Raskaaksi 2021

Heippa kaikille! Reilu viikon poissaolo foorumilta ja paljon on tapahtunut täällä. Ensinnäkin paljon voimia heille, jotka ovat joutuneet palaamaan tänne :Heartred

Ja isot onnittelut uusista plussista! :hello2

Täällä tänään dpo 3, mutta kovin suuret toiveet ei ole tärpille. Yritykset jäi hieman vähäisiksi, ainoastaan dpo -1 ja dpo 0 ehdittiin. Ja kolme päivää ennen ovisplussaa. Meillä on alle kaksi viikkoa muuttoon ja ajattelin, että jos pakkaisi kaikki kaapissa olevat raskaustestit, niin ei tulis ainakaan testattua liian aikaisin :laughing021

Olen kovin pahoillani teidän kaikkien puolesta jotka olette saaneet surullisia uutisia :sorry: Elämä on arvaamatonta, ja toisinaan niin epäreilua. Voimia tilanteeseen :Heartred

Ja sitten varovaisia onnitteluja teille haamuilijoille :love7 Toivotan vahvistumisia viivoille :thumleft

Ite kans oon sellainen et kun kuukautiskierto on päivälleen 31 päivää, niin en kovin paljoa testaile ylimääräisiä. Saatan innostua tekeen ekan testin jossain dpo10 vaiheilla jos oloissa on jotain raskauteen viittaavaa, mut muuten koitan malttaa siihen kun kk on oikeasti myöhässä :happy8

Jooh, tänään siis kp2 ja viime kierto meni kyl lupaavasta alusta ihan mönkään. Peittoa heiluteltiin ahkerasti kierron alkuvaiheessa ku meikän halut ja limat kohtasivat toisensa :sex mut sit ku sain ne verikoetulokset ja masentavan alhaisen ferritiinituloksen 27, niin hommasta meni maku. Ja miehen kisakuntokin loppui kriittisessä vaiheessa ja ärsyynnyin siitäkin ni tuli stoppi koko touhuille :BangHead
Oikeesti kaikki ärsyttää: huolehdin terveydestä, aloitin lenkkeilyn ja nukun ja syön hyvin, lisävitskuarsenaali muiden lääkkeiden kans alkaa oleen sellaista luokkaa et kohta tarttee hommata dosettiannostelijan :confused2 Painokin on himpun verran ollut laskusuunnassa ja sit ei ees pientä haamuviivaa tuu r-testiin :angry6

Pari viikkoa sit jo aattelin että pistän hanskat tiskiin kaikesta testailusta, syön tarkemmin lisärautaa ja käyn parin kk päästä uudelleen mittaamassa ferritiinit, ja jos sitten varastorauta on kohentunut ni sitte vasta ostan ovistestit ja aloitan uudelleen yrittämisen :shifty:

Mä poistun nyt murjottaan mun kk:n ajaksi, mut luen edelleen ahkerasti muiden foorumilaisten kuulumisia ja koitan reagoida myös viesteihinne.

Omanapaa...Testasin aamulla apteekin herkällä negan :sad001 pitäiskös sitä vaan uskoa, että se eilinen oli jotain ”kuviteltua”:sorry: ehkä pitää vaan odottaa nyt menkkoja.

kiinnittymistä miettinyt, kun vasta tiistaina oli isoimmat kivut... ja jos siitä alkaa sitten hcg nousta. Mutta ei mulla kyllä muuten oo sellanen olo että raskaana olisin, paitsi sillon kun on oireita niin sit tulee se vahva fiilis ja niitähän nyt on ollu kyllä ihan super paljon :wideyed: toisaalta hcg nousee kai niin että parin päivän päästä näkyis testissä eli siksikään eilinen haamu ei välttämättä vielä olis vahvistunut... tosin nyt herkempi testi et et.. tiedä sitten. Koitan nyt unohtaa asian ja odottaa vuotoa... alkaispa se vaan.

Muokattu viimeksi:
Hei vaan taas, mulla ei vieläkään ole ovulaatiota ollut tähän kiertoon. Edelleen odottelen. Kp 27 menossa nyt, hieman ärsyttää tää oviksen odottelu.

