Raskaaksi 2020

Täällä kp 3 ja vielä aamulla kahvi pyrki ylös. Vuoto normaalia selvästi runsaampaa ja hyytyneempää eli jotain oli viime kierrossa kuitenkin selvästi erilailla. Olosta päätellen ferritiinin mittaus voisi myös olla paikallaan tai ainakin napsia satunnaisesti vähän rautapitoisempaa evästä.

IMG_20210311_060422.jpg
Tein tänään heti aamusta, Digi on vahvistunut ehkä ihan lievästi mutta ei oo vielä ees lähellä plussaa.
Meen tänään käymään taysissa 9:40 ultrakäynnillä niin halusin tehdä nyt jo aamusta testin.
Kuvassa siis ylemmät testit on eiliset ja alemmat tältä aamulta.

Edit. Pahoittelen kelmeää loisteputki valoa ja foorumista johtuvaa perunalaatua.

View attachment 100693
Tein tänään heti aamusta, Digi on vahvistunut ehkä ihan lievästi mutta ei oo vielä ees lähellä plussaa.
Meen tänään käymään taysissa 9:40 ultrakäynnillä niin halusin tehdä nyt jo aamusta testin.

Edit. Pahoittelen kelmeää loisteputki valoa ja foorumista johtuvaa perunalaatua.

Tsemppiä ultraan! :)

View attachment 100693

Hyvä että teit!
Näyttää aika samalta kuin mulla eilen, ja silti oli jo 25mm ottanut spurtin :woot: etköhän saa piikin ja huomenna inssi! Toki mulla lääkkeet voinut tehdä tepposet. Tsemppiä! Tuu kertoilee sit :happy:

Tsemppiä moniin alkaviin piinapäiviin!

:talk020 Mä siis entisenä tässä ryhmässä piinailleena käyn täällä aina välillä kurkkimassa. Oon tosi iloinen että tää ryhmä on aktivoitunut taas ja kirjoittelette, koska toivon teille niin kovasti pysyviä plussia ja on kiva kuulla teidän kuulumisia! Vaikka vähän stalkkeriolo välillä onkin. :smiley-ashamed008 Täällä on myös sama ihana henki jonka muistan viimevuodelta. Te vaikutatte kaikki huipputyypeiltä, ja jännitän taustalla.

Tuota 2021 ryhmää aloin aluksi seurata mutta enää en jaksa. Alkoi tulla vaikeaksi pysyä kärryillä kun päädyin ignooraamaan useamman kirjoittajan (oikeasti hyvä palstan ominaisuus!). :smiley-ashamed005 Siksi ihanaa että useat teistä joiden "takia" (kuulostan kyllä tosi stalkkerilta, anteeksi :sorry:) sitä jaksoin lukea kirjoittavatkin täällä.

Toivottavasti moni 2020 yrityksen aloittanut jatkaa täällä ainakin satunnaista kuulumisten päivittelyä - joista kuulumisista monet tuleekin liittymään sitten näistä piinapäivistä alkavaan kreisiin plussa-aaltoon! :Heartred

Tsemppiä moniin alkaviin piinapäiviin!

:talk020 Mä siis entisenä tässä ryhmässä piinailleena käyn täällä aina välillä kurkkimassa. Oon tosi iloinen että tää ryhmä on aktivoitunut taas ja kirjoittelette, koska toivon teille niin kovasti pysyviä plussia ja on kiva kuulla teidän kuulumisia! Vaikka vähän stalkkeriolo välillä onkin. :smiley-ashamed008 Täällä on myös sama ihana henki jonka muistan viimevuodelta. Te vaikutatte kaikki huipputyypeiltä, ja jännitän taustalla.

Tuota 2021 ryhmää aloin aluksi seurata mutta enää en jaksa. Alkoi tulla vaikeaksi pysyä kärryillä kun päädyin ignooraamaan useamman kirjoittajan (oikeasti hyvä palstan ominaisuus!). :smiley-ashamed005 Siksi ihanaa että useat teistä joiden "takia" (kuulostan kyllä tosi stalkkerilta, anteeksi :sorry:) sitä jaksoin lukea kirjoittavatkin täällä.

