Raskaaksi 2021

Oih.. Onpas tylsää odottaa.
Alkuviikosta, kun tulee jo kuusi viikko täyteen ja jos lupasivat vastauksen 4-5 viikossa niin tuosta pitäis kyllä saada jo hyvitystä. :shifty:

Varmasti on arka aihe miehelle. :sorry: Mutta luulisi, että epätietoisuudessa eläminen on vielä kamalampaa. Varsinkin, kun tulosten saanti on joka tapauksessa jossain vaiheessa edessä.

Ei oo omapostissa tai kannassa näkynyt mitään?

Toivottavasti tulokset olisivat joka tapauksessa hyvät. :happy: ja viikon päästä plussaisit. :Heartred

Älä muuta sano, ensi viikolla voisin kyllä -hieman- yrittää painostaa että soittaisi :smiley-angelic006
Ei oo postissa eikä kannassa mitään...
Voi kiitos Pillow, hope so!
Sulle myös toivon kovasti plussaa :Heartpink:Heartred

toivotaan että testitulokset tulisivat asap! Kuulostaa uskomattoman pitkältä odotusajalta :sad001 täällä kyllä nopeasti alkaa myötäelämään tilanteita, sitä vaan toivoo kovasti plussaa, erityisen kovasti niille jotka ovat pidempään yrittäneet ja sitä odottaneet :Heartred

Omanapailen täällä ovistestikuvien innoittamana, Täällä tärppipäivät lähestyy, tänään kp 10 ja aloitan ovistestailun. Pari päivää sitten saapui PC testejä postissa ja mielenkiinnosta tein silloin yhden testitestin :playful: ei ainakaan silloin näyttänyt muuta kuin kontrolliviivan joten lupaavalta näyttäisi että voisi kyseinen merkki toimia omalla kohdalla! sit vaan ovista etsimään. Viivaa mä metsästän…tahdon saada vahvan..:singing:

Helvetin digi. Viimeksi tuikkasin sen hölmönä suoraan suihkuun ja sain testiajan jälkeen pelkkää kirjankuvaa. No viikkonäytöllisen tein silloin onnistuneesti, mutta nyt taas. Kupissa uitin pyydetyn ajan, alassuiten korkki kiinni ja vaakatasoon -> virhe, tee uusi testi! :shifty: En tiedä, missä oli ees mahollista mennä pieleen. :facepalm:

No mutta. Liuskan tein kans, ei se kyllä enää jätä sekään arvailujen varaan. :happy:

Liitteet

• IMG_20210717_064304.jpg
    IMG_20210717_064304.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 216
Helvetin digi. Viimeksi tuikkasin sen hölmönä suoraan suihkuun ja sain testiajan jälkeen pelkkää kirjankuvaa. No viikkonäytöllisen tein silloin onnistuneesti, mutta nyt taas. Kupissa uitin pyydetyn ajan, alassuiten korkki kiinni ja vaakatasoon -> virhe, tee uusi testi! :shifty: En tiedä, missä oli ees mahollista mennä pieleen. :facepalm:

No mutta. Liuskan tein kans, ei se kyllä enää jätä sekään arvailujen varaan. :happy:

Ihanat viivat siellä! Onnellinen sun puolesta ❤️

toivotaan että testitulokset tulisivat asap! Kuulostaa uskomattoman pitkältä odotusajalta :sad001 täällä kyllä nopeasti alkaa myötäelämään tilanteita, sitä vaan toivoo kovasti plussaa, erityisen kovasti niille jotka ovat pidempään yrittäneet ja sitä odottaneet :Heartred

Omanapailen täällä ovistestikuvien innoittamana, Täällä tärppipäivät lähestyy, tänään kp 10 ja aloitan ovistestailun. Pari päivää sitten saapui PC testejä postissa ja mielenkiinnosta tein silloin yhden testitestin :playful: ei ainakaan silloin näyttänyt muuta kuin kontrolliviivan joten lupaavalta näyttäisi että voisi kyseinen merkki toimia omalla kohdalla! sit vaan ovista etsimään. Viivaa mä metsästän…tahdon saada vahvan..:singing:

Veit sanat suustani. Se on justiin niin, vaikkei ihmisiä täällä edes tunne :shy:
Teillä mukavat päivät edessä :hug003

Voi hitto..
Mutta liuska on tummunut tosi hyvin, joten ei tarvitse arvailla! Paljon onnea, tarrasukkia ja kaikkea! :love7

Aikamoisia menkkajomoja täällä, edelleen särkee päätä ja on vähän huono olo.
Flon mukaan ovis oli eilen (mulla näyttää aina flo oviksen kierron 15 päivä, kun en oo sinne kauheesti oireita merkinnyt), mutta tuntemusten perusteella nyt olisi oikeasti ehkä dpo4. Ja aiemminkin testeillä saanut kiinni oviksen aika aikasin, joten ehkä se nytkin oli aikasessa.
Nyt on pitkästä aikaa sellainen vahva fiilis, että olisi voinut tärpätä. En tiedä mistä se tulee, kun nää oireetkin nyt varmaan johtuu jostain muusta kun raskaudesta kun on näin aikaiset päivät. Aiemmissa kierroissa oireiden perusteella on ollut välillä varma ja joutunut pettymään. Nyt on vaan se tunne. Ja toivon, ettei tällä kertaa enää pettyisi. :Heartred

