Raskaaksi 2020

ON: Testasin eilen apteekin ultralla negan, mutta testiajan jälkeen siihen kuitenkin piirtyi jonkinlainen viiva. En innostunut vielä, mutta tänään sitten tein PC:n liuskan, johon tuli hyvin haalea haamu ja tällä kertaa ihan testiajalla. :nailbiting: En viitsi laittaa kuvaa, kun hädin tuskin siinä näkyy, mutta katsotaan, jospa illalla saisin vahvemman herkempään testiin. Toivon niin kovasti, ettei tällä kertaa jäisi kemialliseksi. :smiley-angelic001

Selviä oireita ei ole, mutta mullakin on tässä hetken aikaa ollut vähän sellainen olo, että olisin tulossa kipeäksi. Ei varsinaista flunssaa, mutta nenä ja kurkku tuntuvat vähän oudoilta. Niin ja lievä ummetus herätti epäilyt, kun sitä oli myös viimeksi kemiallisen aikoihin. :grin

Edit. Niin ja siis tänään noin dpo 11.

Muokattu viimeksi:
Onnittelut @Unelma_ ja liimaa @Pimpula ja @MariaSha :smiley-bounce016

Täällä kp7 ja joku syyspöpö iski päälle! Ellottaa, ärsyttää, kurkku kipee, lämpöö :depressed: Toivottavasti lähtee pois ennen ovista, vaikea talletella muutoin :bored:

Kovasti tarrasukkia haamuille ja onnea plussasta Unelma_ ! :love7

Täällä eilen alkoi menkat aamulla ilman minkäänlaista ennakkovaroitusta :meh: yleensä vatsa kipuilee ja kramppaa jo edeltävänä päivänä mutta nyt ei mitään o_O eilen masensi, tänään jo vähän parempi päivä. Haen tänään macaa kun sitä ei olla vielä testattu, mietin jo soittoa myös lääkäriin kun yritystä kuitenkin takana jo yli vuosi vaikkakaan ei yhteen putkeen.. mutta jos vielä macan ja geleeiden kanssa yhden kierron kokeilisi, täytyy miettiä..

Kiitos tarroista ja liimasta, jokohan tässä varovaisesti uskaltaisi iloita..? :love017

Liitteet

• IMG_20201004_110043.jpg
    IMG_20201004_110043.jpg
    9.9 KB · Katsottu: 204
Onnea plussanneille!! :smug:
Ja hienoja haamujakin sielä pilkistelee.. :angelic:

Meillä meni nyt tää kierros vituiksi. Itellä vaan paha mieli kokoajan ja mies ollu niin ääliö. En tajua mikä ihme sillä on, ku nyt ei saa ees lähelle mennä. Ei suukkoja, ei seksiä eikä mitään. Ovis olis ehkä just nyt kohta, en tiiä ku en hakenut niitä testejä. Mutta ohi se menee kun ei ees yritetä.. Eilen tuli riitaa ku ei suostu äijä ees puhumaan ja vastaa vaan kysymyksiin "en tiiä", "ok" tai "miten niin".. Eli se tästä sit... Välillä tulee vaan fiilis, että josko sitä muksua ei nyt kannata nyt just ees yrittää, ehkä joskus sitte :sad001

Vautsi mitkä leffaviivat unelma :love7 :Heartbigred

Vahvistumista haamuille ja mariasha sinuna olisin jo ihan onnessani :smiley-bounce016 :Heartbigred

Täällä tukkoisuus jatkuu, alavatsalla kummallinen olo. Kiristää ja vähän menkkakipujen kaltaista. Pistävä tunne on välillä. Vielä jos pari kolme päivää malttaisi odottaa ennen testin tekemistä.

Meillä meni nyt tää kierros vituiksi. Itellä vaan paha mieli kokoajan ja mies ollu niin ääliö. En tajua mikä ihme sillä on, ku nyt ei saa ees lähelle mennä. Ei suukkoja, ei seksiä eikä mitään. Ovis olis ehkä just nyt kohta, en tiiä ku en hakenut niitä testejä. Mutta ohi se menee kun ei ees yritetä.. Eilen tuli riitaa ku ei suostu äijä ees puhumaan ja vastaa vaan kysymyksiin "en tiiä", "ok" tai "miten niin".. Eli se tästä sit... Välillä tulee vaan fiilis, että josko sitä muksua ei nyt kannata nyt just ees yrittää, ehkä joskus sitte :sad001

Ääh, voi mikä tilanne! :( Onko jotain sattunut, tai työstressiä, pelottaako ehkä toimeentulo jos lapsi tulisi..? En muista kuinka kauan olette yrittäneet, mutta jos jo kauemmin niin onko hällekin ehkä iskenyt ahdistus jos ei onnistu..?

