Raskaaksi 2021

Tänne ei kuulu mitään erikoista tällä hetkellä, varmaan tää kesä tai joku, vaikuttaa siihen että viikon aikana ollu seksiä paljon enemmän kuin muutoin yleensä pitkästä aikaa. :cat::shy:

Ovulaatiotestejä en oo nyt vielä alkanu tekemään..

Täällä kp2. Eli alkoi ne menkat vihdoin.
Uuteen kiertoon! Jospa tää olisikin se meidän kierto ja saataisiin toinen helmivauva :)

Onnea plussista! ❤️❤️

Pakko mainita tuohon aukiolotutkimukseen.. meillä yritettiin vauva2:sta 2,5v ja tärppäsi heti samasta kierrosta kun tehtiin aukiolotutkimus.. se siis jopa vähänniinkuin ”epäonnistu”, koska mulla ei mennyt johtimiin mitään nestettä.. kohtu oli krampissa tai sitten johtimet tukossa.. ja tottakai masennuin kun ajattelin että tukossa on

Mutta samasta kierrosta plussasin! ❤️

Mua hoitanut lääkäri sanoi että kaikilta joilta hän on johtimet huuhdellu, on seuraavaks tulleet hänelle alkuraskauden ultraan, ja niin kävi sillon meillekin <3 suosittelen siis!!

Täällä menossa on dpo 5 ja tähän asti on ollut yllättävän seesteinen olo. Saa nähdä mihin asti jaksan odottaa testaamatta.

Huh, loppuivathan ne oviskivut viimein. Ihan älytöntä, millaiset oviskivut minulla nykyään on. :shifty: Ennen esikoista oli vain pientä nipppailua, nyt on melkein kuin menkkakivut.

Täällä Dpo7-8 ja päänsärkyä (taaaaaas), väsymystä, tissit yhä turvoksissa ja nännit arat. Juilintaa alavatsalla kevyesti ja paineen tunne on läsnä :joyful: VV on todella runsasta, mietein jo et mitä vuotaa kun holahti housuun :facepalm:
Sofin testi aamulla yhä negaa, eli on se Pregnyl ainakin elimistöstä poistunut. Herkillä testaamisen voin alotella huomenna kun ne tuli postissa tänään :angelic: tuskinpa vaan maltan olla testaamattakaan :hilarious:

Onnea plussista! ❤️❤️

Pakko mainita tuohon aukiolotutkimukseen.. meillä yritettiin vauva2:sta 2,5v ja tärppäsi heti samasta kierrosta kun tehtiin aukiolotutkimus.. se siis jopa vähänniinkuin ”epäonnistu”, koska mulla ei mennyt johtimiin mitään nestettä.. kohtu oli krampissa tai sitten johtimet tukossa.. ja tottakai masennuin kun ajattelin että tukossa on

Mua hoitanut lääkäri sanoi että kaikilta joilta hän on johtimet huuhdellu, on seuraavaks tulleet hänelle alkuraskauden ultraan, ja niin kävi sillon meillekin :Heartred suosittelen siis!!

Oi, hienoa.. :]
Mä olen lukenut muitakin tapauksia, et tuo tosiaan auttanut raskautumaan.. Voi kunpa.. :cheers

Täällä tänään nippas muutaman kerran ihan peräkkäin jonnekin tuonne häpyluun seudulle. Vaikka mä olen heittänyt kirveen kaivoon tän kierron osalta, nousee toiveet varsinkin tuollaisen tuntemuksen jälkeen.

Mä olen jo pidempään nukkunut stressin takia huonosti ja oon siksi saikulla. Viime yön valvoin melkein kokonaan melatoniinia huolimatta ja nyt on migreeni päällä. Saikun piti loppua tän viikon sunnuntaina mutta tänään lääkäri soitti sovitusti ja mulla saikku jatkuu kuun loppuun. Näin väsyneenä en jaksais mitenkään tehdä töitä kun en meinaa päivälläkään pysyä hereillä.

Mies on just nyt hakemassa sitä meidän koiravauvaa kahden pienimmän kans. Mun piti lähteä kans mutta päänsärky on niin kova etten ois mitenkään pystynyt lähtemään.

Täällä tänään nippas muutaman kerran ihan peräkkäin jonnekin tuonne häpyluun seudulle. Vaikka mä olen heittänyt kirveen kaivoon tän kierron osalta, nousee toiveet varsinkin tuollaisen tuntemuksen jälkeen.

Mä olen jo pidempään nukkunut stressin takia huonosti ja oon siksi saikulla. Viime yön valvoin melkein kokonaan melatoniinia huolimatta ja nyt on migreeni päällä. Saikun piti loppua tän viikon sunnuntaina mutta tänään lääkäri soitti sovitusti ja mulla saikku jatkuu kuun loppuun. Näin väsyneenä en jaksais mitenkään tehdä töitä kun en meinaa päivälläkään pysyä hereillä.

