Oho sepä on kasvanut! Voiko tohon limikseen vaikuttaa mitenkään? Oispa se riittävä!Ei ollut karannut, mutta isoin oikealla oli jo 25mm..onkohan se sit liikaa ja huono... Ehdin jo googlettaa että noin iso voi olla ylikypsä ja viallinen..
Sitten oli tämän lisäksi yksi 14mm oikealla ja vasemmalla 2 x 11mm..
Ja limakalvo vasta 6.9mmei ole suuret odotukset mut katsotaan. Jännä, että luget alkaa vasta sunnuntaina
eli dpo4
eikö pitäis viim dpo3 alkaa... Lääkäri laski että "neljän päivän päästä", luulikohan että nyt on torstai
vai olenko itse nyt sekaisin. Tärppikierrossa alotin jo dpo2, silloin julkinen sanoi varmaan vahingossa yhden päivän liian aikaisin.
Nyt yksityisellä oli se ero julkiseen, että tuolla piti/sai maata muutama minuutti paikoillaan ennen ylösnousua.
Miehen tulos sentään oli erinomainen :)
Jännä kun meillä julkisella saa hetken pötköttää siinä, mutta itse en koe sitä yhtään miellyttävänä joten hyppään alas heti kun saan siihen luvan.
ei ole suuret odotukset mut katsotaan. Jännä, että luget alkaa vasta sunnuntaina
eikö pitäis viim dpo3 alkaa... Lääkäri laski että "neljän päivän päästä", luulikohan että nyt on torstai
vai olenko itse nyt sekaisin. Tärppikierrossa alotin jo dpo2, silloin julkinen sanoi varmaan vahingossa yhden päivän liian aikaisin.

perjantainakin varmaan voisi