Raskaaksi 2020

Kiitos Pingviiniemo :Heartred Ja muillekin kiitos vahvistumistoivotuksista :happy:

Kyllä se vaan haamuilee :love017 Apteekin ultra iltapissasta, nyt tuli punertava viiva heti testiajalla kun eilen oli vain hailura roskishaamu. Haalea on edelleen, mutta näkyi ilman arvuuttelua jo ennen testin purkamista. :biggrin Toivottavasti erottuu myös tänne ladattaessa, kuvat otettu hieman testiajan jälkeen.
View attachment 94476 View attachment 94477
Näkyy kyllä :smiley-bounce016 vahvistumista :Heartred mikä dpo sulla olikaan?

@amandatt, pahoittelut sydämen pohjasta! Voimia teille molemmille asian käsittelyyn :Heartred

Tarrasukkia ja liimaa ja ihan kaikkia kiinnittymisapuja kaikille haamuajille, toivotaan että viivat siitä vahvistuu :love7

@Reggielle pidän peukkuja aivan erityisen paljon, hyvin lupaavalta kuulostaa oireet!:love7

Hieman on plussa-aallon oireita täällä!! :wav

Omaa napaa sen verran, että tällä hetkellä menossa dpo3. Aika matelee....

Oi että. Helpottavaa et menkkakivut on loppu ja alkaa vuotoki rauhottuu.. mutta tänään onkin toinen piina edes. Mä joudun hammaslääkäri pakeille revittää viisurin irti joka ei meinaa ikenen alta tulla ja se kipuili tänä vuon jo toista kertaa.. :sad010

Mä en halua ku pelkään niit neuloja ja sitä kipua vaikka saattaaki mennä hyvin mutku kaikki uus aina jännittää. :hungover:

Iha varmasti pyörryn siihe penkkii jos sen puuduttaminen viimeksiki meinas heittää tajun pellolle.. :sad001 Ahdistaa... :dead:

Täälä testattu tyylipuhdas negatiivinen, täälä jäädään nyt sit oottelemaan tätiä kylään..:sad010 nyt kp 30/30-32, keskiviikkona pitäs alkaa flo.n mukaan..

Liitteet

• IMG_20201005_064252.jpg
    IMG_20201005_064252.jpg
    10.5 KB · Katsottu: 191
Oi että. Helpottavaa et menkkakivut on loppu ja alkaa vuotoki rauhottuu.. mutta tänään onkin toinen piina edes. Mä joudun hammaslääkäri pakeille revittää viisurin irti joka ei meinaa ikenen alta tulla ja se kipuili tänä vuon jo toista kertaa.. :sad010

Mä en halua ku pelkään niit neuloja ja sitä kipua vaikka saattaaki mennä hyvin mutku kaikki uus aina jännittää. :hungover:

Iha varmasti pyörryn siihe penkkii jos sen puuduttaminen viimeksiki meinas heittää tajun pellolle.. :sad001 Ahdistaa... :dead:
Ajattele asiaa niin että hyvä kun hoitavat sen nyt. Raskauden aikana monien hampaat menee huonoon kuntoon joten ne on hyvä laittaa kuntoon nyt kun ei vielä ole raskaana.

Ajattele asiaa niin että hyvä kun hoitavat sen nyt. Raskauden aikana monien hampaat menee huonoon kuntoon joten ne on hyvä laittaa kuntoon nyt kun ei vielä ole raskaana.

mullakin tällä viikolla aika suuhygienistille ja marraskuulle paikkausaika, kaikki valmistelut käynnissä :D heh!

Harmittaa, ei ne menkat sit koskaa alkaneet... viikko mennyt pillereiden lopetuksesta. Olin jotenkin mukamas varma et ne sieltä heti tulee. Perjantaina oli jotain pientä tuhrua ja laitoin siteenkin varmuudeksi, mutta sen kummemmaksi ei muuttunut ja lauantaina sekin loppui. Pientä tuntemusta/jomottelua.. Voiko olla että ne olis ollut menkat, vai onko tosiaan niin että niitä saadaan odotella... Kannattaakohan tässä alkaa ovista tikuttelemaan. Hmph.

