Raskaaksi 2020

Ihanaa, oviksia :gen014 tallettelun iloa ja tärppionnea!

meillä ois huomenna se lääkäriaika. no, lapselle nousi eilen kuume... ollaan menossa tänään koronatestiin, ja mies oli sattumalta eilen testissä oireettomana ja sai negatiivisen tuloksen, eli todennäkösesti on jotain ihan muuta. no, katotaan ehditäänkö saada tulos ennen lääkäriaikaa ja kuka sitten poikaa hoitamaan...

Ihanaa, oviksia :gen014 tallettelun iloa ja tärppionnea!

meillä ois huomenna se lääkäriaika. no, lapselle nousi eilen kuume... ollaan menossa tänään koronatestiin, ja mies oli sattumalta eilen testissä oireettomana ja sai negatiivisen tuloksen, eli todennäkösesti on jotain ihan muuta. no, katotaan ehditäänkö saada tulos ennen lääkäriaikaa ja kuka sitten poikaa hoitamaan...

No voi itku, tämä on kyllä niin tylsää, kun nykyään saattaa pieni flunssakin perua kaikki suunnitelmat :banghead: Toivotaan ettei ole koronaa ja pääsette huomenna lääkäriin!

@move88 Toivottavasti on nega ja saatte tuloksetkin ajoissa ettei tarvitse perua aikaa.

Täällä alkoi menkat eli kp1. Ei venynyt kierto superpitkäksi, eli ei tarvii odotella hoitoja kun 29-30 päivä :)

Täällä eilen tämmöstä:p talleteltu on! Mut teroja en uskalla aloittaa. Katotaan jos ei ny tästä tärppää niin ens kierrossa sit.

Komeat viivat! Nyt vaan rutkasti tärppionnea!!

On, pojan koronatesti negatiivinen ja saadaan vaari vahtimaan huomenna lääkärin ajaksi. Kunhan nyt itse ollaan aamulla terveitä :smiley-angelic001 miehen siemennestetuloksetkin tuli ja kaikki oli viitearvoissa tai yli :love7 huomenna kp11 ja tallettelut aloitettava!!

On, pojan koronatesti negatiivinen ja saadaan vaari vahtimaan huomenna lääkärin ajaksi. Kunhan nyt itse ollaan aamulla terveitä :smiley-angelic001 miehen siemennestetuloksetkin tuli ja kaikki oli viitearvoissa tai yli :love7 huomenna kp11 ja tallettelut aloitettava!!

Onpa hyvä että tulos ehti tulla ja pääset lääkäriin! Ja peukkua myös miehen hyville tuloksille! Toivottavasti lääkäristä tulee vielä apuja, ymmärsinkö oikein siis että oli näihin asioihin liittyvä käynti?

Jee! Tosi hieno juttu! Toivottavasti käynti on antoisa ❤️

Onpa hyvä että tulos ehti tulla ja pääset lääkäriin! Ja peukkua myös miehen hyville tuloksille! Toivottavasti lääkäristä tulee vielä apuja, ymmärsinkö oikein siis että oli näihin asioihin liittyvä käynti?
Joo siis ensikäynti lapsettomuusklinikalla miehen kanssa. :) kiitos! Toivotaan parasta!

Joo siis ensikäynti lapsettomuusklinikalla miehen kanssa. :) kiitos! Toivotaan parasta!

Tuuhan kertoon sitten mitä lääkärissä kuului! :) Mulla ysiltä varhaisultra neuvolassa, apua :nailbiting: eilen vihloo niin koko päivän että olin jo varma että vuoto alkaa yöllä, ei onneksi oo tullut mitään. Kohtahan tuota on ainakin vähän viisaampi!

Ei näkynyt kuin että oikeassa paikassa on ja ruskuaispussi, mutta jospa oli vain liian aikaista.. ihmettelinkin miten neuvola antoi ajan nyt jo (5+6 heidän laskujen mukaan, omien mukaan 6+0), taisi mennä sillä tädillä laskut vähän sekaisin koska ensin puhui 6+5:stä :confused005 sanoi kyllä että periaatteessa kaikki näyttää ihan hyvältä, mutta selkeää sykettä ei vielä nähnyt, joten ensi viikolla uudestaan, ja otetaan varalta verikokeilla hcg myös.

Ei näkynyt kuin että oikeassa paikassa on ja ruskuaispussi, mutta jospa oli vain liian aikaista.. ihmettelinkin miten neuvola antoi ajan nyt jo (5+6 heidän laskujen mukaan, omien mukaan 6+0), taisi mennä sillä tädillä laskut vähän sekaisin koska ensin puhui 6+5:stä :confused005 sanoi kyllä että periaatteessa kaikki näyttää ihan hyvältä, mutta selkeää sykettä ei vielä nähnyt, joten ensi viikolla uudestaan, ja otetaan varalta verikokeilla hcg myös.

