Raskaaksi 2021

Kp1 ja nyt olen rokotettu! :smiley-bounce013

Minusta oviksen tikutus ei ole yhtään stressaavaa vaan pelkästään kivaa (paitsi etten tykkää pidättää pissaa niin pitkään :hilarious:). Tunnen kyllä oviksen muutenkin, mutta onhan se kiva tunne saada ovisplussa testiin. Nuo liuskatestit ovat onneksi halpoja, niin ei tarvitse paljoa maksaa siitä lystistä.

Jos sulla ovis noin aikaisin yleensä, niin ei sen suhteen hätää!
Tuleeko ovisplussa myös niissä lääkkeettömissä kierroissa mitkä on venynyt?
Tiedän et jotkut käyttää primoja/teroja niin, että aloittaa oviksen jälkeen ja mikäli ovista ei esim. Kp 30 mennessä tule niin sit ovat aloittaneet et saa uuden kierron käyntiin.

Viime lääkkeettömässä kierrossa en saanut ovista kiinni kun loppui tikut kesken. Ja sitä edellisestä on nii kauan aikaa etten muista.

Lisäisin tähän vielä että kaikilla ei toimi liuskatestit oikeaoppisesti (eli testiviiva ei ole yhtävahva tai vahvempi kuin kontrolli). Niilläkin toki oppii oman lh-huipun tunnistamaan.
Siksi onkin hyvä pitää tota digiä varmistamassa..

Tässä muutama oma ovisplussa. Pc näyttää kyllä plussaa aina, rfsu, onestep ei oikeaoppista, mutta niillä ei mulla tule viivaa pitkin kiertoa vaan vasta kun on lh-huippu lähellä. Pregcheckillä tulee koko kierron viivaa.

View attachment 104154
Hyvä lisäys. Itsekin siis kuulun niihin joilla liuska ei vahvistu tasavahvaksi. Tosin olen käyttänyt vaan niitä sofin kökköliuskoja.

Hei täällä paukkuuu kierron päivät jo 67 päivässä :( ovulaatio testi näyttänyt parin päivän ajan plussaa, mutta raskaustestit masentavat aina vain yhdellä viivallaan. Tämä kierto on mulle siis se ensimmäinen gelee kierto. Alkaapa olla jo mieli erittäin maassa. Eipä ole ennen ollut näin pitkää kiertoa...:arghh::banghead::depressed: auttakaa mua. Mitä tuo ovistesteistä saamani plussat tarkoittavat, kun ovistestistä tullut siis jo parina kolmena päivänä peräkkäin plussaa.

Hei täällä paukkuuu kierron päivät jo 67 päivässä :sad001 ovulaatio testi näyttänyt parin päivän ajan plussaa, mutta raskaustestit masentavat aina vain yhdellä viivallaan. Tämä kierto on mulle siis se ensimmäinen gelee kierto. Alkaapa olla jo mieli erittäin maassa. Eipä ole ennen ollut näin pitkää kiertoa...:arghh::banghead::depressed: auttakaa mua. Mitä tuo ovistesteistä saamani plussat tarkoittavat, kun ovistestistä tullut siis jo parina kolmena päivänä peräkkäin plussaa.

Onko sulla jotain tuossa taustalla, kun kierrot venyvät noin pitkiksi? Todella ikävää. :sad001 Mitä ovistestejä käytät?

Onko sulla jotain tuossa taustalla, kun kierrot venyvät noin pitkiksi? Todella ikävää. :sad001 Mitä ovistestejä käytät?

Mulla taustalla keskenmeno joulukuussa, jonka jälkeen kierrot olleet jotenkin säännölliset, mutta nyt kummasti kierto venynyt :( mitään todettua ei pitäisi taustalla olla

Meidän tjottailu loppui nyt sitten näköjään ennen kuin ehti alkaakaan :love017 Ainakin toistaiseksi.

Tein perjantaina ihan blankon testin ja sunnuntaina tuli sitä vuotoakin niin voitte uskoa että aika hämmentyneenä tuijotin tuota testiä kun kahden minuutin kohdalla alkoi piirtyä toista viivaa. :nailbiting: Nytkin jomottelee alavatsaa siihen malliin että olen koko päivän ravannut vessassa odottamassa että milloin se vuoto alkaisi kunnolla (tänään siis tiputellut muutamaan otteeseen).

Liitteet

• IMG_20210629_201730.jpg
    IMG_20210629_201730.jpg
    3 MB · Katsottu: 272
Meidän tjottailu loppui nyt sitten näköjään ennen kuin ehti alkaakaan :love017 Ainakin toistaiseksi.

Tein perjantaina ihan blankon testin ja sunnuntaina tuli sitä vuotoakin niin voitte uskoa että aika hämmentyneenä tuijotin tuota testiä kun kahden minuutin kohdalla alkoi piirtyä toista viivaa. :nailbiting: Nytkin jomottelee alavatsaa siihen malliin että olen koko päivän ravannut vessassa odottamassa että milloin se vuoto alkaisi kunnolla (tänään siis tiputellut muutamaan otteeseen).

