Raskaaksi 2021

Anteeksi omanapailu, mutta... :bag:

Tänään kp 24/26. Dpo11.

Eilen illalla dpo10 clearbluehun tuli tämä viiva.
Tänään aamulla digiin raskaana 1-2.

Haluaisin nyt niin hyppiä onnesta ja luottaa siihen, että kaikki menee hyvin :Heartred
mutta kahden kuukauden takainen kkm pistää pelkäämään aivan kamalasti. :pale

Intoa, onnellisuutta, kiitollisuutta ja samalla pelkoa, kaipuuta ja epäuskoa. :Heartred:sorry:

Toivon sydämeni pohjasta, että tämä pieni olisi terve kromosominen, pitäisi tiukasti kiinni ja saisimme keväällä elävän vauvan syliin. :smiley-angelic001

Nyt en tiedä mitä teen tuon huomisen koronarokotteen suhteen.. :bookworm:
Jos jollain on tietoa, kokemusta tai ihan vaan mielipiteitä niin ottaisin kiitollisena vastaan.
Seitsemään mennessä huomisaamuna pitää viimeistää perua se aika. Eli onneksi on vielä hetki aikaa seurailla ja pähkäillä. :bag:

Paljon onnea!! :HeartredAivan ihanaa! Nyt vaan pienelle tarrasukkia!

Anteeksi omanapailu, mutta... :bag:

Tänään kp 24/26. Dpo11.

Eilen illalla dpo10 clearbluehun tuli tämä viiva.
Tänään aamulla digiin raskaana 1-2.

Haluaisin nyt niin hyppiä onnesta ja luottaa siihen, että kaikki menee hyvin :Heartred
mutta kahden kuukauden takainen kkm pistää pelkäämään aivan kamalasti. :pale

Intoa, onnellisuutta, kiitollisuutta ja samalla pelkoa, kaipuuta ja epäuskoa. :Heartred:sorry:

Toivon sydämeni pohjasta, että tämä pieni olisi terve kromosominen, pitäisi tiukasti kiinni ja saisimme keväällä elävän vauvan syliin. :smiley-angelic001

Nyt en tiedä mitä teen tuon huomisen koronarokotteen suhteen.. :bookworm:
Jos jollain on tietoa, kokemusta tai ihan vaan mielipiteitä niin ottaisin kiitollisena vastaan.
Seitsemään mennessä huomisaamuna pitää viimeistää perua se aika. Eli onneksi on vielä hetki aikaa seurailla ja pähkäillä. :bag:

Kovasti onnea plussasta, paljon tarrasukkia matkaan! :love7

Siis on kyllä nää pms oireetkin oma juttunsa. Jäätävä ällötys iski nyt illalla :yuck: tai oletan et tää on menkkoja enteilevää. Mut mukava saada tämäkin nyt sit näihin oireiden kirjoon, kun ennen ei ole ollut :wacky: tai en ole ainakaan noteerannut.

Tietty yks ystäväni sanoi et onhan dpo11 vielä mahdollisuus kääntyä posiksi, mut esikoisesta tiesin jo rv3+2. Niin tuntuisi hassulta ja epätodennäköiseltä et yhtäkkiä toinen raskaus näkyisi paljon myöhemmin :pompus:

Alkais sit ne menkat vaan eikä tarvitsisi odotella ja ihmetellä :hilarious:

Lupaavilta kuulostaa nuo sinun oireet. :happy:
Ystäväsi on oikeassa ja hcg:n nousu on jokaisella naisella ja jokaisessa raskaudessa yksilöllistä.
Sitä paitsi eilenhän sun testissä näkyi jotain. Oliko yhtään vahvistunut tänään vai oliko samanlainen? Onko testiä huomis aamulle? :)

Täällä suht tuore tulokas myös huutelee, kovasti oon lukenut teidän muiden kuumeilijoiden tilanteista, kuvioista ja käänteistä ja on se kyllä kumma kuinka näin netinkin välityksellä niin vahvasti myötäelää samassa tilanteessa olevien iloissa ja suruissa :Heartred

