Raskaaksi 2020

Reggie, nyt sais olla tosiaan tosi kyseessä :smiley-angelic001 vahvistumisia siis ja tsemppiä jännäilyyn :smiley-angelic003

omanapa,
Jep; kp1 ja yk4. Mieliala juuuurikin sitä mitä ennustin alkuviikosta viikonlopulle :hilarious: nyt tosin helpottaa se, että tiesin tämän mielialan laskun menkkojen mukana tapahtuvan, ymmärrän mistä se johtuu niin eipä ole hätä eikä mikään ottaa vähän iisimmin ja lölliä, hemmotella ihtiään ja tehdä jotain kivaa :happy:
Ei mikään järisyttävä superpettymys jostain syystä itelle ole tämä uusi kierto, ja se tuntuu kieltämättä helpottavalta kans kun ei jääny kärvistelemään pettymykseen :rolleyes:

Reggie, nyt sais olla tosiaan tosi kyseessä :smiley-angelic001 vahvistumisia siis ja tsemppiä jännäilyyn :smiley-angelic003

omanapa,
Jep; kp1 ja yk4. Mieliala juuuurikin sitä mitä ennustin alkuviikosta viikonlopulle :hilarious: nyt tosin helpottaa se, että tiesin tämän mielialan laskun menkkojen mukana tapahtuvan, ymmärrän mistä se johtuu niin eipä ole hätä eikä mikään ottaa vähän iisimmin ja lölliä, hemmotella ihtiään ja tehdä jotain kivaa :happy:
Ei mikään järisyttävä superpettymys jostain syystä itelle ole tämä uusi kierto, ja se tuntuu kieltämättä helpottavalta kans kun ei jääny kärvistelemään pettymykseen :rolleyes:

Mulla vähän samat fiilikset eilen alkaneen uuden kierron suhteen, vähän huomaan pientä pettymystä mutta en ole myöskään superpettynyt, niin kuin joskus olen menkkojen alettua ollut :) Aion nauttia lähestyvästä joulusta ja jouluherkuista :rolleyes:

Kiitos kaikille tsempeistä :love7 pakko oli käydä pari testiä hakemassa ja heti testata mille näyttää. Predictor earlyn haamu tässä, huomenna näkee onko lähtenyt tummumaan vai haalistumaan. Aika mahdotonta tää rauhallisena pysyminen, toisaalta tosi tyyni olo ja semmonen "varma" tunne, mutta pitää itteensä toppuutella, ettei se pettymys sieltä tule. Voi miten toivon, että tää olis totta, olis maailman paras joululahja meille ja tuleville isovanhemmille :Heartbigred

Edit. Eihän tuosta kuvasta saa mitään selvää, jospa tää aijaan linkki olis selkeempi https://aijaa.com/frL5v8

Liitteet

• Snapchat-449080375.jpg
    Snapchat-449080375.jpg
    9.2 KB · Katsottu: 261
Eikös se munasolu säily irtoamisenkin jälkeen elinkelpoisena vielä jonkun aikaa. Eli jos saa tänään ovisplussan, niin kannattaa tänään ja huomennakin vielä talletella. Siittiötkin voivat keretä yllättävän nopeasti munasolun luokse, vaikka se olisi jo irronnut. Kannattaa kyllä myös ennen ovista hommailla. Dpo -2 kun aloittaa ja vika talletus dpo 0. Omasta mielestä ja kokemuksesta parhaat päivät, kun joka päivä tallettelee.

Ihmisellä siittiöitä on löydetty munanjohtimista alle tunnin kuluttua yhdynnästä.

https://www.duodecimlehti.fi/duo99940

Eikös se munasolu säily irtoamisenkin jälkeen elinkelpoisena vielä jonkun aikaa. Eli jos saa tänään ovisplussan, niin kannattaa tänään ja huomennakin vielä talletella. Siittiötkin voivat keretä yllättävän nopeasti munasolun luokse, vaikka se olisi jo irronnut. Kannattaa kyllä myös ennen ovista hommailla. Dpo -2 kun aloittaa ja vika talletus dpo 0. Omasta mielestä ja kokemuksesta parhaat päivät, kun joka päivä tallettelee.

