Raskaaksi 2020

Tänään kp3 ja menkkojen vauhti tuntuu rajusti hiipuneen, lähinnä voisi puhua enää tuhrutuksesta. Mikä ei siis sovi ollenkaan ajankohtaan. Yleensä tämmöstä on kp4 tai 5 kun menkat ovat lopuillaan. Vaihdoin jo eilen iltapäivällä toisen kupin tyhjennyksen kohdalla siteeseen että helpompi seurata aktiivisesti tilannetta. Raskaustestinkin (rfsu tavallinen) sitten tein kun tämä kummallinen tilanne jatkuu, mutta se on ainakin mun silmään negatiivinen (dpo16). En toki jäänyt analysoimaan ja tuijottelemaan vaan päädyin tähän lopputulokseen ilman siristelyä ja muuta :joyful:

Jännä nähdä miten tää nyt tästä jatkuu :grin Ainut ero aiempiin menkkoihin siis tosiaan tuo vv:n holvaus ja huomattavasti pienempi ja nopeammin hiipuva vuoto (ainakin verrattuna edellisiin, ennen pillereitä menkkoihin en halua verrata kun edellisistä on yli 2 vuotta ku liian hatara muistikuva) Kivut samat mitä yleensä eli vain ekana päivänä kipuna semmosta voimakasta paineentunnetta ja yksittäisiä kramppeja. Muina päivinä ei mitään tuntemuksia.

Joku hormonihärö todennäköisesti, eihän siitä pillerien lopetuksesta ole kuin liki 2kk, 15.5 söin viimeisen:grin

Huomenna testipäivä :happy093

Tänään iltavuoro ja miehen loma alkaa. Mun pojan loma alkoi jo keskiviikkona. Itsellä sit 12 pv vapaa joka alkaa 1,5 viikon päästä. Lähdetään sitten pojan kanssa mun isän luokse viikon reissulle, saa nähdä pitääkö kertoa iloisia uutisia vai saako ottaa saunakaljaa.

En oo täällä kertonutkaan, mut koronahan peruutti meidän häät joiden piti olla huhtikuussa. Meidät vihitään nyt sit 31.7. maistraatissa, siitä tietää vaan muutama ystävä. Aiotaan kutsua ravintolaan syömään myös mun isä (jos pääsee Lapista), mun veli, miehen raskaana oleva sisko sekä miehen äiti joka tulis paikalle meiän pojan kanssa (on siellä sillon yötä). Perheelle vihkiminen tulee siis yllätyksenä (maistraattiin tulee vaan kaaso ja bestman puolisoineen) . Saas nähä millon me saadaan juhlat, kaikki fiilikset ja energia vaan kaikkeen järjestämiseen loppu sillon ku meidän piti perua häät alle 2 viikkoa ennen meidän päivää. Kaikki oli periaatteessa valmista ja sit kaikki piti perua. :smiley-angry017 Mut toki nyt innolla odotan uutta hääpäivää. Vaikka mun sormuksessa lukee alkuperäinen hääpäivä ja tullaan jatkossa juhlimaan hääpäivää alkuperäisenä päivänä.

Huomenna pitäisi alkaa menkat ja reissuun olisi lähtö. En ajatellut ottaa edes testejä mukaan, niin voimakas olo on että alkaa vuotamaan. Tulen taas takaisin piinapäiville ja toivottavasti sillä aikaa monien tilanne selkeytyy ja tulee uusia plussia:love7
Ylläpito taisi vinkata linkistä missä plussanneet tai raskaana olevat voi jatkaa keskustelua tutussa porukassa. (jos ei jostain syystä halua siirtyä LA ryhmään):thumright
Voisi olla reilumpaa yrittäjiä kohtaan, ettei ketju täyty liialti raskaus oireilusta.

Mullakin oli se vaisto.
Pian plussatestin jälkeen tuli olo, että tätä ei syliin saada. Yritin tietysti jättää sen huomiotta ja iloita, mutta koko ajan se siellä takaraivossa kolkutti.
Sitten alkoi niukka ruskea vuoto, jota jatkui pari viikkoa. Vaikka ultrassa löytyi syke, niin silti se olo ei vaan mennyt ohi.
Yhten viikonloppuna sitten alkoi kirkas vuoto ja kivut, jotka synnyttäneenä heti tunnisti supistuksiksi. Ja sitten saikin seuraavalla viikolla tyhjennyslääkkeet kotiin.

