Raskaaksi 2021

Tätä ja muitakin ryhmiä pitkään seuranneena alkaa tuntumaan siltä että on niitä jotka raskautuu nopeasti ja helposti, toiset taas on niitä joille se on hyvin vaikeaa ja vie pitkän ajan.
Kumpa olisi enemmän siltä väliltä....

Tuntuu niin kovin pahalta niiden puolesta joilla on mennyt todella kauan ja jotka ovat kohdanneet menetyksiä.

Jotenkin itselläkin alkaa olemaan fiilis että ei sitä vauvaa tule muuten kuin hoitojen kautta kun "niin pitkään" yritetty ja kaikki mennyt aina yrityksen kannalta täysin nappiin.

Älkää vain ymmärtäkö väärin, olen vilpittömästi hyvin onnellinen niiden puolesta joille raskautuminen on ollut helppo ja nopea.

Täytyi vaan päästää pieni purkaus, kiitos ja anteeksi... :sorry:

Tämän myötä toivon kovasti plussaa kaikille teille ja tsemppi halaus niille jotka painivat vaikeiden hetkien keskellä :Heartred

Fall, samaistun niin täysin sinun fiiliksiin. Vaikka "vain" tjottaillaan, alkaa tuntumaan näin reilun vuoden jälkeen siltä, että ehkä tää tie vie hoitoihin tällä menolla.

Sisko tuntuu tulevan raskaaksi pelkästä ajatuksesta ja ite kohtaan joka kuukausi sen karun pettymyksen ku huolimatta täydellisestä ajotuksesta talletuksien suhteen menkat alkaa ja kaikki lähtee alusta.

Vielä epäreilummalta tuntuu tottakai se, että ne jotka pitkän yrityksen jälkeen saa sen plussan ja ehtii innostua, ja sitten menee jotain pieleen. Sydän särkyy joka kerta ku täälläki lukee noita suru-uutisia.

Mutjoo. Piinapäivät jatkuu. Menkat pitäis alkaa torstaina, omituisia tuntemuksia ja oireita on kyllä ollu jo pari viikkoa, mutta en ole oikein uskaltanu innostua. Yks pc-testi kyllä oottelee kaapissa perjantaita.

täällä kanssa yksi näihin fiiliksiin samaistuva! Juurikin ensimmäisten yrittäjissä oli samasta aiheesta keskustelua. Tuntuu tyhmältä että vaikka kaikki ajoitukset ym on kunnossa niin koskaan ei onnistu. Tulee tunne että kyllä sen pitäisi olla jo onnistunut jos olisi kaikki hyvin. Kyllähän monet plussaavat pitkänkin yrityksen jälkeen luonnollisesti, mutta jotenkin usko siihen omaan plussaan vähenee jokaisen pettymyskuukauden kuluessa :sad001

uskoa kuitenkin vielä riittää siihen että se oma pieni joskus saadaan, mutta tuntuu hieman siltä että ei siihen ilman hoitoja päästä. Onneksi on tämä foorumi, en tiedä kenelle tästä aiheesta muuten voisi puhua ja saada vertaistukea :Heartred

täällä kanssa yksi näihin fiiliksiin samaistuva! Juurikin ensimmäisten yrittäjissä oli samasta aiheesta keskustelua. Tuntuu tyhmältä että vaikka kaikki ajoitukset ym on kunnossa niin koskaan ei onnistu. Tulee tunne että kyllä sen pitäisi olla jo onnistunut jos olisi kaikki hyvin. Kyllähän monet plussaavat pitkänkin yrityksen jälkeen luonnollisesti, mutta jotenkin usko siihen omaan plussaan vähenee jokaisen pettymyskuukauden kuluessa :sad001

uskoa kuitenkin vielä riittää siihen että se oma pieni joskus saadaan, mutta tuntuu hieman siltä että ei siihen ilman hoitoja päästä. Onneksi on tämä foorumi, en tiedä kenelle tästä aiheesta muuten voisi puhua ja saada vertaistukea :Heartred

