Raskaaksi 2021

Onnea anskukka ja vivu! Aikas mahtava äitienpäivälahja!

Vuorotyöstä... Meillä sairaalassa sääntö et h 28 jälkeen ei tartte yövuoroja tehdä, siihen asti normisti kaikki vuorot. Mua ei raskaus haitannut yövuoroissa ja tein h 28 jälkeenkin öitä.

Dpo 4, vitjat et aika matelee :excited001

Onnea Anskukka ja Vivu :Heartpink

RouvaKettunen, täällä samoissa dpopäivissä mennään, ja kyllä - aika matelee :dance008 Dpo4-5 tänään ja kp21.

Tilasinpa sit raskauskeijulta testejä, kun noi sofit ei jostain syystä mua lainkaan vakuuta :grin

Tänään äitienpäivälahjaksi pojalta päiväkodissa istutettu avomaankurkku ja kortti, mies väkersi lettukakun nutellalla ja kermavaahdolla, aamupala tuli kahveineen sänkyyn :love017
Ja mies valmistautuu käärimään mua kuplamuoviin taas. :laughing002 Huolehtivuusaste nousee päivittäin ja se jaksaa olla niin optimistinen sen kans et nyt tärppää:smiley-ashamed005
Ja sit on minä ”pessimisti ei pety, mut tulispa kuitenkin” :smiley-angelic006

Sen verran vatsassa painetta ja kipuja etten malttanut odottaa oviksen testausta iltaan vaan tein n. 4 h pidätyksellä. Vihdoin se hymynaama jäi pysyväksi ja viiva todella vahva! Illalla sitten hommiin! :woot:

Liitteet

• Screenshot_20210509_132312_com.android.gallery3d-01.jpeg
    Screenshot_20210509_132312_com.android.gallery3d-01.jpeg
    166.6 KB · Katsottu: 171
Tänään äitienpäivälahjaksi pojalta päiväkodissa istutettu avomaankurkku ja kortti, mies väkersi lettukakun nutellalla ja kermavaahdolla, aamupala tuli kahveineen sänkyyn :love017
Meillä pienimmällä sain kans avomaankurkun taimia parikin kappaletta samassa purkissa ja eskarilaiselta sain jotain muuta kylvettyä mutta en vaan tiedä mitä eikä eskarilainenkaan osannut sanoa.

Onnea kaikille plussanneille tasapuolisesti.

Mä toisaalta niin odotan ens viikon sunnuntaita kun silloin ois mun arvion mukaan dpo 10 mutta toisaalta se päivä hirvittää kun tän hetken tiedon mukaan silloin loppuu saikku. Onneksi ens viikolle on tekemistä ihan riittävästi ja ajan saa varmasti kulumaan paremmin kuin hyvin.

Onnea plussanneille!

meillä plussa vaihtui kemialliseksi ja menkat alkoivat. En osaa enää edes laskea monesko yk tämä on, mutta mones. Jospa meilläkin saataisiin joskus viettää äitienpäivää. Tämä on aika raskas päivä, onneksi olen saanut kulutettua sen pihahommissa.

Heippa, oon nyt seurannut tätä foorumia hetken ja nyt uskaltaudun kirjoittamaan ekan kerran. Täällä eka yritys, Dpo 12 ja tein tänään testin (clear blue early) joka oli puhdas nega. Sitten tein sen digitaalisen ja se näytti negaa. Jätin sen ekan testin pöydälle ja n. 4 tunnin päästä siihen oli ilmestynyt haamuviiva. Onko noin monen tunnin jälkeen ilmestynyt haamu ihan turha toivo? Ja onko noissa testeissä eroja, kun moni on kritisoinut tota clear blueta? Ens viikolla torstaina pitäis alkaa menkat, ja jos ei ala, niin teen testin sit vasta lauantaina. Kova pettymys oli tuo testi, kun viikon ollut tissit tosi kipeet ja toisella puolella munasarjassa selviä vihlasuja...