No joo. Iha varmasti on hyvä juttu.. hirvittää vaa ku oon nii kipuherkkä et tulee kylmähiki pelkästään ajatuksesta. Osaanko mä syödä sit enää oikein ja miten mä syön ku hammas on poissa ja pitääks mun vaihtaa hammastahna ku toi nykynen vaahtoaa aiva sikana ja miten mä edes hampaat pesen jos sitä reikää pitää varoa.. :hungover:

On tää iha älytöntä mut ei auta vaik kuin itseä yrittäis rauhotella ku pelkää nii sikana.. :nailbiting:

Kiitos kaikille! :Heartred Mulla on hyvä tunne toistaiseksi, kaikki on tietysti mahdollista mutta voi kunpa nyt tarrais kunnolla kiinni.

Eilen oli siis dpo 11 lämpöjen perusteella. :)
Toivottavasti pitää kunnolla kiinni :Heartred hirveesti vauvaliimaa ja tarrasukkia! Onko sulla mitään oireita?

Hei, tulin vain kertomaan, että meillä päättyi tämä kolmaskin odotus keskenmenoon :sorry: Tänne tuskin ihan heti palaan kirjoittelemaan, kun nyt tarvitaan vähän pidempi tauko tästä ainaisesta yrittämisestä ja pettymyksistä.

Plussatuulia kaikille! :Heartred

voi, tsemppiä sinne! <3

Sienalle kovasti tarrasukkia!
Amandatt, pitäkää pieni tauko ja keräilkää voimia niin jaksatte taas yrittää. Tsemppiä <3

ON: Voisko joku lahjoittaa mulle energiaa? Aivan tautinen väsymys päällä. Heräsin kyl ihan virkeenä, mutta aamupalan jälkeen iski kauhea väsymys ja mä oon ihan zombiena töissä. Mä kyl mielestäni nukuinkin ihan hyvin. Voihan maanantai.
Aika kuluu ihan sairaan hitaasti, nyt vasta dpo 5, haluaisin jo päästä testaamaaaaaaaan.. Vaikka oikeestaan sitäkin enemmän mä haluaisin just nyt nukkumaan...

Hahaa :hilarious: mä tässä mietin just että ainoo paikka johon saada mahtumaan on rintaliiveihin testi ja kertsikupin kans muina miehinä veskiin :hilarious: reppu herättäis vielä enemmän epäilyksiä meillä :grin
Mulla alkaa selkeesti libido herätä :angelic: Liekö maca vai noin muuten vaan (kun se nyt on korkea muutenkin:rolleyes:) mutta tekis mieli kellistää tuo ukko harva se hetki :joyful:
Nyt syötin miehellekin tota macaa jos se tekis sen libidolle saman :hilarious: mainostin sitä myös sillä että sen uskottiin joskus aikanaan lisäävän suorituskykyä taisteluissa, niin olis työmaalla huippuiskussa palatakseen kotiin tositoimiin :hilarious: Nyt tuo haluaa vaan halia ja hipsutella, eikä se haittaa koska vuotokaan ei oo ohi vielä:happy:

Vinkkinä, että sellaseen meikkipussiin testiliuska ja joki pieni kuppi, kukaan ei epäile mitään kun käy vähän puuteroimassa nenää vessassa. Tai sit ne vaa luulee et on menkat ja siteet sellasessa pussissa :grin
Oon mökillä joutunut usein testailee, ja sielä on aina porukkaa. Mutta tuolleen saa rauhassa ilman epäileviä katseita käydä testaamassa :happy:

Gynellä käyty ja eihän sieltä tukilääkitystä vielä irronnut :meh: juuri oli ovis ollut ja oikea munis aktiivinen, limakalvot hyvät eikä kystia tms missään. Labroihin sentään laittoi lähetteen niin näkee mikä rauta- ja ferritilanne on. Pitää vaan erikseen lähtee käymään kun ei tuossa samassa ollut.