❤️❤️❤️

Onko täällä erikseen semmoinen ryhmä? Meillä nimittäin myös yritetään ensimmäistä lasta :shy:

❤️❤️❤️

Onko täällä erikseen semmoinen ryhmä? Meillä nimittäin myös yritetään ensimmäistä lasta :shy:

Juu on! Löytyy vauvakuumetta sivun ryhmistä, ei siis kuumeiluklubien takaa vaan siitä heti ekalta sivulta. Tervetuloa mukaan jutteleen, sielläkin aina silloin tällöin herää enemmän keskustelua :love7

Voi move.. :Heartbigred

Mä oon ihan rehellisesti kade jokaiselle plussanneelle! Ei poissulje iloa toisten onnistumisesta ja onnesta, mut silti harmittaa pettyä itse joka kuukausi. En oo edes laskenut monesko yk menossa, villi veikkaus 15-20. Silti toivo elää, kolmesti oon raskaaksi tullut, joten kai se on mahdollista neljännenkin kerran. Ei muuta ku ukkoa kumoon!

Kp 10, eilen alkoi jo jomotella ovismaisesti!

Kiitos kaikki <3

kävin äsken hcg-labrassa. Tuskin siellä paljon mitään on ku testit negaa. Kramppailee siihen malliin et vuoto tuloillaan.

just puhuttiin miehen kans et jatketaan ehkä yksityisellä ivf:t niin ei tartte jonotella ja alottaa ”alusta” uusien lääkäreiden kans…

Tää teksti olisi voinut olla omasta kynästäni, paljon samoja ajatuksia. :Heartred Meillä tärppäsi ekalla yrittämällä joka johti varhaiseen keskenmenoon ja heti sen jälkeen KU. Kesti se 2kk ennen kun päästiin uuteen yritykseen ja nyt sen jälkeen YK7 meneillään. Joka kuukausi muutun pessimistisemmäksi. Välillä tuntuu kuin ne ainoat plussat mitä sai, olisi olleet unta. Ja nyt tarpoo epätietoisuuden mudissa ilman tietoa tulevasta. Alkaa mieli kallistua hoitojen puolelle, et jospa niistä vielä joskus saisi avun, ellei muuten onnistu. Onneksi tosiaan on tämä foorumi ja vertaistuki! :Heartred

Tää teksti olisi voinut olla omasta kynästäni, paljon samoja ajatuksia. :Heartred Meillä tärppäsi ekalla yrittämällä joka johti varhaiseen keskenmenoon ja heti sen jälkeen KU. Kesti se 2kk ennen kun päästiin uuteen yritykseen ja nyt sen jälkeen YK7 meneillään. Joka kuukausi muutun pessimistisemmäksi. Välillä tuntuu kuin ne ainoat plussat mitä sai, olisi olleet unta. Ja nyt tarpoo epätietoisuuden mudissa ilman tietoa tulevasta. Alkaa mieli kallistua hoitojen puolelle, et jospa niistä vielä joskus saisi avun, ellei muuten onnistu. Onneksi tosiaan on tämä foorumi ja vertaistuki! :Heartred

:Heartbigred

toivotaan että kaikki saadaan kuitenkin aurinkoa joskus tähänkin risukasaan ja pikkuiset syliin! Siinä odotellessa täytyy välillä purkaa fiiliksiä muiden samassa tilanteessa olevien kanssa:angelic:

Onko täällä joku jolla ollut niukat kuukautiset vaikka ollut jo raskaana? Onko vuoto ollut minkä väristä, monta päivää kestänyt jne?