Usein vuoto on normaalia ja kaikenlaiset kivutkin kuuluu alkuraskauteen.
Mutta kyllä mä väitän, että siinä missä jotkut aavistaa olevansa raskaana jo ennen oireita, jotkut aavistaa sen keskenmenonkin, vaikka kaikki olisi hyvin. :confused005

Eilen pääsin sanomaan ettei mitään oireita ole. No tänään aamusta on tuolla jossain lantiossa ollut jännä paine. Vielä on ihan liian aikaista sanoa yhtään mitään kun on vasta dpo 8.

Saisinkohan mä mieheltä salaa hankittua muutaman testin. Mulla on yksi ainoa herkkä testi ja sen lisäksi muutama Sofin liuska. Ne liuskat on ihan hanurista kun niihin tulee selvä valkoinen viivanpaikka ja sen viivanpaikan viereen jää värikertymä.

Täällä dpo12 ja onestep ja pregcheck negaa. Kirves on kaivossa, maito kaatuneena ja hanskat tiskissä niin sanotusti o_O
Nyt alkaa kesäloma ja jään odotteleen maanantaina alkavia menkkoja, testailut sai olla nyt siinä. Millään ovistikuilla en ole varautunut ensi kiertoon. Olkoot prkl. Aion elää syntistä elämää, juoda pari annosta alkoholia silloin kun huvittaa, syödä huonosti ja epäterveellisesti, unohtaa vitamiineja, ottaa buranaa juuri ennen oletettua ovista ja haistattaa paskat kaikelle tälle :smiley-bounce016

Pitäis tehdä testi kun lähden tänään miehen siskon syntymäpäiviä juhlimaan, mutta unohdin aamun ekasta ottaa pissaa talteen. Samoin kävi nyt toisen pissan kanssa, jos sitten kolmannen kohdalla..

Mutta mä nyt epäilen että vois olla nyt myöhäinen ovis, kun vihloo molemmin puolin munasarjat.

Dpo8 ja hirvee PMS-itkuärsytys iski aamusta. :smiley-angry017

Oon niin surullinen, että ekaa kertaa tulee mieleen ajatus, että helpompi ois vaan lopettaa tää yritys ja antaa olla. :sad001 Niin paljon tulee vaan pahaa mieltä elämään, kun mitään ei tapahdu.

Ei siis oikeasti olla lopettamassa yritystä, mutta välillä tekisi vaan mieli luovuttaa, kun tämä tuo niin paljon huolta ja murhetta elämään. Mietin et ois luopunut ovistesteistä välissä ja ottanut rennommin, mutta meillä tulee täyteen nyt vuosi yritystä, ja tarkoitus varailla ensikäyntiaikoja yms. ja en halua toisaalta mitään hidastuttaakaan. Kaikki kivet käännettävä, mutta raskaalta tuntuu. :sad001

Pahoittelut tällaisesta ON-vuodatuksesta, on vaan niin neuvoton olo tänään. :banghead:

Arvatkaas mitä One Step, mun rakas luottotesti ruennut tekeen. Laittaan viivanpaikkoja testiajalla!!!
Mieskin oli ihan, että mitä ihmettä. Raskaana ei olla, kun Dpo 5 vasta...
Ja siis ihan testiajalla on ruennut tällaseksi. :shifty:

En saanut kuvaa laitettua, kun meni sutuksi lisätessä mutta siis pointti on se, että niitä ei kannata tiirailla yhtään...

Todella herkkä on ja näyttää raskauden, mutta tiirailun lopetan tähän, koska siihen tulee aina kunnollinen viivanpaikka.

Arvatkaas mitä One Step, mun rakas luottotesti ruennut tekeen. Laittaan viivanpaikkoja testiajalla!!!

En saanut kuvaa laitettua, kun meni sutuksi lisätessä mutta siis pointti on se, että niitä ei kannata tiirailla yhtään...