Toivottavasti moni 2020 yrityksen aloittanut jatkaa täällä ainakin satunnaista kuulumisten päivittelyä - joista kuulumisista monet tuleekin liittymään sitten näistä piinapäivistä alkavaan kreisiin plussa-aaltoon! :Heartred
Ihanaa kun stalkkeroit! Musta on ihanaa välillä kun 2020-ryhmäläiset käy täällä kertoilemassa kuulumisia :love017 alkuvuoden tää ryhmä oli aika hiljainen, mutta me kai vähän hiljaisessa yhteisymmärryksessä siirryttiin tuolta 2021-ryhmästä takas tänne kirjoitteleen enempi. Onhan tää ihan erilainen lintukoto, missä vertaistuki on selvästi erilaista kun ollaan jo vähän pidempään yrittäneitä. Mä tykkään tästä ryhmästä kyllä kovasti :Heartred:Heartred:Heartred

Otakste mut tänne? :hilarious:

En oikeesti enää tiedä mihin kirjottelisin! Aloitettiin siis yritys toukokuussa 2020, mutta koska oon "ongelmatapaus" (jatkuvaa vuotelua yms.) niin löysin enemmän kohtalotovereita 2019 ryhmästä ja sieltä nyt on kohtalotoverit jo vähentyneet plussanneiden puolelle, kuten kuuluukin ja onnellinen olen heidän puolestaan tietenkin :smug:

2020 oli silloin meidän aloituksen aikaan aika samassa tilanteessa kuin 2021 nyt, tuntui, että kaikki plussaa ja itse en kuulunut siihen ryhmään :sorry: Nyt tuo 2021 on varsinainen sota-tanner ja jos sielä ei tapella, niin sielä plussataan. 2019 ryhmä taas on jo hyvin hiljainen, enkä ole vielä hoidoissa niin ei jaksaisi siellä vaan omanapailla kun osaa muille oikein mitään kommentoida aiheesta.

Viime viikolla alkoi lääkitys hyperprolaktinemiaan (jep, maitoa rintamuksesta ilman lapsia), ja eilen taas pistin kolmisensataa gynelle kun tiputtelua on TAAS. Tämä gyne oli joku lapsettomuus pro, joka vetää ihan konferensseja aiheesta. Oli sitä mieltä, että nyt on tutkittu päästä varpaisiin (viime elokuussa siis Naistenklinikalla kolposkopia, koepalat, papat, HPV, Loop-hoito ektopiaan ja nyt tuo pään magneettikuva ja prolaktiini), mitään vikaa ei ole, jatka lääkitystä ja tuut raskaaksi. Jaha o_O Eilisessä ultrassa (kp19) limakalvo 9mm, johtofolli 15mm. Tuo prolaktiini on mulla kutistanut menkat 1,5-2 päiväisiksi ja ovulaatio tulee miten sattuu. Eli ehkä pari kiertoa katsellaan miten lääke vaikuttaa, mutta toiveikas olen! Nyt kun vuotelu vaan ei alkaisi uudestaan.

Nälkävuositeksti kertoo, että pakko päästä jollekin puhumaan näistä asioista :sad001

@Tonninseteli ehdottomasti tänne mukaan vaan :Heartred musta tuntuu että täällä alkaa olla tosi hyvin nyt sellainen porukka, joka ymmärtää toisia tilanteessa olevia eikä ole samanlaista sekoilua kuin tuolla 2021 puolella missä monet käy vaan kääntymässä (upeaa heille, tietysti!!). onpa sullakin tutkittu jo vaikka ja mitä, mielenkiintoinen kyllä tuo lääkärin kommentti o_O ootteko miten hoitoja miettineet myöhemmin, jos nyt ei lääkärin mukaan raskaus vaan tapahdukaan?

mä täällä odottelen tätä vkm vuotoa loppuvaksi, en tajua miten sitä tulee jatkuvasti pönttöön, mutta siteeseen ei käytännössä mitään moneen päivään :sour: no, tänään on kuudes vuotopäivä eli ihan normaalissa pituudessa kai tällaisen vuodon suhteen mennään, kun kuulemma voi kestää yli viikonkin. vois vaan loppua, kun se toimii jatkuvana muistutuksena tapahtuneesta...

En oikeesti enää tiedä mihin kirjottelisin! Aloitettiin siis yritys toukokuussa 2020, mutta koska oon "ongelmatapaus" (jatkuvaa vuotelua yms.) niin löysin enemmän kohtalotovereita 2019 ryhmästä ja sieltä nyt on kohtalotoverit jo vähentyneet plussanneiden puolelle, kuten kuuluukin ja onnellinen olen heidän puolestaan tietenkin :smug:

2020 oli silloin meidän aloituksen aikaan aika samassa tilanteessa kuin 2021 nyt, tuntui, että kaikki plussaa ja itse en kuulunut siihen ryhmään :sorry: Nyt tuo 2021 on varsinainen sota-tanner ja jos sielä ei tapella, niin sielä plussataan. 2019 ryhmä taas on jo hyvin hiljainen, enkä ole vielä hoidoissa niin ei jaksaisi siellä vaan omanapailla kun osaa muille oikein mitään kommentoida aiheesta.

Viime viikolla alkoi lääkitys hyperprolaktinemiaan (jep, maitoa rintamuksesta ilman lapsia), ja eilen taas pistin kolmisensataa gynelle kun tiputtelua on TAAS. Tämä gyne oli joku lapsettomuus pro, joka vetää ihan konferensseja aiheesta. Oli sitä mieltä, että nyt on tutkittu päästä varpaisiin (viime elokuussa siis Naistenklinikalla kolposkopia, koepalat, papat, HPV, Loop-hoito ektopiaan ja nyt tuo pään magneettikuva ja prolaktiini), mitään vikaa ei ole, jatka lääkitystä ja tuut raskaaksi. Jaha o_O Eilisessä ultrassa (kp19) limakalvo 9mm, johtofolli 15mm. Tuo prolaktiini on mulla kutistanut menkat 1,5-2 päiväisiksi ja ovulaatio tulee miten sattuu. Eli ehkä pari kiertoa katsellaan miten lääke vaikuttaa, mutta toiveikas olen! Nyt kun vuotelu vaan ei alkaisi uudestaan.

Nälkävuositeksti kertoo, että pakko päästä jollekin puhumaan näistä asioista :sad001

Tervetuloa :Heartred

@Tonninseteli ehdottomasti tänne mukaan vaan :Heartred musta tuntuu että täällä alkaa olla tosi hyvin nyt sellainen porukka, joka ymmärtää toisia tilanteessa olevia eikä ole samanlaista sekoilua kuin tuolla 2021 puolella missä monet käy vaan kääntymässä (upeaa heille, tietysti!!).

mä täällä odottelen tätä vkm vuotoa loppuvaksi, en tajua miten sitä tulee jatkuvasti pönttöön, mutta siteeseen ei käytännössä mitään moneen päivään :sour: no, tänään on kuudes vuotopäivä eli ihan normaalissa pituudessa kai tällaisen vuodon suhteen mennään, kun kuulemma voi kestää yli viikonkin. vois vaan loppua, kun se toimii jatkuvana muistutuksena tapahtuneesta...

Mä en ole vieläkään saanut sanaa suustani tämän sun tilanteen kanssa. Monta kertaa olen aloittanut jotain kirjoittamaan ja pyyhkinyt pois kun en ole saanut muotoiltua oikein. Toi oli vaan niin epäreilua. Olin niin onnessani, kun näin, että sulle oli plussa tullut. Meillä kun alkaa tämän kierron jälkeen yk 11 (elokuussa oli kk tauko loopin takia), niin ainakin luulin ymmärtäneeni, miten onnelliseksi plussa tekee pitkän yrityksen jälkeen. Todella suolainen muistutus siitä, että se plussaaminen ei ikävä kyllä aina riitä siihen vauvan saamiseen :sad001 Ja hattua nostan, miten sait itsesi takaisin kasattua. En tiedä mitä teen jos pitkän yrityksen jälkeen tulisi plussa ja se vietäisiin pois :sorry:

Mun sydämeen ja sieluun kyllä sattuu, ku tuolla 2021 käydään vain pyörähtämässä tai jos ei tyyliin ekasta kierrosta tuu mitään, niin se on ku ois maailmanloppu. No ei ny ihan, mut silti :sorry:
Ja oon kyllä toisten plussista onnellinen, mut sit tekis mieli heittäytyä maahan itkupotkuraivareihin, et miks tää on niin hiton vaikeaa :bag::arghh: Niin siksi tää on parempi paikka myös itselle, koska on kohtalontovereita.
Toivon kyllä plussaa kaikille täydestä sydämestä :Heartpink

