Raskaaksi 2020

Tsemppiä ihan hirveästi menetyksen kokeneille :Heartred
Sitä tunnetta ei pysty mitenkään kuvittelemaan edes. Tuntuu pahalta jokaisen teidän puolesta.

Isosti onnea plussista! Ihana kun niitäkin satelee edelleen, eikä pelkästään surullisia uutisia.
Nyt tarrasukkia ja kaikki muutkin urakalla plussaamaan, ni ootte sylikkäin synnytämässä maaliskuussa :biggrin

Itellä kp11 eikä oikein mitään kerrottavaa, ovista odotellessa :grin

Täällä on ollut keskustelua luteliaalivaiheen ”kuivakkuudesta” tai siitä että paikat tosi kosteina ja mahdollisesti jälkimmäinen tarkoittaisi jotain positiivista. Itse huomannut kyllä saman, että kosteina on paikat ja kunnon vv, mutta omalla kohdallani en voi sanoa suuntaan tai toiseen, että tarkoittaako mitään, koska tuntuu läpi kierron suht kosteena olevan:hilarious::hilarious::hilarious: isännänkin mielestä :oops:

ON: Dpo7 ja kyllä tällä hetkellä päivät oikein matelee näin lomalla ollessa! Iski vieläpä pieni flunssa niin tuntuu että ei saa aikaa kulutettua mitenkään:meh: Mieskin jo kyselee että koska testataan:grin

Kyllä täytyy tänäänkin heilutella :angelic:
Tosiaan tasavahvat oli eilen.. mitään kirkuvan punasta testiviivaa en saanut, mutta kyllä ne tasavahvat olivat vähintäänkin. Testailen tosi laihoista pissoista niin syy voi olla siinäkin. Mutta eiliset olivat kyllä niin vahvat, mitä en ikinä oo saanut ja tänään haalistuneet. Eilen myös tosi kovat kivut.. seksikin tuntui vähän hellältä, tuntu että kohtu heiluu:grin jotenki outoa..

Mutta niin tänään eletään dp0 kaiken järjen mukaan ja Allohan mukaan:grin

Oliko se hyvä asia jos luteaalivaihe ois pitkä? Mulla nyt kp15 ja yleensä kierto 29-30. Toki voi vaihdella ja nyt kun oppii omaa kehoa paremmin, niin pystyy tulkitseen ja seuraan minkälaisia kiertoja jne.

Muistaakseni hyvä juttu jos luteaalivaihe pitkä

Uus yritys :angelic:

Okei. Meinasin lentää perseelleni.. Tein vielä frsu tikun muutaman tunnin pidätyksellä kun tuli tunne, et jos nyt vielä...
Jos tämä on vaan viivanpaikka niin haastan kyllä koko firman johkin oikeuteen :hungover::hilarious:
Viiva jäi jo tehdessä, kuva on ehkä tunnin päästä otettu. (Joku ihme painauma just tuossa viivan vieressä :bored:)

Aamulla uusiks, toivottavasti ei oo mikään vuosisadan huijaus :nailbiting::Heartred

Ps. En ole kuvaa muokannut vaikka ihan näyttää kyllä siltä :grumpy:

Liitteet

• 09A63DD9-0006-40EF-A2C2-EA9A00D440AE.jpeg
    09A63DD9-0006-40EF-A2C2-EA9A00D440AE.jpeg
    40.5 KB · Katsottu: 282
Kyllä se viiva näkyy hyvin, mä testasin aamulla just samaisella testillä ja siinä näkyy vain se viivan paikka, ihan eri näköinen eikä se näy kuvaan, toi näkyy! :Heartred
Mulla on ihan kummalliset menkat nyt, alkoi kaks päivää myöhässä ja vuotoa ei juuri mitään ole tullut. Pyyhkiessä vain. Jospa ne vaikka huomena alkais kunnolla! Tällänen vaan on ihan epänormaalia. :confused005

