Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei oo vielä o+, huomenna jos ei tuu niin menee kierto hukkaan
Ihanaa, oviksiatallettelun iloa ja tärppionnea!
meillä ois huomenna se lääkäriaika. no, lapselle nousi eilen kuume... ollaan menossa tänään koronatestiin, ja mies oli sattumalta eilen testissä oireettomana ja sai negatiivisen tuloksen, eli todennäkösesti on jotain ihan muuta. no, katotaan ehditäänkö saada tulos ennen lääkäriaikaa ja kuka sitten poikaa hoitamaan...
Täällä eilen tämmöstätalleteltu on! Mut teroja en uskalla aloittaa. Katotaan jos ei ny tästä tärppää niin ens kierrossa sit.
On, pojan koronatesti negatiivinen ja saadaan vaari vahtimaan huomenna lääkärin ajaksi. Kunhan nyt itse ollaan aamulla terveitämiehen siemennestetuloksetkin tuli ja kaikki oli viitearvoissa tai yli
huomenna kp11 ja tallettelut aloitettava!!
On, pojan koronatesti negatiivinen ja saadaan vaari vahtimaan huomenna lääkärin ajaksi. Kunhan nyt itse ollaan aamulla terveitämiehen siemennestetuloksetkin tuli ja kaikki oli viitearvoissa tai yli
huomenna kp11 ja tallettelut aloitettava!!
Joo siis ensikäynti lapsettomuusklinikalla miehen kanssa. :) kiitos! Toivotaan parasta!Onpa hyvä että tulos ehti tulla ja pääset lääkäriin! Ja peukkua myös miehen hyville tuloksille! Toivottavasti lääkäristä tulee vielä apuja, ymmärsinkö oikein siis että oli näihin asioihin liittyvä käynti?
Joo siis ensikäynti lapsettomuusklinikalla miehen kanssa. :) kiitos! Toivotaan parasta!
Ei näkynyt kuin että oikeassa paikassa on ja ruskuaispussi, mutta jospa oli vain liian aikaista.. ihmettelinkin miten neuvola antoi ajan nyt jo (5+6 heidän laskujen mukaan, omien mukaan 6+0), taisi mennä sillä tädillä laskut vähän sekaisin koska ensin puhui 6+5:stäsanoi kyllä että periaatteessa kaikki näyttää ihan hyvältä, mutta selkeää sykettä ei vielä nähnyt, joten ensi viikolla uudestaan, ja otetaan varalta verikokeilla hcg myös.
Mut jospa oli vain tosi aikaista! Mulle kävi niin et neuvolan laskut ei pitäneet paikkansa ja poika on 2 viikkoa pienempi, kun mitä neuvola oletti eli ovulaatio oli mulla vaan myöhään kun oli pitkä kiertokin. Tsemppiä odotteluun, se on niin piinaavaa!:bag:
Mutta toivon parasta
Täällä 25+3, aika menee nopeaan, olis vissiin jo pian aktivoiduttava ostamaan vauvalle kaukaloa ja vaunujakin...
Ja maha sen kun kasvaa![]()
Ei näkynyt kuin että oikeassa paikassa on ja ruskuaispussi, mutta jospa oli vain liian aikaista.. ihmettelinkin miten neuvola antoi ajan nyt jo (5+6 heidän laskujen mukaan, omien mukaan 6+0), taisi mennä sillä tädillä laskut vähän sekaisin koska ensin puhui 6+5:stäsanoi kyllä että periaatteessa kaikki näyttää ihan hyvältä, mutta selkeää sykettä ei vielä nähnyt, joten ensi viikolla uudestaan, ja otetaan varalta verikokeilla hcg myös.