Raskaaksi 2021

Pillow:n tilanne kiinnostaa, että tuuhan sääkin sitten heti kertomaan, kun jotain kerrottavaa on. :grin Kiva, kun on jonkun kans vähän samaistumispintaa, vaikka kurjan asian kautta onkin...

Ihana. :hilarious:

Ja hei mahtavaa, että siellä alkaa jo tapahtumaan! :wideyed: luo toivoa omaankin tilanteeseen. :) Saat pitää, mut kaikista viivoista ja limoista yms. oireista ajan tasalla. :hilarious:

On; Eilen ei tullut kuin yksi tippa koko päivän aikana vaaleanpunaista vv. Saas nähdä alkaako tänään taas tiputella vai oliko se tässä. :happy:

Raskaustestinkin tein. :smiley-ashamed005 mutta itkuhan siinä melkein pääsi. On vielä niin selvä positiivinen. :arghh: Toki viiva on jo kontrolliviivaa haaleampi, että ehkä se siitä pikku hiljaa haalistuu pois. :sorry:
Ja sekin, että lääkinnällisen tyhjennyksen yrityksestä tulee tänään kuluneksi vasta viikko ja huomenna kaavinnasta viikko. Eli liian aikaisin testailen. :banghead:

Pitkä prosessi taas tämäkin. :blackeye: ja ovista alan tikuttamaan sitten kun r-testi on negatiivinen. Jo ihan sen mielenkiinnon takia, että miten uusi kierto lähtee käyntiin. :rolleyes:

Liitteet

• IMG_20210603_094048_edit_13807781519768.jpg
    IMG_20210603_094048_edit_13807781519768.jpg
    569.1 KB · Katsottu: 163
Onnea Tiipa! :hello2

Hei te ketkä käytätte Flo-sovellusta. Sehän ennustaa ovulaatiopäivän, mutta pystyykö sitä jotenkin itse asettamaan? Siis jos flo ennustaa oviksen vaikka keskiviikolle, mutta itse testaa maanantaina ovisplussan, niin saako sitä jotenkin merkattua tonne appiin?
Mulla Flo näytti oviksen ihan päin prinkkalaa.. ovis tuli 3päivää myöhemmin kuin flo ennusti.

Onnea plussanneille! :)
Tsemppiä muille yrittäville, on ollut vähän huonoja uutisia monilla :sorry:

Oon ite ollut lomalla ja vähän sivusta silloin tällöin seurannut teitä.
Minulla niiden yli 2vk kestäneiden menkkojen jälkeen tuntui ovis tulevan melkein heti. En tikuttanut. Tänään pitäisi menkat alkaa, vaan ei siihen suuntaan mitään oireita. Tai no, tissit tuntuu tosi turvonneilta ja on melko kipeet, ei samalla tavalla kuin ennen. Vähä huonoa oloa ollut pari pv. En tiedä uskallanko testata, kun pari kertaa käynyt niin et menkat on sitten hetken päästä alkanut kun on testin tehnyt :banghead: jospa odotan vielä pari päivää vaikka mieli ei malttaisi :grin

Ainiin, täytyy kertoa hauska juttu. Lyhyen ajan sisällä oon nähnyt kolme kertaa unta mitkä on viitannut raskauteen. Toissa yönä kerroin unessa jollekin kuka kysyi että mitä kasveja olen istuttanut (olen kova puutarha ihminen) niin vastasin että "jotain siemeniä on istutettu, saa nähdä mitä niistä kasvaa" vihjailevasti tarkoittaen raskautta eikä kasveja :laughing002:scratch

Kaapista löytyi yksi raskaustesti. Voitte varmaan arvata miten siinä kävi :hilarious: Ja niin puhdas nega, kuin olla voi. Menkkoihin vielä viikko, joten ei sieltä muuta vielä voisikaan olla. Mutta koska se entä jos.

Ensimmäinen reaktio oli se epätoivo. Että ei tää vaan onnistu enää! :smiley-angry017
Sitten tajusin, miten naurettava olen. Olin raskaana tai todennäköisemmin en, niin ei se vielä tässä vaiheessa todennäköisesti näkisi.
Joten edelleen odotellaan.

Ja päätin, että jos en syksyyn mennessä ole raskaana, alan etsiä töitä muualta. Jos odotan raskautta ja mammalomaa, olen tätä menoa tuolla vielä viidenkin vuoden päästä :rolleyes:

Hei vaan. Tulin kertomaan kuulumisia, täällä mennään 22. viikolla ja rakenneultrassa nähtiin terve poika. :Heartred Olen taustaillut ketjua yhä ja pidän peukkuja kaikkien puolesta, onneksi moni on jo plussan saanutkin :hello2 Osanotto kaikille, jotka ovat joutuneet tänne palaamaan keskenmenon myötä. :Heartred
Omassa plussakierrossa tein dpo9 vielä negan ja myös dpo10 yhden negan ja yhden haamujen haamun pc:llä. Samana päivänä myös mulla olisi ollut menkkojen odotettu alkamispäivä eli 11 päivän luteaalivaiheella (o+10dpo) tämä plussa tuli. Sitä vaan halusin tässä muistutella, että älkää luopuko toivosta liian aikaisin ja että jokaisessa kierrossa on mahdollisuus vaikka ovulaatio antaisikin odottaa itseään turhan pitkään. :thumleft

Ihana kuulla vispipuuro! Onnea loppuodotukseen! :Heartblue

Täällä mennään kp15/dpo1 ja jännät juilinnat pari tuntia iltapäivällä alavatsalla. Pregnylistä kans jos jonninmoista tuntemusta, mut nyt pitäis vaan jotenkin seuraavat pari viikkoa jaksaa katella mihin tää kehittyy :biggrin

Ihana. :hilarious:

Ja hei mahtavaa, että siellä alkaa jo tapahtumaan! :wideyed: luo toivoa omaankin tilanteeseen. :) Saat pitää, mut kaikista viivoista ja limoista yms. oireista ajan tasalla. :hilarious:

On; Eilen ei tullut kuin yksi tippa koko päivän aikana vaaleanpunaista vv. Saas nähdä alkaako tänään taas tiputella vai oliko se tässä. :happy:

Raskaustestinkin tein. :smiley-ashamed005 mutta itkuhan siinä melkein pääsi. On vielä niin selvä positiivinen. :arghh: Toki viiva on jo kontrolliviivaa haaleampi, että ehkä se siitä pikku hiljaa haalistuu pois. :sorry:
Ja sekin, että lääkinnällisen tyhjennyksen yrityksestä tulee tänään kuluneksi vasta viikko ja huomenna kaavinnasta viikko. Eli liian aikaisin testailen. :banghead:

Pitkä prosessi taas tämäkin. :blackeye: ja ovista alan tikuttamaan sitten kun r-testi on negatiivinen. Jo ihan sen mielenkiinnon takia, että miten uusi kierto lähtee käyntiin. :rolleyes:

Lima-viiva-uutiskirjeen tilauksenne on nyt vahvistettu. laughing7

Mä testasin ekan kerran yhdeksän päivää tyhjennyksen jälkeen negan. Toivotaan, että säkin saat pian vaan yhden viivan testiin! :smiley-angelic001

Mä mietin tänään päivällä että tuskinpa on tärpännyt, kun ei oo mitään oireita ja tissikipukin vain lievää. Nyt sitten alkoi alavatsalla illasta tuntemukset ja olo on että oon 100% varma että siellä alkoi kiinnittyminen tapahtua just nyt. Oviksesta asti on ollut munasarjan seudulla kipua keltarauhasesta, tää on nyt keskemmällä mut silti samalla puolella ja ihan erilaista tuntemusta.

Täällä kp 12 ja oviksen metsästys alkoi eilen. Eilen näytti vielä tyhjää ympyrää. Saa nähdä tuleeko koko ovista, sillä tähän kiertoon on mahtunut paljon stressiä ja surua. Ei kovin optimistinen ajatus tämän kierron suhteen. :sorry:

Mulla kp 29 ja menkkoja odotan tänään alkavaksi. Eilen testattu nega. Varmaan kohta teen vielä yhden testin kunhan sängystä pääsen ylös mutta ei oo oikein toiveita. Mä olin jotenkin niin varma että tää olis se kierto. Vaikka oviksen bongaus jäi puolitiehen enkä pystynyt varmana sanomaan tuliko tallettelut oikeaan saumaan tehtyä. Siltä vaan vaikutti. Mut ehkä tää onkin ovuloimaton kierto...?

mulla on ollut kummallista ällötystä ja huippausta. Se ei oo tyypillistä ja olin ihan varma että on raskausoire. Noh. Uuteen kiertoon pitäisi keinot koittaa keksiä ja pettymys on aika suuri, että jopa mietin JOS KUITENKIN ottaisin sen geleen käyttöön. Katsotaan nyt pari kiertoa kuitenkin vielä ”luomuna”. Taidan lähteä greippiostoksille.

Ahdistaa kyllä vähän jos menkat ei vielä alakkaan syystä tai toisesta ja kierto pitkittyy turhaan.

