Voi kuinka nopeesti aika menee ! Justiinhan sä plussasitIhanaa, ettei oo enää paljoakaan aikaa, että saat vauvan syliin
Toivottavasti me muutkin ollaan syksyllä mahat pystyssä
![]()
Totta tosiaan, nopeesti aika menee, ensi viikolla tulee jo 30 raskausviikkoa mittariin

Mä tosiaan ravaan kyllä nyt labrassa kun mua kutittaa niin kovin käsiä ja jalkoja, että tarkistetaan, ettei ole raskaushepatoosia. Tosin luulen kyllä, että ihan urtikariasta johtuvaa, mut tarkistetaan tilanne, ettei jää vahingossa huomaamatta. Jännittävää aikaa siis tää raskauskin

Olisi kyllä jo teidän vuoro päästä kasvattelemaan niitä mahoja, pidän peukut pystyssä

Toivottavasti me muutkin ollaan syksyllä mahat pystyssä

en tiedä..tai toiv se pikkunen 14mm kerkeis sit kypsyä vielä vähän ja puhjeta
jaa ei ne tärppikierrossakaan kai heti nousseet..silloin vain yksi merkintä ennen kuin aloitin luget, jotka nostaa lämmöt kuitenkin 

täytyy varmaan kokeilumielessä testata siinä "kp"10 tienoilla ettei vaan pääse livahtamaan ohi.. vaikkakin yleensä oireet on kyl aika selkeät. eli lomalle tikut mukaan
.
. Pieni voitto.

Miks nää pitää aina mennä näin että mulle tulee ihan hirveästi ylimääräistä stressaamista ihan joka kierto? Miks se ei vaan kerrankin voisi mennä nätisti niin että O+ saapuu vaikka tiistaina ja keskiviikkona inssiin. 
en mä vaan jaksa.