Raskaaksi 2020

Pakko kommentoida tätä lämpöasiaa :grinTäähän on siis ihan totta, mitä Milalai kerroit, ja itsekin paljastaudun kovaksi mittaajaksi, erityisesti yritysaikana. Mutta :grin Mulla toi logiikka toimi nega kierroissa, lämmöt pomppasi ovulaation jälkeen 37 ja kun vuoto alkoi ne tippui normaaliin tai sen alle. Mut mitä teki raskaus :hilarious: ne lämmöt ei oo koko raskausaikana mulla nousseet 36.5 - 36.8 korkeammalle, vaikka pian ollaan jo puolivälissä ja mulla mahakin kasvaa kovaa tahtia :hilarious: välillä keikauttanut jopa alilämmön puolelle, josta meinasin saada hepulin, mut sit heitin mittarin jorpakkoon ja aloin uskoa ultria, verikokeita ja oireitani :grin Että näköjään se voi tehdä sit näinkin :hilarious:

Aika jännä ku mulla tosiaan kans just tässä raskaudessa ne ei oo noussu ku kerran yli 37 ja seki oli heti kiinnittymisen jälkeen. Sit ne laski 36.6 ja nyt on seilannut 36.6-36.8 väliä. Muissa keskenmenneissä on ollu aina se 36.8-37.2 välillä ja mulle toi 37 on jo lämpöilyä :hilarious:
Ehkä tääki ois mulla nyt loppuun asti menevä raskaus ku ei liian ylhäällä kiiku lämmöt :rolleyes:

Mulla aivan sama! Toimi lämpöjen mittailut kun suoraan oppikirjasta ei raskauteen johtavissa kierroissa sekä myös kkm päättyneessä, jossa oli 37.1+ koko ajan ennen plussausta vkolle 12 asti jossa keskenmeno selvisi ja tehtiin tyhjennys. Mut nyt tässä raskaudessa (nyt vko33+) ollu koko raskausajan 36.6-36.8. 36.6 on yleensäkin ollut mun normaalilämpö :eek:

Kiitos tiedoista, ei ollut vielä noi kaikki tiedossa kun uusi testi mulle :happy:

Mulla kans pco ja oon ollut siinä uskossa ettei noihin ovulaatiotesteihin oikein voi luottaa sen kanssa. Clearbluen sivuilla ainakin todetaan ettei ole niin luotettava. Toki jos oot saanut lääkäriltä ohjeet sen käyttöön niin sitten jatkaisin niiden ohjeiden mukaan :happy:

Raskaustestiä kehiin jos toinenkin plussa tullut ovulaatiotestillä, pidetään sormet ristissä :angelic:

Mulla kans pco ja oon ollut siinä uskossa ettei noihin ovulaatiotesteihin oikein voi luottaa sen kanssa. Clearbluen sivuilla ainakin todetaan ettei ole niin luotettava. Toki jos oot saanut lääkäriltä ohjeet sen käyttöön niin sitten jatkaisin niiden ohjeiden mukaan :happy:

Raskaustestiä kehiin jos toinenkin plussa tullut ovulaatiotestillä, pidetään sormet ristissä :angelic:

Joo näin olen itsekin ymmärtänyt, siksi en oikein tiennyt voiko tulokseen luottaa.. No odottelen vähän aikaa ja teen uuden raskaustestin :happy:

Chard, tsemppiä! Toivotaan et ovis löytyy:happy:
Anskuli, vau ihailen sun kärsivällisyyttä:smiley-ashamed008

Mä tein noin klo17 aikaan pc:n ja sain tommosen. Musta se on vahvistunut!! Pienin askelin. Oireena ainoastaan se että kaikki tuntuu söpöltä ja ihanalta. Itken kun lapsi lauleskelee tai tvssä näkyy vasikoita:meh:

Liitteet

• Screenshot_20201203-212336__01.jpg
    Screenshot_20201203-212336__01.jpg
    8.5 KB · Katsottu: 218

Mä tein noin klo17 aikaan pc:n ja sain tommosen. Musta se on vahvistunut!! Pienin askelin. Oireena ainoastaan se että kaikki tuntuu söpöltä ja ihanalta. Itken kun lapsi lauleskelee tai tvssä näkyy vasikoita:meh:

Onnea! Tervetuloa elokuisiin :happy:

En muista millanen sun aiempi testi oli mutta tässä näkyy jo selkeästi! Varovaiset onnittelut ja tarrasukkia :)

Malttaiko muut näillä samoilla päivillä olevat olla testaamatta? Meitähän oli useampi samoilla kieppeillä, dpo8 nyt. Voi olla että huomenna pitää kokeilla mutta tältä aamulta ainakin vielä maltoin mieleni :hilarious: jomottelee kyllä siihen malliin että epäilen tätiä paikalle viimeistään viikonloppuna :shifty:

Täällä menossa dpo 8 tai 9. Mies piilotti testit ja sanoi, että vasta ensi viikon perjantaina saa testata, jos menkat ei ole alkaneet (keskiviikkona alkaa, jos alkaa). :rolleyes: Onhan tämä tämmöistä odottelua. :shifty:
En tiedä kuvittelenko vain, mutta oikealla puolella tuolla alavatsan seudulla on tuntunut juuri sellaista polttelua, mikä aiempien kommenttien perusteella voisi olla siitä keltarauhasesta johtuvaa. Tunnistin kyllä tän oireen jo ennen kuin luin mistä se voisi johtua, joten sen puoleen luulen, että en kuvittele tätä. Tulee vain niin harhaluuloiseksi eikä halua asettaa toiveita liian korkealle....
Jännäilen täällä siis sun kanssa samoilla päivillä!

