Raskaaksi 2021

Näkyyy!!! Onneksi olkoon ja paljon vauvaliimaa! :smiley-bounce013
Kiitos. Mä vaan ihmettelen kun nyt on menossa dpo 8 tai 9 ja päivällä lyhyellä pidätyksellä on noin selkeä tuo toinen viiva.

Mä en meinaa pysyä housuissani millään. Oon ihan täpinöissä vaikka samalla pelottaako monesta eri syystä. Mulla on erityisesti ne loppuraskaudet olleet vaikeita ja nyt pelottaa entistä enemmän. Jospa me kuitenkin saatais tammikuinen. Nuorimmat mulla meni vedet RV 37+ ja jos tää menis niin pitkälle, ois kuitenkin tammikuu.

Kiitos. Mä vaan ihmettelen kun nyt on menossa dpo 8 tai 9 ja päivällä lyhyellä pidätyksellä on noin selkeä tuo toinen viiva.

Mä en meinaa pysyä housuissani millään. Oon ihan täpinöissä vaikka samalla pelottaako monesta eri syystä. Mulla on erityisesti ne loppuraskaudet olleet vaikeita ja nyt pelottaa entistä enemmän. Jospa me kuitenkin saatais tammikuinen. Nuorimmat mulla meni vedet RV 37+ ja jos tää menis niin pitkälle, ois kuitenkin tammikuu.

Paljon onnea ja viivalle vahvistumista, minä olen myös saanut aikalailla silmillä erotettavan haamun apteq testillä dpo8-9. Seuraavana päivänä digi näytti raskaana 1-2.
20181118_144648.jpg

Onnea Pogomamma! :love017:love017:love017

Mulla on lämmöt koholla ja paleltaa koko ajan. Eiköhän se lasten flunssa tuu nyt mulle, vaikka pienesti (isosti) toivoisinkin, että lämpöily ois merkki alkaneesta raskaudesta. :rolleyes: Mahaa nippailee vieläki tosi jännästi ja vv tulee runsaasti.

Mun äiti pääsi muuten keskiviikkona sairaalasta kotiin, rollaattori vaan avuksi piti hakea apuvälinelainaamosta. Heti keskiviikkona mentiin mun oman perheen kanssa moikkaamaan kotiin, kukkakimpun vein ja suolaisen kanapiirakan. :love017

Tää ei jättänyt arvailujen varaan. Ei tarvi arpoa tulosta.

Kiitos kaikille onnitteluista. Ei ois uskonut näin nopeaa tärppiä kun ikää on kuitenkin jo 37 ja reilu puoli vuotta isosta mahan alueen leikkauksesta.

Liitteet

• IMG_20210515_170951__01.jpg
    IMG_20210515_170951__01.jpg
    388.6 KB · Katsottu: 141

Kiitos kaikille onnitteluista. Ei ois uskonut näin nopeaa tärppiä kun ikää on kuitenkin jo 37 ja reilu puoli vuotta isosta mahan alueen leikkauksesta.
Just meinasin tulla kirjoitteleen, että mulla näky dpo 9 kans samanlainen viiva ku sulla ja että digillä samana päivänä 1-2 vkoa ja näköjään sullakin näin!! :gen014:gen014 Onneksi olkoon vielä ja kaikkea hyvää odotukseen

Onnea!:love7 mimmosia oireita ollut? :rolleyes:

Onnea!:love7 mimmosia oireita ollut? :rolleyes:
Ei yhtään mitään oireita ainakaan vielä. Mietin oisko se min 3 vrk jatkunut migreeni johtunut hormonitasojen noususta mutta muuten ei yhtään mitään.

Kiitos kaikille onnitteluista. Testailu ei varmasti jää tähän. Haluan saada ne leffaviivat. Toivottavasti pieni on tarrannut tiukkaan kiinni ja pysyy tammikuulle asti kyydissä.

Ei yhtään mitään oireita ainakaan vielä. Mietin oisko se min 3 vrk jatkunut migreeni johtunut hormonitasojen noususta mutta muuten ei yhtään mitään.

Kiitos kaikille onnitteluista. Testailu ei varmasti jää tähän. Haluan saada ne leffaviivat. Toivottavasti pieni on tarrannut tiukkaan kiinni ja pysyy tammikuulle asti kyydissä.

Voi hyvin olla että pääkipu johtui plussasta. Muistelin että tunsit jotain kohtukipua tmv aiemmin? Ehkä se oli kiinnittymisen aikaan :scratch täällä dpo4 ja vv tulee mutta ei ole mitään uusia oireita.. pari ekaa dpo oli pääkipua mutta varmaan helteistä johtuvaa.. täytyy vaan toivoa että pääsen heti ivf jos/kun tästä ei tärppää..