Onnea plussaneille!

Täällä on kp 15 ja ovis antaa edelleen odottaa itseään. Ei sillä, että sitä tässä kierrossa hyödynnettäisiinkään. :rolleyes: Sen sijaan tilattiin äitienpäivän kunniaksi sushia, kun voin vielä syödä sitä. Sitäkin tulee vielä raskausaikana ikävä.

Onnitteluja plussanneille!

Mun ystävä ilmoitti tänään olevansa raskaana. Olen tosi iloinen hänen puolestaan, silti iski suru. Ja harmi siitä etten ole myös! Miten mahtavaa olisi, jos oltaisi yhtä aikaa. Mutta olen jo nyt neljä kuukautta jäljessä vaikka tästä kierrosta nappaisikin.

Ei auta kun pysyä positiivisena vaikka testi ei niin teekkään :wacky:

Hei jotkut matalan kynnyksen kikat! Mitä niitä oli? Greippimehu?

Meillä oli tässä kierrossa käytössä toi greippimehu, seuraavaan olis tullu lisäksi vehnänalkioöljy ja donaferty. Toivottavasti ei tarvita ja saan laittaa ne eteenpäin. En tiedä oliko greippimehusta apua mutta plussahan tästä tuli. :)

On: Selvää vahvistumistakin havaittavissa:rolleyes: Joskohan uskaltais pikkuhiljaa siirtyä tammikuisiin:cat:

Liitteet

• 20210510_062503.jpg
    20210510_062503.jpg
    282 KB · Katsottu: 199
Onnea plussanneille :Heartred Ja tsemppiä kaikille meille, jotka ei sitä plussaa vielä ole saanut.

Täällä ei menkat vielä alkaneetkaan. Tämä tympeä menkkoja edeltävä tiputtelua vain. Alkaisi nyt vaan se kierto.

Mä oon käyttänyt tässä kierrossa greippimehua ja vehnänalkioöljyä. :) Jos nyt ei nappaa niin ens kiertoon ajattelin testailla macaa. Mä otan lisäksi raskausvitamiinit ja foolihapon, mies syö myös foolihappoa.

onnea plussanneille!!! <3

täällä ovis oli eilen ja inssi meni tältä kierrolta ohi, mutta talleteltu on ja piinaillaan nyt sit seuraavat pari viikkoa. :)

Olipa ihana aloittaa viikko lukemalla plussauutisia, onnnea kaikille! :Heartred

Heippa, oon nyt seurannut tätä foorumia hetken ja nyt uskaltaudun kirjoittamaan ekan kerran. Täällä eka yritys, Dpo 12 ja tein tänään testin (clear blue early) joka oli puhdas nega. Sitten tein sen digitaalisen ja se näytti negaa. Jätin sen ekan testin pöydälle ja n. 4 tunnin päästä siihen oli ilmestynyt haamuviiva. Onko noin monen tunnin jälkeen ilmestynyt haamu ihan turha toivo? Ja onko noissa testeissä eroja, kun moni on kritisoinut tota clear blueta? Ens viikolla torstaina pitäis alkaa menkat, ja jos ei ala, niin teen testin sit vasta lauantaina. Kova pettymys oli tuo testi, kun viikon ollut tissit tosi kipeet ja toisella puolella munasarjassa selviä vihlasuja...

Mulla tuli viime kierrossa CB:seen toinen viiva reilu tunnin kuluessa. Mutta omalla kohdalla ei tarkoittanut raskautta. Itse en ainakaan enää jatkossa tulkitse noita testejä jälkikäteen.

ON: kp12 ja toivotaan, että ovis osuisi loppuviikkoon. Ainakin aion tänään aloittaa miehen kanssa hyvissä ajoin tallettelut. Ihmisvauvan hankkiminen on osoittautunut meille melko haastavaksi, niin jos kaikki menee hyvin, saapuu koiravauva täydentämään perhettämme kesäkuussa. :love7

Takaisin