Törkeästi taas omanapailen, mutta oon niin hukassa näiden kanssa :hilarious:

Tänään kp 16, aamulla ovistesti hailura haamuviiva ja nyt iltatesti tämä. Tummenemaan päin. Kannattaako vielä myöhäisillasta testata vai vasta huomenna tokasta pissasta? :shy:

Liitteet

• 20210719_210303.jpg
    20210719_210303.jpg
    2.5 MB · Katsottu: 183

Tänään kp 16, aamulla ovistesti hailura haamuviiva ja nyt iltatesti tämä. Tummenemaan päin. Kannattaako vielä myöhäisillasta testata vai vasta huomenna tokasta pissasta? :shy:

Ite testaisin aamulla vasta, mutta voin toki puhua vaan omasta puolestani :) Jos LH-piikki on tosi lyhyt niin sit voi olla ettei aamulla enää näykään.

Itse testaisin aamulla heti ekasta pissasta :happy:
Mulla tosin ei oo mitään väliä onko eka vai toka pissa kun ovis lähellä.

Juu on! Löytyy vauvakuumetta sivun ryhmistä, ei siis kuumeiluklubien takaa vaan siitä heti ekalta sivulta. Tervetuloa mukaan jutteleen, sielläkin aina silloin tällöin herää enemmän keskustelua :love7

Kiitos tiedosta! :notworthy:love017

Okei! Kiitos neuvoista :shy: Käyn myöhää pissalla nii aamulla sit testaan :joyful:

Tää foorumi on kyllä niin ihana paikka, kun on vertaistukea ja tyyppejä jotka osaa neuvoa päätöntä kanaa :woot: <3

mä tikutin jokaisen pissan kun lähti tummumaan

Täällä dpo 11 ja frsu herkällä testillä niin selkeä nega, ettei ees hyvällä mielikuvituksella mitään näy. Odotellaan siis seuraavaa kiertoa ja yritystä :sad001

Kp 17 aamun eka pissa :sour: Sitäkin tässä aloin miettimään että onkohan nää rfsun ovistestit mulle herkkyyseltään sopivat. Mene ja tiedä, mutta kunhan tää kierto ois pituudeltaan edes normaali :sorry:

Liitteet

• 20210720_085058.jpg
    20210720_085058.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 179
Piinapäiviä täällä aloitettu kuluttamaan, sattuisko muita oleen Dpo1 paikkeilla? Millon testaatte?:rolleyes:
(Ja eikös se nyt siis ole dpo1 kun sunnuntaina sain O+, niin maanantai ollut Dpo0?)
Ei hitto, tää on jo yk8 mutta silti pitää varmistella tätä asiaa.. :hilarious:

Meinas mennä tallettelut tosiaan harakoille kun piti sunnuntaina lähtee reissuun ilman ukkoo eikä o+ vielä lauantaina näkyny. Mutta sain kuin sainkin sillon su aamuyöstä vielä viimeset mehut lypsettyä hyötykäyttöön, joten siihen on nyt toivonsa taas heitettävä :smiley-angelic001

Kp 17 aamun eka pissa :sour: Sitäkin tässä aloin miettimään että onkohan nää rfsun ovistestit mulle herkkyyseltään sopivat. Mene ja tiedä, mutta kunhan tää kierto ois pituudeltaan edes normaali :sorry:
Mulla normaalisti O+ tullu kp15-16/30, mutta tässä kierrossa O+ tuli vasta kp18. Ja mulla aamun ekasta pissasta aina kovin heikko viiva.
Tikuttelen sit 2-4 kertaa vrk:ssa kun O+ olisi odotettavissa. Oisko sun mahdollista tikuttaa useammin? :)

Mulla normaalisti O+ tullu kp15-16/30, mutta tässä kierrossa O+ tuli vasta kp18. Ja mulla aamun ekasta pissasta aina kovin heikko viiva.
Tikuttelen sit 2-4 kertaa vrk:ssa kun O+ olisi odotettavissa. Oisko sun mahdollista tikuttaa useammin? :)

Testejä on enään kp 19 aamuun asti, testaan vielä nuo jäljellä olevat :shy: Sitten jään odottelemaan kierron loppuun saakka.

Takaisin