Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kiitos. Tätä sivua just hain mutta en oikein tiennyt millä hakusanalla olis voinut löytyä.
VV on todella runsasta, mietein jo et mitä vuotaa kun holahti housuun

Onnea plussista!
Pakko mainita tuohon aukiolotutkimukseen.. meillä yritettiin vauva2:sta 2,5v ja tärppäsi heti samasta kierrosta kun tehtiin aukiolotutkimus.. se siis jopa vähänniinkuin ”epäonnistu”, koska mulla ei mennyt johtimiin mitään nestettä.. kohtu oli krampissa tai sitten johtimet tukossa.. ja tottakai masennuin kun ajattelin että tukossa on
Mutta samasta kierrosta plussasin!
Mua hoitanut lääkäri sanoi että kaikilta joilta hän on johtimet huuhdellu, on seuraavaks tulleet hänelle alkuraskauden ultraan, ja niin kävi sillon meillekinsuosittelen siis!!
Täällä tänään nippas muutaman kerran ihan peräkkäin jonnekin tuonne häpyluun seudulle. Vaikka mä olen heittänyt kirveen kaivoon tän kierron osalta, nousee toiveet varsinkin tuollaisen tuntemuksen jälkeen.
Mä olen jo pidempään nukkunut stressin takia huonosti ja oon siksi saikulla. Viime yön valvoin melkein kokonaan melatoniinia huolimatta ja nyt on migreeni päällä. Saikun piti loppua tän viikon sunnuntaina mutta tänään lääkäri soitti sovitusti ja mulla saikku jatkuu kuun loppuun. Näin väsyneenä en jaksais mitenkään tehdä töitä kun en meinaa päivälläkään pysyä hereillä.
Mies on just nyt hakemassa sitä meidän koiravauvaa kahden pienimmän kans. Mun piti lähteä kans mutta päänsärky on niin kova etten ois mitenkään pystynyt lähtemään.

Voi vitsi kuulostaa niin ihanan positiiviselta. Mä sain ensi viikolle ajan tuohon aukiolotutkimukseen ja jännittää se kovasti niin tämä oli kiva juttu. Toivottavasti pitäisi meilläkin paikkaansa. Yk 12 lähti meillä käyntiin ja tänään kp1. Menkat oli pari päivää myöhässä ja meinasin jo testejä kaivella kaapista pitkästä aikaa. Vaan sieltä ne tulla tupsahti tuttuun tapaan ja tällä kertaa mukavan vatsakivun kanssa. Tässä kierrossa oli selkeästi hormonit koholla ja limatkin kohdillaan, mutta ei käynyt flaksi ei, vieläkään.Onnea plussista!
Pakko mainita tuohon aukiolotutkimukseen.. meillä yritettiin vauva2:sta 2,5v ja tärppäsi heti samasta kierrosta kun tehtiin aukiolotutkimus.. se siis jopa vähänniinkuin ”epäonnistu”, koska mulla ei mennyt johtimiin mitään nestettä.. kohtu oli krampissa tai sitten johtimet tukossa.. ja tottakai masennuin kun ajattelin että tukossa on
Mua hoitanut lääkäri sanoi että kaikilta joilta hän on johtimet huuhdellu, on seuraavaks tulleet hänelle alkuraskauden ultraan, ja niin kävi sillon meillekinsuosittelen siis!!
Mä en ole edes päivällä saanut nukuttua ja kuten näkyy niin taas valvon. Vielä en ehtinyt hakea vahvempaa lääkettä apteekista vaan yritin nukahtaa särkylääkkeen ja kylmäpakkauksen kans. Täytyy varmaan varata heti aamusta aikaa yksityiselle ja hakea joko uudet lääkkeet tai samaa vanhaa päänsärkyyn.Tsemppiä! Mulla kans tänään lääkäri jatko saikkua kesäkuun alkuun ja nukahtaminen täälläkin omanlaisensa haaste. Eli I feel you! Tunnin päiväunet tuli tänään otettua ja silti väsyttää, päätä särkee![]()
Onnea plussista!