Minun mielestä on vahvistunut kyllä!![]()
Toivotaan
jotenkin on vaan niin skeptinen olo kun itsestä tuntuu, et jos nuo onkin vain viivanpaikkoja ei tavallaa tohdi vielä vähääkään iloitaFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minun mielestä on vahvistunut kyllä!![]()
jotenkin on vaan niin skeptinen olo kun itsestä tuntuu, et jos nuo onkin vain viivanpaikkoja ei tavallaa tohdi vielä vähääkään iloitaToivotaanjotenkin on vaan niin skeptinen olo kun itsestä tuntuu, et jos nuo onkin vain viivanpaikkoja ei tavallaa tohdi vielä vähääkään iloita
jotenkin tämä apteekin oma pisti miettimään kun se harvoin antaa mitään viivoja jos ei hcgtä ole..

Minulla tosiaan molemmissa aiemmissa yrityskierroissa tuloksena kemiallinen. Jotenkin nyt on ollut koko kierron ajan sellainen olo että nyt nappaa. En millään olisi jaksanut olla testaamatta menkkojen alkuun, vaikkakin mielessä pyörii se miten inhottavalta tuntuu kun viivat ensin vahvistuu ja sitten haalistuukin pois.. Ensimmäisessä kierrossa dpo9 oli vielä vähän haaleampi viiva kuin nyt, eri testi tosin mutta sama herkkyys. Aika käsittämättömältä tuntuu että dpo7-8 näkyy näinkin selkeästi. Kovasti toivotaan että nyt pysyy kiinni pienokainen..!
Mulla kemiallisessa haamuili vasta dpo 11, tosin eihän se välttämättä samalla lailla uudestaan menisikään. Ja myös mulla on tässä kierrossa ollut ihmeen optimistinen olo, mutta toisaalta takaraivossa kolkuttaa, ettei kannata innostua liikaa ettei joudu taas pettymään.. 

Muutoin vuosien tauon jälkeen on atopia palannut ja urtikaria riehuu siinä sivussa. Hiukset rasvoittuu ja naama kauheassa kunnossa. Riehun, raivoan, välissä itken ja sekoilen ahdistuksissani, lopulta halaan pönttöä. Nyt on ihan pakko sanoa, että ihan tyttöolo, kauneus on kyllä kadonnut jonnekin kankkulan kaivoon, ei huh huh 
Toivotaanjotenkin on vaan niin skeptinen olo kun itsestä tuntuu, et jos nuo onkin vain viivanpaikkoja ei tavallaa tohdi vielä vähääkään iloita
jotenkin tämä apteekin oma pisti miettimään kun se harvoin antaa mitään viivoja jos ei hcgtä ole..

mies parantelee krapulaansa, ja lapsonen pitäis hakia pian kotiin. Kuulemma teki hyvää purkaa kaverin kanssa miehelle tätä asiaa, ehkä siis krapula on nyt oikeutettukin

MariaSha tarrasukkia!!
Kp2 ja melkonen monsuunimies parantelee krapulaansa, ja lapsonen pitäis hakia pian kotiin. Kuulemma teki hyvää purkaa kaverin kanssa miehelle tätä asiaa, ehkä siis krapula on nyt oikeutettukin
Onneksipa vuoto osui nyt viikonlopulle
Hyvää viikonloppua!!![]()

