Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oletko jo tehnyt testiä? Oi, miten lupaavalta kuulostaa Astonished Face-Täällä ei muuten vieläkään tuhruvuotoa, dpo 15 Anguished Face-
Heippa :) Onko kellään muulla käynyt niin että liuskaovulaatiotesti (rfsu) näyttää negaa (vain haalea) mutta digi näyttää positiivista? On siis ovulaatioon sopivia kipuja, mutta ei muuta ’konkreettista’. Ehkä uskoisin kuitenkin digiä? Inhottavaa arpoa tätäkin asiaa Cat With Tears Of Joy
Meillä aika meni myös joulukuulle. Siihen lisäksi vielä joulusulku niin mahdollisia toimenpiteitä vasta tammikuun kierrossa.
Mä käytin yhdessä kierrossa rfsu:n liuska ovulaatiotestejä. Ne antoi koko aika vaaleampaa viivaa ja oli vielä tulkittavissa negatiiviseksi, kun cb digi ja mom med liuska olivat selvääkin selvemmät positiiviset. (Ja oireet täsmäsi myös digin ja mom medin kanssa).
Luottaisin siis digiin! :)
Tervetuloa piinapäiville. Beaming Face With Smiling Eyes Täällä on todella seesteistä ja aika oikein lentää siivillä. Cat With Tears Of Joy
Tehtiin testi ja tältä näyttää Beating HeartBeating Heart ärsyttävää kun ei oo enää kunnon hymiöitä joilla voisi ilmaista tätä hämmennystä, epäuskoa ja innostusta !!!!!
Tehtiin testi ja tältä näyttää Beating HeartBeating Heart ärsyttävää kun ei oo enää kunnon hymiöitä joilla voisi ilmaista tätä hämmennystä, epäuskoa ja innostusta !!!!!
Onneksi olkoon !!mä oon tikuttanu myös digillä varmistaakseni plussan. PC:n testi jäi vähän hailuraksi yhdessä kierrossa kun digi näytti plussaa. Kierron pituuden perusteella digi oli oikeassa. Tilasin sitten vähän herkempiä mom med -liuskatestejä, jotka näyttäneet plussaa samaan aikaan kuin digikin. :) rfsun liuskoja en ole käyttänytkään koskaan.
Jes!! Onneksi olkoon Beating HeartBeating HeartKirjottelen tännekin puolelle kuulumisia. Aamu alkoi pienellä shokilla.. Astonished Face- Tänään kp 33 ja dpo 14. Ihmettelin vähän kun menkkoja ei kuulu. Lähinnä ärsytti, kun aattelin että pääsisi nyt vaan uuteen kiertoon. Heitän roskiin mun ajatuksen "tiedän kyllä sitten kun oon raskaana". En todellakaan osannut odottaa tätä! En testaillut aiemmin, kun ei ollut mitään raskauteen viittavia oireita. Ei edes tähän kiertoon paljoa panostettu, haluttiin ottaa vähän rennommin välillä. Kävi aika klassiset. Just saatiin lapsetomuuspolille lähete tässä kuussa. Beaming Face With Smiling Eyes Yhden varhaisen keskenmenon, kohdunulkoisen ja vuoden yrityksen jälkeen fiilis on kun jonottaisin nyt maailman hurjimpaan vuoristorataan. Anxious Face With Sweat- Pelottaa!
Tässä siis one step 10 mIU ja digi aamulta. Kun tulin töistä kotiin, tein vielä päivällä tuollaisen cb:n + testin ja plussaahan sekin näytti.