Raskaaksi 2021

Täällä testattu tänään hätähousunega One Stepin 25mlU testillä :sorry: Yritän vielä ajatella, että tänään on vasta dpo9. Mutta kyllä vähän jo ajatukset siirretty seuraavaan kiertoon.

Mulla myös niukka vuoto, vaikka keltarauhashormoneja syön vuodon aikaansaamiseksi. Voi olla, että sulla ei kohdun limakalvo ehdi tulla tarpeeksi paksuksi kiinnittymistä varten.

mä kyseenalaistin tätä gyneltä liittyen ekaan keskenmenoon. Kysyin voisiko olla tällaisesta kyse kun vuosia ollut kovat hormonit käytössä eikä kuukautisia tullut niiden lopetuksen jälkeenkään, vaikka raskaus alkoi - ja loppui. Tyrmäsi ajatuksen ja sanoi että alkaahan raskauksia ehkäisystä huolimattakin jollain :oops:

3 kiertoa ja 3 negaa takana. :sorry: Miten tätä jatkuvaa jännitystä edes jaksaa? Pahinta on odotus, kun ei tiedä meneekö vuosi vai kuukausi saada se plussa.

Oon kaiken lisäksi varma, että niukka ja lyhytkestoinen kuukautisvuoto viittaa siihen, että ei edes onnistu koko raskaus. :shifty:

Saako jo näin lyhyen yrityksen jälkeen olla näin turhautunut? :angelic:

Mulla on ihan samoja mietteitä :sorry: Mulla on myös aina ollut aika niukat ja lyhytkestoiset menkat ja mietin, että voiko esim. sen takia raskautuminen aina kestää. Lääkäreille olen aina kyllä sanonut että on niukat menkat, mutta ei kukaan ole sanonut siihen mitään. Joitakin kertoja olen käynyt oviksen jälkeen ultrassa ja limakalvo on kyllä ollut ihan ok. En sitten tiedä. Nyt mulla on parhaillaan vielä jotenkin oikein epätavallisen niukat menkat jopa mulle :shifty:

Tsemppiä, toivottavasti ette joudu enää kauaa odottaa :Heartred

Onnea plussasta! :happy:

Saa olla turhautunut lyhyenkin yrityksen jälkeen.
Ja tunnistan kyllä tuon tunteen. Me yritettiin edellistä raskautta puoli vuotta, ja kyllähän siinä ehti miettiä, mikä kropassa on vikana. Ja koskaan ikinä milloinkaan en kenestäkään muusta niin ajattelisi, mutta kyllä siinä mielessä kävi, että mikä nainen minä muka olen, kun en yhtä alkiota saa kiinnittymään.
Joukkoon mahtui siis useampi kemiallinen, lopulta raskaus sitten se keskenmeno.

Kuulostaa niin tutulta. Vaikka me ollaankin jätetty ehkäsy pois vasta alkuvuodesta ja "hampaat irvessä" yritetty (=tikutettu ovista, ajotettu seksi oviksen mukaan jne.) näin vähän aikaa niin pakostikin tulee mietittyä, mikä just mussa on vikana ku kaks edellistä kiertoa on päättyny plussaan ja sen jälkeen kemialliseen/varhaiseen keskenmenoon. Näitä ennen oon saanu myös kaks keskenmenoa. Jotenki suretti eilen, kun keskusteltiin tästä miehen kanssa ja mies ihan haikeena pohti mitä hän vois tehdä enemmän, että vauva suostuis kiinnittyä. :sorry:

Tein eilen hölmönä testin ja viiva oli vahvistunut. Eihän se kerro mitään muuta ku elimistössä on vielä hcg-hormonia. Vuotoa tulee normaalin menkkavuodon verran, mutta kipuja ei ole.

Dpo9, aamun testi nega. Oloja ei oo suuntaan eikä toiseen :dance008

Muoks. Paitsi että pms-raget ei oo alkanu, mitkä yleensä alkanu dpo8. Eli jotain positiivista kuitenkin:joyful:

Liitteet

• 20210424_100435.jpg
    20210424_100435.jpg
    19.6 KB · Katsottu: 171
Meillä ei eilen peitto heilunut ja harmitti niin vietäväksi. Olin ajatellut, että jos eilen olisi talletellut, niin sitten olisi hyvillä mielin voinut odotella "tulosta" :grin Nyt jään odottelemaan, mutta en ehkä niin toiveikkaana.

Olikos se niin, että greippimehun juomisen sai lopettaa ovulaation jälkeen?

Täällä dpo 9 ja pakko oli tulla testikarkeloihin. Negaltahan tuo näyttää, kuten näillä päivillä arvata saattaa. :grin:rolleyes:
Edelleen samat olot, nännit vähän kipeet ja turvonneet, alaselkä oikealta välillä kipee. Alavatsaa juilii ja repii. Etenkin oikealta,mutta eilisestä asti myös keskellä.
Yöllä heräsin tosi koviin vatsakipuihin oikealla ja alaselässä.. Kunpa ei olisi se kysta.. Pari kertaa eilen ja yöllä tuli semmonen ihme poreilu keskelle alavatsaan, mutta se ehkä tuntu enemmän suolen poreilulta. :grin vatsa kovalla.
Tänään aamulla tukkoinen ja vähän kipeä olo. Mutta voisko olla allergiaa?

Eli kaikenlaista oiretta taas, mutta kuinkahan moni on mielen tepposia. :grin

https://aijaa.com/bAof3a

Täällä dpo 9 ja pakko oli tulla testikarkeloihin. Negaltahan tuo näyttää, kuten näillä päivillä arvata saattaa. :grin:rolleyes:
Edelleen samat olot, nännit vähän kipeet ja turvonneet, alaselkä oikealta välillä kipee. Alavatsaa juilii ja repii. Etenkin oikealta,mutta eilisestä asti myös keskellä.
Yöllä heräsin tosi koviin vatsakipuihin oikealla ja alaselässä.. Kunpa ei olisi se kysta.. Pari kertaa eilen ja yöllä tuli semmonen ihme poreilu keskelle alavatsaan, mutta se ehkä tuntu enemmän suolen poreilulta. :grin vatsa kovalla.
Tänään aamulla tukkoinen ja vähän kipeä olo. Mutta voisko olla allergiaa?

Eli kaikenlaista oiretta taas, mutta kuinkahan moni on mielen tepposia. :grin

https://aijaa.com/bAof3a

Lupaaviltahan oireet kuulostaa kyllä :rolleyes: mut se on tosiaan eri mistä sitten johtuu :grin vielä on toivoa! Koska menkkojen pitäisi alkaa?

Lupaaviltahan oireet kuulostaa kyllä :rolleyes: mut se on tosiaan eri mistä sitten johtuu :grin vielä on toivoa! Koska menkkojen pitäisi alkaa?

Niinpä :grin
Mulla loppuu terolut-kuuri keskiviikkona. Siitä yleensä parin päivän päästä alkaa eli olettaisin että ens viikonloppuna viimeistään. Eli onhan tässä vielä aikaa. :grinviimeksi alkoi kyllä jo vikan pillerin kohdalla.

Kyllä tässä on sekaisin ku mikä. Mukamas ”testaan vasta kun menkat myöhässä” ja niin tein ovulaatiotestin jo tänään kun huomenna vasta piti testata ja sekin aikaisempaa kuin suunnittelin :grin mulla on siis kaksi kertaa ovistesti näyttänyt plussan ennen r-testiä. Edellisillä kerroilla vahingossa. Nyt tein ihan tarkotuksella :grin mutta jää nähtäväksi mitä tää nyt sit meinaa... :confused004

Dpo 10, kp 27

Liitteet

• 4D142AC1-DD76-4D41-9F86-350693344C65.jpeg
    4D142AC1-DD76-4D41-9F86-350693344C65.jpeg
    17.6 KB · Katsottu: 217
mä kyseenalaistin tätä gyneltä liittyen ekaan keskenmenoon. Kysyin voisiko olla tällaisesta kyse kun vuosia ollut kovat hormonit käytössä eikä kuukautisia tullut niiden lopetuksen jälkeenkään, vaikka raskaus alkoi - ja loppui. Tyrmäsi ajatuksen ja sanoi että alkaahan raskauksia ehkäisystä huolimattakin jollain :oops:

okei, mulle gyne sanoi kerran kun ultrasi että tosi ohut limakalvo, jos nyt alkaisi vuoto niin olisi todella vähäistä.
eihän ehkäisi kohdunlimakalvon paksuuteenvaikuta? mulla ainakin pillereiden aikana oli runsas vuoto, ja nyt niiden lopetettua ei menkat ite edes ala :hilarious:

Ei ole tullut puheeksi minkään käynnin aikana. Vuoto on vaan vähän semmoista, että vuotaa kunnolla sen 1,5-2päivää ja sitten alkaa se ei vuoda-tiputtaa-ei vuoda-kausi. :bookworm:

Voihan se olla, että ei lyhyt vuoto kerro mistään, mutta silti epäilyttää. Ei auta, kun jatkaa yritystä.
Asialle, kun ei taida voida tehdä itse mitään tässä vaiheessa.
Käytiin yksityisellä klinikalla ekaa kertaa. Mulla on kaksi päivää vuotoa ainoastaan ja kaikki oli ihan kunnossa ja kohdun limakalvo kuulemma normaali, että tarttuu kiinni tarvittaessa. :) Meidän eka yksityinen klinikkakäynti oli ilmainen, jossa tehtiin myös sisäultra. Se ei velvoittanut mihinkään, mutta tuli tosi hyvä mieli. Minut on ultrattu myös julkisella ja otettu verikokeet, mutta tekivät ilmaiseksi myös yksityisellä. Me ei toki asuta Suomessa, mutta siitä käynnistä tuli ihan mielettömän hyvä olo ja positiivinen fiilis, että kaikki on kunnossa, niin suosittelen käymään jos alkaa asiat mietityttämään ja kummittelemaan. :happy:

ON: YK 11 täällä käynnissä ja ovis pitäisi olla sunnuntaina. Tänään kuitenkin en saanut ovista napattua tikkuun enkä edes mitannut lämpöjä :eek:. Ultrassa kyllä lääkäri sanoi, että lähipäivinä on ovis vasemmalta puolelta, joten kai se sieltä tulee. Progesteronit sain kokeeksi käyttöön oviksen jälkeen käytettäväksi. Seuraavana aukiolotutkimus, miehen simppanäyte ja lisää verikokeita molemmille. Sitten niiden perusteella katsotaan tehdäänkö inssi vai tarvitaanko IVF, jos olisikin molemmat röörit tukossa. Oliko täällä ryhmää erikseen, jotka käy hoidoissa? Jänskättää vähän sattuuko se aukiolotutkimus, onko kokemuksia? Painonpudotus on edistynyt ja vetäisin perjantaina kokoa pienemmät farkut jalkaan. Jee! Sori kauhean pitkä romaani, mutta en ole ehtinyt hetkeen tänne kirjoittelemaan. Olen kyllä käynyt lukemassa aina sopivassa välissä teidän muiden edistymistä ja ihania plussia. :dance008

Onnea Imme! :gen014

Oliwia: Voimia sinne kovasti. Toivottavasti tärppää pian! :Heartred

Tsemppiä muillekin, joilla uusi kierto edessä, jospa tästä seuraa komia plussa-aalto.:happy119

Muokattu viimeksi:
Kyllä tässä on sekaisin ku mikä. Mukamas ”testaan vasta kun menkat myöhässä” ja niin tein ovulaatiotestin jo tänään kun huomenna vasta piti testata ja sekin aikaisempaa kuin suunnittelin :grin mulla on siis kaksi kertaa ovistesti näyttänyt plussan ennen r-testiä. Edellisillä kerroilla vahingossa. Nyt tein ihan tarkotuksella :grin mutta jää nähtäväksi mitä tää nyt sit meinaa... :confused004

Dpo 10, kp 27

Tässä mun ovistesti samana aamuna, ku menkat alkoi illalla :angelic:
Ite ainakin tiiän olla ovistestillä testaamatta, ettei luo turhia odotuksia :rolleyes:
Mut muistaakseni myös joskus aikoinaan oon myös testannu ovistestillä raskauden.
Tuo oli itseasiassa tummempi mitä oon saanu tikutettua oviksen aikoihin :grin

Liitteet

• Screenshot_20210424-162018_Gallery.jpg
    Screenshot_20210424-162018_Gallery.jpg
    15 KB · Katsottu: 136
Ei ole tullut puheeksi minkään käynnin aikana. Vuoto on vaan vähän semmoista, että vuotaa kunnolla sen 1,5-2päivää ja sitten alkaa se ei vuoda-tiputtaa-ei vuoda-kausi. :bookworm:

Voihan se olla, että ei lyhyt vuoto kerro mistään, mutta silti epäilyttää. Ei auta, kun jatkaa yritystä.
Asialle, kun ei taida voida tehdä itse mitään tässä vaiheessa.

Niin, jos ei ikää ole ja olette yritäneet vasta muutaman hassun kuukauden, niin tuskin vielä mitään tehdään.
Varmasti on kyllä pitkiä kiertoja ajatusten kanssa.
Voithan kokeilla erilaisia vippaskonsteja.
Greippimehua, geleet yms.
Ja onhan vitamiiniasiat kunnossa?

Ite kun tässä on ollu jo 9/2018 lähtien ilman ehkäisyä, niin nyt vasta alkaa olla sellanen et mitä paskaa. Toisaalta ollaan tjottailtu viime vuoden loppupuolelle saakka. Onneks kahden viikon päästä on ensikäynti polilla :angelic:

Tässä mun ovistesti samana aamuna, ku menkat alkoi illalla :angelic:
Ite ainakin tiiän olla ovistestillä testaamatta, ettei luo turhia odotuksia :rolleyes:
Mut muistaakseni myös joskus aikoinaan oon myös testannu ovistestillä raskauden.
Tuo oli itseasiassa tummempi mitä oon saanu tikutettua oviksen aikoihin :grin

Juu en meinannutkaan että näin välttämättä olisi ja joillain tosiaan tummuu se loppukiertoa kohden. Hyvin voi olla mullakin tällä kertaa näin. :rolleyes: Kaksi kertaa oon sen tehnyt tajuamatta että voi raskautta edes näyttää ja mulla se on raskaustestikin on sitten positiivinen siinä kohtaa ollut ja näin jostain lukenutkin ihan valmistajien sivuilta, siksi nyt ihan mielenkiinnosta sen tein :) kaikkeen hömpötykseen sitä lähteekin mukaan :grin mut siis olen myös mielen pitänyt maltillisena, että nega voi hyvin olla huomenna r-testissä.

Käsittääkseni ovulaatiotesti saattaa näyttää raskauden, mutta testiviivan pitäisi olla kontrolliviivaa tummempi eli positiivinen ovulaatiotesti. Yhden kerran olen testannut raskauden ovulaatiotestillä ja silloin oli tosiaan noin niin kuin sanoin ja raskaustesti oli myös samana päivänä testattuna positiivinen.

Käsittääkseni ovulaatiotesti saattaa näyttää raskauden, mutta testiviivan pitäisi olla kontrolliviivaa tummempi eli positiivinen ovulaatiotesti. Yhden kerran olen testannut raskauden ovulaatiotestillä ja silloin oli tosiaan noin niin kuin sanoin ja raskaustesti oli myös samana päivänä testattuna positiivinen.

Joo se on totta! Viimeksi tosiaan oli tummempi viiva kuin nyt. Sillon dpo oli kyllä enemmän. :rolleyes:

Mulla on huomenna dpo 9 ja tässä pohdin, että pitäisikö uittaa silloin yksi raskaustesti. Vai malttaisiko odottaa vielä päivän tai pari lisää. Yleensä oon testannut positiiviset testit dpo 9, mutta mutta... Kaikenlaisia tuntemuksia on ollut ja uutena lisänä pahoinvointi. Mielikuvituksen tuotetta?! Milloin te muut meinaatte testata, jotka alatte olemaan nyt loppukierrossa? :)

Joo se on totta! Viimeksi tosiaan oli tummempi viiva kuin nyt. Sillon dpo oli kyllä enemmän. :rolleyes:
Mulla oli silloin dpo 9. Mutta en ole mikään himotestaaja, niin en ole tehnyt sen kummempia tieteellisiä tutkimuksia ovulaatiotesteistä loppukierrossa :rolleyes:

Muokattu viimeksi:
Takaisin