Raskaaksi 2020

Ei ollut karannut, mutta isoin oikealla oli jo 25mm..onkohan se sit liikaa ja huono... Ehdin jo googlettaa että noin iso voi olla ylikypsä ja viallinen..
Sitten oli tämän lisäksi yksi 14mm oikealla ja vasemmalla 2 x 11mm..
Ja limakalvo vasta 6.9mm :sorry: ei ole suuret odotukset mut katsotaan. Jännä, että luget alkaa vasta sunnuntaina o_O eli dpo4 :woot: eikö pitäis viim dpo3 alkaa... Lääkäri laski että "neljän päivän päästä", luulikohan että nyt on torstai :hilarious: vai olenko itse nyt sekaisin. Tärppikierrossa alotin jo dpo2, silloin julkinen sanoi varmaan vahingossa yhden päivän liian aikaisin.
Nyt yksityisellä oli se ero julkiseen, että tuolla piti/sai maata muutama minuutti paikoillaan ennen ylösnousua.
Miehen tulos sentään oli erinomainen :)
Oho sepä on kasvanut! Voiko tohon limikseen vaikuttaa mitenkään? Oispa se riittävä!
Jännä kun meillä julkisella saa hetken pötköttää siinä, mutta itse en koe sitä yhtään miellyttävänä joten hyppään alas heti kun saan siihen luvan. :p

Ei ollut karannut, mutta isoin oikealla oli jo 25mm..onkohan se sit liikaa ja huono... Ehdin jo googlettaa että noin iso voi olla ylikypsä ja viallinen..
Sitten oli tämän lisäksi yksi 14mm oikealla ja vasemmalla 2 x 11mm..
Ja limakalvo vasta 6.9mm :sorry: ei ole suuret odotukset mut katsotaan. Jännä, että luget alkaa vasta sunnuntaina o_O eli dpo4 :woot: eikö pitäis viim dpo3 alkaa... Lääkäri laski että "neljän päivän päästä", luulikohan että nyt on torstai :hilarious: vai olenko itse nyt sekaisin. Tärppikierrossa alotin jo dpo2, silloin julkinen sanoi varmaan vahingossa yhden päivän liian aikaisin.
Nyt yksityisellä oli se ero julkiseen, että tuolla piti/sai maata muutama minuutti paikoillaan ennen ylösnousua.
Miehen tulos sentään oli erinomainen :)

Toivotaan parasta :smiley-angelic001

Oho sepä on kasvanut! Voiko tohon limikseen vaikuttaa mitenkään? Oispa se riittävä!
Jännä kun meillä julkisella saa hetken pötköttää siinä, mutta itse en koe sitä yhtään miellyttävänä joten hyppään alas heti kun saan siihen luvan. :p

Eikai, mutta ehkä se voi hieman kasvaa tässä vielä, ja kai lugesteronit tulee sitä lisää. Joo oli se vähän outoa mutta makoilin kunnes lääkäri päästi alas :grin ja siis 6mm täytyy limis olla vähintään. Yleensä mulla ollut n. 8mm.

Voi kuinka pidän sulle peukkuja jannn :angelic:
Onks meitä muita piinailijoita?

Täälä ovistesti oli jo tänään haalistunut. Plussa oli eilen, joten tänään kait dpo 0. Tästä se lähtee!! Plussatuulia kaikille :smiley-bounce016

Mulla on nyt hyvä fiilis, joku tai jotkut plussaa :) en tosin usko että itse plussaan :bag:

Mulla on nyt hyvä fiilis, joku tai jotkut plussaa :) en tosin usko että itse plussaan :bag:
En usko iteastäni myöskään.

Nyt on kyllä alkanu menkkamaiset juilinnat, jotka säteilee vähän alaselkään. Mut eiköhän se oo terolutin sivuvaikutuksia :hilarious:

Kyllä jonkun nyt on pakko :wink Mulla ei kyllä myöskään ole omalta osalta kovin korkeat odotukset, mutta aina sitä toivoo :rolleyes:

Mä haluisin kyllä ne luget alottaa lauantaina enkä sunnuntaina :bored: perjantainakin varmaan voisi o_O mut ehkä sit la..eikös tärkeintä ole, että folli puhkeaa. Vieläkin jomottelee, ei niin paljoa kuin eilen. Saas nähdä koveneeko kivut kun tuo 25mm puhkeaa :wtf::p

Mietiskelin, miten yli 2senttinen pallukka saa tarrattua alle senttiseen limakalvoon o_O vaikka ei kai se kokonaan pureudu sinne sisälle.. ja ehkä se itse folli on pienempi siellä 25mm kuoren sisällä :wideyed:

Tänään vilkaisin omakantaa, niin lähete oli käsitelty 1.3 ja 3kk sisällä ensikäynti.

Sit luki et lähetteen perusteella ehkä suoraan ivf-jonoon. Eli koska mies on ollu aiemmin hoidoissa ja hänen poika on ivf tai icsi.

Mä sain tänään sen rautatiputuksen, vielä ei oo väsymystä kummempaa. :bag: Huomenna 9:40 sit klinikan aika ja meen sinne vaikka hammasta purren ja kylvetän itseni jossain panadol liejussa ettei se kuume nouse. :dead::hilarious:

Nyt hurjasti piinailijoille onnea takamuksille ja plussatuulia, toivottavasti liityn perjantaina joukkoonne. :smiley-angelic001

Mä sain tänään sen rautatiputuksen, vielä ei oo väsymystä kummempaa. :bag: Huomenna 9:40 sit klinikan aika ja meen sinne vaikka hammasta purren ja kylvetän itseni jossain panadol liejussa ettei se kuume nouse. :dead::hilarious:

Nyt hurjasti piinailijoille onnea takamuksille ja plussatuulia, toivottavasti liityn perjantaina joukkoonne. :smiley-angelic001

Onko huomenna siis vain ultra? Ei inssiä?

Miltä sun testit näytti tänään? Vai menikö ne ohi multa o_O
Ei mennyt, en ollut vielä postannut. :) Siinä on Ekassa tän päivän liuska ja Digi, alemmassa eilisen ja tän päivän Digi.

IMG_20210310_195311.jpg IMG_20210310_195335.jpg

Onpa outoa ettei tummene, tai onhan se vähän. Ehkä tulee pikaplussa! Jos folli on vähintään 18mm niin pyydä irrotuspiikki ja inssi perjantaina :rolleyes: T. jannn foorumilääkäri
Kiitos foorumilääkärille! :grin joo, pyydän kyllä piikkiä koska muutoin se on ihan varma että menee ovis viikonlopulle!

Takaisin