Raskaaksi 2020

Reggie minä näen! Ja musta kyllä selkeämpi mitä aikaisempi:cat: voi toivottavasti ottaisi vahvistuakseen:)

Daiya, mullakin alkanut plussasta huolimatta heitellä mieliala hurjasti :,D mietin et alkaako kuitenkin menkat! Koska muistuttaa PMS oireita. Mutta enemmänkin oon ehkä itku herkkä että otan kaikki itseeni ja surkuttelen - kun taas toisessa hetkessä oon ihan:smiley-angelic003:smiley-angelic001:love022

Tässä tän viikon testaukset, pcllä. Alin nyt siis aamun toinen melko laimeampi pissa, ihan tarkoituksella tein että näen vahvistuuko oikeasti.. sillä en vaan voi uskoa tätä todeksi:excited001 nyt jos mennään mun lyhyempin kiertojen mukaan (24-27) niin alin ois kp25 ja dpo 12:wacky:

Ja sitten leveät testit on apteekin herkät/ultrat jossain välissä tehty myös.
Niin himotestaaja oon et teen digin myös alkuviikosta:sleep011

Ja poistun takavasemmalle seuraamaan teitä ja testejä :Heartred:sign19

Onpa selkeä tuo alimmainen liuska, onnittelut ja tarrasukkia! :gen014 Ja voi, kyllähän sitä toivois että vois olla muustakin syystä mieliala mitä sattuu... noh, seuraavat päivät sen näyttää :rolleyes:

Pregnyl pistetty aamulla ja mä pyörryin pytylle sitä pistäessä:depressed: onnenks vanhin tytär tuli just katsoo et mitä siellä vessas okein tapahtuu:rolleyes:

Tein just raskaustestin pc ja oli positiivinen eli pregnylit mennyt perille. Ja ovistestin tein huvikseen et pystyy vertaan miten ne näyttää jos sattuu raskautuun niin kyllä oli ovis plussa niin musta että huoh:grin

Plussia, ihanaa! Onnea!

Täällä ei oo menkkoi näkyny vielä :angelic:
Hämmentävän hetken koin viimeyönä ja olisko eilenkin ollu.
antakaas kun selitän, siivotessa vessaa mä haistoin pissan tosi selvästi, mitä ei yleensä haise, ja putsasinkin vessanpytyn varmaan kahteen kertaan uskoen et olin vaa siivonnu sen huolimattomasti :wink + sit samana päivänä ku ei enää pissa haissu, ni viemäri haisi tosi pahasti.
JA MIKÄ JÄNNINTÄ! YÖLLÄ VESI MAISTU SAMALATA KU PISSA HAISEE?? :wtf: :laughing002

Mulla sekin on ollut yksi aikainen oire raskaudessa, että virtsa haisee voimakkaammalta. Oletko vielä uskaltanut testata?

Pregnyl pistetty aamulla ja mä pyörryin pytylle sitä pistäessä:depressed: onnenks vanhin tytär tuli just katsoo et mitä siellä vessas okein tapahtuu:rolleyes:

Tein just raskaustestin pc ja oli positiivinen eli pregnylit mennyt perille. Ja ovistestin tein huvikseen et pystyy vertaan miten ne näyttää jos sattuu raskautuun niin kyllä oli ovis plussa niin musta että huoh:grin
Aika karu yllätys tytölle :wideyed: äityli piikin kanssa taju kankaalla. :facepalm: Voi ei, tokenitko nopsaa kuitenkin?

Pommitan tän keskustelun ihan täyteen, mutta pakko purkaa jonnekin. Mua itkettää. Kolmen tunnin pidätyksellä Apteq ja siihenkin tuli hentoinen haamu. Kertokaa, että tää testi on luotettavampi kuin vaikka Ultra tai se Predictor Early? Voisko tää olla oikeesti raskaus pliis pliis pliis:smiley-angelic001 :Heartbigred

Liitteet

• IMG_20201205_154735.jpg
    IMG_20201205_154735.jpg
    9.9 KB · Katsottu: 262
Pommitan tän keskustelun ihan täyteen, mutta pakko purkaa jonnekin. Mua itkettää. Kolmen tunnin pidätyksellä Apteq ja siihenkin tuli hentoinen haamu. Kertokaa, että tää testi on luotettavampi kuin vaikka Ultra tai se Predictor Early? Voisko tää olla oikeesti raskaus pliis pliis pliis:smiley-angelic001 :Heartbigred
Kyllä mun mielestä on ollut luotettava :Heartred onnea plussasta ja tarrasukkia paljon

Onnea pauliina ja reggielle vahvistumista!!! :)

ON: itkuherkkyyttä täälläkin ilmassa. Myös yhellä vessareissulla vaaleanpunaista paperiin, eli voi olla ettei terot ainakaan heti tepsiny tiputteluun :rolleyes: dpo10. Ootellaan... huonon olon aaltoja tulee toisinaan.