Todella herkkä on ja näyttää raskauden, mutta tiirailun lopetan tähän, koska siihen tulee aina kunnollinen viivanpaikka.

Mulla ei tullut mitään dpo11 :bag: siis se ohut liuskatesti

Huh! Just mietin, et testaisko tänää dpo7 ihan varmuude vuoks, mut aika sata oon ettei ovis oo yhtää aiemmi ollu ni ihan turhaa. Ei taid testit näyttää niin aikasi mitkää. Ja just noita halvimpia herkkiä one steppei itel myös.

Dpo8 ja hirvee PMS-itkuärsytys iski aamusta. :smiley-angry017

Oon niin surullinen, että ekaa kertaa tulee mieleen ajatus, että helpompi ois vaan lopettaa tää yritys ja antaa olla. :sad001 Niin paljon tulee vaan pahaa mieltä elämään, kun mitään ei tapahdu.

Ei siis oikeasti olla lopettamassa yritystä, mutta välillä tekisi vaan mieli luovuttaa, kun tämä tuo niin paljon huolta ja murhetta elämään. Mietin et ois luopunut ovistesteistä välissä ja ottanut rennommin, mutta meillä tulee täyteen nyt vuosi yritystä, ja tarkoitus varailla ensikäyntiaikoja yms. ja en halua toisaalta mitään hidastuttaakaan. Kaikki kivet käännettävä, mutta raskaalta tuntuu. :sad001

Pahoittelut tällaisesta ON-vuodatuksesta, on vaan niin neuvoton olo tänään. :banghead:
Saa purkaa ja avautua:Heartbigred sitähä varte nää foorumit on. Ja moni voi varmasti samaistua sun tunteeseen. Itellä vasta virallinen yk3, mut tammikuu lopus lopettanu pillerit ni puoli vuotta tulee kohta täyteen ja alkaa tuntumaan pitkältä ajalta jo. Toki täällä on vuodenkin ja ylikin yrittäneitä, toivon ettei itse tarvitsisi sinne asti mennä. Tiedä millai oma pää kestäis:banghead:

Kannattaakohan sitten tuon ensi viikolla tapahtuvan lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen testailla hcg:tä herkillä vai ei herkillä testeillä vai onko väliä? Mikähän nyt olisi ihan paras liuska- tai puikkotesti. Ainakin jo kohta varustaudun one stepin puikko-ovulaatiotesteillä ja cb dual hormoneilla. Ei aiota odottaaa yksiäkään hiton kuukautisia välissä. Toivottavasti jälkivuoto ei oo ihan hiton pitkä :sad001

Eikä, mun nää ilkeet menkkamaiset kivut selässä ja nivusissa vaan jatkuu, tai oikeestaan siis pahenee ja nyt äsken pyyhittäessä tuli rusehtavaa ja vaaleanpunasta :sad001 ei vielä kirkasta verta, mutta tiedän että senkin aika on.
En tajua miksi taas. Oireita kyllä ollu pitkin päivää, mut eilen ja tänää ollu jotenki eri tunne, tai siis kivut muuttunut nii sellasiksi teräviksi, ettei tunnu enää normi kohdun kasvukivuilta. Ja ku keskenmenoja taustalla, sekö synnytys, nii tunnen sen pahan kivun= supistukset ja siksi ei hyvältä näytä :sad001
Ja joo, vaikka jollakin on harmitonta vuotoa raskaudessa nii en vaan jaksa siihen omalla kohdalla uskoa, kun välittömästi tuli se tuttu tunne että se oli siinä. Eli ei jaksa liikoja tai ylimääräisiä toiveita,vaikka jollakin oliski niitä ollu.
Rv 6+3 olis tänään. Ja hitto ku menin tänää katselemaan jotain perhanan vaunujakin jo, ku oireet on ollu niin vahvoja. Mutta pari päivää sitten kirjoitinkin että jos tää nyt päättyy huonosti nii en vaan enää jaksa toiveita toisesta lapsesta.. Nää menetykset on liian suuria tunteita jaksaa. :sad001 uskalsin liikaa toivoa taas, nii kyllä sitä sit tippuu korkealta. Sillon pari päivää sitten oli muutenki hirveesti pms oireita, kiukkua ym.