Aina voi yrittää, mutta vaikeaa se on :hilarious:

Koskaan ei ole mitään tulehduksia missään testattu, mutta ei oo ollut myöskään mitään niihin viittaavia oireita. Ei kutinaa, ei mitään hajua, vv ei oo kokkareista, harmaata tai mitään muutakaan mitä oireluetteloissa on. Ei kai se oireettomana voi olla? Suuri määrä kirkasta vv:tä ei ollut missään mainittuna :bag:

Okei, jos ei oo mitään hajuja tms niin en olis kovin huolissani :)

Jee! Tiputtelu alkoi! Ehkä huomenna tai ylihuomenna sitten pääsee uuteen kiertoon. :gen014.

Onneks olkoon :hilarious:
Itsehän en päässyt vieläkään... :meh:
Mitähän tää mun värkki touhuaa :grin

Tissitkin on sivuilta kipeet ja raivo meinas syttyä taas päälle, kun keskellä maaseudun takapajulaa auton pakoputket syötti lieskaa ja kone leikkasi melkein kiinni, myönnettäköön, että molemmat meistä vähän säikähti miehen kanssa, mut sain sitten sytytettyä riidan poikastakin siinä :hilarious: toinen kohtaus tuli, kun en saanut saunaa syttymään :grin sovittiin jo, mutta tää kiihtyminen on taas luokaa 0-100.

En jaksa oikeesti enää odottaa, kun koko ajan etin housuistani sitä saakelin tiputtelua, jota ei näy eikä kuulu :grin
Hiivaa tuntuu et yrittää pukata, pissa haisee tai mä haisen, en tiiä kumpi :grin ja väri on tummempi, mut voi kyllä johtua lääkkeistäkin. Ilmaa on mahassa enemmän kun laki sallii, et jos ennen on ollu ilmavaivoja luteaalissa niin nyt on sitten joku kesto kaasuvuoto :laughing002:finger005
Perskuleee, mikseii oikeesti nyt tää piina voi jo päättyä. :bag::bag::bag:
Onneks on viikonloppu :angel7

Tissitkin on sivuilta kipeet ja raivo meinas syttyä taas päälle, kun keskellä maaseudun takapajulaa auton pakoputket syötti lieskaa ja kone leikkasi melkein kiinni, myönnettäköön, että molemmat meistä vähän säikähti miehen kanssa, mut sain sitten sytytettyä riidan poikastakin siinä :hilarious: toinen kohtaus tuli, kun en saanut saunaa syttymään :grin sovittiin jo, mutta tää kiihtyminen on taas luokaa 0-100.

En jaksa oikeesti enää odottaa, kun koko ajan etin housuistani sitä saakelin tiputtelua, jota ei näy eikä kuulu :grin
Hiivaa tuntuu et yrittää pukata, pissa haisee tai mä haisen, en tiiä kumpi :grin ja väri on tummempi, mut voi kyllä johtua lääkkeistäkin.
Perskuleee, mikseii oikeesti nyt tää piina voi jo päättyä. :bag::bag::bag:
Onneks on viikonloppu :angel7
Samaistun! Monta kertaa tän päivän aikan ollu ihan hanskoja tiskii heittämäs, kyttäilly ”oireita” ravannu pissal ja tarkastanu onko alkanu vuoto. Hullukshan tässä tulee:banghead::hilarious: uusimpana arvon nyt mielessäni onko tissit jotenki turvonneemma tuntuset vai kuvittelenko. Ja tissejä kihelmöi välillä vaikkei niihin hipasiskaan.