Olen kovin pahoillani teidän kaikkien puolesta jotka olette saaneet surullisia uutisia :sorry: Elämä on arvaamatonta, ja toisinaan niin epäreilua. Voimia tilanteeseen :Heartred

Ja sitten varovaisia onnitteluja teille haamuilijoille :love7 Toivotan vahvistumisia viivoille :thumleft

Ite kans oon sellainen et kun kuukautiskierto on päivälleen 31 päivää, niin en kovin paljoa testaile ylimääräisiä. Saatan innostua tekeen ekan testin jossain dpo10 vaiheilla jos oloissa on jotain raskauteen viittaavaa, mut muuten koitan malttaa siihen kun kk on oikeasti myöhässä :happy8

Jooh, tänään siis kp2 ja viime kierto meni kyl lupaavasta alusta ihan mönkään. Peittoa heiluteltiin ahkerasti kierron alkuvaiheessa ku meikän halut ja limat kohtasivat toisensa :sex mut sit ku sain ne verikoetulokset ja masentavan alhaisen ferritiinituloksen 27, niin hommasta meni maku. Ja miehen kisakuntokin loppui kriittisessä vaiheessa ja ärsyynnyin siitäkin ni tuli stoppi koko touhuille :BangHead
Oikeesti kaikki ärsyttää: huolehdin terveydestä, aloitin lenkkeilyn ja nukun ja syön hyvin, lisävitskuarsenaali muiden lääkkeiden kans alkaa oleen sellaista luokkaa et kohta tarttee hommata dosettiannostelijan :confused2 Painokin on himpun verran ollut laskusuunnassa ja sit ei ees pientä haamuviivaa tuu r-testiin :angry6

Pari viikkoa sit jo aattelin että pistän hanskat tiskiin kaikesta testailusta, syön tarkemmin lisärautaa ja käyn parin kk päästä uudelleen mittaamassa ferritiinit, ja jos sitten varastorauta on kohentunut ni sitte vasta ostan ovistestit ja aloitan uudelleen yrittämisen :shifty:

Mä poistun nyt murjottaan mun kk:n ajaksi, mut luen edelleen ahkerasti muiden foorumilaisten kuulumisia ja koitan reagoida myös viesteihinne.
Meillä kävi vähän samalla lailla kaksi edellistä kiertoa. Ovispäivänä nukahdin sohvalle kuin raato, niin eipä se mies saanut minua ylös. Ja seuraavalla kerralla minä en saanut miestä "ylös", kun se oli liian väsynyt. Ja sitten meni niin into koko touhusta, kun yrittää liikaa ja sitten kaikki menee perssiilleen. :hungover:

Meillä tahtoo jotenkin käydä niin että ennen ja jälkeen menkkojen pupuillaan kuin heikkopäiset ja oviksen aikaan se jää sitten aina vähemmälle jostakin syystä. Mä en huomaa oviksen aikaan mitään sen kummempaa kiimaa, enemmän tuntuu alku- ja loppukierrosta. Onko muilla sama homma? o_O

Mulla tuli kanssa ferritiinitesteistä 40 ja itsellä kroonista sairautta taustalla, joka kuulemma vääristää nostamalla tuota tulosta. Lääkäri sanoi, että pitäisi olla 100 tuo lukema, joten nyt täytyy alkaa ottamaan vahvempaa rautaa.

Tsemppiä kisu83 sinne ja tulehan takaisin pian. :happy:

Miten usein teillä aktiiviyrittäjillä peittoa yleensäkin heilutellaan oviksen aikaan? Mietin et onko tällä tjottailulla mitään mahiksia, jos seksiä muutenkaan per kk (menkkaviikko poislukien) ei ole kuin noin 4-5x ja hyvällä tuurilla 1x osuu oviksen lähetteyville, joskus 2x:shifty::shifty: Tai siis ainahan mahiksia on, mutta hmmm....:shifty::shifty: Joo siis ihan stressaamatta täällä mennäänlaughing7laughing7 Tuntuu että kaikilla on niin aktiivista ja siltikään ei tärppää sitten millään:confused1
Jos mä saisin päättää niin seksiä olis vaikka joka pv, siis ihan ilman vauva toivettakin:wacky:

Meillä pupuillaan noin 3-4krt/vko sillä otollisella viikolla. En tikuta ovista, niin vähän sillain joka toinen päivä yritetty. Vielä ei ainakaan ole tullut tulosta. :sad001Uusi yk lähtee tästä. :banghead:

Miten usein teillä aktiiviyrittäjillä peittoa yleensäkin heilutellaan oviksen aikaan? Mietin et onko tällä tjottailulla mitään mahiksia, jos seksiä muutenkaan per kk (menkkaviikko poislukien) ei ole kuin noin 4-5x ja hyvällä tuurilla 1x osuu oviksen lähetteyville, joskus 2x:shifty::shifty: Tai siis ainahan mahiksia on, mutta hmmm....:shifty::shifty: Joo siis ihan stressaamatta täällä mennäänlaughing7laughing7 Tuntuu että kaikilla on niin aktiivista ja siltikään ei tärppää sitten millään:confused1
Jos mä saisin päättää niin seksiä olis vaikka joka pv, siis ihan ilman vauva toivettakin:wacky:

Meillä on normaali tahti ennen yritystäkin ollut tasaiseen 2-3 kertaa viikossa. Vain tuossa kun olin pari viikkoa raskaana, hiipui kertaan viikossa, kun olin niin järkyttävän väsynyt että en vaan yksinkertaisesti jaksanut. Nyt kun ”tehostettu tjottailu” on päällä, hommaillaan joka päivä kun tulee vilkkuvaa ja vielä oviksesta seuraavana päivänä. Jos vaan työvuorot ei mene niin ristiin että ei edes nähdä toisia joku päivä.

Oon seurannu yhtä ulkomaista tikuttajien keskustelua ja siellä on pistänyt silmään miten osa kyllä tarkkaan oviksen tikuttaa, mut seksi puuttuu olennaisilta päiviltä kokonaan. Ja sit ihmetellään kun ei tärpää.

Erityisen tärkeää, että molemmat on projektissa mukana tekemässä oman osansa oikeaan aikaan.

Meillä hyvin satunnaisesti, välillä enemmän ja välillä vähemmän mutta ei me mitään super aktiivisia olla :grin Yleensä sillon tällöin kun huvittaa, ehkä kerran viikossa, välillä voi olla pidempiäkin taukoja. Muutamassa kierrossa on seksiä ollut ovisen aikaan vain sillon plussapäivänä ja se on itseasiassa riittänyt tärppiin. :oops:

Tässä kierrossa sopivasti myös pari päivää ennen plussaa ja sitten plussapäivänä... pitäisi varmaan jaksaa vielä sen jälkeenkin o_O nyt on flow käytössä ekaa kertaa ja mietin niitä vilkkunaama testien ostamista, jotta saisi vielä paremmin hyödynnettyä päivät, mutta on vielä vanhoja digejä kaapissa.

Meillä on nyt siis neljästä kierrosta kaksi johtanut tärppiin eli helposti kyllä saa alkunsa mutta raskaudet ei vain jatku :sad001 nyt tietty jännittää saako vielä alkunsa yhtä helposti ja jotta raskaus myös jatkuisi :smiley-angelic001

Muokattu viimeksi:
Pahoittelut teille:Heartpink joilla tullut raskauteen keskeyrys/keskenmeno. Ja pahoittelut teille jotka joutuneet uuteen kiertoon, olen tosi pahoillani jokaisen omasta tilanteesta joille ei niin iloisesti ole käynyt. Pahoittelen myös uuteen kiertoon joutuneita. Toivotaan että jokaisella teillä on pian oma vuoro ja raskaus menee kunnialla loppuun asti. :Heartpink

Meillä kyllä peitto heiluu melkein joka päivä, mutta eipä sillä ole vaikutusta ollut. Nyt ollaankin sitten tutkimuksissa. Täytyy sanoa, että tää vauvan teko on päinvastoin hillinnyt himoja eikä enää huvita. Siksi varmaan alku- ja loppukierrosta tuleekin enemmän pupuiltua kun mennään enemmän fiiliksen mukaan. Mutta mietin juuri, kun meilläkin yk11 menossa niin vuosi, kun tulee täyteen niin pakkohan se on lakata "yrittämästä", ettei koko elämä mene vain kierrosta toiseen tikutteluun ja talletteluun. Luulen kuitenkin, että hoidoissa se ehkä vaan korostuu sitten se tärppipäivien seuraus.

