Raskaaksi 2020

Amandatt, ootko testannut tänään? :grin

Täällä aamu herätti varovaisia toiveita, testi Sofin herkkä puikko, mutta ei ole ainakaan mulle antanut tähän mennessä mitään aiemmin... oon näitä kuitenkin jo 7 tähän asti ehtiny kokeilla :hilarious: Dpo11 ja kp26/27-29 tänään. Jännittää kun en oo aiemmin juuri testaillut hyvissä ajoin, niin ei voi yhtään tietää miten käy vielä. Eka kuva aikalailla parin minuutin kohdalla ja toinen 5min kohdalla.

Oijoi, nyt on kyllä oikein lupaavat viivat varsinkin tossa 5 min kohdalla :happy119 Nyt toivotaan tarraisia tuulia <3

Täällä aamu herätti varovaisia toiveita, testi Sofin herkkä puikko, mutta ei ole ainakaan mulle antanut tähän mennessä mitään aiemmin... oon näitä kuitenkin jo 7 tähän asti ehtiny kokeilla :hilarious: Dpo11 ja kp26/27-29 tänään. Jännittää kun en oo aiemmin juuri testaillut hyvissä ajoin, niin ei voi yhtään tietää miten käy vielä. Eka kuva aikalailla parin minuutin kohdalla ja toinen 5min kohdalla.
Oi vau nyt on kyllä hienot viivat! Pysyispä kiinni!

On: Mä oon nyt tehnyt noita RFSU herkkiä eilen ja tänään. Ihan jotain tositosi pientä olen havaitsevinani tämän päiväisessä puikossa. Tänne en siitä vielä kuvaa laita koska on vielä niin huomaamaton että laadun mennessä kuvamuotoon peruna siitä ei saisi mitään selkoa enää. Odotellaan vielä pari päivää vahvistuisiko viivat. :)

Daiya, sulla on jo tosi hienot viivat! Toivotaan että vahvistuu :happy:

Mulla vähän sama kun Noaidilla, olin toissapäivänä havaitsevani jotain haamun alkua mutta en viitsi kuvaa laittaa, kun ei siinä varmasti mitään tänne asti näkyisi. Toki niitä on silti aina kiva yhdessä tiirailla vaikka mitään ei kunnolla näkyisi! :joyful: Mä en eilen tai tänään ole uskaltanut testata :nailbiting:

Mä oon melko kriittinen testien suhteen, mutta tuo näyttää kyllä hyvälle! Toivottavasti tarraa nyt oikein lujasti kiinni❤️

En nyt tiedä näkyykö tässä mitään mutta sain äsken tälläsen. En nyt vielä kyllä innostu sen enempää, mutta on ainakin vahvempi kun toissapäivänä :dontknow
E38ACC7A-1FE8-4C41-A99D-A155B33E7B83.jpeg

En nyt tiedä näkyykö tässä mitään mutta sain äsken tälläsen. En nyt vielä kyllä innostu sen enempää, mutta on ainakin vahvempi kun toissapäivänä :dontknow
View attachment 98821

Näkyy näkyy! :happy093
Mulla oli dpo 10 lähes tuommoinen, niin hyvältä näyttää :happy093.
Nyt ei muuta kun toivotaan, että tää olis se the kierto ja pikkukamu olis tiukasti kiinni :happy:

Täällä muuten rv 23+1, hui miten aika juoksee :shy: Oloja kyllä verottanut raskausajan anemia, johon aloitin vasta pari päivää sitten rautakuurin ja oon sairaslomalla seuraavat pari viikkoa, voi olla et vielä sittenkin jatkuu loma, jos olo ei ala kohenemaan. Aika hullua olla jo täällä saakka, niin kovasti toivoisin kaikille muillekin sitä vauvelia sinne mahaan mellastamaan :love017
Eikä täälläkään enää montaa ole jäljellä, mut muutamia tuttuja ja siksi kiva seurailla myös teidän kuulumisia. Itse auttoi silloin nää pidempään yrittäneiden ryhmät paljon :hug013

Näkyy näkyy! :happy093
Mulla oli dpo 10 lähes tuommoinen, niin hyvältä näyttää :happy093.
Nyt ei muuta kun toivotaan, että tää olis se the kierto ja pikkukamu olis tiukasti kiinni :happy:

Täällä muuten rv 23+1, hui miten aika juoksee :shy: Oloja kyllä verottanut raskausajan anemia, johon aloitin vasta pari päivää sitten rautakuurin ja oon sairaslomalla seuraavat pari viikkoa, voi olla et vielä sittenkin jatkuu loma, jos olo ei ala kohenemaan. Aika hullua olla jo täällä saakka, niin kovasti toivoisin kaikille muillekin sitä vauvelia sinne mahaan mellastamaan :love017
Eikä täälläkään enää montaa ole jäljellä, mut muutamia tuttuja ja siksi kiva seurailla myös teidän kuulumisia. Itse auttoi silloin nää pidempään yrittäneiden ryhmät paljon :hug013

Mulle tulee aina niin hyvä mieli kun käyt kertomassa kuulumisia! Ihanaa että teillä menee kuitenkin pääsääntöisesti hyvin ja vauva jaksaa kasvaa mukana, vaikka vähän anemia vähän ottaakin koville. :Heartbigred

