Seleniitti
Näppärä viestien naputtelija
Pahoittelut pipana! ;( voimia <3
Miten teillä on todettu että tuubat on tukossa?
Mä kävin ennen kakkosta tubaultrassa ja se neste ei mennyt mihinkään.. oltiin siis siinä uskossa että molemmat tukossa. Mutta sanoi että voi myös olla ns kramppi kohdussa, että ei mene läpi. Raskauduin kuitenkin samasta kierrosta jossa olin käynyt siellä aukkarissa..
Miten teillä on todettu että tuubat on tukossa?
Mä kävin ennen kakkosta tubaultrassa ja se neste ei mennyt mihinkään.. oltiin siis siinä uskossa että molemmat tukossa. Mutta sanoi että voi myös olla ns kramppi kohdussa, että ei mene läpi. Raskauduin kuitenkin samasta kierrosta jossa olin käynyt siellä aukkarissa..

Itellä esikoinen sai alkunsa pitkän yrityksen jälkeen Clomeilla ekasta kierrosta ja nykyinen gyne sanoi että voidaan toki hakea erityislupa siihen, mutta se kestää (ja maksaa), et voi Letrojakin kokeilla. Letroilla hyvä vaste, viime kierrossa ovis ja menkat oppikirjamaisesti alkoi 14 päivän luteaalivaiheella 

Soitin jo neuvolaankin tästä, mutta eivät ottaneet kantaa, kun kierto kuitenkin riittävän pitkä, eikä ole sitä vuotta kulunut. Toivoinkin, että tuo gelee auttaisi vähän näihin aikaisiin tiputteluihin. Kahdessa viime kierrossa kunnon vuoto on alkanut jossain dpo 10 paikkeilla, mutta tämä tiputtelu tosiaan pari päivää ennen. Viime kierrossa plussa oli ovistestissä Kp 15, toissa kierrossa kp 16 ja tässä kp 17. Syvällinen analyysi