Meillä minulle ei tule stressiä tai painetta näistä tikutteluista ja muusta analysoinnista, mutta mies vähän oli outo viime kierrossa kun minulla vähän liikaa tuli innostuttua tällaisista. Jollain tasolla varmaan tuntui etten ole niin tunteella mukana seksissä kun vain vauvaprojekti mielessä, ehkä vähän suorituspaineita ja tunne hukassa. Vähensin sitten intoilua ja kerroin vain yhteisen suunnitelman kannalta olennaisimmat jutut, muun innostuksen suuntasin sitten Googleen :D

Se mikä tulee mieleen on että ehkä kannattaisi jättää ovi auki keskustelulle ja sanoa vaikka että tule kertomaan mikä painaa sitten kun olet valmis, anna vähän aikaa miettiä itsekseen ja yritä olla ihan rauhassa <3 Toivotaan että lähtee vähän avautumaan ja tokenee ennen ovulaatiota! :)

Aamun testit, ei kovin mielestäni oo vahvistunut:bag: vähän kyllä epäilen että täälä täti tulee kylään kohta:sad001

Liitteet

• IMG_20201004_104628.jpg
    IMG_20201004_104628.jpg
    18.1 KB · Katsottu: 182
  • IMG_20201004_105545.jpg
    IMG_20201004_105545.jpg
    15.1 KB · Katsottu: 176
Aamun testit, ei kovin mielestäni oo vahvistunut:bag: vähän kyllä epäilen että täälä täti tulee kylään kohta:sad001

En tiiä, minun mielestä ainakin saman verran näkyy kuin eilisissä. Hcg tuplaantuu noin 2 päivän välein, toivottavasti täti tekee oharit ja haamulainen lähtee vahvistumaan <3 Milloin pitäis menkat alkaa?

Haleja :hug013 joskus vaan on perseestä nuo tilanteet :smiley-angelic008

En tiiä, minun mielestä ainakin saman verran näkyy kuin eilisissä. Hcg tuplaantuu noin 2 päivän välein, toivottavasti täti tekee oharit ja haamulainen lähtee vahvistumaan :Heartred Milloin pitäis menkat alkaa?

Menkat pitäis alkaa viimestään keskiviikkona, silloin on kp 32. Toki joo kyllähän noissa näkyy, mut jotenkin tuntuu et pitäskö nuo viivat tässä vaiheessa olla jo vahvempia ja näyttää et kuihtunu tuo viiva olemattomiin kuivuttuaan:sorry: kun en tiedä, kun ensimmäisestä raskaudesta kyse:sorry: mut tottakai parasta toivon:Heartred

Menkat pitäis alkaa viimestään keskiviikkona, silloin on kp 32. Toki joo kyllähän noissa näkyy, mut jotenkin tuntuu et pitäskö nuo viivat tässä vaiheessa olla jo vahvempia ja näyttää et kuihtunu tuo viiva olemattomiin kuivuttuaan:sorry: kun en tiedä, kun ensimmäisestä raskaudesta kyse:sorry: mut tottakai parasta toivon:Heartred

Yleisesti ottaen useimmilla näkyy tässä vaiheessa, mutta ei sekään niin harvinaista ole että näkyy muutama päivä siitä kun kuukautisten olis pitänyt alkaa. Kaikissa testeissäkin suositellaan tekemään aikaisintaan silloin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Varsinkin kun ensimmäinen raskaus on tilauksessa niin ei voi tietää miten oma kroppa asioita hoitaa. Toivotaan parasta, pää pilvissä mutta jalat maassa <3

Tein nyt illalla rfsu.n herkän testin 10 herkkyydellä ja pc.n 25 herkkyydellä olevan ja tämmönen oli tulos:wideyed: saiskoha tässä sit kuiteki alkaa vähä iloita:shy: rfsu.n ylin tasan sen 5 min testiajan aikaan ja alin 10 min testauksesta

Kyllä jotain näkyy! Toivotaan että vahvistuu. :smiley-angelic001:Heartred
ON: Testasin eilen apteekin ultralla negan, mutta testiajan jälkeen siihen kuitenkin piirtyi jonkinlainen viiva. En innostunut vielä, mutta tänään sitten tein PC:n liuskan, johon tuli hyvin haalea haamu ja tällä kertaa ihan testiajalla. :nailbiting: En viitsi laittaa kuvaa, kun hädin tuskin siinä näkyy, mutta katsotaan, jospa illalla saisin vahvemman herkempään testiin. Toivon niin kovasti, ettei tällä kertaa jäisi kemialliseksi. :smiley-angelic001

Selviä oireita ei ole, mutta mullakin on tässä hetken aikaa ollut vähän sellainen olo, että olisin tulossa kipeäksi. Ei varsinaista flunssaa, mutta nenä ja kurkku tuntuvat vähän oudoilta. Niin ja lievä ummetus herätti epäilyt, kun sitä oli myös viimeksi kemiallisen aikoihin. :grin

Edit. Niin ja siis tänään noin dpo 11.

