Pakko kommentoida tätä lämpöasiaa Täähän on siis ihan totta, mitä Milalai kerroit, ja itsekin paljastaudun kovaksi mittaajaksi, erityisesti yritysaikana. Mutta Mulla toi logiikka toimi nega kierroissa, lämmöt pomppasi ovulaation jälkeen 37 ja kun vuoto alkoi ne tippui normaaliin tai sen alle. Mut mitä teki raskaus ne lämmöt ei oo koko raskausaikana mulla nousseet 36.5 - 36.8 korkeammalle, vaikka pian ollaan jo puolivälissä ja mulla mahakin kasvaa kovaa tahtia välillä keikauttanut jopa alilämmön puolelle, josta meinasin saada hepulin, mut sit heitin mittarin jorpakkoon ja aloin uskoa ultria, verikokeita ja oireitani Että näköjään se voi tehdä sit näinkin
Aika jännä ku mulla tosiaan kans just tässä raskaudessa ne ei oo noussu ku kerran yli 37 ja seki oli heti kiinnittymisen jälkeen. Sit ne laski 36.6 ja nyt on seilannut 36.6-36.8 väliä. Muissa keskenmenneissä on ollu aina se 36.8-37.2 välillä ja mulle toi 37 on jo lämpöilyä
Ehkä tääki ois mulla nyt loppuun asti menevä raskaus ku ei liian ylhäällä kiiku lämmöt
Mulla aivan sama! Toimi lämpöjen mittailut kun suoraan oppikirjasta ei raskauteen johtavissa kierroissa sekä myös kkm päättyneessä, jossa oli 37.1+ koko ajan ennen plussausta vkolle 12 asti jossa keskenmeno selvisi ja tehtiin tyhjennys. Mut nyt tässä raskaudessa (nyt vko33+) ollu koko raskausajan 36.6-36.8. 36.6 on yleensäkin ollut mun normaalilämpö