Move, toivottavasti siellä vuoto loppuu pian! Sinunkin tapaus sattui sydämeen. Oisin niin toivonut, että olis tarrattu lujaa kiinni :Heartpink

Noaidin ultra lienee ohi. Toivottavasti siellä oli hyviä kuulumisia :angelic:

Tonninsetelille tervetuloa. Mäkin vaan tukin tänne :rolleyes:

ON-
Vähän turhan paljon tulee kuulosteltua omaa oloa. Illalla Vähän menkkajuilintaa, nyt ei mittää. Tissien sivuilta aamulla pakotti hetkellisesti. Siinäpä ne :grin
Mut osaan myös olla kuulostelematta.
Pian lähetään rinteeseen ja sen jälkeen pienet after siitä, omalla mökillä kaksin ofkoors.
Oon kyllä pörpötelly nyt koko viikon, muutama per ilta. Toivottavasti tuollasista ei oo haittaa, lähinnä kiinnittymisen kannalta. Jos on niin ei voi mittää :rolleyes:

Mukaan vaan Tonninseteli, kyllä tänne mahtuu :happy: toivottavasti lääkkeet auttaisi.

Kiva myös kun Kaakkuri kävi pyörähtämässä, ei minusta oo mitään pahaa siinä jos käy lueskelemassa kuulumisia ja kertomassa omia kuulumisia :cat:

toivottavasti Moven vuodot loppuu pian :sorry:

Myös toivon että Noaidilla hyviä uutisia ultrasta :happy:

Myyrämatikainen, huomenna ois myös lähtö mökille ja laskemaan. Oon ajatellut että varmaan tekee ihan hyvää loman pitäminen ja muutamat saunasiiderit iltaisin :grin vaikka en varmaan osaa myös olla kuulostelematta oloja...

On- eilen oli muutama pistävä kipuhetki joka nyt voi olla mitä vaan. Flo ennustaa ovista tälle päivää niin jotenkin yritän toki siihen liittää ne kivut. Tosiaan talviloma alkaa huomisen työpäivän jälkeen ja tätä on kyllä odotettu. :happy:

Tonninseteli, me ei myöskään olla varsinaisissa lapsettomuushoidossa. Keskenmenotutkimuksissa ollaan käyty, kun niitä on tässä reilu parin vuoden yrityksen aikana ollut useita.

Toivottavasti tuosta lääkkeestä on apua, ja että myöskin tiputtelu loppuisi. :)

Tervetuloa :Heartred mä oonkin käynyt lukemassa 2019 ryhmässä sun viimeisimpiä viestejä ja toivonut että löydät myös tänne kirjoittelemaan :)

Tonninseteli, me ei myöskään olla varsinaisissa lapsettomuushoidossa. Keskenmenotutkimuksissa ollaan käyty, kun niitä on tässä reilu parin vuoden yrityksen aikana ollut useita.

Toivottavasti tuosta lääkkeestä on apua, ja että myöskin tiputtelu loppuisi. :)

Lääkkeet ainakin lussautti ennestäänkin olemattomat tissit :hilarious:

Mä istun tässä vielä kotipihassa autossa vähän monttu auki että mitä helkkaria täällä tapahtuu. Sain irrotuspiikin, mutta mun follit (kyllä folliT, niitä on kaksi!!!) On vielä liian pieniä irroitettavaksi. Nyt eletään taas jännän äärellä, jos hyökkää O+ ennen lauantaita tai lauantaina, niin menee kierto hukkaan. Jos en vielä lauantaina ole saanut O+ niin sunnuntaina aamulla piikki ja maanantaina inssiin. Voi kun ei menis ohi :smiley-angelic001

Mä istun tässä vielä kotipihassa autossa vähän monttu auki että mitä helkkaria täällä tapahtuu. Sain irrotuspiikin, mutta mun follit (kyllä folliT, niitä on kaksi!!!) On vielä liian pieniä irroitettavaksi. Nyt eletään taas jännän äärellä, jos hyökkää O+ ennen lauantaita tai lauantaina, niin menee kierto hukkaan. Jos en vielä lauantaina ole saanut O+ niin sunnuntaina aamulla piikki ja maanantaina inssiin. Voi kun ei menis ohi :smiley-angelic001

Oi mikä onni, jos tulisikin kaksoset :angelic::love7

Takaisin