Ihmisellä siittiöitä on löydetty munanjohtimista alle tunnin kuluttua yhdynnästä.

https://www.duodecimlehti.fi/duo99940
Joo munasolu säilyy n. 24h eli kannattaa yhdyntöjä ajoittaa myös ovulaation jälkeen. Tämmösiä uskomuksia oon lukenut, että poikasiittiöt on nopeampia ja tytöt hitaampia :p

Moikka kaikille! Aattelin kysellä että vieläkö tänne mahtuisi mukaan kuumeilee :angelic: oon siis taustalla seuraillut jo tovin mutta piti mies puhua ympäri yrittää pikku kolmosta :love017 ja siis lupa saatu ja ekat tallettelut tehty :wink meillä on 7v ja 1v4kk tyttäret... Olen ollut totaali yh esikoisesta ennen miestä.. Mulla oli tosiaa ennen esikoisen saamista 4v yritystä takana ja silloisen miehen kanssa piti lähteä lapsettomuuhoitoihin mutta ero tuli ennen ja sain hänet lopulta yksin.. Mutta mulla siis vain yksi munasarja toiminnassa ja endopesäkkeitä pitkin ja poikin joista pahimmat on kohdun suulla ja kohdun ja peräsuolen seinämässä.. Mutta silti tää pikkukakkonen tuli nopeasti yrityksen aloittamisesta :cheers toiveessa siis että tää kolmonen tulis myös nopeasti ja luomusti sillä hoitoihin en enää jaksa lähteä.. Flo ennustaa sunnuntaille ovista ja mitä omaa kroppani kuunnellen olen samaa mieltä.. En siis enää tikuttele oviksia kun tein sitä 7vuotta vissiin kun piti pitää kierrosta kirjaa mikä näin myöhemmin ajateltuna on kaiken vaivan arvoista.. Nyt siis kp15/32

omanapa,

Pahoittelut uudesta kierrosta, mutta hyvä että sulla oma mieli kuitenkin ihan hyvä asian suhteen :) ihan hyvä varmasti tuo ettei liikaa mieti asiaa ja jää siihen vellomaan, jos vaan pystyy.

Itsekin tänään ostin pitkästä aikaa uusia vaatteita, ja päätin että no on tässä ainakin se hyvä puoli kun ei raskaudu niin voi pitää normaaleja vaatteita! Oon lykännyt vaatteiden ostoa pitkän aikaa koska ”jos kohta ei pystykään käyttään” ja nyt päätin sen ajattelun lopettaa. Ostin myös punkkuglögit, joulusuklaata ja uuden lautapelin, jotta voidaan miehen kanssa illalla saada joku parisuhdekriisi vielä aikaan kun oon niin huono häviäjä :laughing014

muoks. toki siis täällä ei vielä uusi kierto käynnissä, mutta ainakaan en usko mitenkään vahvasti vaan siihen että nyt nappaa :grin

Pahoittelut uudesta kierrosta, mutta hyvä että sulla oma mieli kuitenkin ihan hyvä asian suhteen :) ihan hyvä varmasti tuo ettei liikaa mieti asiaa ja jää siihen vellomaan, jos vaan pystyy.

