Otakste mut tänne?
En oikeesti enää tiedä mihin kirjottelisin! Aloitettiin siis yritys toukokuussa 2020, mutta koska oon "ongelmatapaus" (jatkuvaa vuotelua yms.) niin löysin enemmän kohtalotovereita 2019 ryhmästä ja sieltä nyt on kohtalotoverit jo vähentyneet plussanneiden puolelle, kuten kuuluukin ja onnellinen olen heidän puolestaan tietenkin
2020 oli silloin meidän aloituksen aikaan aika samassa tilanteessa kuin 2021 nyt, tuntui, että kaikki plussaa ja itse en kuulunut siihen ryhmään

Nyt tuo 2021 on varsinainen sota-tanner ja jos sielä ei tapella, niin sielä plussataan. 2019 ryhmä taas on jo hyvin hiljainen, enkä ole vielä hoidoissa niin ei jaksaisi siellä vaan omanapailla kun osaa muille oikein mitään kommentoida aiheesta.
Viime viikolla alkoi lääkitys hyperprolaktinemiaan (jep, maitoa rintamuksesta ilman lapsia), ja eilen taas pistin kolmisensataa gynelle kun tiputtelua on TAAS. Tämä gyne oli joku lapsettomuus pro, joka vetää ihan konferensseja aiheesta. Oli sitä mieltä, että nyt on tutkittu päästä varpaisiin (viime elokuussa siis Naistenklinikalla kolposkopia, koepalat, papat, HPV, Loop-hoito ektopiaan ja nyt tuo pään magneettikuva ja prolaktiini), mitään vikaa ei ole, jatka lääkitystä ja tuut raskaaksi. Jaha

Eilisessä ultrassa (kp19) limakalvo 9mm, johtofolli 15mm. Tuo prolaktiini on mulla kutistanut menkat 1,5-2 päiväisiksi ja ovulaatio tulee miten sattuu. Eli ehkä pari kiertoa katsellaan miten lääke vaikuttaa, mutta toiveikas olen! Nyt kun vuotelu vaan ei alkaisi uudestaan.
Nälkävuositeksti kertoo, että pakko päästä jollekin puhumaan näistä asioista