Positiivista tuo että kaikki näytti päällisin puolin hyvältä ja ei kystia, mitä aiemmin joskus on ollut. Kuulemma voi tulla jo ennen vuoden yritystä takas, mutta en tiedä haluaako maksaa itteään kipeeks :nailbiting: katellaan nyt ensin ne veriarvot ja sit pari kiertoa ainakin, ennenku hötkyillään :shifty:

Eli yk7, kp14 ja piinapäivät virallisesti käynnissä, dpo1?

Kuumeilevat:

Pingviiniemo / 23v pari / toinen / ya 3/20 / yk5

Sofia2016m / 26v/ toinen / ya 6/19/ kkm 2/20 /yk6 kkm jälkeen

Vauvakuume:Heartred /25v / kolmas / tjot 3/20, ya 6/20 /

Miss_M / 32v / ensimmäinen / ya 03/20

Aloy / 36v / ensimmäinen/ tjot 6/10, ya 7/20/ yk 2

Maiconii / 32v / toinen / ya 01/20

RouvaKettunen / 38 / 4. / yk1

Agnés / 30 / toinen / ya 6/20

Juliet92 / 27/ ensimmäinen / pillerit lopetettu 01/20 ya 03/20

Heydi / 34v / kolmas / ya 8/20

Reggie / 27v / ensimmäinen / tjot 01/2020, kunnon yritys 06/2020 / km 06/2020

Siena / 30 / ensimmäinen / ya 4/20 / kemiallinen 8/20

Skimba / n36 m23 / toinen / ya 7/20 / yk 1

PK / 33 / ensimmäinen / tjot 1/20, kemiallinen(?) 3/20 ja kkm 7/20, tjot jatkuu kun kroppa palautuu

move88 / 32 / toinen / ya 4/20

Kanelinen / 26 / ensimmäinen / ya 5/20

Alinah / 28 / kolmas / ya 1/20 / yk6.

Citrus90 / 30 / ensimmäinen / km 9/19 / ya 3/20

Tirlitan / 32 / toinen / kkm 02/18 / ya 7/20

Tirrinen / 27 / neljäs / kemiallinen 7/20 / tjot 12/19 / ya 3/20

Tonninseteli / 30 / ensimmäinen / ya 5/20 / kemiallinen 6/20 / yk 4

Mrs. S / 31 / toinen / ya 8/20

Toivelias / 26 / ensimmäinen / ya 8/20

Lillati / 26 / ensimmäinen / ya 3/20 / yk7 / endo+lapsettomuusdiag (ivf kev. - 21)

Nöpön / 22 / ensimmäinen / ya 9/20

nninnanna / 32 / toinen / tjot 4/19 ya 7/20

jenpppu / 26 / ensimmäinen / ya 10/19 / km 5/20

Noora992 / 27 / ensimmäinen / ya 5/20

talvikkinen / 31 / ensimmäinen / ya 12/19

Dumbo / 36 / ensimmäinen / tjot 8/19, kemiallinen 8/20 ya 8/20

Kaislanen / 27 / ensimmäinen / ya 4/20

Eleonoora / 26v / ensimmäinen / ya 3/20

Butterflies / 37 / ensimmäinen / ya 6/20

Frigg / 27 / ensimmäinen / ya 9/20

Verho / 28 / ensimmäinen / ya 8/20

Milalai / 32 / toinen / ya 5/19

Daiya / 35 / toinen / ya 5/20, geneettinen keskeytys 9/20

Ainoinkeri / kolmas / Ya 5/20 KP2

MariaSha / 35 / neljäs /kemiallinen 7/20 ja 8/20 /yk 3

Junibea / 35 / seitsemäs / kkm 09/20 / ya 03/20

Tammenterho91 / 29v / toinen / ya7/20 / kemiallinen 9/20 / yk2

Sweet Dreams / 36 / ensimmäinen / tjot 3/20

Plussanneet:

Merelda / 35 /toinen/ ya 7/20/ yk 2/ plussa 18.9.2020

-Nennu- / 32 / yk1/ seitsemäs / plussa 16.8.