Itsekin tänään ostin pitkästä aikaa uusia vaatteita, ja päätin että no on tässä ainakin se hyvä puoli kun ei raskaudu niin voi pitää normaaleja vaatteita! Oon lykännyt vaatteiden ostoa pitkän aikaa koska ”jos kohta ei pystykään käyttään” ja nyt päätin sen ajattelun lopettaa. Ostin myös punkkuglögit, joulusuklaata ja uuden lautapelin, jotta voidaan miehen kanssa illalla saada joku parisuhdekriisi vielä aikaan kun oon niin huono häviäjä :laughing014

muoks. toki siis täällä ei vielä uusi kierto käynnissä, mutta ainakaan en usko mitenkään vahvasti vaan siihen että nyt nappaa :grin

Se on hyvä hemmotella ja pitää huolta itsestään yrityksestä ja mahdollisesta raskautumisesta huolimatta! Just se et ostaa ne vaatteet tai glögit, tekee asioita mitä haluaa ja mitkä tekee hyvää, edistää hyvinvointia ja takuulla myös auttaa stressinhallinnassa - sitä kautta oma hormonitoiminta ei ainakaan stressin takia oo sekasin! Muistaa tavallaan elää myös tänään, vaikka tulevaisuus on kovasti mielessä ja haaveissa:Heartpink

hahaa, mies on nyt ihan höpsötin! :smug: Tää nyt hieroo mun jalkoja ja hössöttää, varmistaa et mulla on kaikki mitä tarvitsen :p Totes, että jos hän pitää mut tyytyväisenä niin sekä hän että poikakin on tyytyväisiä - ehkä mä annan sen hössöttää :hilarious: Eipä oo ikinä aiemmissa suhteissa suhtauduttu näin ihanan myötätuntosesti puolukkapäiviin :smug: Ja tää oma ajatus itsensä hemmottelusta tuntuu kyllä ihan tajuttoman hyvältä, miksipä sitä turhaan vaatia iteltään liikaa kun tietää et kireyttä ja harmia siitä vaan aikaansaa :shy:

Täällä nyt kp3. Itsestään ne näköjään alkoi ja ei tarvinnut lähteä lääkäriin. Oli aika runsasta vuotoa ekat päivät ja nyt jo kuivumaan päin :confused: kohta pääsee taas yrittelee, jos sais uusivuosi plussan :smiley-angelic001 monella on nyt jänniä aikoja, toivotaan plussaa ja takiaisia kaikille joululahjaksi

Heips. Väliaika tietoo...eli kävin kuitenkin tänään ultrassa ja näky yksi johtofollikkeli ja sain ohjeen tuikata huomenna klo.7.00 pregnylin jos haluan ja sit la tallettelut ja su ennen ilta seiskaa. Limakalvo oli paras mahollinen. Terojen aloitus sit myös ohjeen mukaan. Aattelin et katotaan nyt kun kerran mahis on.

Heips. Väliaika tietoo...eli kävin kuitenkin tänään ultrassa kp 10 ja näky yksi johtofollikkeli ja sain ohjeen tuikata huomenna klo.7.00 pregnylin jos haluan ja sit la tallettelut ja su tallettelut kun ovis on ennen ilta seiskaa vielä. Limakalvo oli paras mahollinen. Terojen aloitus sit myös ohjeen mukaan. Aattelin et katotaan nyt kun kerran mahis on.

Oho tuli kahteen kertaan viesti mut no eiiii se mittään:joyful:
Anyway ..

Kp siis On nyt 10/27-28

Ja kuulemma testi sit näyttää sen 10 päivää plussaa kun huomenna pistän sen. Hyi.....hyi...ällöttää kyllä toi neula kun pitää niin pitkälle se tökätä:hungover:

Muokattu viimeksi:
Täällä hirveä ketutus heti aamusta. Veikkaanpa että pms :shifty: ai että ku alko vielä enempi kiukuttaa kun tajusin mistä tää olo johtuu. Eilen oli niin hyvä päivä, oli energiaa pitkästä aikaa kunnolla ja sain siivottua ym. Nyt sitte voisin vaikka heitellä tavaroita kun ärsyttää vaan kaikki. :meh:

Mulla ei oo muuten tota pms ketutusta vielä näkyny. :rolleyes:Yleensä se alkaa päivän pari ennen vuotoa. Eilen jomotteli illalla ihan kunnolla oikeelle puolelle alavatsaa. o_O

Reggie minä näen! Ja musta kyllä selkeämpi mitä aikaisempi:cat: voi toivottavasti ottaisi vahvistuakseen:)

Daiya, mullakin alkanut plussasta huolimatta heitellä mieliala hurjasti :,D mietin et alkaako kuitenkin menkat! Koska muistuttaa PMS oireita. Mutta enemmänkin oon ehkä itku herkkä että otan kaikki itseeni ja surkuttelen - kun taas toisessa hetkessä oon ihan:smiley-angelic003:smiley-angelic001:love022

Tässä tän viikon testaukset, pcllä. Alin nyt siis aamun toinen melko laimeampi pissa, ihan tarkoituksella tein että näen vahvistuuko oikeasti.. sillä en vaan voi uskoa tätä todeksi:excited001 nyt jos mennään mun lyhyempin kiertojen mukaan (24-27) niin alin ois kp25 ja dpo 12:wacky:

Ja sitten leveät testit on apteekin herkät/ultrat jossain välissä tehty myös.
Niin himotestaaja oon et teen digin myös alkuviikosta:sleep011

Ja poistun takavasemmalle seuraamaan teitä ja testejä :Heartred:sign19

Liitteet

• IMG_20201205_100448__01__01.jpg
    IMG_20201205_100448__01__01.jpg
    28.2 KB · Katsottu: 187
  • IMG_20201205_120117.jpg
    IMG_20201205_120117.jpg
    21.7 KB · Katsottu: 207
Reggie minä näen! Ja musta kyllä selkeämpi mitä aikaisempi:cat: voi toivottavasti ottaisi vahvistuakseen:)

Daiya, mullakin alkanut plussasta huolimatta heitellä mieliala hurjasti :,D mietin et alkaako kuitenkin menkat! Koska muistuttaa PMS oireita. Mutta enemmänkin oon ehkä itku herkkä että otan kaikki itseeni ja surkuttelen - kun taas toisessa hetkessä oon ihan:smiley-angelic003:smiley-angelic001:love022

Tässä tän viikon testaukset, pcllä. Alin nyt siis aamun toinen melko laimeampi pissa, ihan tarkoituksella tein että näen vahvistuuko oikeasti.. sillä en vaan voi uskoa tätä todeksi:excited001 nyt jos mennään mun lyhyempin kiertojen mukaan (24-27) niin alin ois kp25 ja dpo 12:wacky:

Ja sitten leveät testit on apteekin herkät/ultrat jossain välissä tehty myös.
Niin himotestaaja oon et teen digin myös alkuviikosta:sleep011

Ja poistun takavasemmalle seuraamaan teitä ja testejä :Heartred:sign19

Onnittelut plussasta! :)

Mulla on kans ihan ensimmäisiin raskausoireisiin kuulunut juurikin sellainen itkuherkkyys, joka voi myös hämäävästi muistuttaa pms-oireita. Ja muutenkin tunteiden ailahtelu. Esim. elokuun alussa loukkaannuin ihan hirveästi, kun mun mielipidettä kysymättä oli varattu majoitus yhdelle reissulle. Ihan siis itkin siitä syystä. Tajusin myöhemmin, että todennäköisesti ylireagoin raskaushormonista johtuen.

Plussia, ihanaa! Onnea!

Täällä ei oo menkkoi näkyny vielä :angelic:
Hämmentävän hetken koin viimeyönä ja olisko eilenkin ollu.
antakaas kun selitän, siivotessa vessaa mä haistoin pissan tosi selvästi, mitä ei yleensä haise, ja putsasinkin vessanpytyn varmaan kahteen kertaan uskoen et olin vaa siivonnu sen huolimattomasti :wink + sit samana päivänä ku ei enää pissa haissu, ni viemäri haisi tosi pahasti.
JA MIKÄ JÄNNINTÄ! YÖLLÄ VESI MAISTU SAMALATA KU PISSA HAISEE?? :wtf: :laughing002

Takaisin