Täällä on ollut keskustelua luteliaalivaiheen ”kuivakkuudesta” tai siitä että paikat tosi kosteina ja mahdollisesti jälkimmäinen tarkoittaisi jotain positiivista. Itse huomannut kyllä saman, että kosteina on paikat ja kunnon vv, mutta omalla kohdallani en voi sanoa suuntaan tai toiseen, että tarkoittaako mitään, koska tuntuu läpi kierron suht kosteena olevan:hilarious::hilarious::hilarious: isännänkin mielestä :oops:
Mulla on aina ollut ns kosteaa mutta nyt oli ihan infernaalista. Kuivat kaudet mulla kuitenkin on mut nyt kesti päivän jos sitä edes ja nyt holisee jo niin et luulee koko ajan että noniin menkut. Ei oo tullu ei ja saa jäädä pois. Ehkä kolme testiä (2 tosi haamuu ja yksi selvä vaikka olikin haaleampi) toden sanoo. Nyt yrittää uskoa vaan tulokseen ja jos ei oo niin lähtee semmonen reklamaatio cb lle.

Ällövaroitus limoista!!

Mut kyl tää kosteus on jo ihan eri sfääreihin ulottuva. Just pelkää ku käy vessassa et mitä nyt holahtaa ja se on nyt ollut valkoinen ja semmonen perus mut runsas ja sit välillä holahtaa ihan maitomainen outo vähän limainen jopa ja näitä mul on ollut pitkin kiertoo ainut et seksin jälkeen ollut ihan tosi paljon mitä valunut et mietin et mitähän helkkarii mut nyt näyttää siltä että syy on maailman ihanin <3

Jospa vain nyt jaksaa uskoa tähän plussaan

Eikä, mun nää ilkeet menkkamaiset kivut selässä ja nivusissa vaan jatkuu, tai oikeestaan siis pahenee ja nyt äsken pyyhittäessä tuli rusehtavaa ja vaaleanpunasta :sad001 ei vielä kirkasta verta, mutta tiedän että senkin aika on.
En tajua miksi taas. Oireita kyllä ollu pitkin päivää, mut eilen ja tänää ollu jotenki eri tunne, tai siis kivut muuttunut nii sellasiksi teräviksi, ettei tunnu enää normi kohdun kasvukivuilta. Ja ku keskenmenoja taustalla, sekö synnytys, nii tunnen sen pahan kivun= supistukset ja siksi ei hyvältä näytä :sad001
Ja joo, vaikka jollakin on harmitonta vuotoa raskaudessa nii en vaan jaksa siihen omalla kohdalla uskoa, kun välittömästi tuli se tuttu tunne että se oli siinä. Eli ei jaksa liikoja tai ylimääräisiä toiveita,vaikka jollakin oliski niitä ollu.
Rv 6+3 olis tänään. Ja hitto ku menin tänää katselemaan jotain perhanan vaunujakin jo, ku oireet on ollu niin vahvoja. Mutta pari päivää sitten kirjoitinkin että jos tää nyt päättyy huonosti nii en vaan enää jaksa toiveita toisesta lapsesta.. Nää menetykset on liian suuria tunteita jaksaa. :sad001 uskalsin liikaa toivoa taas, nii kyllä sitä sit tippuu korkealta. Sillon pari päivää sitten oli muutenki hirveesti pms oireita, kiukkua ym.

Ja joo, en oo uskaltanut tehdä sitä viikko testiä, et jos olisin saanu sen 3+. Enkä mitään muutakaan testiä. Oon vaan yrittänyt luottaa kroppaani.

@Jesbe Kuulostaa tutulta kyllä. Kuulun niihin naisiin tidella, joita ei tarvii paljoo lämmitel eikä liukkareit käyttää:hilarious:

Muokattu viimeksi:

en tiedä mitä se oli, mutta eipä ole sen jälkeen näkynyt. Josko huomenna taas näkyisi jotain merkkiä kierron alusta. Sen verran vittuuntunut olo on, jotta kyllä se kierto pian starttaa.