Täällä kierukka poistettu maaliskuussa ja nyt ensimmäinen yrityskierto. Ovista en oo tikuttanut mutta laskelmien mukaan ajoitukset osui kohdilleen ja olo oli hykertelevän toiveikas. Tänään alkoi menkat (huomenna odotin alkavaksi) eli uutta kiertoa kehiin. Onneksi alkoi päivän etuajassa eikä päivän myöhässä, etten ehtinyt vielä innostua ihan liikaa. Siitä huolimatta oli aivan kaamean surullinen fiilis sen vessareissun jälkeen, jotenkin lamaannuin hetkeksi ihan täysin siitä pudotuksesta pilvilinnoista….:sad001

Nyt iltasella fiilis jo parempi ja ajatukset seuraavassa kierrossa. Mutta blääh - ihanaa että täällä on iloisia plussauutisiakin, ne piristää!!! Onnea iiiiihan hurjasti plussainneille! :happy093

Täällä suht tuore tulokas myös huutelee, kovasti oon lukenut teidän muiden kuumeilijoiden tilanteista, kuvioista ja käänteistä ja on se kyllä kumma kuinka näin netinkin välityksellä niin vahvasti myötäelää samassa tilanteessa olevien iloissa ja suruissa :Heartred

Täällä kierukka poistettu maaliskuussa ja nyt ensimmäinen yrityskierto. Ovista en oo tikuttanut mutta laskelmien mukaan ajoitukset osui kohdilleen ja olo oli hykertelevän toiveikas. Tänään alkoi menkat (huomenna odotin alkavaksi) eli uutta kiertoa kehiin. Onneksi alkoi päivän etuajassa eikä päivän myöhässä, etten ehtinyt vielä innostua ihan liikaa. Siitä huolimatta oli aivan kaamean surullinen fiilis sen vessareissun jälkeen, jotenkin lamaannuin hetkeksi ihan täysin siitä pudotuksesta pilvilinnoista….:sad001

Nyt iltasella fiilis jo parempi ja ajatukset seuraavassa kierrossa. Mutta blääh - ihanaa että täällä on iloisia plussauutisiakin, ne piristää!!! Onnea iiiiihan hurjasti plussainneille! :happy093
Tervetuloa! Se on muuten aivan uskomatonta, kuinka iso pettymys alkavat kuukautiset voi olla raskautta yrittäessä. Kuukautiset on muutenkin koko kierron tyhmintä aikaa, niin siinä se vuoto oikein korostaa, ettei tärppi käynyt. Toivotaan, että seuraavan kerran teidän tikussa loistaisi iloinen plussa :joyful:

Tervetuloa! Se on muuten aivan uskomatonta, kuinka iso pettymys alkavat kuukautiset voi olla raskautta yrittäessä. Kuukautiset on muutenkin koko kierron tyhmintä aikaa, niin siinä se vuoto oikein korostaa, ettei tärppi käynyt. Toivotaan, että seuraavan kerran teidän tikussa loistaisi iloinen plussa :joyful:

Kiitos! :Heartpink Se on jännä, kuinka aina enemmän tai vähemmän epäonnistuu siinä itsensä psyykkaamisessa vaikka järjellä ymmärtää ettei kannata toivoa liikoja ennen kun menkat on myöhässä ja testissä plussa. Jotenkin itse ainakin herkästi liitelen pilvilinnoissa ja tipahdan kovaa ja korkealta :wacky:
Mulla takana kolme raskautta, joista kaksi lasta ja yksi keskenmeno… ja edellä mainittuja toivoessa raskaustestejä tuli tehtyä MONTA. Valmiiksi jo ahdistaa tää tuleva aika, tulevat pettymykset ja suuret tunteet. Yritän ottaa rennosti, ja itseni tuntien olen varma että kehnolla menestyksellä kuten luonteelleni ominaista on :grin