Meillä on nyt siis neljästä kierrosta kaksi johtanut tärppiin eli helposti kyllä saa alkunsa mutta raskaudet ei vain jatku :sad001 nyt tietty jännittää saako vielä alkunsa yhtä helposti ja jotta raskaus myös jatkuisi :smiley-angelic001

Meillä kahdessa peräkkäisessä kierrossa käynyt tärppi, mut ei tosiaan oo jatkunut alkua pidemmälle. Ja nyt negatesti edellisessä kierrossa. Miehelle sanoin just, että tän kierron vielä tikutan ovista ja sit saa ovistestit jäädä, kun aiheuttaa vaan turhaa stressiä. :bag:

Me hommaillaan oviksen aikoihin joka toinen päivä, joskus joka päivä.

Mä lopetin kuopuksen (1v 8kk) imetyksen. Ajattelin, jos se edesauttaisi jotenkin tätä raskautumista. Onkohan hormonit ihan sekaisin omassa kropassa... Menkkavuoto on ainakin ollu tosi runsasta verrattuna edellisiin kiertoihin, liekö jotain yhteyttä imetyksen lopettamisen kanssa. Yölläki piti nousta vaihtamaan suoja, kun meinas tulvia yli. :rolleyes:

Meillä kahdessa peräkkäisessä kierrossa käynyt tärppi, mut ei tosiaan oo jatkunut alkua pidemmälle. Ja nyt negatesti edellisessä kierrossa. Miehelle sanoin just, että tän kierron vielä tikutan ovista ja sit saa ovistestit jäädä, kun aiheuttaa vaan turhaa stressiä. :bag:

Me hommaillaan oviksen aikoihin joka toinen päivä, joskus joka päivä.

Mä lopetin kuopuksen (1v 8kk) imetyksen. Ajattelin, jos se edesauttaisi jotenkin tätä raskautumista. Onkohan hormonit ihan sekaisin omassa kropassa... Menkkavuoto on ainakin ollu tosi runsasta verrattuna edellisiin kiertoihin, liekö jotain yhteyttä imetyksen lopettamisen kanssa. Yölläki piti nousta vaihtamaan suoja, kun meinas tulvia yli. :rolleyes:

Voi tylsä, haleja sinne! :Heartred meillä eka meni kesken joskus rv 6 aikoihin (tein vasta sillon testin ja rv on oletettu, en ehtinyt ultraan), yksi kierto välissä, seuraavasta tärppi ja siitä selvisi kkm varhaisultrassa. Sen hoitaminen pitkittyi ja nyt on ns.toinen kierto sen jälkeen menossa mutta kuukautiset puuttui kyllä välistä, kaksi ovisplussaa ollut :confused005

muoks. Meillä esikoinen kohta 5v, joten gynen mukaan meillä ei sinällään ongelmaa ole, kun tiedetään terveen lapsen olevan mahdollista saada <3

Muokattu viimeksi:

Meille ei kolmosen ”yrityksen” aikaan ollu kun yksi seksikerta koko kierrossa, päivää ennen ovulaatiota :D joten riittää se ! :D <3

Muistaakseni myös kakkosen yrityksessä tärppikierrosaa yks kerta osu kans vaan oviksen tienoille..

yleensä siis tärpännyt juuri sillon kun on aatellut että ei nyt ainakaan.. ja sitten niissä aktiivisissa ”joka toinen päivä”-kierroissa ei mitään tulosta.

Meillä oviksen tienoolla joka toinen päivä, ja nyt kun saatiin ovis aikaiseksi niin olikin sit oviksen ympärillä melkeen viikon putki :hilarious: Nyt MM-lätkä sotkee pojan tultua kotiin, mut onneksi suomen pelejä tulee n. Joka toinen päivä ennen finaaleja ja viikonloput pois lukien, niin saa sit mennä seksi-lätkä-seksi-lätkä rytmillä seuraavat pari viikkoo kunhan menkat loppuu :hilarious:

Tänään kp3 ja vuoto loppumaan päin :bored: ootin jotain ihan tappomenkkoja ja eilen olikin kohtuu runsas vuoto kipuineen mut tänään ei juur mitään :grin Pojan kans leffailta ja leivottiin pizzaa sekä muffinsseja, mies on kaverillaan saunomassa ja kahtoivat lätkäpelin :happy:

Vihdoin kotona. Sangen rankka vuorokausi takana. Lähettiin viime yönä päivystykseen, kun mikään määrä buranaa ei kotona enää auttanut puolen minuutin välein tuleviin supistuksiin. Oltiin osastolla yötä ja aamulla aloitettiin tyhjennys. Voin kertoa, että kipulääkkeitä on mennyt viimeisen vuorokauden aikana sellainen määrä, että vieläkin on pata jumissa. :confused:

Luulen, että sain sen henkisen puolen käsiteltyä torstain ja perjantain aikana. Tai sitten oon vielä niin kivuista sekaisin, ettei henkiset tuskat paljoa kiinnostele ja ne iskee sitten taas myöhemmin. Luulis, että tällasen jälkeen sitä miettis lisääntymistouhuja toisenkin kerran, mutta on varmaan joku biologinen suojamekanismi, että mun päässä pyörii ajatukset lähinnä seuraavan kierron ja uuden yrityksen ympärillä.

Kiitti kaikille myötäelämisestä. Innolla odotan, että pääsen tänne taas jännittämään kierron vaiheita muiden mukana. Kyllä näistä vastoinkäymisistä selvitään. :Heartred

:Heartred
Vihdoin kotona. Sangen rankka vuorokausi takana. Lähettiin viime yönä päivystykseen, kun mikään määrä buranaa ei kotona enää auttanut puolen minuutin välein tuleviin supistuksiin. Oltiin osastolla yötä ja aamulla aloitettiin tyhjennys. Voin kertoa, että kipulääkkeitä on mennyt viimeisen vuorokauden aikana sellainen määrä, että vieläkin on pata jumissa. :confused:

Luulen, että sain sen henkisen puolen käsiteltyä torstain ja perjantain aikana. Tai sitten oon vielä niin kivuista sekaisin, ettei henkiset tuskat paljoa kiinnostele ja ne iskee sitten taas myöhemmin. Luulis, että tällasen jälkeen sitä miettis lisääntymistouhuja toisenkin kerran, mutta on varmaan joku biologinen suojamekanismi, että mun päässä pyörii ajatukset lähinnä seuraavan kierron ja uuden yrityksen ympärillä.

Kiitti kaikille myötäelämisestä. Innolla odotan, että pääsen tänne taas jännittämään kierron vaiheita muiden mukana. Kyllä näistä vastoinkäymisistä selvitään. :Heartred

Tsemppiä, toivottavasti kivut on nyt voitettu. Menneille ei enää voi mitään, tulevaisuus on uusia mahdollisuuksia täynnä. Mennään yhdessä kohtia uusia yrityksiä :Heartred

Hei vaan taas, mulla ei vieläkään ole ovulaatiota ollut tähän kiertoon. Edelleen odottelen. Kp 27 menossa nyt, hieman ärsyttää tää oviksen odottelu.

Mulla tuli tässä kierrossa ovis vasta kp 45 :wideyed: meinasi alkaa jo hajota pää kun kierto vaan venyy ja venyy. Edellinen kierto oli 43pv..

Osaisko joku heittää linkkiä? Muistelen, että jossain oli keskustelua kotidopplereista, mutten millään löydä selaamalla eikä hakukenttä toimi mun puhelimessa.

Eilen oli vaan tiputtelua, tänään siis kp1.
Toivottavasti tässä kierrossa päästään hyödyntämään ovis paremmin!

Takaisin