Raskaaksi 2020

Mä mietin että onkohan mullakin kierto ihan sekasin tai ainakin on ihan kummallinen :bored: Viime viikolla kp 8 aikoihin oli niin selvät ovisoireet mutta en millään jaksa uskoa, että olisi voinut olla niin aikaisin.. Tänään kp 11 ja ei mitään ovikseen viittaavaa ja testiviivakaan ei yhtään tummu. Toisaalta Flow ennustaa ovista vasta perjantaille niin vielähän tässä ehtii, yleensä mulla se viiva vahvistuukin tasavahvaksi ihan yhtäkkiä. Todennäköisesti vaan kuvittelin viime viikolla ne oireet

Onnea kaikille oviksen metsästäjille! ja tietty r-plussan myös :smiley-angelic001

mua jännittelee tää viikko, kun poika aivasteli aamulla kovasti, et tuleeko kipeeksi ja sit menee mönkään miehen labrat ja meidän ensikäynti :arghh: no, onneks perjantaihin on aikaa eikä muita flunssaoireita oo näkyny...

Move88: Toivotavasti oli vain jotain yksittäistä aivastelua! Tää aika ei kyllä ole helppo noiden lievien oireiden kanssa. Meillä talvisin yhden lapsen nenä vuotaa vakiona etenkin näin kovemmilla pakkasilla.

Onnea kaikille oviksen metsästäjille! ja tietty r-plussan myös :smiley-angelic001

mua jännittelee tää viikko, kun poika aivasteli aamulla kovasti, et tuleeko kipeeksi ja sit menee mönkään miehen labrat ja meidän ensikäynti :arghh: no, onneks perjantaihin on aikaa eikä muita flunssaoireita oo näkyny...
Meillä aivastellaan ihan ympäri vuoden, sekä mies että minä. Se on ollut koronan aikana raastavaa kun pientä nuhaisuutta on ihan 24/7. Molemmilla todennäköisesti johtuu allergioista ja siitä kun meillä on niin kylmä asunto. :grumpy: toivotaan että teillä menee nopeaan ohi!

Kiitos @Elea82 ja @Noaidi . toivotaan tosiaan et selvitään terveenä. tää korona on kyllä niin rasittava, kun näitä flunssaoireita voi olla ihan muistakin syistä ku flunssasta johtuen. allergiakautta odotellessa taas :rolleyes:

Voi itkut näitä mun ruokahimoja; eilen olisi ollut ihan pakko saada sushia ja nyt yritän saada viilennettyä nyt heti eikä kohta mandariineja pakastimessa :laughing021

Voi itkut näitä mun ruokahimoja; eilen olisi ollut ihan pakko saada sushia ja nyt yritän saada viilennettyä nyt heti eikä kohta mandariineja pakastimessa :laughing021

Meinasitkos sitä raskaustestiä tehdä jossain vaiheessa...? :grin

Meinasitkos sitä raskaustestiä tehdä jossain vaiheessa...? :grin

Eiköhän tämä vaan oo kropan kieroa mielen härnäämistä o_O Nyt kp 27 eli jos nyt niin ihmeellisesti olisi, ettei menkkoja loppuviikosta näy niin josko sitten. Alamahalla painontunnetta ja liikkuessa hengästyttää, mutta nämäkin varmaan vaan menkkoja enteilevät.

Nyt olen vaan tyytyväinen, kun kierto ei jäänyt ainakaan ihan niin lyhyeksi kuin pelkäsin :)

Harvakseltaan kirjoittelin tänne mutta kerronpa meidän tilanteen.

yritystä melkein vuosi takana ja tuloksena yksi keskenmeno. Ikää alkaa olla jo ja lapsiakin on monta :) viime viikolla vanhin lapsista toi ensimmäisen poikakaverin kotiin näytille. Se oli jokin käännekohta mun elämässä ja päätettiin lopettaa yrittäminen. Nauttia siitä kun lapset kasvaa koko ajan isommaksi ja odotetaan innolla mitä elämä tuo tullessaan siinä samalla.