Vahvistumisia ja vauvaliimaa, että tää ois sun kierto. :smiley-bounce013
Kiitos tarroista ja liimasta, jokohan tässä varovaisesti uskaltaisi iloita..? :love017

No eiköhän uskalla! Onnea ja vahvistumisia :wink:Heartblue:Heartpink

Onnea plussista ja tsemppiä vahvistumisiin :Heartred

On: Mä mietin paljon asioita, joskus liikaakin, mutta se on mun tapa työstää asioita. Mietin, millasia aiemmat alkuraskauden keskenmenot on olleet, niin varhaiset kun plussan jälkeenkin, ja mutu vahvistu siinä, että joku on koittanu oikeasti hypätä mopon kyytiin, mutta syystä tai toisesta sen ei ollu tarkotus nyt pysyä mukana. Pelkkää rfsuta en olisi uskonut, mutta koska apt. ultra näytti samanlaista hailurahaamua, tuskin oli virhe. Vuoto on huomattavasti runsaampaa kun edellisessä, tai yleensäkin normaalikierroissa joissa ei hedelmöittymisiä tai kiinnittymisiä ole tapahtunut. Multa puuttuu kokonaan tyypilliset menkkaoireet, ainoastaan ne krampit on läsnä, en oo vetäny herneitä nenään ym.

Olen tottakai pettynyt, mutta kun oon ehtiny miettiä asioita, niin mielentila parempi kun tajusin, että kaikki on kuitenkin mahdollista ja esikoisen plussasin keskenmenon jälkeen heti. Jos en olisi testannut aikaisilla päivillä, en ehkä tietäisi tarkemmin, toisaalta on hyvä että tiedän. Tällä kertaa asiat oli paljon helpompia käsitellä, uskon että johtuu myös puoliskon tuesta :love7

Nyt sitte ootellaan, että ovispäivä sattus syyslomalle, kivasti muutama päivä kahden kesken. Sillon menis la heinäkuulle ja mähän tykkään olla raskaana keskellä kesähelteitä :scratch ei oikeasti väliä millon syntyis, kunhan tulisi, vaikka jouluaattona :confused1

Vahvistumisia haamuille! Mariasha hyvin vahvistuu, onnea :Heartpink

Heydi, mä en kans keskellä kesähelteitä nyt välttämättä haluais olla viimesillään raskaana, mutta lopulta kai se on sama kai tuo millon vauva tulee, kunhan tulee :Heartpink

on;
Kp3, mieliala alkaa vähän korjaantua. :happy: Perus siivous-sunnuntai, mies ja poika lähti hirvijahdin valmistelutalkoisiin. Mä alotin greippimehut, geleet, macat ja inocapsit :playful: Ei kovin korkeella oo odotukset tärpistä tälle kiertoo, mut ovistestit oottelee - onneks niitäkin on useita. :grin Vielä vähän mietinnässä mihin aikaan päivää ovistesti olis parasta ajottaa, sit kun sitä rupiaa alottelemaan :hilarious: Meinasin alottaa 1/päivä ja sit lähempänä flo:n laskettua ovista 2/pvä. Suosituksia ajankohdasta?:angelic:

Vahvistumisia haamuille! Mariasha hyvin vahvistuu, onnea :Heartpink

Heydi, mä en kans keskellä kesähelteitä nyt välttämättä haluais olla viimesillään raskaana, mutta lopulta kai se on sama kai tuo millon vauva tulee, kunhan tulee :Heartpink

on;
Kp3, mieliala alkaa vähän korjaantua. :happy: Perus siivous-sunnuntai, mies ja poika lähti hirvijahdin valmistelutalkoisiin. Mä alotin greippimehut, geleet, macat ja inocapsit :playful: Ei kovin korkeella oo odotukset tärpistä tälle kiertoo, mut ovistestit oottelee - onneks niitäkin on useita. :grin Vielä vähän mietinnässä mihin aikaan päivää ovistesti olis parasta ajottaa, sit kun sitä rupiaa alottelemaan :hilarious: Meinasin alottaa 1/päivä ja sit lähempänä flo:n laskettua ovista 2/pvä. Suosituksia ajankohdasta?:angelic:

Mä meinasin alottaa tikuttelun kp 10 jos yhtään oloja, geleet aikaisti viime kierrossa, ovis kp12 ja kierto itessään vaan 24päivää. Olotkin oli semmoset että huh, ja nyt tulee maca siihen kaveriks. Kaks kiertoa sitte ovis oli vasta jossain kp18,mutta uskon geleen buustanneen aikaisemmaks. Taidan tikuttaa kerran päivässä kp10-12, ja siitä sit kahesti päivässä eteenpäin. Kattoa nyt miltä olot tuntuu. Tuskin se harakoille menee jos päivällä tikuttaa, itellä puolenpvä jälkeenkin hyvin erottunut vielä jos tilanne muuttuu. Vaikea kyllä sanoa, sitä elää niin tilanteen mukaan.

Kysymys: mitä veikkaatte, sekottaako antibiootit nyt kiertoa? mulla oli se viisurinpoisto, ja lopputulema oli se, että sain toisenkin kuurin koska tää vaan kipuilee ihan hirveästi. Toinen on penisilliini eikä oo kiellettyä tavaraa, mutta toinen on flagyl jota ei suositella raskauden ym aikana.. nelisen päivää pitäis syödä vielä tätä komboa särkylääkkeen kera tarvittaessa.

Mähän menin kuokkavieraana hampilääkärin puheille samalla ku lapsella oli käynti, onneks menin, sain apua. Saikutin lauantain työvuoronkin, kun naama oli ku ilmapallo ja suuta ei saanu kunnolla auki.

Kysymys: mitä veikkaatte, sekottaako antibiootit nyt kiertoa? mulla oli se viisurinpoisto, ja lopputulema oli se, että sain toisenkin kuurin koska tää vaan kipuilee ihan hirveästi. Toinen on penisilliini eikä oo kiellettyä tavaraa, mutta toinen on flagyl jota ei suositella raskauden ym aikana.. nelisen päivää pitäis syödä vielä tätä komboa särkylääkkeen kera tarvittaessa.

Mähän menin kuokkavieraana hampilääkärin puheille samalla ku lapsella oli käynti, onneks menin, sain apua. Saikutin lauantain työvuoronkin, kun naama oli ku ilmapallo ja suuta ei saanu kunnolla auki.

Tää ei sitten ole faktaa mitä täällä pohdiskelen, mutta musta tuntuu, että kierto voi pidentyä ja ovulaatio siirtyä melko herkästikkin. Jos pelkällä stressillä on vaikutusta niin voisi kuvitella että lääkkeilläkin on.

Toisaalta taas aattelen, että antibiootithan poistaa tulehdusta niin miksei niistä olisi hyötyäkin, jos keho on vaikka pienessä tulehdustilassa ja se estäis raskauden alkamisen. :confused005

Nää on pohdintoja vaan, älkää ottako tosissaan. :hilarious:

on;

Mä oon tota ovistestin ajoittamista kans pähkäillyt, tän kierron oli helppoa kun olin kotona mutta nyt kun on töissä niin tosi hankalaa. Ei siellä voi mitään liuskoja alkaa uitteleen :laughing021 Aamulla ei ehdi jos ei ekasta ota ja iltapäivällä/illalla saattaa mennä kuuteenkin asti ennenku on kotona. Varmaan sitte itellä toi ilta parempi, mutta kahdesti päivässä aiheuttaa jo päänvaivaa :woot: Siksikin varmaan investoin sen cb:n kaksoishormonitestin kun muistelen että se oli suositeltukin tekemään aamulla toisin kun noi liuskat. :smiley-ashamed005

Täällä kp 29/dpo 14. Toisen sovelluksen mukaan pitäs alkaa tänään menkat, ei näy. Flon mukaan huomenna. Mutta sekaisin taitaa olla kierto (toki odotettavissa) kun ei vieläkään kovin kummoisia tuntemuksia ole, vähän vaan kipuilee lantion alueella mutta ei ollenkaan esim. alaselkä niinkuin yleensä.:smiley-angry016

Täällä päästään maanantaina kirurgin juttusille!
Suunnitellaan varmaan sinus pilonidaliksen poistoa.

Verikokeissa oli viimeksikkin viitteitä, että pieni tulehdus päällä ja varmaan tän vaivan takia...

Jospa se leikkaus auttais raskautumiseenkin. :happy093

Takaisin