Ashwagandha mul auttoi sillon rauhoittuu mut lopulta pahensi adhdn... toivottavasti sulla ei :)Täällä kans kp2 nyt, samassa veneessä keikutaan
Ällövaroitus :
Mietin, että ehkä jotain yritti tapahtua, koska plumpsahti semmonen kunnon möykky, yleensä on ollu hyvin olematonta se hyytymä. Ja nyt kun se tuli ulos, alko kunnon hanat auki ja alavatsakrampit. Eli oletan ovulaation tapahtuneen ja munasolun ainakin jossain määrin kehittyneen.
Tilasin meille macat, miehelle simppatestin ja lisäks ashawagamikälie, viimeisin tosin muista syistä, adhd kun on ja yöunet mitä sattuu.
Pitäs vissiin geleet alotella, mietin vaa sotkeeko antibiootit, tosin, ehkä ois hyvä jotain lisäravinteita ottaa koska sain niin tujun kuurin toisen lisäksi, että hyvätki pöpöt kuolee taatusti.
Ashwagandha mul auttoi sillon rauhoittuu mut lopulta pahensi adhdn... toivottavasti sulla ei :)
Mä olin koko ekan kolmanneksen flunssassa esikoista odottaessa eli täällä se liittyi ainakin voimakkaasti raskauteen.Hei onko täällä kenenkään raskausoireena ollut flunssa? Mikä dpo se on alkanut? Mä olin siis viikko sitten oikeesti tosi kipeä ja nyt nenä on taas tosi tukossa ja kurkku kipeä. Viime kuussa mulla oli kemiallinen/varhainen km ja silloinkin olin flunssassa, mutten hölmönä laittanut ylös mikä dpo se alkoi :bag:

Nyt en syö lääkettä raskauden aikana.. en kyllä varmasti jälkeenpäin jos ei ole ihan pakko. Joo luetun ymmärtäminen, miehelle.. sori aivot on mitä sattuu nyt. Unohdan ihan kaiken nykyään. Mutta meillä on oma selkeä suunnitelma lääkärin kanssa miten lääkitys ja imetys ja imetänkö vai mitä. Onneksi oon osittain opetellut elämään tuon asian kanssa ja huomaan itse milloin lähtee nousukiitoon jos tiedät mitä tarkoitan.. toivottavasti löytyy apu. Mies veti macaa kun raskauduin ja edelleenHellulla adhd, mulla eiitellä enemmänkin keskittymisvaikeuksia kun niin monta rautaa tulessa. testimielessä katotaan auttaako yöuniin, tahtoo olla kovin katkonaista uni hellulla. Onhan tuo oma työmaansa kun aivot ei hiljene hetkeksikään, kokoajan pitää tehdä jotain ja muisti on mitä on. Onko sulla joku muu lääke vai meetkö lääkkeettömänä? jos saa kysyä. Mietin miten adhd vaikuttaa siinä vaiheessa jos vauva tulee, millanen tasapainottelu tulossa ym. Oon kyllä lukenu asioista, ottanu selvää mahdollisista lääkityksistä ym, mutta kaikessa on puolensa.
vaikeaa arki ei ole, alkanu oppimaan ite lukemaan erilaisia tilanteita, alkuvaiheessa oli väärinkäsityksiä useinkin :angelic:
. Saas nähä. Kp jotain 11, 12 ja liekö oviskin nurkilla. Torstaina jo oli olotila/mieli miehen perään jne
. Ja onhan tässä talleteltukin. Ei mulla oo missään kierrossa tällaista , näin vahvaa (toive)ajattelua ollut. Voipi olla kova kolaus, jos (kun..) menkat alkaa. Mut pitänee kait nauttia tästä hyvänolon fiiliksestä. Hyviä fiiliksiä muillekin
Ei oo yhtään sellanen olo että menkat tekis tuloaan, mutta testit ihan negoja. Mietin että vaikka olis kiinnittynytkin vasta tän viikon aikana niin kai nyt pitäs jo alkaa testeissä näkyä. Dpo13 olis oletettavasti nyt. Äääääh miten tän vatvomisen saa loppumaan 
Hei onko täällä kenenkään raskausoireena ollut flunssa? Mikä dpo se on alkanut? Mä olin siis viikko sitten oikeesti tosi kipeä ja nyt nenä on taas tosi tukossa ja kurkku kipeä. Viime kuussa mulla oli kemiallinen/varhainen km ja silloinkin olin flunssassa, mutten hölmönä laittanut ylös mikä dpo se alkoi :bag: