Raskaaksi 2020

Kp9 ja flo huutelee ovista huomiseksi:hilarious: oma pää ja järkikin sanoo ensi viikolla sen olevan.
Tänään greippimehua meni jo mutisematta alas lantrattuna:hungover: en tajua miten sitä voi juoda "raakana".....

Ite tykkään frsu otestistä, mutta tosiaan Digin tilasin nyt ettei tarvii viivoja kyylätä, mutta on niitä viivoi vaan niin kiva analysoida :joyful:

Täällä Dpo 5 ja melko samat tuntemukset kuin viimekierrossa. Eli turvotusta, Vv:tä ja positiivinen mieli...

Nyt erona, että päätä särkee ja mies on jotenkin tosi hurmaavan näköinen ja oisin siinä kiinni kokoajan. :hilarious:
Niin ja muniksia nippailee välillä kipeestikkin. :confused:

Raskaus oli mulla siitä jännä, että sen aikana olin ihan älyttömän paljon tasaisempi. Mut heti kun raskaus päättyi alkoi se riehuminen kirjaimellisesti eli mä ainakin reagoin just näihin hormonitasojen laskuihin tosi voimakkaasti. :wideyed:

Mä olin kanssa koko raskauden ajan ihan älyttömän rauhallinen ja tasainen, mitä en normaalisti ole. Mieskin pani sen merkille. Muutenkin koko mun raskausaika oli ihanaa aikaa ja voin hyvin.

Täällä Dpo 5 ja melko samat tuntemukset kuin viimekierrossa. Eli turvotusta, Vv:tä ja positiivinen mieli...

Nyt erona, että päätä särkee ja mies on jotenkin tosi hurmaavan näköinen ja oisin siinä kiinni kokoajan. :hilarious:
Niin ja muniksia nippailee välillä kipeestikkin. :confused:

Mä en muista oliko alku raskaudessa vai missä kohti oli kauhea kiima omaan mieheen.. :laughing021

Kp9 ja flo huutelee ovista huomiseksi:hilarious: oma pää ja järkikin sanoo ensi viikolla sen olevan.
Tänään greippimehua meni jo mutisematta alas lantrattuna:hungover: en tajua miten sitä voi juoda "raakana".....

Ite tykkään frsu otestistä, mutta tosiaan Digin tilasin nyt ettei tarvii viivoja kyylätä, mutta on niitä viivoi vaan niin kiva analysoida :joyful:

Mä juon greippimehua "raakana", antaa kivan potkun ja piristyksen alkavaan päivään :joyful: täytyy toki myöntää että alkuun oli aika paha, mutta siihen tottuu:hilarious:

Tää kestoflunssa häiritsevää.

Ovistestei ei ehkä ole hyvä käyttää raskaustestinä kuten mä tein mutta tiedän tunteen ku jotaki pitää dipata.

Tänä aamuna digiin teksti raskaana tai no pregnant ja soitin neukkariin ja sit siellä tylysti sanoi että kylläpä sä varaat aikoja usein. Sanoin että en taida haluta sinne tulla enää ja soitin ihan julkiselle sektorille ja sieltä aika rv8 laskettuna että nyt olis rv4+ eli kuukauden päästä vasta. Käyn kertomassa kuulumiset kuitenkin.

Plussa puhureita <3

Mä juon greippimehua "raakana", antaa kivan potkun ja piristyksen alkavaan päivään :joyful: täytyy toki myöntää että alkuun oli aika paha, mutta siihen tottuu:hilarious:

Ai kamala :hilarious: no sitä se juu antaa.. Vois kokeilla huomenna raakana :grin ja ja mehu kaupoille mennä, mies tota mehujuttua naureskelee, mutta kokeiltava on:grin

Tää kestoflunssa häiritsevää.

Ovistestei ei ehkä ole hyvä käyttää raskaustestinä kuten mä tein mutta tiedän tunteen ku jotaki pitää dipata.

Tänä aamuna digiin teksti raskaana tai no pregnant ja soitin neukkariin ja sit siellä tylysti sanoi että kylläpä sä varaat aikoja usein. Sanoin että en taida haluta sinne tulla enää ja soitin ihan julkiselle sektorille ja sieltä aika rv8 laskettuna että nyt olis rv4+ eli kuukauden päästä vasta. Käyn kertomassa kuulumiset kuitenkin.

Plussa puhureita :Heartred

Tulipas sieltä asiaton vastaanotto, kamalaa että tollasen jouduit kokemaan

Oonko mä ainut joka rakastaa greippimehun makua? :anyone:grin:grin

En oo varmaan ikinä juonu greippimehua, mutta voin kuvitella sen maun suussa:yuck: katotaan kuinka tässä saa alkaa poppaskonsteja kokeileen.. En kyllä taatusti tykkää siitä.

Täällä väsyä ja juilintaa, jota on aina oviksen jälkeen/aikoihin.

Tulipas sieltä asiaton vastaanotto, kamalaa että tollasen jouduit kokemaan
Joo sanoin että no anteeksi kun olen hankala tapaus ja saanut varhaisia keskenmenoja/kemiallisia et tästä lähtien jos joudun uuteen yritykseen niin enpä teille enää soita ja sanoin myös et lähtee tutuille tästä tieto. Noh, oon vissiin liian iloinen nyt et jaksaisi välittää. Asiaton oli ja toivon mukaan ei muille lauo tollasta kommenttia...

Mä en muista oliko alku raskaudessa vai missä kohti oli kauhea kiima omaan mieheen.. :laughing021
Mä oon huomannut et mul on alkanut joku kiimakausi. Enpä tajunnut että hormonit. Sama on myös toi rauhallisuus mitä on puhuttu, ei niin minkään valtakunnan oloa et ärsyttää. Kaikki on vaan ihanaa. Heti jos vähän käy mielessä että ei uskalla iloita niin rintoja pakottaa tms ja sit taas autuas olo. Nojoo, mä seurailen taustalla täällä ja toivon mukaan ei tarvitse tulla takaisin :)

ON!
Kyllä se eilinen oli tosiaan joku vuosisadan huijaus. Tänä aamuna samantapainen vielä haaleampi viivanpaikka rfsu samaiseen testiin kuin eilen ja Gb digiin piiiitkä miinus joten ei, en ole raskaana..:bag::grumpy:

Hyvää viikonloppua kaikille! :Heartpink

Ovistesteistä oli puhe. Mä käytän ite rfsun liuskoja, jotka toimii mulla just niinku pitäs. Varmistelen vielä digillä, niinku tänäänki.

Tein iltapäivällä uudet testit ja nyt tuli digiinkin hymy! Aavistelinkin vähän lyhyempää kiertoa nyt. Flo ennustaa 26 päivän kiertoa. Sopii mulle!

Mä tykkään kans kauheesti noista rfsu:n ovistesteistä. Ei ollut mitään epäselvää että onko positiivinen vai ei kun positiivinen päätähti heti ja negatiiviset vasta sitten ajan kanssa ja oli huomattavasti haaleampia ku kontrolli :joyful:

Mä tykkäsin Suomessa apteekin ovistesteillä ku ne oli ainut jotka ei ollu koko ajan tasavahvat, tosin digi ei ikinä hymyillyt eli en varmaan tuolloin edes ovuloinut

Mites muuten te, jotka tikuttelette ovulaatiota - mikä testi on paras? Digit varmaankin, mut jos niitä nyt ei lasketa vaan mietitään liuskoja ja jotain suht herkkiä. Itelläni rfsu ei oo oikein toiminut, varsinkin kun pitkiä kiertoja, niin tikkuja menee ihan törkeä määrä. Lähinnä mietin tilaisko nyt jatkoa ajatellen niitä vai olisko kuitenkin vaan ilman. :think005

Tänään oon jotenkin ihan helpottunein fiiliksin - kohti uusia pettymyksiä :grin Ehkä just siksi, kun kierto kerrankin oppikirjan mukainen eli 27 päivää, ei tiputtelua edes alkaessaan ja tää on mulle uutta, en edes muista että näin olisi ollut viimeisen vuoden aikana kertaakaan :hilarious:
Viimesimmät kierrothan tiputtelin ja kunnon vuoto alkoi joskus kp 60 :facepalm:

Jännä juttu kyllä, miten mulla hormonitoiminta ja kierron vaihe erityisesti näyttää vaikuttavan mielialaan ihan todella paljon. Mietin muutama päivä sitten miksi mulla oli taas ihan paniikkikohtausta enteilevä olotila, samoin eilen ja se selittyi ilmeisesti just näillä hormonitasojen laskulla. :bag:
Mulla toimii parhaiten Sofin ovistikut. Niillä saan selkeän plussan eli kontrollia vahvemman viivan. Ja kuitenkin näyttää myös ihan vaaleaa viivaa alkukierrossa.

Ihanaa, että täällä on juuri ollut käynnissä keskustelua greippimehusta! Juuri tänään aloitin itse sen juomisen, tosin greippi-appelsiinimehua, ihan raaka greippimehu ei kyllä uppoa :hungover:

Kp 5, ja ensimmäiset kuukautiset keskenmenon jälkeen lopuillaan. Syön raskausvitamiinia, e-vitamiinia, ja juon tätä greippi-appelsiiniällötystä.

ON!
Kyllä se eilinen oli tosiaan joku vuosisadan huijaus. Tänä aamuna samantapainen vielä haaleampi viivanpaikka rfsu samaiseen testiin kuin eilen ja Gb digiin piiiitkä miinus joten ei, en ole raskaana..:bag::grumpy:

Hyvää viikonloppua kaikille! :Heartpink

Mitä hemmettiä! :wideyed: Mun mielestä siinä sun testissä näkyi ihan selkeä viiva, joka oli vielä värillinen.​

Takaisin