Täällä menossa dpo 8 tai 9. Mies piilotti testit ja sanoi, että vasta ensi viikon perjantaina saa testata, jos menkat ei ole alkaneet (keskiviikkona alkaa, jos alkaa). :rolleyes: Onhan tämä tämmöistä odottelua. :shifty:
En tiedä kuvittelenko vain, mutta oikealla puolella tuolla alavatsan seudulla on tuntunut juuri sellaista polttelua, mikä aiempien kommenttien perusteella voisi olla siitä keltarauhasesta johtuvaa. Tunnistin kyllä tän oireen jo ennen kuin luin mistä se voisi johtua, joten sen puoleen luulen, että en kuvittele tätä. Tulee vain niin harhaluuloiseksi eikä halua asettaa toiveita liian korkealle....
Jännäilen täällä siis sun kanssa samoilla päivillä!

Onneksi mun mies ei ainakaan virallisesti ole testailuista tietoinen, meillä vois käydä samalla lailla ja en kyllä varmaan kestäis :hilarious: tsemppiä sinnekin odotteluun! :nailbiting:

Hmm.. Mitähän tämä nyt on, tuli ihan pienesti verensekaista vuotoa kertapyyhkäisyn verran. Nyt vasta dpo 4, joten ei kai vielä kiinnittymistäkään luulisi olevan..
Voohan se sitä periaatteessa olla. Eikö se voi kiinnittyä joskus aiemminkin kun mulla taas on tullut vasta 8vrk hedelmöityksestä se vuoto niin kai se aikaisempaakin voi tulla joillakin(?).

ON: Nyt on huonosti asiat. Ei ollut mitään aktiivisuutta seksin saralla kun sain jopa oviksen kiinni. Eli ei miestä lähimaillakaan...:arghh:
Mutta oli sunnuntaiaamuna, runsaat 4 vrk aikaisemmin... Ja tosiaan ainoa kerta siis tässä kierrossa. Eikös ole liian aikaisin, eihän siittiöt enää elä silloin?
Luin netistä että erittäin harvinainen jos hedelmöitys tulisi 3vrk jälkeen saati n. 4(?)vrk ennen olleesta yhdynnästä.
Tälläinen oli siis keskiviikkona klo 22 ovulaatiotestin tulos:
IMG_20201202_221849.jpg
Eli ovis siis oli tuon OneStep-testin mukaan torstain aikana.. :bored:Eli 4vrk yhdynnästä vasta...

Hassua kun kalenteriin (Flo) laitoin normaalikiertoni parilta kuukaudelta, se näytti oviksen olleen tiistaina kp 13, :happy:mutta kun merkitsen sen että ovistesti on positiivinen keskiviikkona(kuten siis oli) kalenteri ilmoittaa niin, että ovulaatio vasta torstaina kp 15 :sour:(jolloin siis oli oviskivut eli eilen).

Ja nyt itseasiaan:Ongelmana on että sunnuntaiaamuna ainoastaan oli seksiä...eli yli 4vrk ennen ovistestin mukaista ovista...
Aika onni saisi olla että raskaus alkaisi, vai mitä?:shifty:

Muokattu viimeksi:
Pauliina onnea :Heartpink

omanapa
Kp28 varmaan vaihtuu tänään kp1. Tuhru aamusta, ja eilen huomasin mielialassa muutoksen matalaan suuntaan. :dontknow Eipä tarvihe tikutella enempiä :salut
Pettyneenä istuin veskissä ja sidettä laitoin ni mies totes kaverin saaneen tytön viime yönä, ah ja voih hetken kateellisuus. :rolleyes:
Mut toisaalta ei oma ennustus asiasta mennyt mönkään, ja nyt tietää sit syynkin miksi muutaman päivän aikana on alakuloinen. Aina posin kautta :hilarious:

Onneksi mun mies ei ainakaan virallisesti ole testailuista tietoinen, meillä vois käydä samalla lailla ja en kyllä varmaan kestäis :hilarious: tsemppiä sinnekin odotteluun! :nailbiting:

Mulla muuton yhteydessä mies huuteli alakerrasta,et "mihinkä nä sun raskaustestit kuuluu??" Olin ite tyhjentämässä vaatteita makuuhuoneen vaatekaappeihin. Samoin se kyselee joka toinen päivä "no joko testasit?" Voipi olla, että meillä se olis mies, joka testailia aamuin-illoin ja välillä öisinki. :smiley-angry026

