Tänään kp3 ja menkkojen vauhti tuntuu rajusti hiipuneen, lähinnä voisi puhua enää tuhrutuksesta. Mikä ei siis sovi ollenkaan ajankohtaan. Yleensä tämmöstä on kp4 tai 5 kun menkat ovat lopuillaan. Vaihdoin jo eilen iltapäivällä toisen kupin tyhjennyksen kohdalla siteeseen että helpompi seurata aktiivisesti tilannetta. Raskaustestinkin (rfsu tavallinen) sitten tein kun tämä kummallinen tilanne jatkuu, mutta se on ainakin mun silmään negatiivinen (dpo16). En toki jäänyt analysoimaan ja tuijottelemaan vaan päädyin tähän lopputulokseen ilman siristelyä ja muuta 
Jännä nähdä miten tää nyt tästä jatkuu
Ainut ero aiempiin menkkoihin siis tosiaan tuo vv:n holvaus ja huomattavasti pienempi ja nopeammin hiipuva vuoto (ainakin verrattuna edellisiin, ennen pillereitä menkkoihin en halua verrata kun edellisistä on yli 2 vuotta ku liian hatara muistikuva) Kivut samat mitä yleensä eli vain ekana päivänä kipuna semmosta voimakasta paineentunnetta ja yksittäisiä kramppeja. Muina päivinä ei mitään tuntemuksia.
Joku hormonihärö todennäköisesti, eihän siitä pillerien lopetuksesta ole kuin liki 2kk, 15.5 söin viimeisen

Jännä nähdä miten tää nyt tästä jatkuu
Joku hormonihärö todennäköisesti, eihän siitä pillerien lopetuksesta ole kuin liki 2kk, 15.5 söin viimeisen

Mut toki nyt innolla odotan uutta hääpäivää. Vaikka mun sormuksessa lukee alkuperäinen hääpäivä ja tullaan jatkossa juhlimaan hääpäivää alkuperäisenä päivänä.

sitähä varte nää foorumit on. Ja moni voi varmasti samaistua sun tunteeseen. Itellä vasta virallinen yk3, mut tammikuu lopus lopettanu pillerit ni puoli vuotta tulee kohta täyteen ja alkaa tuntumaan pitkältä ajalta jo. Toki täällä on vuodenkin ja ylikin yrittäneitä, toivon ettei itse tarvitsisi sinne asti mennä. Tiedä millai oma pää kestäis:banghead:
Onneksi tuntemukset oli niin selkeät, niin luotin sit siihen ja se oli ainoa hymynaama jonka sain... Mutta ehkä sullo sit iltapäivästä jo plussa digissäkin?
Ja SE, jos joku on meillä harvinaista 

:angelic: