Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ehdinpä tehdä testin ennen lähtöätoivottavasti ei haittaa, jos jään hetkeksi taustailemaan tähän ryhmään.

Ehdinpä tehdä testin ennen lähtöätoivottavasti ei haittaa, jos jään hetkeksi taustailemaan tähän ryhmään.

Onneksi olkoon! Upea viivaEhdinpä tehdä testin ennen lähtöätoivottavasti ei haittaa, jos jään hetkeksi taustailemaan tähän ryhmään.

Katarina$, musta nuo kuulostaa ihan päteviltä oireilta.
Mullahan ei ole oireen oireita, ainoastaan vaihteleva jomottelu
Ajattelin kuitenkin testata tänääntilasin lähiapteekin noutopisteeseen pari testiä ja yritän ehtiä testata ennen kuin lähdetään reissuun. Kyllä kierto viimeistään siinä vaiheessa alkaa, kun tikkua on uitettu
![]()

Mukana kuin peräpukama!Heii! Mulla ajatuksena testata huomenna aamusta josko tämä olisi toivottu plussakierto pettymysten jälkeen. Olisiko täällä muita huomenna testailijoita niin voidaan huomenna yhdessä juhlia ja iloita plussista tai tukea toisiamme negatesteissä? Pistetään testikarkelot käyntiin huomenna. Odottelen innollaanyone
![]()

Miten tätä jatkuvaa jännitystä edes jaksaa? Pahinta on odotus, kun ei tiedä meneekö vuosi vai kuukausi saada se plussa.
Tottakai saa! Kun jotain niin ihanaa odottaa, niin tottakai se on joka kerta pettymys, kun huomaa, ettei tärpännytkään vielä. Sillä ei ole väliä onko kyse ekasta kierrosta vai vuosien yrityksestä3 kiertoa ja 3 negaa takana.Miten tätä jatkuvaa jännitystä edes jaksaa? Pahinta on odotus, kun ei tiedä meneekö vuosi vai kuukausi saada se plussa.
Oon kaiken lisäksi varma, että niukka ja lyhytkestoinen kuukautisvuoto viittaa siihen, että ei edes onnistu koko raskaus.
Saako jo näin lyhyen yrityksen jälkeen olla näin turhautunut? :angelic:

3 kiertoa ja 3 negaa takana.Miten tätä jatkuvaa jännitystä edes jaksaa? Pahinta on odotus, kun ei tiedä meneekö vuosi vai kuukausi saada se plussa.
Oon kaiken lisäksi varma, että niukka ja lyhytkestoinen kuukautisvuoto viittaa siihen, että ei edes onnistu koko raskaus.

3 kiertoa ja 3 negaa takana.Miten tätä jatkuvaa jännitystä edes jaksaa? Pahinta on odotus, kun ei tiedä meneekö vuosi vai kuukausi saada se plussa.

Onko gyne koskaan ottanut kantaa tuohon kuukautisvuotoon?
Tottakai saa olla turhautunut![]()