Lupaavilta kuulostaa nuo sinun oireet. :happy:
Ystäväsi on oikeassa ja hcg:n nousu on jokaisella naisella ja jokaisessa raskaudessa yksilöllistä.
Sitä paitsi eilenhän sun testissä näkyi jotain. Oliko yhtään vahvistunut tänään vai oliko samanlainen? Onko testiä huomis aamulle? :)

Mä nyt päätin, että pidän pään kylmänä ja testaan seuraavaksi vasta perjantaina jos menkat ei oo tullu :bag:
En jaksa enää analysoida noita hailuja :hilarious:
Ja samanlainen oli tosiaan tänään myös. Mul on kyllä itsellä fiilis enemmän tärpin suhteen, en vain halua myöntää sitä itselleni, koska sit tulee pettymys vaan kovempaan :arghh: niin leikitään nyt pessimistiä niin kauan kun mahdollista :angelic:

Sori taas omanapa. :sorry:

Kp25/26 dpo12

Ei tää kyllä ole mihinkään tummunut. :sad010

Taisi jäädä vain kiinnityksen yritykseksi tjn.

Taidan jäädä odottelemaan vuotoa. :sorry:

Hitto. Kerkisin jo eilisen aikana innostua. :shifty:

Liitteet

• IMG_20210727_074404.jpg
    IMG_20210727_074404.jpg
    377.2 KB · Katsottu: 221

Kp25/26 dpo12

Älä luovuta vielä! Hankala tietysti verrata, kun kuvilla on muutama sivu väliä, mutta kyllä tämä uusi on minusta aavistuksen tummempi. Ja eikös hcg tuplaannu 1,5 vrk välein eli ehkä huomenna testissä olisi varmempi vertailukohde? Sullakin vielä niin tosi varhaiset päivät. :hug013

Kuvassa mun kolme ensimmäistä testiä dpo12-14. Eipä noiden kahden ekan välillä suurta eroa ole.

Liitteet

• IMG_20210717_064304.jpg
    IMG_20210717_064304.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 188

Kp25/26 dpo12

Älä vielä hätäile. Mulla alko kunnolla tummumaan vasta muutaman päivän päästä ekasta testistä :angelic: ja niinku sudensylin sanoi, hgc:n tuplaantuminen tapahtuu 1,5vrk kuluessa :)

Älä luovuta vielä! Hankala tietysti verrata, kun kuvilla on muutama sivu väliä, mutta kyllä tämä uusi on minusta aavistuksen tummempi. Ja eikös hcg tuplaannu 1,5 vrk välein eli ehkä huomenna testissä olisi varmempi vertailukohde? Sullakin vielä niin tosi varhaiset päivät. :hug013

Kuvassa mun kolme ensimmäistä testiä dpo12-14. Eipä noiden kahden ekan välillä suurta eroa ole.

Kiitos Sudensylin ja Maiconii rohkaisevista sanoista. :Heartred

Täytyy varmaan nyt odottaa ja testata vielä vaikka torstaina, jos vuoto ei ala.
Silloin olisi dpo14 niin eikö diginkin voisi silloin näyttää jo 2-3, jos hcg olisi noussut.

Kp25/26 dpo12

Minusta tuo näyttää tummemmalta, kuin se dpo 10 testi minkä laitoit. :happy: Mun siskolla muuten tuli about dpo 16-17 asti vaan hailuroita r-testeihin, vasta sen jälkeen tummeni. Molemmista raskauksista terveet lapset syliin. Hyvin yksilöllistä miten hcg nousee! Se on kyllä totta, ettei piinapäivät lopu raskaustestin ollessa positiivinen.. tsemppiä ihana Pillow! :Heartred

Mullakaan ei tullu heti kovin tummaa viivaa, vaikka selvästi kaks viivaa jo olikin. Nää on rv 4+0-4+5 ja alinkin kuivuttuaan ihan samaa luokkaa. Lopetin testailun, mutta vaivaamaanhan se jäi. Tänään 5+5 kokeilin ja sainhan minäkin ne leffaviivat lopulta. :hilarious: Että yks huoli ainakin on pois.

