RouvaKettunen
Puuhakas puhuja
Movelle peukut inssiin!
Ja jee, muitakin ovistelijoita: kimppapiinailu= paras piinailu!
Pahoitteluni koopee ykkösistä, aina niiiiiiiin syvältä!
Ja jollain oli haamulaista liikkeellä, peukut et vahvistuu!
Me käytiin yksityisellä kolmosen yrityksen aikaan, kahden yhteisen lapsen jälkeen kun kunnalliselta ei apuja saa. Aukiolotutkimus, siemennesteanalyysi ja muistaakseni kolme inssiä tehtiin. Luomusti tärppäsi pari vuotta tuon setin jälkeen.
Dpo 2 ja AIKA MATELEE! Jumppakassista löysin 6 (!) r-testiä, vissiin oon käynyt joka kaupassa täydennyksillä enkä edes muistanut jemmanneeni niitä. Pitäisköhän tarkastaa muutkin laukut?!?!
Ja jee, muitakin ovistelijoita: kimppapiinailu= paras piinailu!
Pahoitteluni koopee ykkösistä, aina niiiiiiiin syvältä!
Ja jollain oli haamulaista liikkeellä, peukut et vahvistuu!
Me käytiin yksityisellä kolmosen yrityksen aikaan, kahden yhteisen lapsen jälkeen kun kunnalliselta ei apuja saa. Aukiolotutkimus, siemennesteanalyysi ja muistaakseni kolme inssiä tehtiin. Luomusti tärppäsi pari vuotta tuon setin jälkeen.
Dpo 2 ja AIKA MATELEE! Jumppakassista löysin 6 (!) r-testiä, vissiin oon käynyt joka kaupassa täydennyksillä enkä edes muistanut jemmanneeni niitä. Pitäisköhän tarkastaa muutkin laukut?!?!

Toivottavasti kyytiläinen pitää tiukasti kiinni!
), mutta onhan se nyt kiva tietää. Tai jos ei vaikka jostain syystä ovuloisikaan 

Menkat alkoi vielä päivän etuajassa.. Tästä sitten uuteen yrityskiertoon.
Ärsyttää, kun viimeks viivat kyllä ihan johdonmukasesti tummeni ja nyt vaalenee ja katoaa pois.
Ei täs muuten mitään, mut me on alettu jo tallettelut, et jos tää aika nyt venyy, ni onko enää pelikuntoa jäljellä.
Mut taukoakaan ei uskalla pitää, ku mitä jos... Mulla ei näköjään oo mitään luottoa noihin tikkuihin, mikskähän niitä ees sitten teen... Noh, jatketaan ja jos ei muuta niin ehkä tästä kierrosta taas oppii jotain uutta!
Ah, olipa ihana muistaa tämä havainto. 
ehkä ovis olikin myöhemmin?
minun piti saada ovis kiinni PAS hoidossa, jotta alkion siirto saatiin ajoitettua oikein (ultrassa ovulaatio varmistettiin). Minä luotin apteekkarin ovulaatiotestiin, oli mielestäni helppo ja toimiva (hyvät ohjeet tietysti mukana) sai ottaa mihin ajankohtaan vain, joten otin itse aamuisin, aamun ensimmäisestä virtsasta.
Munkaan ei siis oikeesti tarvitsisi testailla, ovis on ollut viimeisin puoli vuotta kp17-21 välillä ja kivut vaan voimistuu kierroittain sekä talletellaan joka toinen päivä. Mutta tuo se ainakin varmuutta epävarmuuteen :angelic: Teet siis miten itsestä hyvältä tuntuu, kannattaa kokeilla niin tietää onko se oma juttu