Mut jospa oli vain tosi aikaista! Mulle kävi niin et neuvolan laskut ei pitäneet paikkansa ja poika on 2 viikkoa pienempi, kun mitä neuvola oletti eli ovulaatio oli mulla vaan myöhään kun oli pitkä kiertokin. Tsemppiä odotteluun, se on niin piinaavaa! :nailbiting::bag:
Mutta toivon parasta :happy::Heartred
Täällä 25+3, aika menee nopeaan, olis vissiin jo pian aktivoiduttava ostamaan vauvalle kaukaloa ja vaunujakin... :smiley-ashamed004
Ja maha sen kun kasvaa :hilarious::rolleyes:

Mut jospa oli vain tosi aikaista! Mulle kävi niin et neuvolan laskut ei pitäneet paikkansa ja poika on 2 viikkoa pienempi, kun mitä neuvola oletti eli ovulaatio oli mulla vaan myöhään kun oli pitkä kiertokin. Tsemppiä odotteluun, se on niin piinaavaa! :nailbiting::bag:
Mutta toivon parasta :happy::Heartred
Täällä 25+3, aika menee nopeaan, olis vissiin jo pian aktivoiduttava ostamaan vauvalle kaukaloa ja vaunujakin... :smiley-ashamed004
Ja maha sen kun kasvaa :hilarious::rolleyes:

Ovis mulla on melko hyvin tiedossa, kun oli sattumalta gyne sopivasti muutamaa päivää ennen ja tikutin myös. Mutta senkin perusteella laskettuna on tosiaan aikaisintaan 6+0 joten aikaista... Eletään toivossa vielä :rolleyes:

Ihana kuulla että olet noin pitkällä jo! Aika menee siellä päässä jotenkin tosi nopsaa lopulta! :happy: Ihanaa kun pääset vaunu- ja kaukalo-ostoksille :joyful:

Oli varmaan vaan aikaista :) Mulla oli kerran myös varhaisultra neuvolassa jo viikoilla 6+0 (liian aikasin mun mielestä) ja ei sen perusteella myöskään pystynyt sanoa muuta kuin että on oikeassa paikassa ja ruskuaispussi näkyy. Parin viikon päästä näkyi ihan viikkoja vastaava ja sykekin näkyi hienosti :happy: Hyvä että sait uuden ajan!

Laitan nyt samat tarinat tänne kuin tuonne 2021-puolelle :)...

meillä ensikäynti siis lapsettomuusklinikalla takana. ensinnäkin, miehen siemennesteanalyysin tulokset oli hyvät, ainoastaan absoluuttinen nesteen määrä oli pikkasen vähäinen - mutta luultavasti menee tilanteen ja jännityksen piikkiin. toisekseen katsottiin vielä kerran ultralla ja mulla oli hyvä folli tuolla kasvamassa, epäili ovulaatiota suunnilleen maanantaille. nyt lisätoimenpiteenä mä käyn vielä hormonilabroissa (sekä loppu- että alkukierron verikokeet) ja tikutan oviksen. parin kierron päästä on se vuosikin mennyt, ja puhuttiin että jos ei labroista löydy mitään ja ovis tulee normaalisti, niin voidaan aloittaa inseminaatiot. katotaan siis vielä varmaan nää pari kiertoa ja noi labrat, ja sitten harkitaan noita hoitoja mikäli ei mitään vieläkään tapahdu.

Nyt siis menossa tokan lapsen yk12, kp11 ja elämäni eka ovistesti tehty :laughing002 ostin klinikalla myytävän clearbluen digitaalisen mittarin, ei tartte ainakaan tulkkailla kummempia. tossa siis vaan tyhjä tai hymynaama, ei mitään vilkuttelua jne. viiva sisällä näytti tänään tältä, tosiaan muutaman päivän päästä varmaan ovis.

edit. niin ja teroista vielä, lääkäri tosiaan ihmetteli aiemman gynen ohjetta ottaa jo kp14 alkaen niitä, kun he ohjeistaa aina vasta kolme päivää oviksen jälkeen... mutta tää kierto nyt ainakin mennään ihan ilman hormonilääkitystä, kun on tarkoitus ottaa noi hormonilabrat.

Liitteet

• 23ED3C3D-0E92-4B17-A731-A2735F5544FB.jpeg
    23ED3C3D-0E92-4B17-A731-A2735F5544FB.jpeg
    26.7 KB · Katsottu: 103
Muokattu viimeksi:
Takaisin