Mies on just nyt hakemassa sitä meidän koiravauvaa kahden pienimmän kans. Mun piti lähteä kans mutta päänsärky on niin kova etten ois mitenkään pystynyt lähtemään.

Tsemppiä! Mulla kans tänään lääkäri jatko saikkua kesäkuun alkuun ja nukahtaminen täälläkin omanlaisensa haaste. Eli I feel you! Tunnin päiväunet tuli tänään otettua ja silti väsyttää, päätä särkee :hungover:

Nyt on kyllä pakko tulla onnittelemaan plussanneita ja vielä plussaa kovasti toivoville haluan puhaltaa hurjasti onnistumisen tuulia. Itsekin vielä plussaa odottelen, mutta sain uutta toivoa aloitettuani syömään gelee royalea. Tämä siis vasta eka kierto, jossa geleet käytössä, joten katsotaan auttavatko ne jo tässä kierrossa plussaamaan. Olen jättänyt ovulaation metsästyksen pois, mutta nyt mennään suurinpiirtein ovulaatio päivillä, joten parin viikon päästä uskallan testailla, jos tätiä ei silloin kuulu/näy. Kesän saapuminen auttaa ainakin itseäni rentoutumaan ja vähentää stressitasoja. Eli nyt ollaan hyvällä pohjalla ja mielellä yrittämässä lasta.:smiley-bounce013:excited001:dance011
:smiley-bounce012

Onnea plussista! ❤️❤️

Mua hoitanut lääkäri sanoi että kaikilta joilta hän on johtimet huuhdellu, on seuraavaks tulleet hänelle alkuraskauden ultraan, ja niin kävi sillon meillekin :Heartred suosittelen siis!!
Voi vitsi kuulostaa niin ihanan positiiviselta. Mä sain ensi viikolle ajan tuohon aukiolotutkimukseen ja jännittää se kovasti niin tämä oli kiva juttu. Toivottavasti pitäisi meilläkin paikkaansa. Yk 12 lähti meillä käyntiin ja tänään kp1. Menkat oli pari päivää myöhässä ja meinasin jo testejä kaivella kaapista pitkästä aikaa. Vaan sieltä ne tulla tupsahti tuttuun tapaan ja tällä kertaa mukavan vatsakivun kanssa. Tässä kierrossa oli selkeästi hormonit koholla ja limatkin kohdillaan, mutta ei käynyt flaksi ei, vieläkään.

Paljon onnea plussanneille! :)

Minulla alkoi reilu viikko sitten tiputteluvuoto ja nyt ihan kunnon menkat kestäneet jo 7 päivää eikä loppua näy :arghh:
Geleet otin kp2 ja 3 mut maha oli niin sekasin et jätin ne sit ottamatta ja täs toissapäivänä otin yhden. Eniten ärsyttää nämä menkat, kun tässä neljänä päivänä käynyt vahingot niin runsaan vuodon takia että alkaa ihan ahdistamaan. Mitään kipuja ei ole, joka on hyvin omituista kun aina ollut todella kivuliaat (vahva endoepäily). Millä saan nää loppumaan :sad001

Tsemppiä! Mulla kans tänään lääkäri jatko saikkua kesäkuun alkuun ja nukahtaminen täälläkin omanlaisensa haaste. Eli I feel you! Tunnin päiväunet tuli tänään otettua ja silti väsyttää, päätä särkee :hungover:
Mä en ole edes päivällä saanut nukuttua ja kuten näkyy niin taas valvon. Vielä en ehtinyt hakea vahvempaa lääkettä apteekista vaan yritin nukahtaa särkylääkkeen ja kylmäpakkauksen kans. Täytyy varmaan varata heti aamusta aikaa yksityiselle ja hakea joko uudet lääkkeet tai samaa vanhaa päänsärkyyn.

Onnea plussista! ❤️❤️

Mäkin olen kuullut paljon noista aukiolotutkimuksen jälkeisistä raskauksista. :)

Mun anoppi tuli raskaaksi 7 vuoden lapsettomuuden jälkeen ekasta kierrosta aukiolotutkimuksen jälkeen.

Tänään dpo 6 ja viime yönä havahduin outoon nipistelyyn navan alla oikealla. Tuli mieleen mahdollinen kiinnittyminen, mut en yhtään muista voiko tapahtua näin varhain... :scratch

Mulla aukiolotutkimus ei taas vaikuttanut raskautumiseen mitenkään, oli johtimet auki.
Sitten kokeiltiin ovulaatuoinduktio hoitoa ja sen jälkeen inseminaatioon kun ei pelkällä pistoshoidolla raskaaksi tullut.

Takaisin