Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toi on kyllä niin julmaa kun noin isoilla viikoilla vauva viedään.Mä lisäsin myös itseni listaan. :) Meillä on alkanut yritys 07/18 ja kolme keskenmenoa on tänä aikana ollut. Keväällä vedettiin kunnolla matto alta, kun sain keskenmenon viikoilla 19+6.
Lokakuussa oli kolmas keskenmeno ja ensi vuoden puolella päästään varmaan taas kunnolla jatkamaan yritystä.
Taidan itsekin liittyä tänne jos ei muuta niin tsemppaamaan ja fiilistelemään muiden kanssa. Itse haaveilen kolmannesta, mutta mies on sitä mieltä, että lapsiluku on täynnä.. Mutta jospa se mieli vielä muuttuisi ja pääsisi yrittämään vuoden 2021 aikana
Kiva onko teillä nyt toinen haaveissa?Hei mullakin on helmikuinen 2019
Mä liityn kans tänne. Oon kuitenkin vielä optimistisesti toisessakin mukana :) Tänään ovis+ Eli huomenna Dpo 0!
Toivottavasti noi meidän miehet muuttaa vielä mielensäMinun tekisi myös mieli tulla vähän kirjoittelemaan tänne (tai jos en nyt hirveästi kirjoittele niin taustalla seuraan kyllä) vaikka ei ole varmaa aloitetaanko edes koko vauvan yritystä tänä vuonna (tai ollenkaan) ja jos aloitetaan niin vasta aikaisintaan joskus heinä-elokuussa.
Mutta ainakin tosiaan hengessä olen mukana, aktiivisempana varmaan vielä yrityksen odottajissa
Toi on kyllä niin julmaa kun noin isoilla viikoilla vauva viedään.
Meidän kohdalle on osunut myös kohtukuolema rv29 (ei löytynyt syytä vauvan kuolemalle), niin ei kyllä pysty ymmärtämään että mikä järki näissä on.