Raskaaksi 2020

Mä en voi uskoa, että ne kivut mistä huolestuin oli kuin olikin oviskipuja.
Samalta puolelta munis irtoo, kuin viimeksikkin tai ainakin siellä ne jomot on.
En usko, että vois olla ovislimat näin vahvat, jos ois edelleen jotain muuta kuin ovis. :angelic:

Menin nyt näiden pohdintojen kanssa ihan sekasin, aloin miettiä toissapäivänä tulleita vatsakipujakin ja mietin jos se oli kiinnittyminen eikä ovis. Teinpä sit testin, ei mitään muistikuvaa miten pitkä pidätys takana. Viivanpaikka vai mikä? Vai oonko vaan sekasin?

Liitteet

• IMG_20200705_174209.jpg
    IMG_20200705_174209.jpg
    20.6 KB · Katsottu: 260
Menin nyt näiden pohdintojen kanssa ihan sekasin, aloin miettiä toissapäivänä tulleita vatsakipujakin ja mietin jos se oli kiinnittyminen eikä ovis. Teinpä sit testin, ei mitään muistikuvaa miten pitkä pidätys takana. Viivanpaikka vai mikä? Vai oonko vaan sekasin?
Jotain siinä näkyy, mut en ole aikoihin tehnyt sofin testejä niin en muista antaako kuinka näkyvää viivanpaikkaa. Toivotaan että huomenna näkyis jo vähän paremmin :)

Näkyy :happy:

Vauva haaveet romuttu ihan täysin viime yönä. Miehelläni oli hellä hetki toisen naisen kanssa ja näin ja kuulin kaiken. Tässä nyt on muutenkin kaikkea, niin tämäkin sitten vielä. :sorry: kiitos palstailijat, tämä on hyvä ryhmä ja hyvää keskustelua. Kaikkea hyvää kaikille.:Heartred

Voi KatMa, nyt ei oikein löydy sanoja:sad010 Olen todella pahoillani sun puolesta. Toivon sulle kaikkea hyvää elämään ja myötäisempiä tuulia tulevaisuudessa. Kovasti voimia.:Heartred:Heartred:Heartred

Olisko suosituksia testeistä, jotka ei anna viivanpaikkoja? :confused004
First Response - Markkinoiden herkimpiä testejä, mutta suht hintava.
Pregcheck - Halpa ei ikinä mulla viivanpaikkoja ja on suht herkkäkin
Sofi one step ''puikko'' - Jotkut saaneet, mutta itse en ole onnistunut saamaan viivanpaikkoja ja on tosi herkkä testi mun mielestä.

Toi Sofi One step puikko nimenomaan kaupasta Kotitesti.fi on hyvä.
Raskauskeijulla oleva ei ole yhtä herkkä, mitä tuoteselostetta luin nettisivulta. :happy:

Muoks. Kotitesti.fi puikko on nimeltään Sofi Ultimate puikko

Mäkin olen jotain näkevinäni tuossa. :)

Mullakaan ei pc ole koskaan antanut mitään turhia viivoja. On ollut se luotto varmistus testi jos netistä tilatut testit epäilyttää.
Tällä kertaa testasin pc ja rfsu samasta pissasta kun olin jotenkin ihan varma että kyllä raskaana olen ja rfsu antoi paljon vahvemman viivan. Rfsu testiin kyllä joskus saanut testiajan jälkeen jotain hyvin haaleaa turhaa viivaa näkyviin.

Kenellä kemiaalinen ollut niin miten pian loppui tikussa ne haamut :grumpy:

Mulla kemiallinen häipyi testeistä tosi myöhään, lähemmäs kolme viikkoa... Sitten tulikin heti ovulaatio ja +.