Onnittelut! :love017 Kaunis plussa. :happy:

Kunpa olisi nyt vain niitä valemenkkoja tai muita harmittomia alkuraskauden vuoteluita.
Toivottavasti loppuisi pian ja menkat pysyisi poissa. :Heartred

Onnea!! :love7

jee! Onnea kovasti :love7

Toivottavasti tästä virittyisi plussa-aalto :hello2

vauuuu onnea :Heartred:love7

Mulla taustalla keskenmeno joulukuussa, jonka jälkeen kierrot olleet jotenkin säännölliset, mutta nyt kummasti kierto venynyt :sad001 mitään todettua ei pitäisi taustalla olla

Onpa kurja tilanne. Jos tuo kierron venyminen alkaa tuntua tukalalta niin varmaan kääntyisin gynen puoleen jos saisi jotakin apuja kierron tasaamiseksi?

En osaa yhtään sanoa, miksi ovistestit ovat plussia monena päivinä. Itse olen tykännyt käyttää digiä, jottei ainakaan tulkitse vääriä ovisplussia.

Tulen nyt ihan törkeästi omanapailemaan, mutta tänään olin aamulla naistenpolilla viime viikon tuulimunadiagnoosin vuoksi ja mitä ihmettä, sieltä löytyikin 7+3 vastaava alkio sykkeellä :love7 Omien laskujen mukaan tänään olisi 7+6, joten alkio vastaa ihan hyvin omaa arviota. Tämän päivän ultraaja sanoi, että jos kattoo väärästä kulmasta, niin kohtu näyttää tyhjältä, mutta onneksi katsoi huolellisesti, koska muuten olisin saanut lääkkeet tyhjennykseen. Rusehtavaa tiputteluvuotoa on ollut edelliset kolme viikkoa, nyt jo vähenemään päin, joten uhkaava keskenmeno on edelleen. Nyt kuitenkin otan päivä kerrallaan enkä murehdi liikoja, koska itse en voi tähän tilanteeseen vaikuttaa.

En vielä osaa oikein käsittää koko asiaa, koska tässä on nyt käsitellyt viimeisen viikon tuulimunaa ja sitä, että raskautta ei edes ole. Nyt pitäisi taas asennoitua siihen, että tässä ollaankin raskaana.

Citrus, ihania uutisia :Heartpink

Huomio, onnea! :love7

omanapailua, dpo1 ja ihanat pari viikkoa ollut mökillä :Heartpink Vielä viikonloppu kaverin kanssa kahden ja sitten Maanantaina paluu töihin pitkän saikun jälkeen, heinäkuu osa-aikaista ma-ke ennen lomaa ja loman jälkeen taas kokoaikaista :happy: Työuupumus ja siitä voinnin notkahdus masennuksen puolelle alkaa olla selätetty, ainakaan nyt ei ahdista töihinpaluu :happy:

Tulen nyt ihan törkeästi omanapailemaan, mutta tänään olin aamulla naistenpolilla viime viikon tuulimunadiagnoosin vuoksi ja mitä ihmettä, sieltä löytyikin 7+3 vastaava alkio sykkeellä :love7 Omien laskujen mukaan tänään olisi 7+6, joten alkio vastaa ihan hyvin omaa arviota. Tämän päivän ultraaja sanoi, että jos kattoo väärästä kulmasta, niin kohtu näyttää tyhjältä, mutta onneksi katsoi huolellisesti, koska muuten olisin saanut lääkkeet tyhjennykseen. Rusehtavaa tiputteluvuotoa on ollut edelliset kolme viikkoa, nyt jo vähenemään päin, joten uhkaava keskenmeno on edelleen. Nyt kuitenkin otan päivä kerrallaan enkä murehdi liikoja, koska itse en voi tähän tilanteeseen vaikuttaa.

En vielä osaa oikein käsittää koko asiaa, koska tässä on nyt käsitellyt viimeisen viikon tuulimunaa ja sitä, että raskautta ei edes ole. Nyt pitäisi taas asennoitua siihen, että tässä ollaankin raskaana.

Hurja juttu! :wideyed:
Mutta hei mahtavia uutisia! :hello2
Nyt minille paljon tarrasukkia ja liimaa ja kaikkea mahdollista hyvää!! :Heartred
Samoin sinulle voimia. :Heartred Aikamoinen pommi ollut käsiteltäväksi. On varmasti pää vähän pyörällä.

Ohhoh! :woot: Olen iloinen sun puolesta, toivottavasti kaikki menee hyvin! :Heartbigred

Paljon onnea! :Heartpink

Iloinen muiden puolesta, onnittelut. :Heartpink

Muuten onkin sitten sen päiväset pms-mielialaoireet, että pelkään jo tekeväni ittelleni jotain. :pale
Ahdistaa, suututtaa, lannistaa, turhauttaa, masentaa, raivostuttaa, itkettää ja ihan fyysisesti sattuu kun on niin paha olla. Ja nää olot on vaan pahentunu joka kierrossa. :sad010:sad015:smiley-angry017
Ei vittu tää oo tän arvosta. :BangHead

Iloinen muiden puolesta, onnittelut. :Heartpink

Muuten onkin sitten sen päiväset pms-mielialaoireet, että pelkään jo tekeväni ittelleni jotain. :pale
Ahdistaa, suututtaa, lannistaa, turhauttaa, masentaa, raivostuttaa, itkettää ja ihan fyysisesti sattuu kun on niin paha olla. Ja nää olot on vaan pahentunu joka kierrossa. :sad010:sad015:smiley-angry017
Ei vittu tää oo tän arvosta. :BangHead

Voi ei! :sorry:
Todella kurjaa, että nuo pms mielialanvaihtelut iskee nyt noin kovaa. :sorry:

Voimia tuhannesti! :Heartred
Kyllä teillekkin vielä pian plussa tulee! Pakko tulla. :Heartred :hug013

Takaisin