Raskaaksi 2021

Mistä muuten tilaatte/ostatte ovis-testit ja mitä merkkiä suosittelisitte? Jos nyt oikeasti alkais selvittään, että missä vaiheessa kierto ovuloin, jotta vois optimiida talletuksetki sitten sen mukaan :bored:

Mä oon tilannu enimmäkseen tuolta amazon.de

Tykkään noista clearbluen digeistä. :) Ovat siellä huomattavasti halvempia.
Km jälkeen tilasin myös MomMed liuskoja perhepakkauksen (r- ja o-testejä. Pystyin seuraamaan r-testin viivan haalistumista ja o-testin viivan vahvistumista aina, kun siltä tuntui. Eli joka päivä ja välillä parikin kertaa päivässä. :hilarious:).

Mulla nuo MomMedit on ollu tosi hyviä ja näyttäny täysin oikein. :)
Esim. tosiaan nyt kun oli ovulaatio niin digi hymyili, MomMed oli selvä plussa, mutta rfsu oli haaleampi kuin plus. :dontknow

Toki kaikilla varmaan toimii testit eri tavalla. :)

Mitäs dpoita ihmisillä on nyt menossa? :)
Koska olette testailemassa? :)
Vai odotteletteko, että vuoto on myöhässä? :nailbiting:

Täällä dpo6.
Tallettelut ei osunut tosiaan nappiin, mutta ajattelin silti testata maanantaina cb digillä (dpo11), koska tiistaina olisi koronarokote.
Ja jos sattuisi älytön mäihä ja olisin raskaana niin siirtäisin rokoteaikaa.

Tuskin tarvii siirtää, mutta pakko varmistaa. :laughing002

Täällä dpo6.
Tallettelut ei osunut tosiaan nappiin, mutta ajattelin silti testata maanantaina cb digillä (dpo11), koska tiistaina olisi koronarokote.

Mulla oletettavasti dpo 1, testaan ensi viikon sunnuntaina sillä miehellä on silloin synttärit :shy: Silloin on kp 29.

Täällä dpo6.

Dpo2 :salut

Mullakin dpo1 menossa, onpas meitä nyt monta aika samoilla päivillä! :) Luulin oikeestaan jo sunnuntaina tehneeni positiivisen ovistestin, mutta maanantaina se näyttikin entistä tummempaa viivaa.

Sattuipa kyllä ajoitus sopivasti, kun ehdin saada miehen omalta reissultaan kotiin niin että ehdittiin talletella just hyvään aikaan, ja että se ovis kuitenkin ehti olla ennen kuin tänään lähdettiin reissuun koko perheellä - ei nimittäin kauheesti tule puuhaamismahdollisuuksia kun ollaan ensin hotellissa samassa huoneessa lapsen kanssa, ja sitten samassa mökissä appivanhempien kanssa :hilarious:

No, nyt vaan piinaillaan, vaikka jotenkin oon asennoitunut jo siihen että ei tärppää. Enkä aio testata ennen kuin jos menkat olisi selvästi myöhässä. (Muistuttakaapa mua tästä ensi viikolla...:hilarious:)

Just tuossa lounastauolla esimies puhui miten aika tuntuu nykyään kulkevan niin nopeasti. Mielessäni mietin, että "mutta ei piinapäivinä..." :joyful: Nyt siis vasta dpo 1 tai 2. Ois kiva loikata suoraan ens viikkoon. :meh:

Ja taas on näköjään synkronoituja kiertoja! :happy6

Täällä dpo6.

Täällä dpo 9. Alavatsalla nyt kolmatta päivää tuntemuksia: paineen tunnetta, pientä jomoilua, välillä kuumotusta yms. Oon muutenkin ns. vatsallajännittäjä, joten se ei ainakaan kärsimättömyyttä ja epävarmuutta helpota. Eilen alkoi kuvottaa jumppatunnilla (paljon hyppimistä), ja tänään vatsa ollut sekaisin.

Haluaisin testata vasta jos menkat myöhässä, mutta saa nähdä miten jaksaa odottaa. Edellisen kierron kemiallinen suretti enkä haluais nähdä uutta hiipuvaa plussaa. (Totta kai pettymys olisi myös puhdas nega). Samaistun hyvin tohon "aika ei kulu piinapäivinä" :D

Mulla oletettavasti dpo 1, testaan ensi viikon sunnuntaina sillä miehellä on silloin synttärit :shy: Silloin on kp 29.

Minä plussasin esikoisesta päivä ennen miehen synttäreitä. Tai no, se oli vielä sen verran haamu, etten olisi vielä miehelle näyttänyt ilman synttäreitäkään, koska tuskin se olisi mitään nähnyt. :grin Mutta sitten synttäripäivän aamuna sain digiin plussan ja laitoin sen pakettiin, ja pyysin miestä avamaan sen paketin viimeisenä. Oli kyllä mahtavin synttärilahja ikinä. :happy:

Itse otin taas tämän kierron vähän löysemmin kun viime kierron nega ahdisti ja ketutti niin lujaa :grin ja ollaan nyt lomalla niin haluttiin kaikki miettiminen minimiin täksi kuuksi.