Edelleen seurailen täällä sivussa teidän jorinoita, jäin koukkuun tähän sivuun silloin kun kuumeilin. Nyt tuolla tammikuisissa. Iloitsen ja olen mukana ilossa ja surussa, täällä taustalla. Plussatuulia :smiley-bounce016

Sofi liuska antaa erottuvan valkoisen viivanpaikan heti kastuttuaan ja sen reunaan oikealle puolelle yleensä jää vähän haamua muistuttava värikertymä. Testiajalla se viivanpaikka ja värikertymä himmenee mut tuntuu olevan tikusta kiinni et miten hyvin jää näkyviin o_O

Mä oon ihan pms-tuskissa vissiin nyt jo.. Tulin miehen seuraksi mökille kun se tekee jotain hommia ja vaikka se lupas et mun ei tarvitse tehdä mitään jos en jaksa niin silti kyynelehdin täällä mökin sisällä et mä en oo ku vaivaksi kun ei huvita tehdä mitään mökkihommia just nyt :sorry::angelic::wacky::woot:
Kuulostaa ja tuntuu terveeltä :smiley-angelic006

Tässä on nyt tullut paljon kuvia, jotka itse omalla kohdallani olisin vielä negana tulkinnut. Toki kuvassa eri kun luonnossa. Mutta täytyy muistaa, että raskauteen viittaava haamu on kuitenkin punertava viiva, vaikka se olisi hailakka. En suosittele käyttämään ovulaatiotestiä raskaustestinä, koska itselläni monesti käynyt niin, että ovistesti loppu kierrosta on ollut positiivinen,mutta herkkä r testi nega. Kuukautiset ovat tulleet ajallaan. En tiedä miksi lh voi tehdä sellaisen nousun?

Tässä on nyt tullut paljon kuvia, jotka itse omalla kohdallani olisin vielä negana tulkinnut. Toki kuvassa eri kun luonnossa. Mutta täytyy muistaa, että raskauteen viittaava haamu on kuitenkin punertava viiva, vaikka se olisi hailakka. En suosittele käyttämään ovulaatiotestiä raskaustestinä, koska itselläni monesti käynyt niin, että ovistesti loppu kierrosta on ollut positiivinen,mutta herkkä r testi nega. Kuukautiset ovat tulleet ajallaan. En tiedä miksi lh voi tehdä sellaisen nousun?
Minulla ei esim tullut pari kiertoa sitten digiin hymyä kertaakaan, silti menkat tuli toukokuun alussa vielä. Nyt eletään sitä kiertoa vielä. Digi ollut mulla luotto ovulaatiotesti kun liuskat ei kerro. Haamu testiin tuli, vielä ei voi testata ku testiä ei ole ja Digi vaan hymyilee koko ajan. Toki se voi johtua muustakin asiasta mutta ei mulla oo loppukierrossa digi hymyillyt kuin maximissaan yhden päivän. Tuolloin ihan varuiksi testasin kun halusin tietää et hymyileekö mulla loppukierrossa koko ajan kuten pcos potilailla monesti. Mulla vain siis monirakkulaiset munasarjat ei muuta.

Ja sit en kauheasti vielä intoile, tiedän sen verran et ovulaatio on jo mennyt jos on irronnut koska lämmöt ja vv ja kaikki muutokset joten näin. Ero on se et esim seksin jälkeen ihan kipuillut, vv on todella runsas ja rintoja aristaa huomattavan paljon. PMS oireita voi olla mutta kyllä haluu tietää mistä on kyse ja testaan uudestaan, tänään olisi ennustanut Flo menkkoja mut ei kuulu. Siinäkin hyvä käydä vilkaisemaan et mistä kyse kun ei mulla näin ole testit sekoilleet ikinä. Liuskat on toki tummaa pitkin kiertoa mut digin viivat haalistui pois ja sit ihan kokeilun ilosta testasin ne hymyt ja nyt on myös pvm ylhäällä ja oireet yms mistä gynelle kerron. Ovulaatiotesti voi näyttää raskauden tai olla näyttämättä. Estrogeeni nousee loppukierrossa ja joillakin lh on koholla niin paljon että antaa positiivisen tuloksen väärin loppukierrossa juuri.

