Tammenterho91
Puuhakas puhuja
Reggie, nyt sais olla tosiaan tosi kyseessä
vahvistumisia siis ja tsemppiä jännäilyyn 
omanapa,
Jep; kp1 ja yk4. Mieliala juuuurikin sitä mitä ennustin alkuviikosta viikonlopulle
nyt tosin helpottaa se, että tiesin tämän mielialan laskun menkkojen mukana tapahtuvan, ymmärrän mistä se johtuu niin eipä ole hätä eikä mikään ottaa vähän iisimmin ja lölliä, hemmotella ihtiään ja tehdä jotain kivaa
Ei mikään järisyttävä superpettymys jostain syystä itelle ole tämä uusi kierto, ja se tuntuu kieltämättä helpottavalta kans kun ei jääny kärvistelemään pettymykseen
vahvistumisia siis ja tsemppiä jännäilyyn 
omanapa,
Jep; kp1 ja yk4. Mieliala juuuurikin sitä mitä ennustin alkuviikosta viikonlopulle
nyt tosin helpottaa se, että tiesin tämän mielialan laskun menkkojen mukana tapahtuvan, ymmärrän mistä se johtuu niin eipä ole hätä eikä mikään ottaa vähän iisimmin ja lölliä, hemmotella ihtiään ja tehdä jotain kivaa
Ei mikään järisyttävä superpettymys jostain syystä itelle ole tämä uusi kierto, ja se tuntuu kieltämättä helpottavalta kans kun ei jääny kärvistelemään pettymykseen
pakko oli käydä pari testiä hakemassa ja heti testata mille näyttää. Predictor earlyn haamu tässä, huomenna näkee onko lähtenyt tummumaan vai haalistumaan. Aika mahdotonta tää rauhallisena pysyminen, toisaalta tosi tyyni olo ja semmonen "varma" tunne, mutta pitää itteensä toppuutella, ettei se pettymys sieltä tule. Voi miten toivon, että tää olis totta, olis maailman paras joululahja meille ja tuleville isovanhemmille 
ja siis lupa saatu ja ekat tallettelut tehty 

Tää nyt hieroo mun jalkoja ja hössöttää, varmistaa et mulla on kaikki mitä tarvitsen 

ai että ku alko vielä enempi kiukuttaa kun tajusin mistä tää olo johtuu. Eilen oli niin hyvä päivä, oli energiaa pitkästä aikaa kunnolla ja sain siivottua ym. Nyt sitte voisin vaikka heitellä tavaroita kun ärsyttää vaan kaikki. 
voi toivottavasti ottaisi vahvistuakseen:)
nyt jos mennään mun lyhyempin kiertojen mukaan (24-27) niin alin ois kp25 ja dpo 12