Mulle tulee aina niin hyvä mieli kun käyt kertomassa kuulumisia! Ihanaa että teillä menee kuitenkin pääsääntöisesti hyvin ja vauva jaksaa kasvaa mukana, vaikka vähän anemia vähän ottaakin koville. :Heartbigred

Joo siellä hän heiluu, super vilkas tapaus, vaikka äiti onkin ihan kuollut :hilarious:
Jännityksellä odottelen vielä teidän plussia :nailbiting::rolleyes:

Täytyy nyt kuitenkin katsoa rauhassa, mulla nää rfsu:n punaset testit on toimineet aina täysin oikein mutta tiedän että monilla ne on taas näyttänyt räikeääkin viivanpaikkaa :nailbiting:

Kyllä siellä jotain näkyy amandatt! Myös daiyalla näkyy selvästi! Nyt jos päästäisiin me loputkin täältä tonne odottajien ryhmiin :rolleyes:.

Omanapaa sen verran että eilen illalla nukkumaan mennessä hirveä olo, melkein piti käydä oksentamassa. Myös alavatsalla tosi kovat kivut ja olin aivan varma että aamulla alkaisi menkat. Ei oo toistaiseksi näkynyt.

Tän aamun testit :angelic: säästelen vielä digiä, joko huomenna tai lauantaina se jos ei vuoto ala! Onneksi on kertynyt kaappiin arsenaalia ihan huomaamatta, niin saa testailla tässä vaikka joka aamu hetken aikaa :hilarious:

Liitteet

• 4205DF97-CA0F-49DE-981C-7D73744C3EDB.jpeg
    4205DF97-CA0F-49DE-981C-7D73744C3EDB.jpeg
    14 KB · Katsottu: 131
Täytyy nyt kuitenkin katsoa rauhassa, mulla nää rfsu:n punaset testit on toimineet aina täysin oikein mutta tiedän että monilla ne on taas näyttänyt räikeääkin viivanpaikkaa :nailbiting:

Voi mä niiiiin toivon että saisit pysyvän plussan nyt! :Heartred

Tännekin puolelle vielä pahoittelut Amandatt :Heartred

Ja anteeksi jos käännän veistä haavassa :sorry: mutta tänään olis pitänyt varmaan tätin kurvailla paikalle, ei ainakaan vielä näy :love7 miehelle kerroin vasta nyt testeistä, kun sain ihan selkeät viivat. Ja sille kiikutin vaan yhden testin :grin Ei tiedä mitään tästä testihulluudesta... ja hyvä niin :laughing014

Liitteet

• 66E400FF-67C3-4346-BCAE-EA108B235DB9.jpeg
    66E400FF-67C3-4346-BCAE-EA108B235DB9.jpeg
    18.8 KB · Katsottu: 135
Tännekin puolelle vielä pahoittelut Amandatt :Heartred

Ja anteeksi jos käännän veistä haavassa :sorry: mutta tänään olis pitänyt varmaan tätin kurvailla paikalle, ei ainakaan vielä näy :love7 miehelle kerroin vasta nyt testeistä, kun sain ihan selkeät viivat. Ja sille kiikutin vaan yhden testin :grin Ei tiedä mitään tästä testihulluudesta... ja hyvä niin :laughing014

Et todellakaan käännä veistä haavassa :Heartred Ihana vain, että teille vihdoin tuli plussa! :happy: ja näyttää vahvistuvan tosi hienosti!

@amandatt haleja :Heartred

@Daiya onnea!! kyllä nyt on jo ihan leffaviiva!! :smiley-angelic003

täällä jännäillään dpo10-11. on ihan erilainen olo kuin muissa kierroissa, ja samoja oireita kun esikoisesta ennen plussaa (tissikipu, jalkasärky, kamala palelu, jatkuva pissahätä ja lievä huono olo), mutta en uskalla vielä elättää liikaa toiveita... sentään tiputtelu on vielä pysynyt poissa. meinasin testata maanantaina jos ei menkkoja näy :)

Laitan tännekin saman kuin tuonne plussaus puolelle eli:

Heei, täällä uusi kuumeilija :) minipillerit jääneet pois 13.1 eikä sen jälkeen oo menkkoja vielä kuulunut. Pillereiden aikaan jääneet menkat kokonaan pois ja aina aiemmin on aina tarkalleen viikon päästä samojen pillereiden lopetuksesta on menkat aiempina vuosina alkaneet. Viimesen viikon ajan oli rinnat äärettömän arat mutta muuten mitään oireita ei oo mihinkään suuntaan ollut.. Joten menkkoja odotellessa jotta sais kunnolla kierron ja päivien laskemisen käyntiin :) mutta tässä samalla jo fiilistelen teijän testailuja kun odottelen itse :)

Meillä siirtyi IVF hoito vielä kuukaudella eteenpäin. Kävin eilen jälkitarkastuksessa sekä suunnittelemassa seuraavaa IVF:ää.
HB on vaan 101 ja ferit 28 kkm:n vuodon takia, joten kropan pitää ensin toipua.
Ajattelin alkaa tikuttelemaan ovista viikon päästä. Ultrassa ei näkynyt vielä ollenkaan johtofolleja, että voi olla ovuloimaton kierros tämä eka kkm:n jälkeen.

Takaisin