Mutta toi viivojen tummumisen oottelu ja vertailu osaa olla kyllä kamalaa ja herättää monenlaisia ajatuksia ja pelkoja. :nailbiting::sorry:

Liitteet

• IMG_20210720_051504.jpg
    IMG_20210720_051504.jpg
    2.5 MB · Katsottu: 167
  • IMG_20210727_070819.jpg
    IMG_20210727_070819.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 164
Minusta tuo näyttää tummemmalta, kuin se dpo 10 testi minkä laitoit. :happy: Mun siskolla muuten tuli about dpo 16-17 asti vaan hailuroita r-testeihin, vasta sen jälkeen tummeni. Molemmista raskauksista terveet lapset syliin. Hyvin yksilöllistä miten hcg nousee! Se on kyllä totta, ettei piinapäivät lopu raskaustestin ollessa positiivinen.. tsemppiä ihana Pillow! :Heartred

Kiitos Indi! :Heartred

Nyt musta tuntuu taas, että olen vauvafoorumin Grinch :grumpy: ja manaan täällä vaikka kai tässä vielä toivoa on.

Ensin ajattelin, että viitsinkö kertoa täällä plussasta. Jos jotain tapahtuukin. Mutta sitten mietin, että jos en täällä voi kertoa niin missä sitten.
Täältä saatu tuki ja tieto on kyllä niin arvokasta. :Heartred

Yritän olla valtaamatta tätä ketjua nyt omanapailuun, mutta laitan kuvan sitten seuraavasta testistä tai jos vuoto alkaa.

Jännittävät vessareissut ja piinailu edessä. :nailbiting:

Kiitos Indi! :Heartred

Nyt musta tuntuu taas, että olen vauvafoorumin Grinch :grumpy: ja manaan täällä vaikka kai tässä vielä toivoa on.

Ensin ajattelin, että viitsinkö kertoa täällä plussasta. Jos jotain tapahtuukin. Mutta sitten mietin, että jos en täällä voi kertoa niin missä sitten.
Täältä saatu tuki ja tieto on kyllä niin arvokasta. :Heartred

Yritän olla valtaamatta tätä ketjua nyt omanapailuun, mutta laitan kuvan sitten seuraavasta testistä tai jos vuoto alkaa.

Jännittävät vessareissut ja piinailu edessä. :nailbiting:

No täähän on just se paikka missä näistä kaikista mahdollisista fiiliksistä just voi kertoa:) Oon varma että just nyt meillä kaikilla on sormet ja varpaat ristissä sen puolesta, ettei sulla vuoto alkais ja pieni pysyis kyydissä! <3

@Pillow
Toistan samaa kuin muutkin, älä vielä luovuta tai maalaile piruja seinille :) Mulla ekassa raskaudessa dpo 11 ei edes näkynyt mitään, olikohan se dpo 14 kun sitten seuraavan kerran testasin ja silloin sain plussan. Täällä foorumilla kaikki pitää sulle peukkuja ja toivoo sulle parasta, tää on just se paikka missä näistä fiiliksistä ja tapahtumista voi kertoa :Heartred

Ja omanapa: täällä dpo 7, kp 28/24-34. Ovis oli vasta kp21, eli oletettavasti pitkä kierto (toivottavasti, meinaan jos nyt tänään alkaisi vuoto niin alkaisin huolestua lyhyestä luteaalista o_O). Joka tapauksessa en aio testata ennen kuin dpo 12 eli sunnuntaina, ellei vuoto ole alkanut ennen sitä.

Pillow,

Mun mielestä toi sun viiva on vahvempi kun eilen :Heartblue ainakin omasta mielestä sinisissä testeissä on muutenkin hankalampi seurata sitä vahvistumista, mutta toivotaan nyt et pallero tarraa kovaa kiinni :Heartblue

Takaisin