Joo minäkään en oo siis ovistestejä rtestinä käyttänyt vaan ihan ovista bongaillut, mutta alkoi epäilyttää, kun selkeän plussan sain vasta näin myöhään ja kun on plussana pysynyt jo päiviä, mitä ei oo siis aiemmin tapahtunut. Siitä aloin pohtia, että jos se ovis olikin silloin kun se normaalisti olisi ollut ja tärppi olisi käynyt. En tosiaan tuota omaani minään vielä pidä, mutta kyllä se hailura yllätti, koska en aiemmin ole viivanpaikkoja saanut, negat on ollu ihan negoja. Toivon parasta ja jos huomenna on ihan blanco niin tietää, että viivanpaikasta oli sitten kyse ja että ovis mitä ilmeisimmin oli sitten vasta näin erikoisen myöhään :)

Omalla kohdalla tuo positiivisten tulosten näkeminen siellä missä niitä ei ole taitaa olla joku ns. suojautumiskeino. Tai että jotenkin yrittää suojella itseään pettymykseltä ja pitää yllä toivoa, vaikka sisimmässään tietää kyllä mikä on totuus :rolleyes::grin

Minulla ei esim tullut pari kiertoa sitten digiin hymyä kertaakaan, silti menkat tuli toukokuun alussa vielä. Nyt eletään sitä kiertoa vielä. Digi ollut mulla luotto ovulaatiotesti kun liuskat ei kerro. Haamu testiin tuli, vielä ei voi testata ku testiä ei ole ja Digi vaan hymyilee koko ajan. Toki se voi johtua muustakin asiasta mutta ei mulla oo loppukierrossa digi hymyillyt kuin maximissaan yhden päivän. Tuolloin ihan varuiksi testasin kun halusin tietää et hymyileekö mulla loppukierrossa koko ajan kuten pcos potilailla monesti. Mulla vain siis monirakkulaiset munasarjat ei muuta.

Ja sit en kauheasti vielä intoile, tiedän sen verran et ovulaatio on jo mennyt jos on irronnut koska lämmöt ja vv ja kaikki muutokset joten näin. Ero on se et esim seksin jälkeen ihan kipuillut, vv on todella runsas ja rintoja aristaa huomattavan paljon. PMS oireita voi olla mutta kyllä haluu tietää mistä on kyse ja testaan uudestaan, tänään olisi ennustanut Flo menkkoja mut ei kuulu. Siinäkin hyvä käydä vilkaisemaan et mistä kyse kun ei mulla näin ole testit sekoilleet ikinä. Liuskat on toki tummaa pitkin kiertoa mut digin viivat haalistui pois ja sit ihan kokeilun ilosta testasin ne hymyt ja nyt on myös pvm ylhäällä ja oireet yms mistä gynelle kerron. Ovulaatiotesti voi näyttää raskauden tai olla näyttämättä. Estrogeeni nousee loppukierrossa ja joillakin lh on koholla niin paljon että antaa positiivisen tuloksen väärin loppukierrossa juuri.
Saitko mille päivälle gyneajan? Toivon parasta :Heartred

Omalla kohdalla tuo positiivisten tulosten näkeminen siellä missä niitä ei ole taitaa olla joku ns. suojautumiskeino. Tai että jotenkin yrittää suojella itseään pettymykseltä ja pitää yllä toivoa, vaikka sisimmässään tietää kyllä mikä on totuus :rolleyes::grin

Joo ja se on hassua, että ylipäätään sortuu aikaisin testaamiseen ja oikein ostaa sellaisen testin mihin on joskus muinoin saanut epäselvää tulosta ja toivoo että saisi jotain katseltavaa:facepalm:
Dpo 8 tai 9..ei muuta paitsi jotain tuikintaa vasemmalla puolella (kysta...??)

Takaisin