuulessa ihmeellistä kihelmöintiä ja seuraavana aamuna tuli nenästä verta. Mulla siis kiinnittymistuntemukset tulikin kasvoihin :laughing002

Äärimmäisen jännää ja vähän pelottavaa, pidä pikkuinen lujasti kiinni :Heartred

ONNEA! :love7:Heartbigred

Olenkin miettinyt sinua! :Heartred
Mitä kuuluu? :Heartred
Alkoiko uusi kierto?
Kuuluiko lopultakin miehen tuloksia?

Sori kyselyikä. :oops:

Ihana Pillow :Heartpink
Tuli pieni mental breakdown tämän yrityksen suhteen, nyt päästy siitä yli :hello
Menkat loppui eilen, nyt alkaa taas se mukavin osuus :love022
Ei vieläkään ole kuulunut miehen tuloksista mitään! Turhauttavaa, mutta ei voi mitään...

Siellä eletään ihanassa odotus kuplassa, olethan pystynyt nauttimaan ilman suurempaa stressiä? :love7:Heartred

Ihana Pillow :Heartpink
Tuli pieni mental breakdown tämän yrityksen suhteen, nyt päästy siitä yli :hello
Menkat loppui eilen, nyt alkaa taas se mukavin osuus :love022
Ei vieläkään ole kuulunut miehen tuloksista mitään! Turhauttavaa, mutta ei voi mitään...

Siellä eletään ihanassa odotus kuplassa, olethan pystynyt nauttimaan ilman suurempaa stressiä? :love7:Heartred

Oih. :sorry: Voimia Fall! :Heartred
Niin toivon, että tämä olisi viimein teidän kierto. :Heartred

Olette nyt ihan älyttömän kauan joutunut odottamaan niitä tuloksiakin. :sad001 :shifty:
Mielestäni reklamaation paikka!

Takaisin