@hipshops onko ovulaatio "varma", vai voisko olla ollu myöhemmin? :) edit. niinhän sä sanoit että ei ole varma :hilarious: eli vielä on toivoa!! :cool:

täällä onnekkaasti o+ pärähti tikkuun tänään kp12, ja ehditään saada tälle päivälle vielä inssi :dance011eli huomenna dpo0 ja piinat käyntiin!

Muokattu viimeksi:
@hipshops onko ovulaatio "varma", vai voisko olla ollu myöhemmin? :)
Ei oo kyllä yhtään varma :hilarious: yhtenä päivänä näin ovislimoihin viittaavaa mutta testi oli sillon nega. Yleensä limat on hyvin selkeät et sen takia tuntuu että saattoi jäädä kokonaan välistä :confused:

Mulla kp 29 ja menkkoja odotan tänään alkavaksi. Eilen testattu nega. Varmaan kohta teen vielä yhden testin kunhan sängystä pääsen ylös mutta ei oo oikein toiveita. Mä olin jotenkin niin varma että tää olis se kierto. Vaikka oviksen bongaus jäi puolitiehen enkä pystynyt varmana sanomaan tuliko tallettelut oikeaan saumaan tehtyä. Siltä vaan vaikutti. Mut ehkä tää onkin ovuloimaton kierto...?

mulla on ollut kummallista ällötystä ja huippausta. Se ei oo tyypillistä ja olin ihan varma että on raskausoire. Noh. Uuteen kiertoon pitäisi keinot koittaa keksiä ja pettymys on aika suuri, että jopa mietin JOS KUITENKIN ottaisin sen geleen käyttöön. Katsotaan nyt pari kiertoa kuitenkin vielä ”luomuna”. Taidan lähteä greippiostoksille.

Ahdistaa kyllä vähän jos menkat ei vielä alakkaan syystä tai toisesta ja kierto pitkittyy turhaan.

Mä pahoin pelkään, että munkin kierto on nyt ovuloimaton. Kp 15 ja ovistesti näyttää vieläkin negaa. Limoja on ollu ja parina päivänä ovismaista nippailua mahalla, mut testit negailee vaan. :shifty:
Kunpa sulla tilanne kääntyisi kuitenkin niin, että menkat pysyttelisi poissa ja plussa pärähtäis tikkuun. :)

Dpo11 testasin ja tuli puhdas nega herkällä testillä. Menkat pitäisi alkaa vasta ma-ti, joten testailen vielä uudelleen silloin ellei tietysti menkat ala ajallaan. Tuo progesteroni kyllä aiheuttanut kaikki fyysiset raskausoireet. Eilen mies huomasi nännipihan laajenneen myös kaikkien muiden oireiden päälle. On se kyllä hurjaa, miten voimakkaasti oireita aiheuttaa.

Ääh... Kahdessa PC:n ovistestissä näkyi jo viivan vahvistuminen. Tänään tein One Stepin testin, jonka pitäs olla vieläpä PC:tä herkempi ja kyllä saa tihrustaa, että onko siinä edes toista viivaa. :shifty: Noh, eri testit voi kai näyttää eriltä, että huominen varmaan kertoo taas enemmän, kun samalla testaa.

Ääh... Kahdessa PC:n ovistestissä näkyi jo viivan vahvistuminen. Tänään tein One Stepin testin, jonka pitäs olla vieläpä PC:tä herkempi ja kyllä saa tihrustaa, että onko siinä edes toista viivaa. :shifty: Noh, eri testit voi kai näyttää eriltä, että huominen varmaan kertoo taas enemmän, kun samalla testaa.

Mulla Onestep on näyttäny negaa, kun taas samaan pissaan dipattu PC on näyttäny vahvaa plussaa. :) Enää en testailekaan muulla ku PC:llä.

Mie en oo koskaan saanu onestepin testiin näkymään mitään :bored:

No piru, hyvin kulutettuja euroja siis. :facepalm: Noh, katotaan hetki lähteekö noissa tapahtumaan mitään, eipä tässä nyt oikeeta kiirettä oo.

Täällä menossa kp13, Flo ennustaa ovista tälle päivälle.
Miehellä oli taas iltavuoroviikko joten huonosti on saatu hyödynnettyä. Kp8 ja kp12 talleteltu. Tänään ehkä vielä pystytään kun mies pääsee aikaisemmin lähtemään töistä.
Kauheesti ei oo tuntemuksia ollut. Alkuviikosta oli jomotusta, eilen vähän kosteammat paikat.

Takaisin