Raskaaksi 2020

No kyllä, ihan just siinä hilkulla! Mä en oo varmaan koskaan saanu ees noin tummia viivoja!
Oho :wideyed: on kyllä jännä miten erilailla noi muodostuu. Mulla on aina ihan kirkuvan tumma, kun oviksen aika on ..
Nyt oon kyllä hyvillä mielillä, kun ollaan talleteltu ja tänään vielä ehtii :angelic::angelic:

IMG_20210309_122636.jpg

Huoh ei vielä. :finger::grumpy::shifty:

Kiitti :nailbiting:
Joo just tuo sama mielikuva tuli eilen :laughing021
Ja tais olla itseasiassa edellisessäkin kierrossa.

Tää viikko kyllä menee helposti, mut ens viikko on varmasti superpiinailua. Mut toivo ei oo kovin korkealla, vaikka tässä nyt on talleteltukin aika aktiivisesti.
Parempi ajatellakin, niin pessimisti ei pety niin pahasti :hilarious:

Jannn, kuinka aikasin miehes toimittaa tavaransa, jos inssi on milloin? Oon jotenkin ajatellu et tää tapahtuis samana päivänä.

Parisen tuntia ennen ku mä meen ni mies menee :)

Limoista, luomuna mulla ei pahemmin limaile, joskus enemmän, joskus en bongaa yhtään. Gonalin kanssa voi monta päivää limailla/tulla kirkasta limaa, ei tää vielä kovin paksua ole.. mutta yleensä se sitten loppuu ovikseen. Nyt onkin ollu jotenkin ohkasempaa limaa kuin yleensä o_O Vai kuvittelenko..oispa nyt töiden jälkeen tummempi liuska :smiley-angelic001

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin :)

tilasin raskauskeijulta parit pregcheckit sitä varten, et voi testata ton hcg laskun. se kuitenkin näytti niin selvän viivan jo dpo14. lisäks tilasin lisää cb digi ovistestiä. nyt vaan odotellaan vuodon loppua, neljäs päivä kunnon vuotoa ja aika runsasta on vielä. onneks kivut on käytännössä loppunu.

tilasin raskauskeijulta parit pregcheckit sitä varten, et voi testata ton hcg laskun. se kuitenkin näytti niin selvän viivan jo dpo14. lisäks tilasin lisää cb digi ovistestiä. nyt vaan odotellaan vuodon loppua, neljäs päivä kunnon vuotoa ja aika runsasta on vielä. onneks kivut on käytännössä loppunu.
Vuoto on perseestä, mutta hyvä että kipuja ei enää oo!

Nyt on niin kovia ja lupaavia kipuja oikealla että eiköhän se inssi ole huomenna. Parin tunnin päästä liuskaa :nailbiting:

Ei montaa tuntia menny, että olikin jo plussa :smug: Tänään vielä talletellaan ja sit piinailemaan! :happy093Tosin varmaan vielä käytän ton viimesen ovistestin illalla, josko olis vielä tummempi :smiley-ashamed005 tämän toki lasken jo plussaksi

Liitteet

• AC8F08CF-3A61-41CC-84AF-60F4488195CD.jpeg
    AC8F08CF-3A61-41CC-84AF-60F4488195CD.jpeg
    10.9 KB · Katsottu: 130
Jee Maiconii pääsee jo piinailemaan :hello2

Äh ei ollut tikku vielä kirkuva vaikka oisin voinut kuvitella että olis :wtf::mad: aika sama kuin aamulla. Illalla vielä yks ennen aamua... Toiv ei munat oo karannut jos tikut ei toimi..

Jee Maiconii pääsee jo piinailemaan :hello2

Äh ei ollut tikku vielä kirkuva vaikka oisin voinut kuvitella että olis :wtf::mad: aika sama kuin aamulla. Illalla vielä yks ennen aamua... Toiv ei munat oo karannut jos tikut ei toimi..
Mä tiiäkkö mietin tässä ihan samaa että toivottavasti munat ei oo karanneet, kun jomottaa ja vihloo mut tikku ei tummu! :wacky:

Mulla myös jo vähän vihloo, tosin molemmin puolin :pompus: Toivoisin että tulisi ovis taas oikealta (tosin viime kierrossakin tuli oikealta ihan todistetusti), kun en tosta vasemmasta puolesta oikein ota selvää..

Mulla myös jo vähän vihloo, tosin molemmin puolin :pompus: Toivoisin että tulisi ovis taas oikealta (tosin viime kierrossakin tuli oikealta ihan todistetusti), kun en tosta vasemmasta puolesta oikein ota selvää..
Mulla tuli kaks viimeisintä vasemmalta molemmat! Nyt tulossa oikealta. :woot:

Takaisin