Aiemmissa kierroissa ollut myös menkkajomoja, mutta oon jotenkin ajatellut niiden liittyvän primoluteihin. Mutta nyt en ole vielä edes tähän kiertoon aloittanut niitä, joten nyt ei johdu ainakaa niistä nämä jomot. :scratch

Voihan digi! :shifty:

Mutta eipä nuo viivat kyllä digiä tarvitse! :wideyed:
Vau!!! Onnea Sudensylin! :hug007:Heartred
Olen tosi onnellinen sun plussasta!

Ihanat viivat siellä! Paljon onnea ja tarrasukkia matkaan! :love7:Heartred

ON: Olen tässä kierrossa varmistellut cb:n digillä tavallisten ovitestien lisäksi, ei tullut hymynaamaa ja testit loppui tänään. Digejä en kaupasta raaski ostaa, viimeksi tilasin niitä netistä ja oli vähän edullisempia. Täytyy siis jaksaa viivojen tulkintaa vielä ja toivoa, että ne vahvistuisi. Hieman kyllä turhauttaa jos tulee myöhäinen ovis, kun olisi loppukuusta toinen koronarokote ja haluaisin tietää ennen sitä tärpistä jos sellainen osuu kohdalle. En tiedä uskaltaisinko ottaa rokotetta ainakaan 1.kolmanneksen aikana. :scratch Toisaalta hyvä jos saisi viimein toisen rokotteen otettua niin ei tarvitsisi näitä pähkäillä.
:smiley-angelic008

mitä ihmettä, täytyy olla jotenkin viallinen testi! onpa ärsyttävää, ovat kuitenkin aika hintavia :shifty: mutta kadehdittavan vahva viiva liuskaan jo :woot: onnea ja superliimaa kohdun perukoille!! :happy093.

Ja taas meni kesken :sad001 yöllä alkoi kova vuoto. Tosi epävarma olo oli tästä koko ajan.

Voi ei :Heartred:sorry:

Voi näitä piinaavia päiviä :nailbiting:
Mun kiertoon oletettavasti kuuluu oviksen jälkeen se, että rinnoissa on turvotusta ja kevyttä aristusta. Nyt muutamana päivänä esiintynyt sellasta vaaleanpunaista vuotoa joka kestänyt kerrallaan ehkä tunnin ja kadonnut sitten. (Oisko ollut dpo 5 ja dpo 7, määrä siis niin pieni, että ihmettelin että huomasin sen)

Nyt dpo 8-9 ja kaikki oireet kadonnut (myös tuo oviksien jälkeinen tutuksi tullut tissien arkuus). Eiköhän tämä kierto ollut tällä taputeltu ja odottamaan ensikuun yrityskiertoa o_O

Hiljaiseloa täällä taustalla oon taas viettäny nää omat tylsät päivät, teidän muiden jännityksiä, onnistumisia ja pettymyksiä kanssaeläen. :Heartred

Täällä kp17, ja ovista oon tikuttanu kp14 lähtien. Flon mukaan ovis olis ollu eilen, vaan eipä oo tikkuihin asti näkyny.:meh:
Ehkä vielä tänään tai huomenna? Paree olis, koska huomenna aamusta viimeistään pitää lähtee reissuun ilman miestä ja sit jää tallettelut kyllä surkeesti vaiheeseen jos ei näillä näppäimillä O+ pärähdä tikkuun. Piti lähtee jo tänä iltana, mutta kitkuttelen lähdön kanssa jos se talletus ehtis ees lähistölle.
Niiiiiiiiin turhauttavaa tämä :arghh::arghh:

Täällä bongattu melko myöhäinen ovis, ku alimmainen testi tehty tänään kp25. Et mitenköhän pitkä kierto tästä tulossa :playful: mieskin juhlimassa muualla, nii voisin hypätä suoraan seuraavaan kiertoon

https://aijaa.com/SZN47L

Tänä aamuna dpo19 3,5h pidätyksellä nega. Joku värikertymä alalaidassa… missä mun vuoto on, jos tää oli taas tässä :sad010

Liitteet

• 448CFA1C-9E62-4172-86B8-62A3A2CDA746.jpeg
    448CFA1C-9E62-4172-86B8-62A3A2CDA746.jpeg
    2.4 MB · Katsottu: 252
Tänä aamuna dpo19 3,5h pidätyksellä nega. Joku värikertymä alalaidassa… missä mun vuoto on, jos tää oli taas tässä :sad010

Voi eii! Olen todella pahoillani. :sorry:
Teitkö pelkästään tuon cb:n tänään?
Niin toivoisin, että olisi vain viallinen testi. :sorry:
Testasitko eilen ollenkaan?
Huomenna pyydät päästä hcg mittaukseen.
Voimia Move88! :Heartred

Takaisin