Mä oon tässä seuraillut milloin ovitrellen vaikutus häviää. Eilen pc oli lähes tulkoon nega, silmällä näki mutta kuvaan oli mahdotonta saada. Iltapäivällä olikin selkeämpi viiva ja nyt aamulla vieläkin selvempi. Voiko tuo ovitrelle näyttää tälleen välillä haaleempaa ja välillä tummempaa vai voisko jo olla oikeesta haamusta kyse :anyone :bag:

Mä oon tässä seuraillut milloin ovitrellen vaikutus häviää. Eilen pc oli lähes tulkoon nega, silmällä näki mutta kuvaan oli mahdotonta saada. Iltapäivällä olikin selkeämpi viiva ja nyt aamulla vieläkin selvempi. Voiko tuo ovitrelle näyttää tälleen välillä haaleempaa ja välillä tummempaa vai voisko jo olla oikeesta haamusta kyse :anyone :bag:

Luulisi että oikea :)

Luulisi että oikea :)
Toivotaan niin :smiley-angelic001

Tässä on siitä tän aamuisesta erittäin huono kuva, kiiressä piti joku räpsästä ja jälkikäteen tajusin että valotus on ihan pielessä. Kuvaa ei oo siis muokattu vaikka onkin noin tumma ja huono :hilarious:
Laitan myös eilisestä kuvan, mutta voi olla että foorumi tekee niin suttua ettei siitä saa selvää.

Liitteet

• Snapchat-1995098300.jpg
    Snapchat-1995098300.jpg
    6.2 KB · Katsottu: 202
  • Snapchat-1479731137.jpg
    Snapchat-1479731137.jpg
    9.2 KB · Katsottu: 186
Toivotaan niin :smiley-angelic001

Tässä on siitä tän aamuisesta erittäin huono kuva, kiiressä piti joku räpsästä ja jälkikäteen tajusin että valotus on ihan pielessä. Kuvaa ei oo siis muokattu vaikka onkin noin tumma ja huono :hilarious:
Laitan myös eilisestä kuvan, mutta voi olla että foorumi tekee niin suttua ettei siitä saa selvää.

Juu foorumi pistää suttuun ne..tässä mun tän aamunen mut luulen et viel Ovitrelle näkyy. Ei oireita. Pistosta on reilu 10vrk. Paljon sulla?

Liitteet

• IMG_20201204_065740.jpg
    IMG_20201204_065740.jpg
    12.5 KB · Katsottu: 162
ON: Nyt on huonosti asiat. Ei ollut mitään aktiivisuutta seksin saralla kun sain jopa oviksen kiinni. Eli ei miestä lähimaillakaan...:arghh:
Mutta oli sunnuntaiaamuna, runsaat 4 vrk aikaisemmin... Ja tosiaan ainoa kerta siis tässä kierrossa. Eikös ole liian aikaisin, eihän siittiöt enää elä silloin?
Luin netistä että erittäin harvinainen jos hedelmöitys tulisi 3vrk jälkeen saati n. 4(?)vrk ennen olleesta yhdynnästä.
Tälläinen oli siis keskiviikkona klo 22 ovulaatiotestin tulos:
View attachment 96891
Eli ovis siis oli tuon OneStep-testin mukaan torstain aikana.. :bored:Eli 4vrk yhdynnästä vasta...

Ja nyt itseasiaan:Ongelmana on että sunnuntaiaamuna ainoastaan oli seksiä...eli yli 4vrk ennen ovistestin mukaista ovista...
Aika onni saisi olla että raskaus alkaisi, vai mitä?:shifty:
viime käynnillä lapsettomuuteen erikoistuneella gynellä hän kehotti harrastamaan seksiä silloin kun tekee mieli, koska miehen siittiöt elää jopa kuusi päivää :wideyed: eli on se teoriassa mahdollista :)

Medigoon herkkä liuska aamulla ihan nega. Nyt loppu testaus into, enkä katstanut kun yhden liuskan tänään. :p Oonhan mä jo hirveen kasan niitä uittanutkin. :grin Nyt on jo kp38, eikä mulla oo koskaan muistaakseni ollut ihan näin pitkä kierto. Taitaa olla 36 pisin joskus aikoja sitten. Vois ne menkat kyllä alkaa niin olis selkeempää ja pääsis pienen tauon jälkeen uittaan välillä vihreitä tikkuja. :hilarious:

Onnea! :love7

Juu foorumi pistää suttuun ne..tässä mun tän aamunen mut luulen et viel Ovitrelle näkyy. Ei oireita. Pistosta on reilu 10vrk. Paljon sulla?
Mulla on 10 päivää pistämisestä! Lääkärin mukaan tähän päivään mennessä olis pitänyt ovitrellen vaikutus hävitä, mutta kaikki on niin yksilöllistä. Voi kunpa huomenna olisi selvempi +.

Takaisin