En siis tikuttanut ovista, mutta veikkaan jotain dpo1-4 väliltä. Talletteluja ei jaksettu tässä kierrossa vahdata vaan mentiin fiiliksen mukaan. Ei siis kovin suuret odotukset tästä kierrosta, mutta ens kierrossa aattelin taas ottaa ovulaation seuraamisen asiaksi :rolleyes:

Gynellä käyty, ja ultrassa näytti olevan kaikki hyvin, eli ei kystia ym, mikä voisi aiheuttaa ihmeellistä vuotoa. Kohdun limakalvo oli 9mm paksu, ja hän sanoi että voisi olla raskaus alkamassa mutta ei vielä näy missään testeissä. Jos seuraavatkin kuukautiset on oudot niin laittaa hälle soittopyyntöä. Oikealla puolella keltsi oli isohko, joka voisi viitata tulevaan ovulaatioon, jos semmoinen on tulossa. Rauhoitti mieltä kuitenkin että kaikki on hyvin, aamulla kävin verikokeisissa ja tulokset tulee huomenna. tilasin puhti.fin kautta raskautta suunnittelevan verikoepaketin. Rauhoitteli että voi mennä vuosikin ennenkö tärppää :woot: :wacky: helppo homma. mies kävi tänään lisätutkimuksissa niistä kilppariarvoista ja kai nekin tulokset aika pian tulee. Saadaan sille lääkitys kohdilleen jos semmoista tarvii :hilarious::hilarious:

...en tiä saatana. Aina sanotaan että kyllä nainen sen tietää kun on raskaana, jamulla on jotenkin semmonen tunne, että olen raskaana, tai sitten vaan kun sitä toivoo niin tuntuu siltä:laughing001
Varrotaan sitten seuraavia menkkoja, jotka pitäisi olla 10.8 :confused005:smiley-angelic001

Hellou. Täällä yk 12 kp 16 ja dpo 1. Ei onnistunu pupuilut tässä kierrossa ku molemmat ollaan sairaana. Ei se toisaalta haittaa ku kesälomalla ollaan molemmat nii saa välillä vähän huokasta. Soitin meille ajan tkhon joka on 18.8 ja sen jälkee alkaaki sitte rattaat pyörimään kohti lapsettomuushoitoja. Kertokaapa mitä tuolla tkn ensikäynnillä tapaahtuu? Meille tulee koiranpentu 8.8 vihdoin sen kanssa tolskatessa aikakin menee nopeampaa. :smiley-bounce012

Fall ja kumppanit, mä koen itse jotenkin syyllisyyttä siitä että olen raskautunut suht helposti. Ekan aikaan meni reilu vuosi mutta sen jälkeen on ollut helpompaa. Nyt kun mulla tehtiin viime syksynä se iso leikkaus, sanottiin sen jälkeen, että puoli vuotta on riittävä aika, että kroppa kestää raskauden. No viimeisimmät menkat alkoi aika tasan 6 kk päästä leikkauksesta ja siitä kierrosta tärppäsi, vaikka usealta taholta sain kuulla, miten tuon leikkauksen jälkeen ei välttämättä koskaan saa enää lapsia.
aikka mulla ja yhdellä mun veljistä on tärpännyt todella helposti, mahtuu mukaan myös mun toisen veljen icsit.

Täällä on menossa nyt rv 13+jotain ja eka julkisen ultra takana. Maha kasvaa jäätävää kyytiä. Ei nuo helteet olleet mitään kivoja alkuraskauden aikana.

Fall ja kumppanit, mä koen itse jotenkin syyllisyyttä siitä että olen raskautunut suht helposti. Ekan aikaan meni reilu vuosi mutta sen jälkeen on ollut helpompaa. Nyt kun mulla tehtiin viime syksynä se iso leikkaus, sanottiin sen jälkeen, että puoli vuotta on riittävä aika, että kroppa kestää raskauden. No viimeisimmät menkat alkoi aika tasan 6 kk päästä leikkauksesta ja siitä kierrosta tärppäsi, vaikka usealta taholta sain kuulla, miten tuon leikkauksen jälkeen ei välttämättä koskaan saa enää lapsia.
aikka mulla ja yhdellä mun veljistä on tärpännyt todella helposti, mahtuu mukaan myös mun toisen veljen icsit.

Täällä on menossa nyt rv 13+jotain ja eka julkisen ultra takana. Maha kasvaa jäätävää kyytiä. Ei nuo helteet olleet mitään kivoja alkuraskauden aikana.

Ei missään tapauksessa saa syyllisyyttä tuntea! :sorry:
  1. Kaikkea hyvää sun raskauteen! :Heartpink:Heartred
  2. Ps. En tiedä miksi nuo numerot tulee tuohon enkä saa niitä millään pois, ettet ihmettele :laughing002

Täällä dpo6.

Dpo 8, ei mitään tuntemuksia mutta testaan varmuuden vuoksi lauantaina. Silloin menossa juhliin joista varmasti tulee kosteat :cool14

samaa mieltä Fallin kanssa, ei ole mitään väärää siinä että itsellä asiat alkavat tapahtumaan nopeammin kuin jollain muulla :happy: se ei ole muilta pois ja omasta mielestäni on ihanaa seurata kuinka muilla tulee onnistumisia. Tietynlainen hyvää tarkoittava kateus meinaa iskeä että kävisipä itselläkin tuuri mutta odotellaan omaa hetkeä :angelic: tsemppiä raskauteen! :Heartred

ON: Äh, aamulla verta paperiin pyyhkiessä. Tänään vasta dpo 10. Harmittaa kyllä jos menkat nyt alkaa ja vielä näin monta päivää etuajassa. Mulla ei oo koskaan ennen ollut mitään pms-oireita, mutta toki kolmen päivän epämääräiset on-off vatsajomot voi kai olla niitäkin ollu.

Muokattu viimeksi:
Takaisin