Onnea kaikille yritykseen.

p.s mulla olisi reilu 100 ovistestiä ylimääräisenä + muutama raslaustesti. Voisin ne myydä edullisesti jollekin tarvitsevalle :)

Outo, julmettu alaselän särky toikin vauhdilla uuden kierron tullessaan :banghead: Ennen ei selkä ole särkenyt, joten onneksi en sentään ole sitä missään liukastellessa loukannut vaan ilmeisesti sekin nyt sitten vaan uusi menkkaoire.

Toivottavasti noi selkäkivut on nyt vaan tän kerran eikä tule menkoille tavaksi!

Meikä on nyt saanut ovistestiin 3 päivää perättäin vlkkkuvaa hymynaanaa eli LH kohoamassa. Yleensä on vaan yks vilkkupäivä ja sitten ovis. Ja päivällä tuli aamulla paperiin vessassakäydessä vähän pinkkiä. Voiko oviksesta tulla vuotoa? Ei oo koskaan aiemmin tullut. Mutta tää nyt on jännä kierto muutenkin kun eka kkm:n jälkeen että kattellaan :dontknow

Toivottavasti noi selkäkivut on nyt vaan tän kerran eikä tule menkoille tavaksi!

Meikä on nyt saanut ovistestiin 3 päivää perättäin vlkkkuvaa hymynaanaa eli LH kohoamassa. Yleensä on vaan yks vilkkupäivä ja sitten ovis. Ja päivällä tuli aamulla paperiin vessassakäydessä vähän pinkkiä. Voiko oviksesta tulla vuotoa? Ei oo koskaan aiemmin tullut. Mutta tää nyt on jännä kierto muutenkin kun eka kkm:n jälkeen että kattellaan :dontknow
Voi tulla, se on myös ihan normaalia että voi tulla pikkuisen verta oviksen yhteydessä!

Kiitos❤️ Mies epäili josko olisi kemiallinen tai varhainen, kun hän usein aavistelee asioita ennakkoon ja oli varma raskaudesta. Oli niin tai näin niin katse nyt eteenpäin.

Mulla on usein plussa tullut juuri tuollaisista oviksista, joissa muutama tippa verta tullut. Toivottavasti se lupailisi hyvää teillekin!

Mulla oli keskeytyksen jälkeen ensin muistaakseni viittä vilkkuvaa päivää, josta vähitellen väheni ne kunnes ei ollut enää kuin ehkä 3. Toki riippuu niin paljon siitäkin, millon alkaa testailemaan :) oon kans ymmärtänyt, että voi tulla vuotoakin joskus oviksesta. Toivottavasti lupailee hyvää!

onneks ainakin toistaiseksi ollaan terveenä, mies menossa tänään labroihin :) perjantaina sit lääkäri :smiley-angelic001

tänään mennään kp9 ja pikkuhiljaa alkaa olla olo että oviskin joskus tulee. kohta voi alkaa tallettelemaan :dance011

Täällä tänään kp 13 ja toivon että lähipäivinä tulisi ovisplussa. Aamulla oli tutkimusten yhteydessä ultra ja siellä oli yksi sopivan kokoinen johtofollikkeli, joka saattaa lähipäivinä irrota. Limakalvo näytti myös hyvältä eli toivotaan että se ovis sieltä tulis :smiley-angelic001

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin! :Heartred

Koitin tossa kattella että oisko raskaaksi -21 ketjua missään, mut ei ollu:woot: niin hyppään sit sekaan tänne :greet025

Täällä näyttää siltä, että 4 päivää vilkkuva hymynaama vaihtuu menkoiksi :wideyed:
12 päivää sitten oli vielä ultrassa munasarjat ihan hiljaset, niin aloin tikuttaan siitä 5 päivän päästä ja tyhjää olikin ensin.
Eli joko on nyt joku vuotohäiriö alkamassa/turbo-ovulaatio, jossa extravuotoa tai sitten ihan alkavat menkat ja ovuloimaton kierto.

Takaisin