Eikä! Ei oo todellista! :sad001 Oon niin pahoillani, jos ei raskaus jatkukaan. Voi miksei :Heartred

Hmm, oon hämilläni. Rfsun liuska mun silmään lähes saman vahvunen ja digin liuska myös. Digi kuitenkin nega :confused005 Oli jo eilen tällänen.
IMG-20200710-WA0010.jpeg

Hmm, oon hämilläni. Rfsun liuska mun silmään lähes saman vahvunen ja digin liuska myös. Digi kuitenkin nega :confused005 Oli jo eilen tällänen.
View attachment 91558

Ompa outoa.. Olisko noissa CB digeissä menossa joku huono erä tms.. Mä sain sillä hymynaaman mutta viivat oli haaleammat kuin tuossa sun omassa :wideyed: Onneksi tuntemukset oli niin selkeät, niin luotin sit siihen ja se oli ainoa hymynaama jonka sain... Mutta ehkä sullo sit iltapäivästä jo plussa digissäkin?
Suosittelen talletteleen joka tapaukses :p

Omanapailua:

Dpo 12 ja testi nega... Flo näyttää mulle nyt 16pv luteaalivaiheen nii en nyt vielä heitä kirvestä kaivoon. Oireita ei oo oikeestaan mitään. Oikeaa munasarjaa särkee vähä väliä samalla lailla kun oviksessakin mutta en oo nyt testaillu sitä kuitenkaan enää. Mies tosin on ollu harvinaisen seksinkipeä tän viikon :woot: Ja SE, jos joku on meillä harvinaista :hilarious::hilarious:
Jos tästä nyt menkat alkaa, niin yk7 en tikuttele ovista ja yritän ajatella vaan näitä viimeisiä lomautuspäiviä kun esikoinenkin on päikystä kesälomalla.

• Tykkään
Reaktiot: Jem
No niin, kp 24 ja jotain rusehtavaa tuli pyyhittäessä ja menkkamaiset olot on aika muhevat tällä hetkellä. Ilmeisesti koittaa lykätä alle 26 päivästä kiertoa nyt kuitenkin, niitäkin mahtuu pari vuoteen, vaikka yleensä on 26-28 päivää.
Voinen ainakin ottaa lomaoluen sit viikonloppuna edellyttäen, että ne menkat lähtee vauhtiin. Uskoahan ei ole mihinkään tärppiin, mutta välttääkseni kanssa ihmisten hiljaisen paheksunnan, lisäsin tuon "menkat vauhtiin" kohdan sinne :pompus::wacky::angelic::dead::grin

Nyt joku saa luvan tulla ja heittää tuon r-testin mäkeen! Ei sillä että olisin sitä tirkistellyt ja ihmetellyt pitkin päivää. Enhän mä semmosta tekis :smiley-angelic002

Mut ihan ku näkisin haamujen esiäidin esiäidin nyt kun se on täysin kuivunu. Tai sit se on viivanpaikka. Tai sit mun viivarillit! Kuvaa siitä ei saa ku sitä on omin silminkin niin käsittämättömän vaikea nähdä. Voisko joku tulla kumauttamaan mua? Oon varmaan joka ikisen lupauksen nyt rikkonut, mitä oon tehnyt! En siis lupaa enää yhtään mitään! :laughing002:laughing021:laughing001:laughing025

Menkatkin alkais olla ohi, enää pyyhkiessä tarttuu verta. Pitäiskö sitä kuitenkin tehdä sit vaikka alkuviikosta testi tai jotain? Jos ei muuten niin vaikka siksi että voin lopullisesti tuhota nämä mun epäilykset!

Voi pyhä yksinkertaisuus mun kanssa....:rolleyes:

Täällä dpo 1 ja pitkä piinailu alkakoon :grin oon oire-haukka ja tulkitsen jokaista rasahdusta kehossa tästä lähin.
Mutta jotakin kesäflunssaako se yrittää? Kurkku oli hieman karhea ja nenä tukossa? En ikinä sairasta niin mistäs moinen? Onko muilla ollut flunssia nyt? :anyone

Takaisin