Amandatt / 28v / ensimmäinen / ya 7/18 / kkm 05/19, km 03/20 / LA 4/21

Mirri / 29v / toinen/ ya 3/20 / plussa 27.8. / LA 5/21

Naala / 25v / toinen / ya 5/20 / plussa 13.9. / LA 5/21

Zarar_ / 24 / ensimmäinen / ya 7/19 / km 1/20 / La 5/21

Mamiliksi / 31 / toinen / Ya 5/2020/ yk1 / La 2/21, tuulimuna/kkm 07/20 rv 8+1, tyhjennys 9+1 --> ovuloim. kierto
Uusi ya 9/2020 / plussa 20.9 / yk1 / eka ovis / La 5/21

Unelma_ / 34/ toinen/ ya 9/18, kkm 3/20 km 7/20, plussa 27.9 /La 6/21

Kaakkuri / 33-35v pari / ensimmäinen / ya 6/20, km 7/20, Uusi ya 8/20, plussa 9/20, / LA 5/21

Heii! Yli 35v esikoista kuumeileva täällä. Rehellisesti sanottuna oletukseni raskauden suhteen ei ole olleet korkeat, ja mielessäni olen valmistautunut jo siihenkin että hoitoihin meidän on pian lähdettävä. Mutta!!! Vielä mennään luomulla tjot, ja tänään on dpo 9 ja eilen voin hieman heikosti koko päivän. Aamulämmötkin on tasaisesti pysyneet korkeammalla kuin yleensä, normi pms mättämiseen ei ole tarvetta, hiki pukkaa koko ajan ja huulet on turvoksissa. Että mitäs himskattia! Pitääkö tässä tosiaan hakea r-testi?

Milalai, kiitos vinkistä! :happy:

Väsymystä ilmassa täälläkin! Pomo kyseli kyllä vointeja, ja motivaatio ei nyt ole ihan huipussaan. Kolme kokonaista viikkoa ”lomaan”, pidän palkattoman viikon koska lomia ei määräaikaisella oikein ole :joyful:
Nyt alkaa taas armoton työnhaku, loppuvuosi lähestyy - tammikuussa olis kiva päästä töihinkin :wtf:

Heii! Yli 35v esikoista kuumeileva täällä. Rehellisesti sanottuna oletukseni raskauden suhteen ei ole olleet korkeat, ja mielessäni olen valmistautunut jo siihenkin että hoitoihin meidän on pian lähdettävä. Mutta!!! Vielä mennään luomulla tjot, ja tänään on dpo 9 ja eilen voin hieman heikosti koko päivän. Aamulämmötkin on tasaisesti pysyneet korkeammalla kuin yleensä, normi pms mättämiseen ei ole tarvetta, hiki pukkaa koko ajan ja huulet on turvoksissa. Että mitäs himskattia! Pitääkö tässä tosiaan hakea r-testi?

Tervetuloa! :welcome

Oireet on sulla lupaavat, eli testiä kehiin kun siltä tuntuu. Nyt toivotaan sulle tärppiä. :blob7

Hei, tulin vain kertomaan, että meillä päättyi tämä kolmaskin odotus keskenmenoon :sorry: Tänne tuskin ihan heti palaan kirjoittelemaan, kun nyt tarvitaan vähän pidempi tauko tästä ainaisesta yrittämisestä ja pettymyksistä.

Plussatuulia kaikille! :Heartred
Voimia Amandatt! Tiedän että toi on niin musertavaa :Heartpink Jos yhtään lohduttaa, me saatiin neljäs raskaus syliin asti, joten toivoa ei kannata menettää.

Takaisin