:sad001
Eikä, mun nää ilkeet menkkamaiset kivut selässä ja nivusissa vaan jatkuu, tai oikeestaan siis pahenee ja nyt äsken pyyhittäessä tuli rusehtavaa ja vaaleanpunasta :sad001 ei vielä kirkasta verta, mutta tiedän että senkin aika on.
En tajua miksi taas. Oireita kyllä ollu pitkin päivää, mut eilen ja tänää ollu jotenki eri tunne, tai siis kivut muuttunut nii sellasiksi teräviksi, ettei tunnu enää normi kohdun kasvukivuilta. Ja ku keskenmenoja taustalla, sekö synnytys, nii tunnen sen pahan kivun= supistukset ja siksi ei hyvältä näytä :sad001
Ja joo, vaikka jollakin on harmitonta vuotoa raskaudessa nii en vaan jaksa siihen omalla kohdalla uskoa, kun välittömästi tuli se tuttu tunne että se oli siinä. Eli ei jaksa liikoja tai ylimääräisiä toiveita,vaikka jollakin oliski niitä ollu.
Rv 6+3 olis tänään. Ja hitto ku menin tänää katselemaan jotain perhanan vaunujakin jo, ku oireet on ollu niin vahvoja. Mutta pari päivää sitten kirjoitinkin että jos tää nyt päättyy huonosti nii en vaan enää jaksa toiveita toisesta lapsesta.. Nää menetykset on liian suuria tunteita jaksaa. :sad001 uskalsin liikaa toivoa taas, nii kyllä sitä sit tippuu korkealta. Sillon pari päivää sitten oli muutenki hirveesti pms oireita, kiukkua ym.

pidetään nyt sormet ja varpaat pystyssä, jotta olisi harmitonta.:Heartbigred

Itsellä tuoreessa muistissa toukokuu ja se ahdistus kun digi ei näyttänytkään kuin piti ja sitten alkoi se tiputtelu. Mutta se vaisto mikä itsellä oli, se piti paikkaansa. En ymmärrä miten se oli niin vahva. Kaikki ei ollut hyvin. Vaikka ensimmäisen sykkeettömän ultran jälkeen, parin päivän jälkeen löytyi syke, niin koko ei pitänyt missään muotoa paikkaansa. Loppua en oikein halua edes miettiä. Tiedän että olisi pitänyt jollekin puhua, mutta vain kaksi minun työkaveria tietää miehen lisäksi. Ja joille olen puhunut. Siitä tulikin mieleeni, että jos teillä on mahdollisuus puhukaa.

@Jesbe Kuulostaa tutulta kyllä. Kuulun niihin naisiin tidella, joita ei tarvii paljoo lämmitel eikä liukkareit käyttää:hilarious:
Mulla oli aiemmin kyl ja todella pitkään mulla ei juuri tullut esim limoja oviksesta eikä muutakaan. Nyt täs keväällä runsastui mut vasta tässä ku oli se oletetun oviksen ajankohta niin viikon melkein tuli ja siitä jatkunut eri koostimuksella... Optimistinen sun puolesta

Voi toivottavasti olisi harmiton vuoto, mutta ymmärrän ton vaiston. Mulla oli itsellä eka iloinen olo ja sit vaan outo tunne että kaikki ei oo hyvin eikä ollut. Nyt tänään oon ku eka shokki meni ohi nii miettinyt että voiko todella olla ja yritän pysyä rauhallisena ja optimistisesti ajatella että tällä kertaa.

Toivon mukaan on vain oireeton kausi ja vuoto harmiton.. voimia sinulle <3

Mulla oli aiemmin kyl ja todella pitkään mulla ei juuri tullut esim limoja oviksesta eikä muutakaan. Nyt täs keväällä runsastui mut vasta tässä ku oli se oletetun oviksen ajankohta niin viikon melkein tuli ja siitä jatkunut eri koostimuksella... Optimistinen sun puolesta
Saapi nähdä millai käy:angelic: mä en viime kierrosta bongannu selkeitä ovislimoja mut täs kierros kyllä bongasin.

Takaisin