Kp24/26 tänään ja dpo on "??" . Piinapäivä nr.9 kolmipäiväisen alkion tuoresiirrosta ja alan käydä kärsimättömäksi :facepalm:

20.5 on virallinen testipäivä, mutta miten ihmeessä mä sinne asti jaksan odottaa? :eek:
Ja kauheasti jännittää, että pysyykö menkat poissa siihen saakka.
Voisko apteekin herkällä näkyä mitään viivaa maanantaina jo? :hilarious: se olis päivä ennen menkkojen alkua.

Mitään raskauteen viittaavaa oiretta ei toki ole, joten toiveet ja odotukset ei ole kovinkaan korkealla. Perus pms kiukku nostaa päätään, finnit puskee vaihteeksi läpi, jatkuva pissahätä ja nälkä.

Voi hyvin olla että pääkipu johtui plussasta. Muistelin että tunsit jotain kohtukipua tmv aiemmin? Ehkä se oli kiinnittymisen aikaan :scratch täällä dpo4 ja vv tulee mutta ei ole mitään uusia oireita.. pari ekaa dpo oli pääkipua mutta varmaan helteistä johtuvaa.. täytyy vaan toivoa että pääsen heti ivf jos/kun tästä ei tärppää..
Juu joku päivä tuntui nivusissa ja jossain kohdun seudulla mutta en enää muista minä päivänä. Keskiviikkona mulla alkoi se jäätävä migreeni ja silloin tuntui iltapäivällä muutama aika voimakas nipistys mutta ne saattoi hyvinkin johtua siitä kun en kunnolla pystynyt syömään sen olon takia. Muuten on niin oireetonta kun vaan voi olla mutta ei se mua haittaa yhtään.

Kp24/26 tänään ja dpo on "??" . Piinapäivä nr.9 kolmipäiväisen alkion tuoresiirrosta ja alan käydä kärsimättömäksi :facepalm:

20.5 on virallinen testipäivä, mutta miten ihmeessä mä sinne asti jaksan odottaa? :eek:
Voisko apteekin herkällä näkyä mitään viivaa maanantaina jo? :hilarious: se olis päivä ennen menkkojen alkua.

Mitään raskauteen viittaavaa oiretta ei toki ole, joten toiveet ja odotukset ei ole kovinkaan korkealla. Perus pms kiukku nostaa päätään, finnit puskee vaihteeksi läpi, jatkuva pissahätä ja nälkä.
Eikö tuo lasketa sillai että päivien lukumäärä siirrosta ja se minkä ikäinen alkio siirretään lasketaan yhteen eli ois dpo 12 jos oikein laskin. Mä testaisin itse jo.

Sullahan on jo dpo12 :excited001 en malttaisi enää!

Mun piti odottaa huomiseen testailun kanssa, mut mies toi kauppareissulta RFSU:n herkän puikon ja siihen piirtyi testiajalla todella haaleanhaalea viiva, jonka mieskin huomasi. Ei uskalla innostua, kun noille testeille on tyypillistä vilkuttaa epäreilun räikeetä viivanpaikkaa. Huomenna (dpo9) teen PC:n ja maanantaina pitäis postissa tulla pari digiä ja liuskoja lisää. Pelottaa ihan hirveesti, että jos nyt kolmannesta kierrosta putkeen plussaan ja jää taas tälläkin kerralla vaan typeräks kemialliseks/varhaiseks keskenmenoks. :sad001

Eikö tuo lasketa sillai että päivien lukumäärä siirrosta ja se minkä ikäinen alkio siirretään lasketaan yhteen eli ois dpo 12 jos oikein laskin. Mä testaisin itse jo.

Sullahan on jo dpo12 :excited001 en malttaisi enää!

Nyt on mennyt vähän ohi nämä laskemiset itseltä kun en tiedä miten laskea :laughing001
Josko huomenaamulla siis testiä kehiin:hello2

Vaikuttaakohan testitulokseen nuo Cyclogestit mitenkään "huonontavasti"? Kun niitä pitää tuikata sisään aamuin illoin ja sulaessaan valuu inhaa mönjää:laughing021

Nyt on mennyt vähän ohi nämä laskemiset itseltä kun en tiedä miten laskea :laughing001
Josko huomenaamulla siis testiä kehiin:hello2

Vaikuttaakohan testitulokseen nuo Cyclogestit mitenkään "huonontavasti"? Kun niitä pitää tuikata sisään aamuin illoin ja sulaessaan valuu inhaa mönjää:laughing021

Ei ne vaikuta mitenkään tulokseen :) Plussatuulia!

Paljon onnea plussista! :happy:

Kysymys viisaammille; jos ollut kemiallinen raskaus niin kauan siitä on vuotoa kestänyt?

Takaisin