Mulla sekin on ollut yksi aikainen oire raskaudessa, että virtsa haisee voimakkaammalta. Oletko vielä uskaltanut testata?

Okei hitsi, en ehtinyt koska menkat pamahti päälle. Ennen ku veri valahti ni sormee jäi kiinteähkö, vaaleanpunainen pienenpieni juttu, littee mut selvästi jotain mitä ei yleensä oo ollu.. Jäin miettii olisko siin ollu mun vauva.. joka kuoli. En tiiä. Osittain oon tyytyväinen et en ehtinyt testata jos olisinkin raskautunut ja meni sit kesken. :sorry:

Eipä oo menkat ollu näin kipeet ja runsaat ehkäisyn jättämisen jälkeen. Luteaalikin kesti ainakin sen 14pv, toki en tikuttanut ovulaatiota mutta tuntemukset. Toisaalta sitä miettii että oisko jotain yrittänyt tapahtua kun näin pahat oireet. Tiedä häntä. Kohti joulua ja uutta ovulaatiota. :love022
Greippimehun jätän nyt tältä kierrolta vähemmälle. Mitkään poppaskonstit ei oo omalla kohdalla tuonut sitä plussaa niin mennään nyt ilman.
Ihanaa että lähestulkoon joka kk joku plussaa. Onnea!

kp2, yk 10.

Mulla ihan tosi sekavat fiilikset. Ovis tänään tai huomenna. Ei juurikaan limoja, lämmöt tipahti tänään, flo ennustaa huomiselle (kp12/27) ja talletteluja oli edellispäivänä, tänään ei oo eikä tuu. Ja nyt jotenkin alkanut tulemaan "second thoughts" koko kolmas lapsi haaveesta. On jotenkin niin rauhallinen tilanne tällä hetkellä noiden kahden kanssa että mitä sit ku kolmas tulee ja taas kaikki alkaa ns alusta uudelleen? Äh. :shifty:

Jännää... Toista päivää oviskipuja. Mitä ihmettä... No sen jälkeisiä ja ennen ei ole ollut.. Nyt kp17. Ja tosiaan kp11 ainoastaan oli seksiä ja ovistesti oli kp 14 +.
Mietin tilaisiko jo valmiiksi herkkiä testejä kaappiin, ClearBlue earlyn saisi tehdä sivun laskurin mukaan JO 14.12. Eli 9 vrk kuluttua.. :shy:

Kp23 täällä ja jos jotain positiivista sanottavaa, niin ei ainakaan tänään vielä alkanut menkat:meh:
Finnejä sen sijaan alkaa puskea taas vaihteeksi, ärsytyskäyrä on nyt illasta alkanu laskea niin että kaikki pienikin alkaa ärsyttää, itkuherkkyyttä havaittavissa ja väsymys tuli seuraksi. Eli seuraavien 3-5 päivän aikana täti tulee luultavasti kylään

Täällä alkoi tuhrua tulemaan, kipuilee myös enempi joten uskoisin että huomenna jo virallisesti kp1. Noh, eipä ainakaan kierto veny kovin pitkäksi jos niin käy ja jos jotakin positiivista haluaa löytää... :meh:

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille!:Heartpink Paljon läheisyyttä jouluna ja ehkä vuodenvaihteeseen mukava plussa-aalto! :wav

Voi jumpe. Kp2 ja nyt ei kyllä epäilystäkään siitä ehtikö limakalvo kasvaa... :confused1 Kovin on runsasta, ja kivuliasta. Tänään oonkin ollut sit hyvin räjähdysherkkä, kireä ja aivan pohjaton nälkä! :confused:
Mies yhä hössöttää ja pyrkii varmistamaan että voin ottaa rennosti - heräs pojan kanssa, anto mun nukkua pitkään ja jätti viimeisen hirvijahtipäivän väliin että mun ei tarvii yksin händlätä päivää:notworthy
Siivoilin ja tein piparitaikinan valmiiksi, huomenna joulukuusen pystytys ja leivontaa :queen

Takaisin